Poster |
Message |
Indrek_S |
Dodge Caliber
Kuna nn"Golf klasse" on minule igapäeva auto puhul väga huvipakkuv, siis sai Caliberi pikalt ja suurte ootustega oodatud. Täna käisin espetsiaalselt pikendatud lõunapausi korras Motorexil teda vaatamas. Esialgne mulje oli maru...väljast auto jõuline ja kena, ei ühtki silmariivavat seika.
Ukse avades aga varises kõik kokku.
Esiteks materjalid - kõva, üliodav plast igal pool, selline helehall. Kurat, isegi Fiestal on armatuur pehmast plasist. Isegi ukselingid on täpselt samast odavast õrnast plastikust. OK, isutun sisse. Juhiistme saab enamvähem asendisse, kui kohutavalt jääb häirima ebaergonoomiline nuppude paigutus ja bussilik armatuur. Iste on odava kattega ja mitte mingit tuge pakkuv. Olgu, lisad on olemas ja ehk see plastik krägisema ei hakkagi. Pööran pilgu tagaistmele...püha jumal, tagaistme seljatoe ja auto kere(tegelikult odava plasti) vahel on mõlemal pool paar-kolm cm ruumi..justkui oleks tagaiste klass väiksemalt auolt sisse tõstetud. Ok, mõtlesin, et proovin siis tagaistma nii igaks juhuks ära. Isteasend oli umbes sama, nagu istuksid põrandal selg vastu seina....seljatoe kalle tundus napilt üle 90 kraadi, Isegi pool minutit oli seal piin istuda..rääkimata siis pikemast sõidust...Lõin ukse kinni(mis muideks sulgus ilusasti vaikse mütsatusega) ja läksin Astrat ja uut Leon-i uurima...
Lühidalt 110% pettumus.
Indrek
Praegu mõtlema hakata, on tegu esiveolise pseudo-crossoveriga...mnivan-ilik isteasend, 17`veljed, mis piltidelt näha, ei ole üle paisutatud. |
20.04.2006 at 21:03 |
3 edits. Last edited 21.04.2006 at 10:10 by Indrek_S
|
Vanaisa Moderator |
Dodge Caliber
Hea tutvustus!
Olen seda asja oma peas veeretanud edasi ja tagasi ja tulemus on selline:
USA autofirmad otsustavad Euroopa turgu vallutada.
Peakorteris, koosolekulaua taga: "Nojah, enda turg juba japse täis, pea need hiinlasedki ei tule." õõnes vaikus....
Aga kodutöö on igatahes tegemata. Tundub mulle, et ainuke, mida teatakse Euroopast on teadmine kitsastest tänavatest ja väikestest autodest. Ja sellest, et siin on ees samad vaenlased, kui koduski Mersu, Lexus, Bemari.
"Selge, suurte autodega me läbi ei löö, on ju proovitud ka." sitt lugu....
Aga siis keegi kobiseb koosolekulaua taga: "teeme väikese ja odava auto. Pooled jupid võtame teistelt enda osalusega autofirmade valikust", õhinal edasi: "ja teeme siis sellised väiksed ja odavad autod, mille müügi pealt korraliku kasumi saame - müüme ju ikkagi american dream´i ja see on teadagi kallis!"
Üleüldine nõusolev ümin koosolekulaua taga.
Eesriie.
Ja nii nad tapsidki Ferdinandi...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
20.04.2006 at 21:15 |
|
mr. RocknRoll |
Dodge Caliber
Enamustel uuematel usakatel (PT, isegi Navigator, Mark8, camaro/fire jne.)siseviimistlus ja kasutatavad materjalid jätavad kehva mulje. Vb. ssealpool seda väga ei hinnata. Ei saa salata, kuid Passat, Avensis ja ka muudel EU/JAP autodel pole
materjalid kõige meeldivama välimusega.
____________________________
44269 |
20.04.2006 at 21:18 |
|
olevtoom |
Dodge Caliber
quote: Vanaisa: ... USA autofirmad otsustavad Euroopa turgu vallutada. ...
Nii ääremärkuse korras tuletan meelde, et materdatava Kaliibri firma nimi algab sõnaga Daimler...
Ja et kui Daimler-Benz ja Chrysler ühinesid, siis loodeti, et konveieritelt hakkavad tulema saksa kvaliteedi ja ameerika hinnaga autod. Aga nad ajasid kuskil midagi sassi vist.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
20.04.2006 at 21:22 |
|
erik |
Dodge Caliber
quote: mr. RocknRoll: Vb. ssealpool seda väga ei hinnata.
