C6 Corvette Z06Sisselaskeklapi mõõt tundub imelik, isegi LS2-l on vist 2" klapid. Aga need pildid tunduvad olema megakvaliteediga pildid valmis asjast - ilus.
C6 Corvette Z06Sisselaskeklapi mõõtu tuleb vaadata koos klapitõusuga. Klapitõus on 15 mm
Andmeid vaadates on kombineeritud väikesed klapid (sellest tulevad ka väikesed kanalid, kuna need on kindlas seoses) keskmise durationi ja suure tõusuga. See annab keskmisestel ja üle-keskmistel pööretel vägevaste jõudu.
104 bore juures peaks tegelikult sisselaske klapimõõt olema 0,5*bore ehk 52 mm.
Edit: kui seal on kogemata üksteise vastu kallutatud klappidega põlemiskamber (midagi hemi-stiilis), siis on klapi mõõdule suured piirangud, kuna need võivad kokku puutuma hakata, samuti pidada kahe klapi liigne lähedus andma sama efekti nagu silindrisein. Kui tekiks mõni kaane spyfoto ka, siis oleks kohe näha. Arvestades, et kui see tõusu jutt on õige, siis kaldus klappide puhul ei olegi võimalik samasuuri panna kui tavalises wedge-kaanes.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
C6 Corvette Z06Laguna Seca ringrajal oli Skip Barber autokool kus sai neid uusi masinaid proovida. Isegi seistes nagid nad kiired valja Ma tegin telefoniga paar pilti ka, kodu jquan siis viskan netti.
GM andis selle nädala alguses auto kohta veel natuke infot välja ja enamus numbreid ülaltoodud tabelis liikusid veel veidi paremuse poole:
Ametlikud võimsusnumbrid on:
505 horsepower (373 kw) @ 6300 rpm
470 lb.-ft. of torque (657 Nm) @ 4800 rpm
Massiks antakse 3,132 naela ehk 1420kg, mis teeb võimsus/mass suhteks 6,2 lb/hp ehk 2,8 kg/hp. Ametlik 0-60mph number on sama mis tabelis ehk 3,7 sekundit.
Esmakordselt öeldi välja ka hind, mis hakkab USAs olema $65,800 ja erinevalt eelmisest Z06-st tuleb auto müügile ka Euroopas. USAs jõuab auto müügisalongidesse selle aasta viimases kvartalis.
Toodud andmete põhjal on uus Z06 näiteks võimsam ja kergem kui Ferrari F430 ja umbes kolm korda odavam.
19.06.2005 at 17:56
Last edited 19.06.2005 at 17:57 by newton (Moderator)
C6 Corvette Z06USA Vette'i-foorumites oodati innuga, et tegelane nimega Ranger oma uue C6 Z06-ga stripile jõuaks - täiesti stock eelmise põlve Z06-ga oli ta välja sõitnud 11.8 @ 117 aja.
Nüüd jõudis mees siis lõpuks rajale - strip oli esimest nädalavahetust lahti ja sooja oli alla 10 kraadi Poweri seisukohast hea, pidamise poolest mitte eriti, nii et tänavarehv jäeti koju ja sõideti drag radialiga. Parim timeslip:
C6 Corvette Z06Ise laseks ka sellise vabalthingava nii peeneks kui võimalik aga käiku vahetaks pigem natuke varem kui, et piirajasse laseks, kuna siis on ajakadu suhteliselt suurem, kui varem ära vahetades.
C6 Corvette Z06mitte enne ega peale, vaid täpselt piirajas ja ilma sidurita ning gaasi vabastamata. kunagi harjutasin seda trikki, väga täpselt sai ja toimis hästi. esimese piiraja tagasilöögiga käik välja ja järgmisega uuesti sisse. aeglasema piirajaga mootori puhul sai suisa ühe piirajalöögiga hakkama. vanematel gm ajudel saab piiraja rakendumist ja vabastumist eraldi konfida ning vastavalt juhile paika panna tehes asja veel lihtsamaks. ...aga harjutada soovitaks mõne odavama versiooni peal, millest kahju ei ole