register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : C6 Corvette Z06   1 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Kõigepealt lugege seda:

http://autoweek.com/article.cms?articleId=101358

Üks spekulatsioon auto tehniliste andemete kohta on siin:

quote:
Chassis & Suspension development by Pratt & Miller,
Aluminum Hydroformed frame produced by DANA
- 345/30x19 Rears
- 6 piston Front, 4 piston Rear Brake Calipers
- Cross Drilled (cast and camfered) Rotors (possibly Brembo)

Engine Development by KaTech
To be hand built by new HP Engine Plant

LS7 427ci/ 7.0L. 500HP/500 Ft Lbs
- 2 OHV (3 OHV not necessary for target HP)
- Raced based CNC ported Aluminum Head with 70cc chambers
- 11.0:1 CR
- 46 mm (1.81") Titanium Intake valve
- 41 mm (1.61") Na filled Exhaust Valve
- 104.8 mm Bore (4.125") , 101.6 mm Stroke (4.0")
- Aluminum block
- Forged Crank
- Forged 6 bolt main Bearing Caps
- Titanium Rods
- Cast Aluminum Flat Top Pistons
- 0.591" Lift Cam (15 mm)
- Dry Sump
- 90 mm Throttle Body on Composite manifold
- Ram Air


Kiirendust sajani pakutakse alla 4 sekundi, tippkiiruseks ca. 320 kmh. ja tühimass jääb 1420 kg. kanti.

Pilte ka:

http://www.s-seriesforum.com/albums/surgz06/Z06_race.jpg

http://www.s-seriesforum.com/albums/surgz06/Z06_side.jpg

http://www.s-seriesforum.com/albums/surgz06/Z06_rim.jpg

http://www.s-seriesforum.com/albums/surgz06/seat.jpg

http://www.s-seriesforum.com/albums/surgz06/Z06_engine.jpg
15.12.2004 at 23:17
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Sisselaskeklapi mõõt tundub imelik, isegi LS2-l on vist 2" klapid. Aga need pildid tunduvad olema megakvaliteediga pildid valmis asjast - ilus.
15.12.2004 at 23:33
vvt
  
C6 Corvette Z06
Sisselaskeklapi mõõtu tuleb vaadata koos klapitõusuga. Klapitõus on 15 mm :eek

Andmeid vaadates on kombineeritud väikesed klapid (sellest tulevad ka väikesed kanalid, kuna need on kindlas seoses) keskmise durationi ja suure tõusuga. See annab keskmisestel ja üle-keskmistel pööretel vägevaste jõudu.

104 bore juures peaks tegelikult sisselaske klapimõõt olema 0,5*bore ehk 52 mm.

Edit: kui seal on kogemata üksteise vastu kallutatud klappidega põlemiskamber (midagi hemi-stiilis), siis on klapi mõõdule suured piirangud, kuna need võivad kokku puutuma hakata, samuti pidada kahe klapi liigne lähedus andma sama efekti nagu silindrisein. Kui tekiks mõni kaane spyfoto ka, siis oleks kohe näha. Arvestades, et kui see tõusu jutt on õige, siis kaldus klappide puhul ei olegi võimalik samasuuri panna kui tavalises wedge-kaanes.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.12.2004 at 10:20 Last edited 16.12.2004 at 10:28 by vvt
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Paar muud saiti pakuvad muidu sama jutu juurde klappide suuruseks:

- 56mm titanium intake valves
- 41mm sodium-filled exhaust valves

Klapiajamigeomeetriat nad vist LS7 jaoks pole muutma hakanud.
16.12.2004 at 10:36
vvt
  
C6 Corvette Z06
Trükikalad :devil

Tegelikult on see 46 natuke kahtlane jah, need on kuskil 90 mm bore juurde käivad mõõdud rohkem.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.12.2004 at 10:47
rrrr
  
C6 Corvette Z06
hetkel näitab viasat explorer saadet Corvette - vana ikoon uues kuues

____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
19.12.2004 at 17:20 Last edited 19.12.2004 at 18:03 by rrrr
gis
 
C6 Corvette Z06
Laguna Seca ringrajal oli Skip Barber autokool kus sai neid uusi masinaid proovida. Isegi seistes nagid nad kiired valja :) Ma tegin telefoniga paar pilti ka, kodu jquan siis viskan netti.
19.12.2004 at 23:20
ma_ize
C6 Corvette Z06
http://vorlon.case.edu/~aap8/gallery/c6z06spy?page=2
30.12.2004 at 13:36
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06
See on hea info! Huvitav tabel:


See kõlab ka lõbusalt:
quote:
two giant mufflers [have a] flap that opens at 3500 rpm near WOT for straight-through flow
:D
30.12.2004 at 13:55
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06


GM andis selle nädala alguses auto kohta veel natuke infot välja ja enamus numbreid ülaltoodud tabelis liikusid veel veidi paremuse poole:

Ametlikud võimsusnumbrid on:
505 horsepower (373 kw) @ 6300 rpm
470 lb.-ft. of torque (657 Nm) @ 4800 rpm

Massiks antakse 3,132 naela ehk 1420kg, mis teeb võimsus/mass suhteks 6,2 lb/hp ehk 2,8 kg/hp. Ametlik 0-60mph number on sama mis tabelis ehk 3,7 sekundit.

Esmakordselt öeldi välja ka hind, mis hakkab USAs olema $65,800 ja erinevalt eelmisest Z06-st tuleb auto müügile ka Euroopas. USAs jõuab auto müügisalongidesse selle aasta viimases kvartalis.