Seda ei hinnata seal koosolekul, millest Vanaisa juttu tegi. Keskmine ameerika inimene, ma pakun, siiski ei taha näha oma kallis autos odavat ja ebakvaliteetset sisu. Newtonil kunagi oli tabav märkus 4 gen f-kehade sisemise ukselingi taga oleva (silmatorkava) robustse kruvi kohta. No kas ei olnud seda plastikjunni muud moodi võimalik kinnitada kui mustaks värvitud inetu tavalise kruviga keset plastikpaneeli?
Vanaisale vaimuka näite eest 10 respectipunkti, Charly kommentaaridega nõustub ka mu elukaaslane, kes Caliberi lähedalt piilus ja soovitas, et "ära lähedalt vaata". Ma igaks juhuks ei vaadanudki. |
20.04.2006 at 21:26 |
|
Astro SS |
Dodge Caliber
Uutest usarauast Euroopas on ülikõva : Chrysler 300 C universaal, mersu diiselkonega jne....... , lisana peaks ka 4wd saadaval olema
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.04.2006 at 21:35 |
|
Indrek_S |
Dodge Caliber
oli ka nn"chevrolet" poolt positiivne üllatus..seda nii välis, kui ka siseviimistluse(!) poolt..+hea hind.
|
20.04.2006 at 21:43 |
1 edit. Last edited 20.04.2006 at 21:44 by Indrek_S
|
PlyVal64 |
Dodge Caliber
Mnjah, mida öelda Vanaisa on tõesti absoluutselt tabava kirjelduse pannud, selle peaks kaliibri kirjelduses lausa ajakirjanduses ära trükkima. Ja ka Eriku kaasale 10-points!
Istusime meiegi pikalt seal sees, no ei ole asi. Kuigi, enne ostaks siiski selle, kui Golfi, juba põhimõtte pärast. Kaliibri puhul häiris enim aga see esi- ja tagaosa täielik ebakõla. See on küll jube. Plast plastiks, see on juba kõigil piisavalt rõve. Kaliibri kisuks soojenduseks algosadeks ja teeks mitmed asjad ümber. Abi paluks mõnelt kunsti õppinud hea maitsega disainerilt, seda just tagaosa juures.
Üldse jäi mulje, et mida uuem auto, seda rõvedamaks plastikärakaks nad muutuvad. Just kärakateks. Samas on uued autod tänuväärne materjal tuunijatele. No ei ole ma mingi tuuninguhuviline, kuid seekordsel mootorisaurusel tekkis minus küll pidevalt tahtmine autot tuunida ehk ilusamaks või endale mugavamaks ehitada. Käkke on sigitatud liiga palju.
Positiivsed üllatused olid uued Daewood. Täiesti normaalsed autod normaalse disaini, materjalikasutuse ja hinnaga. Aga seda roosat elukat nimega Spark ei tohiks küll üle Eesti piiri lasta: kogu näituse kõige koledam auto. Ikarusele on alla pandud rula rattad.
Opel ruulib üha enam, OPC on kõva, kuid ka tavamudelid a'la Tigra on kordi etemad, kui paljudel "konkurentidel".
No ja siis itaalaste sektsioon: Alfa 159 ja Breva koos uue Grand Puntoga. Kui aus olla, siis oli pisut masendav seda täiuslikku ilu nende koledate kastide kõrval vaadata. Või ütleme, et oli isegi häbi. Mina kommenteerisin, et nii Alfa kui Nissani disainerid peaksid ju kõik olema koolis käinud ja ilu õppinud. Alvar kõrvalt poetas, et ju siis jaapanlased käisid vahetundides... kui itaalased koolitunnis ilumeelt arendasid. Note näiteks, karauul. Aga sisud on japsidel jälle päris kõvad... tehnika poolelt muidugi.
Veel oli häbi vaadata seda uut Jeepi Commanderi. No see oli ka paras rõvedik. See oli kohe nii koleda moluga, et ei viitsinud isegi ligidale minna.
Ja siis tabas mind veel üks paras masendushoog, kui uut Saab 9-5 esitulede "disaini" nägin. See esiots on vist Valge Kepi päevade raames kujundatud.
Veel kobiseks uue Honda peale. Kui teistel autodel kipub välimus väga koledaks muutuma, siis uue siibiku puhul häirib hoopis sisu. Mina isiklikult ei kannataks selle autoga öösel Tartusse sõitmist välja. Ma ei ole lendur. Olgu välimus ulme, päris põnev. Kuid see armatuur...
