Poster |
Message |
keegi |
Dünod Eestis
Kas keegi teab kus oleks võimalik Eestis võimsust mõõta? Laki tuningus enam hetkel dünopinki pole |
24.03.2006 at 14:21 |
|
ROKIPEER |
Dünod Eestis
1 samm
2 samm: pane otsingusõnaks dyno
3 samm: ja näed kui lihtne oli |
24.03.2006 at 14:55 |
|
keegi |
Dünod Eestis
See search annab vastuseks liguri dyno, mis ei kõlba kuna asub kuskil pärapõrgus, momenti ei näita ja väljatrükki ka ei anna. Kuskil Tallinnas pidavat veel üks düno olema aga selle kohta andmeid ei suuda leiada |
24.03.2006 at 15:46 |
|
minimum |
Dünod Eestis
Foorumikodanik T-Birdil on kah üks düno
____________________________
- |
24.03.2006 at 15:57 |
|
crasher |
Dünod Eestis
Kunagi targad mehed leidsid, et parimaks dünoks on OÜ Persemeeter.
____________________________
I have a dream...... |
24.03.2006 at 15:58 |
|
kadjakas |
Dünod Eestis
Ja-jah see on tõsi. Ja selle teenuse hind sõltub, kui kallilt keegi oma urru müüb. |
24.03.2006 at 16:08 |
|
lauri |
Dünod Eestis
quote: keegi:Laki tuningus enam hetkel dünopinki pole
Kui juba sellise info välja käisid, siis kas hetkel tähendab ajutiselt või alatiseks? Jääb mul ja võibolla ka teistel asjatut pärimist ära.
Ja kui alatiseks, siis pean ise kah Luha tänavaga arvestama.
____________________________
Porsche 944 '85 |
24.03.2006 at 19:01 |
|
jürgen |
Dünod Eestis
Kuulsin, et laki müüs oma düno maha. Eks nad tahavad endale uue ja parema tuua! |
24.03.2006 at 20:33 |
|
kongo |
Dünod Eestis
Kindlale allikale tuginedes võin väita et TTÜ Soojustehnika Instituudis on mootori dünopink käima saadud.
Inglise päritolu, kuni 1000 hobust ja kiirekäiguline ( kuni ~ 17 000p/min).
Asi doktorandi entusiasmil komplekteeritut. Müts minu poolt maha.
pildid ja kontakt emailitse, pilt.ee on maas
peace
____________________________
dodge durango `98 318 V8 |
24.03.2006 at 21:21 |
|
raimo_r |
Dünod Eestis
See teine Tallinna düno oli kuskil Luha tänaval mäletamist mööda
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
25.03.2006 at 10:07 |
|
keegi |
Dünod Eestis
quote: raimo_r: See teine Tallinna düno oli kuskil Luha tänaval mäletamist mööda
Kas selle Luha tänava pingi kontakti on kellegil? |
25.03.2006 at 12:53 |
|
Silwer |
Dünod Eestis
quote: keegi: quote: raimo_r: See teine Tallinna düno oli kuskil Luha tänaval mäletamist mööda
Kas selle Luha tänava pingi kontakti on kellegil?
http://www.ek-racing.com/index.php?option=com_contact&Itemid=3&lang=
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
25.03.2006 at 14:54 |
|
hunt |
Dünod Eestis
Endal tekkis huvi oma auto `Geiger Camaro 360 hp´ kleepsutuuningu paikapidamist kontrollida. ET lõppkiirus midagi sinnakanti lubab... Aga kus stendis seda teha saab?
Kas ma saan õieti aru, et Eestis on kaks dünot- Liguri oma ja Ediku oma?
Kas keegi siinsest rahvast on Ediku stendis käinud?