Toodud andmete põhjal on uus Z06 näiteks võimsam ja kergem kui Ferrari F430 ja umbes kolm korda odavam.
19.06.2005 at 17:56 Last edited 19.06.2005 at 17:57 by newton (Moderator)
Absolut
 
C6 Corvette Z06
kas kuskilt veljetootja ka teada saaks?

____________________________
Corvette C5 `01
19.06.2005 at 19:00
peep
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Minu vanade Vette velgede sisse oli kirjutatud Made in Japan.;)
19.06.2005 at 22:00
fire83
 
C6 Corvette Z06
quote:
Absolut: kas kuskilt veljetootja ka teada saaks?
Ehk on sellest abi?
Detroit Wheel Z06 Style 17x9.5 Chrome 54mm Offset'

ja veel, kuigi pole ikka päris see...

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
20.06.2005 at 23:48 Last edited 20.06.2005 at 23:52 by fire83
_martin_
  
C6 Corvette Z06
Stage1 kit e. 512hp -> 542hp, 0-100km/h: 3.7 sek, max.kiirus 327km/h.
http://www.allcarnews.com/article/geiger-corvette-z06/


____________________________
'97 Mark VIII
27.01.2006 at 09:30
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06
USA Vette'i-foorumites oodati innuga, et tegelane nimega Ranger oma uue C6 Z06-ga stripile jõuaks - täiesti stock eelmise põlve Z06-ga oli ta välja sõitnud 11.8 @ 117 aja.

Nüüd jõudis mees siis lõpuks rajale - strip oli esimest nädalavahetust lahti ja sooja oli alla 10 kraadi :) Poweri seisukohast hea, pidamise poolest mitte eriti, nii et tänavarehv jäeti koju ja sõideti drag radialiga. Parim timeslip:

60'........1.847
330'......4.930
660'......7.413 @ 99.80
1000'.....9.526
1320'...11.311 @ 126.92

Paremates tingimustes ja mõningase harjutamisega olevat lootust drag radialidel, kuid muidu stock autoga kümnetesse jõuda.

http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1326017&forum_id=100
http://www.z06vette.com/forums/showthread.php?t=95335
05.03.2006 at 21:19 1 edit. Last edited 05.03.2006 at 21:24 by newton (Moderator)
unistaja
C6 Corvette Z06
Eks kõik saavad ise lugeda aga kokkuvõtvalt huvitav võrdlus:

...who would have thought you could get a near 10 second totally streetable car from the factory with a warranty even 5 years ago.
05.03.2006 at 23:29
siim
C6 Corvette Z06
http://www.nytimes.com/2007/04/07/automobiles/autoshow/NUGGETCallaway.html?_r=1&oref=slogin
08.04.2007 at 10:08
tfr
 
C6 Corvette Z06
quote:
newton: Paremates tingimustes ja mõningase harjutamisega olevat lootust drag radialidel, kuid muidu stock autoga kümnetesse jõuda.

No nüüdseks on see vend selle autoga stockina 10.856@129.50 sõitnud.
08.04.2007 at 12:05
505
  
C6 Corvette Z06
Auto on tõesti uskumatu, kui ise roolis ei istuks :)

Kas kunagi Corvettide kogunemist ka on oodata?
Võiks mingi väljasõidu teha?


Tom
08.04.2007 at 13:04 1 edit. Last edited 08.04.2007 at 13:04 by 505
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Palun jätkake üritusejuttu vastavas teemas: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=22520
08.04.2007 at 13:58
pisike99
C6 Corvette Z06


____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
24.04.2007 at 22:16 1 edit. Last edited 24.04.2007 at 22:17 by pisike99
505
  
C6 Corvette Z06
Kust leiaks Z06 graafikud, et mis käik, millistel pööretel tuleks vahetada...
Olen otsinud aga pole midagi leidnud.
08.05.2007 at 16:14
newton
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Kui sa mõtled maksimaalse kiirenduse huvides, siis teab vast see mees:
quote:
On shift points, as alway[s], I tried to make each shift as close to the limiter as possible without kissing it.
EDIT: esimese hooga ei leidnud C6 kohta samasugust, aga mõtteainet leiab ehk sellest C5 Z06 teemast: http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1078465&forum_id=49
08.05.2007 at 17:03 1 edit. Last edited 08.05.2007 at 17:05 by newton (Moderator)
peep
 
Moderator
C6 Corvette Z06
Ise laseks ka sellise vabalthingava nii peeneks kui võimalik aga käiku vahetaks pigem natuke varem kui, et piirajasse laseks, kuna siis on ajakadu suhteliselt suurem, kui varem ära vahetades.
08.05.2007 at 22:43
jaanus
 
C6 Corvette Z06
mitte enne ega peale, vaid täpselt piirajas ja ilma sidurita ning gaasi vabastamata. kunagi harjutasin seda trikki, väga täpselt sai ja toimis hästi. esimese piiraja tagasilöögiga käik välja ja järgmisega uuesti sisse. aeglasema piirajaga mootori puhul sai suisa ühe piirajalöögiga hakkama. vanematel gm ajudel saab piiraja rakendumist ja vabastumist eraldi konfida ning vastavalt juhile paika panna tehes asja veel lihtsamaks. ...aga harjutada soovitaks mõne odavama versiooni peal, millest kahju ei ole
08.05.2007 at 23:38
tqhq.ee foorum : Autod : C6 Corvette Z06   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.