Ülejäänud uued tulijad on kõik sellised neutraalsed või pigem isegi head üllatused. |
20.04.2006 at 23:22 |
|
vvt |
Dodge Caliber
Mis selles plastmassis nii üllatavat küll nüüd oli See kogu aeg selline olnud - kõik need Neonid ja muu odavam ots on kogu aeg olnud sedasi tehtud....whats the fuss
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.04.2006 at 09:12 |
|
Gsinut |
Dodge Caliber
Mdx Ply ma olen selle siibikuga pimedas Tartu otsa teinud ja pole hullu midagi. Ise ka kartsin ja eriti selle sinise valguse pärast. Aga see on suht sume seal tehtud ja ei häirinud miskit. Samas ma olen noorem ka kui sina |
21.04.2006 at 09:40 |
|
Indrek_S |
Dodge Caliber
quote: vvt: Mis selles plastmassis nii üllatavat küll nüüd oli See kogu aeg selline olnud - kõik need Neonid ja muu odavam ots on kogu aeg olnud sedasi tehtud....whats the fuss
Vaata konkurante... Golf, Leon, Astra, Focus, Civic jne.
Vahe on Üüratu..Caliber on justkui paar autoklassi odavam...isegi eelmine Yaris on sisu poolest etem.
Sellise autoga pole Euroopas suurt midagi teha IMO
Edit: va juhul, kui caliberi madalam ots algaks alla 200k eek
Tuli meelde, et isegi rool oli ühest tükist heledast plastikust valatud..isegi mitte mingisugust naha immitatsiooni ega midagist....Samas, kui kulutada u 20+ k sisu, rooli ja armatuuri nahatamisele, oleks nibin nabin mõeldav...aga ainult ees istujatele...taga ei tahaks kuidagi sõita sellega
|
21.04.2006 at 10:00 |
3 edits. Last edited 21.04.2006 at 10:07 by Indrek_S
|
Taurus_93 |
Dodge Caliber
Targemad seletage see asi lahti Minult küsitakse seda tihti, kuna tuttavad euro autodega sõidavad. Miks sisule nii vähe tähelepanu pööratakse, aga samas välimus ja mootorid on täiesti head? Olen juurelnud sama asja üle seoses esituledega ameeriklastel. Need ju ka olnud eluaeg suht kasutuskõlbmatud...
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
21.04.2006 at 10:21 |
|
alarmees |
Dodge Caliber
Ju siis on nõudmised selle sisu kvaliteedi kohapealt väiksemad. Eks ameeriklased ole alati palju sellit kunstmaterjale(odavaid) kasutanud seal, kus eurooplane on harjunud loodusliku(kallist) nägema. Esiteks tuleb meelde ameeriklaste komme oma "white picked fence" teha mingist plastikust. Samuti töötavad enamus ameerika autotootjatest ka kõva säästrureziimi peal, kuna ajad rasked ja müük kukub. |
21.04.2006 at 10:40 |
|
spark |
Dodge Caliber
infot autonet.ee -st
Meil hakkab baasversioon, mis komplekteeritakse 1,8-liitriste ning 148-hobujõuliste ottomootoritega, maksma 269 000 krooni. Kallimatel mudelitel ehk Caliber SXT-del on 17-tollised valuveljed, udutuled, kere värvi stanged, kroomvõre ja konditsioneer.
ja disaini ei kommenteeri - seda lihtsalt pole (tegelikult natuke ikka on ) |
21.04.2006 at 11:32 |
|
vvt |
Dodge Caliber
Mul on ühel tuttaval üpris uus Neon, nahk ja viled-kellad. Ainuke häda on selles, et ca 100kkm läbisõidu juures on see konkurentsitult kõige kõvemini nagisev auto (400 Volvo järel), millega olen kunagi sõitnud. Ja asi pole seal ainult odavamaigulises plastis, vaid ka müraisolatsiooni puudulikkuses ja plastdetalilide kinnitamises. Kui ikka suur plastikdetail on kinni kahe imeväikse tüübliga teise, samakõva plasti küljes, siis selline asi peabki nagisema.
Selles suhtes üldsegi ei imesta neid Caliberi-teemalisi märkusi. Eriti kui arvestada ülimalt soolast hinda, mille eest on juba vaat et klass suurem Avensis või Passat osta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.04.2006 at 08:08 |
1 edit. Last edited 22.04.2006 at 08:10 by vvt
|
tohoh |
Dodge Caliber
quote: vvt:
Selles suhtes üldsegi ei imesta neid Caliberi-teemalisi märkusi. Eriti kui arvestada ülimalt soolast hinda, mille eest on juba vaat et klass suurem Avensis või Passat osta.