Kas kellelgi on isiklikku kogemust Soome või Läti analoogilistest asutustest?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
06.06.2006 at 23:02 |
|
Peeter82 |
Dünod Eestis
Ise pean ka plaani Luha tn ära käia, Soomega võrreldes puhta tasuta.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
07.06.2006 at 07:24 |
|
vvt |
Dünod Eestis
Tallinnas tegutsenute kohta vähemalt eelmisel aastal oli valdav info, et näitasid kaunis suvalisi numbreid. Seda on kerge kontrollida sedasi, et kontrolli kiirusenäite ise arvutatutega (lähtudes ülekannetest ja ratta tegelikust ümbermõõdust). Kui stendi kiirusnäit on väiksem, on ka näidatav võimsus väiksem, sest võimsus on jõu ja pöörete funktsioon. See "kalibreeritud ja taadeldud" jutt seetõttu suuresti vett ei pea. Arvan, et kallima hinna kohta on soome omad täpsemad ja usaldusväärsemad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.06.2006 at 07:42 |
2 edits. Last edited 07.06.2006 at 07:44 by vvt
|
Jesper |
Dünod Eestis
See "ebatäpsus" tuleb sellest, et kõik vahivad coast downi ja targa arvutiga "korrigeeritud" numbreid, kuigi õige oleks vaadata korrigeerimata rwhp näitu. Coast down ei ole teabmis täpne viis jõuülekande kadude mõõtmiseks.
http://sdsefi.com/techdyno.htm
http://www.pumaracing.co.uk/power3.htm
http://www.pumaracing.co.uk/coastdwn.htm |
07.06.2006 at 07:57 |
|
Raceboy |
Dünod Eestis
Koreektne whp eeldab samuti et asi on kalibreeritud
____________________________
www.vems.ee |
07.06.2006 at 09:05 |
1 edit. Last edited 07.06.2006 at 09:06 by Raceboy
|
Jesper |
Dünod Eestis
Jah, seda küll, aga ma pole veel kuulnud et keegi Lakis mõõdetud rwhp numbreid üldse millegagi võrrelnudki oleks. Enne kogu kupatuse kukesupiks tembeldamist tuleks kõrvutada mingi "autoriteetse allika" poolt mõõdetud rwhp ja bhp koos, et teada saada kas jutt käib düno täpsusest või jõuülekandekao/temperatuuri/niiskuse korrektsioonimehhanismide erinevustest. |
07.06.2006 at 10:42 |
1 edit. Last edited 07.06.2006 at 10:47 by Jesper
|
Silwer |
Dünod Eestis
Nagu siin juba varem toodud linkidel näidatud on ratta düno mõeldud auto seadistamiseks mitte hj mõõtmiseks.
Ise olen oma bmw-ga käinud nii Luha, Laki kui ka Helsinkin Ammatikorkeakoulun Autolaboratorio dünos. Ja minu meelest jättis vaid viimane tõsiseltvõetava mulje - Laki numbrid olid kuidagi liiga suvalised (mõõdetud kiirused ei vastanud pöörete, kasti+diffri ja rehvi suuruse järgi arvutatatule). Luha dünos olid probleemid raua ja programmi vahel ning numbrid tulid ka nagu jumal juhatas - erinevate mõõtmiste vahel autot muudetud ei olnud aga vahed sees olid liiga suured (eriti veel vabalthingava auto kohta).
Vaadates Soomes tehtud graafikut, kus on ka RWHP näidud peal ja lisades sinna eeltoodud linkidelt nähtavad tavalised veermiku ja kasti kaod siis tuleb number väga lähedale sellele mis oli arvutatud ka proge enda poolt.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
07.06.2006 at 11:05 |
|
rollingjack |
Dünod Eestis
quote: keegi: See search annab vastuseks liguri dyno, mis ei kõlba kuna asub kuskil pärapõrgus, momenti ei näita ja väljatrükki ka ei anna.
Õnneks on ülalkirjutatud info tänaseks minevik. Liguri dyno on saanud täiendust ja näitab nüüd momenti ning prindib ka. Ainult kui Nuia kant ikka veel pärapõrgu on , siis see väide peab siiani paika küll, dyno ikka samakoha peal. Ja aega peab pikalt ette registreerima.
____________________________
Have fun and be safe! |
07.06.2006 at 11:56 |
|
Raceboy |
Dünod Eestis
Tegelikult kui suht uus (mõnikümmend tuhat km sõitnud) auto mõõtmisel näitab düno 30% vähem võimsust, paneb see mõtlema küll (selline juhus on täiesti olemas Laki dünol).
____________________________
www.vems.ee |
07.06.2006 at 13:52 |
|
Astro SS |
Dünod Eestis
Kas Laki tuningu graazis on düno asemel tühi auk?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.06.2006 at 14:19 |
|
Raceboy |
Dünod Eestis
Viimati kui käisin (vast kuu-poolteist tagasi) oli igatahes auk.
____________________________
www.vems.ee |
07.06.2006 at 18:55 |
|
vvt |
Dünod Eestis
quote: Jesper: See "ebatäpsus" tuleb sellest, et kõik vahivad coast downi ja targa arvutiga "korrigeeritud" numbreid, kuigi õige oleks vaadata korrigeerimata rwhp näitu. Coast down ei ole teabmis täpne viis jõuülekande kadude mõõtmiseks.
Ei ole. Vahe tuleb sellest, et rataste kiirust rullil mõõdetakse valesti (näit tavaliselt väiksem). Võimsus on funktsioon momendist ja pööretest. Ehk kui rwhp kalkuleerimisel võtta üks neist näitajatest erinev, tuleb ka tulemus, ehk võimsus- erinev. Coastdowni täpsusega pole siin midagi pistmist - viga algab juba rwhp algandmetest. Teades auto ülekandeandmeid ja mõõtes ära tagaratta ümbermõõdu ning nendega natuke rehkendades on selles lihtne veenduda. 10-15% tundub väike suurus ehk 500 hj turboauto jaoks, kuid 200 hj vabahingava aretamise jaoks on see (20-30 hj) pehmelt öeldes eksistentsiaalne küsimus, mis määrab, kas läks õigesti või mitte. Käsikastiga auto kiiruse ja pöörete suhe on väga täpselt ja lihtsalt arvutatav. Mootori pöördeid on usaldusväärselt võimalik mõõta küünlajuhtmelt või diagnostikapistikust, mida enamasti ei tehta.
Neid võrdlusi autoriteetsetega on Silveri auto näitel juba korra tehtud ja peale väikest süvenemist tuleb tunnistada tema väljaöeldu õigsust. Kahjuks või õnneks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.06.2006 at 18:47 |
6 edits. Last edited 08.06.2006 at 18:57 by vvt
|
Mell |
Dünod Eestis
Laki pingis kuuldu põhjal siiski üsna uued,hooramata ja "tuunimata" autod oma tehasejõud enamvähem suutnud kätte saada!?
Oma kogemusest:
Sena molliga Omega Caravaniga (C30SE 147kW paberil) läksin üsna kohe peale toomist ja hooldust Laki pinki kontrollima just seda tehase jõu olemasolu...kuna arvete järgi oli Saksas u.20tkm tagasi tehtud väidetavalt väga tõsine (nii 2,5k euri...)mootori rem!Ja sain hingerahu:
1.originaalaju: 197Hp (144,8kW)/6280 rpm (6500max)
2.sorgitud aju: 204Hp (150,0kW)/7345 rpm (7500max)
Siis tuttavale sai toodud E34 M5,mis ka Saksas sorgitud ajuga paar kW tehase lubatust isegi rohkem sai...miski 233 või 235kW...
Aga samas see auto juba paarsada tuhhi sõitnud ja siis ka igati usutav näit...et hea juba seegi,kui vähe teise ajuga veel tehase kW kätte saab!
Aga mis mulle rahu ei anna,on ikkagi see,et mu 4,0 pole seal üle 245hp näidanud...kuigi kalkulaatorid aja põhjal pakuvad ikka teispoole 300hp...ja alles Pärnuski sama 230+ kW M5 jäi lõppkiiruses oma 6 või 7km alla (sedagi mul lõpus vähe läbilibisenud siduriga...jah,BMW on küll ilmselt paarsada kilo raskem,aga samas 235kmh on tuuletakistus palju olulisem ja see ei ole Caravan Omega kirstul just kiita..)
Ah tegelt vahet ple,kui seadistamiseks kärab,on asi seegi...eks rajal selgub alati lõplik tõde.
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
09.06.2006 at 00:43 |
1 edit. Last edited 09.06.2006 at 00:44 by Mell
|