Pakun et Caliber tuleb poes ikka alla 300 kEEK
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
22.04.2006 at 09:30 |
|
topis |
Dodge Caliber
quote: spark: infot autonet.ee -st
Meil hakkab baasversioon, mis komplekteeritakse 1,8-liitriste ning 148-hobujõuliste ottomootoritega, maksma 269 000 krooni. Kallimatel mudelitel ehk Caliber SXT-del on 17-tollised valuveljed, udutuled, kere värvi stanged, kroomvõre ja konditsioneer.
|
22.04.2006 at 12:53 |
|
Märt |
Dodge Caliber
Dodge ongi ju DC odavama otsa auto. Kui vaadata 300c ja Chargerit korvuti, siis on vahe selgelt naha ( ka hinnas, siin pea 100keeku). Kui 300C on vidinaid-pudinaid tais ja kangesti kena, siis Chargeris pole pea midagi ylearust ja naeb ka palju odavam valja.
Sama on Durangoga, on kyll nahast rool ja istmed, aga muu on ikka ilus hall plastik. Siiani kyll ei krobise-nagise veel
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
22.04.2006 at 14:06 |
|
Max3,0 |
Dodge Caliber
Olen ka seda meelt, et kui ikka 300kilo eest saab sitema sisuga auto, kui mu esivanema 2005 Kia Rio-l, siis on ikka natuke kaka see lugu. :S
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
22.04.2006 at 19:57 |
|
Madman |
Dodge Caliber
Caliber on tegelikult omal kohal auto, ta ei pretendeerigi sellele mida ta ei ole. Ehk selline vinge väliskuju eeldab et võiks olla sisu parem.
Aga kus olid Cadillacid, USA Fordid, Lincolnid, tänava STI, õige Chevrolet (mitte ex Daewoo) koos Vette Z06-ga jne?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.04.2006 at 12:27 |
|
cipo |
Dodge Caliber
Tulin eile pärast messi koju - tegin köögi kapi lahti - vaatasin salatikausse........... ei olnud päris see ja siis VOILA tuli valgustatud hetk - SALVO KELK.
Hea mulje jäi MB - R- ist - kill me, aga seda kassid hakkavad ostma
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
23.04.2006 at 12:40 |
|
vvt |
Dodge Caliber
Minuarust oli näituse nael GM divisjonist. Opeli boksis oli üks kreemikas kabrio (Astra ilmselt), millel oli näituse tarbeks esimesed ja tagumised pidurikettad veljevärviga hõbedaseks värvitud
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.04.2006 at 19:16 |
|
Raceboy |
Dodge Caliber
quote: vvt: Minuarust oli näituse nael GM divisjonist. Opeli boksis oli üks kreemikas kabrio (Astra ilmselt), millel oli näituse tarbeks esimesed ja tagumised pidurikettad veljevärviga hõbedaseks värvitud
See on peaaegu sama hea juba, kui Riia tuuningunäitusel üks E36 BMW, millel oli DTM-stiilis spoileriring, "kohustuslikud" "racing"-õhuvõtuavad, 19" valuveljed ja taga trummelpidurid, milledel piduriketaste imitatsioonid, mis olid omakorda cross-drilled
____________________________
www.vems.ee |
24.04.2006 at 09:23 |
|
mrtn |
Dodge Caliber
Car & Driveri hinnang SIIN |
28.04.2006 at 14:03 |
|
epsum |
Dodge Caliber
Uskumatu härra Ots on järjekordse paskvilliga hakkama saanud:
http://www.sloleht.ee/2006/07/04/auto/200946/
Minevikust mäletame selle mehe artiklit teemal kuidas 92 aasta astro van on viimane saast ja uus seat on oluliselt parem kui astro.
Aga, teemast, ülalkirjeldatute nuttu ja hala lugedes käisin ka proovimas ja vaatamas (kahjuks küll eestist veidi eemal). Caliber 2.0CRD SXT + nahk (siinne hind ~32k euri).
Ma olen täitsa nõus, et siin pole võrrelda mitte miskit golfi ja muude pisikäkkidega, kaliiber on igas mõttes suurem.
Ja kui 350k eest tarvis tallinna kitseradadele, mida veel mõni tänavaks nimetab, autot osta ja ta ei taha levinud kolepisimaasturite teed minna, siis kaliiber on mõistlik küll.
Eriti hea diisliga... Ainus mis häiris oli see, et suuremate kiirustel (110-120) muutub tavamõistes kõrge auto suht tundlikuks küljetuule suhtes. |
04.07.2006 at 20:45 |
|
|