Poster |
Message |
peep Moderator |
stock 2002 Z06 ET
Üks corvetteforumi sõitis oma 100 % stock autoga:
60' - 1.915
330 - 5.130
1/8 - 7.777
mph - 93.56
1000 - 10.055
1/4 - 11.992
mph - 114.73
ja
60' - 1.852
330 - 5.055
1/8 - 7.709
mph - 93.32
1000 - 9.992
1/4 - 11.933
mph - 114.53
Tõenäoliselt inimene ei aja udujuttu. Päris karmid ajad, kuigi arvestades, et need on sõidetud tänavakummidega pidi pidamine seal tõepoolest viimase peal olema. |
11.02.2002 at 18:57 |
|
peep Moderator |
stock 2002 Z06 ET
Keegi teine käis oma tutika Z06'ga dyno peal ja tulemuseks oli:
|
11.02.2002 at 19:04 |
|
F***theEU |
stock 2002 Z06 ET
OH sh**************************t! |
11.02.2002 at 20:39 |
|
Indrek |
stock 2002 Z06 ET
Ei tea, kas Z06 saaks siin Eestis arvele ka, seda ju euro versiooni ei tehta.
Kui eelmine aasta käisin Viking Motorsist küsimas, siis küsisid C5 Cabrio eest 1,4 EEki, USA-st peaks saame 50 kilo USD eest juba Z06 + maksud, aga kuna arvele saamisega pole mingit kindlust(mõistliku protsessi ja kulusid jälgides), siis vaevalt keegi sellist riski võtab sinna alla plekki panna, pealegi arvestades Vette sõiduaega suhtes auto hinda oleks kahjuks mõtetu nii kallist autot ikkagi siia hankida. |
11.02.2002 at 21:11 |
|
LaSa Moderator |
stock 2002 Z06 ET
quote: Indrek wrote:
Ei tea, kas Z06 saaks siin Eestis arvele ka, seda ju euro versiooni ei tehta.
mind ennast sama küsimus piinab... aga karta on, et ARK nu**ib tolle väärt auto jõudmise maarjamaale ära oma lollide nõuetega
asja dynosheet on ikka _väga_ impressive...
[Edited by LaSa on 11.02.2002 at 21:43 GMT] |
11.02.2002 at 21:42 |
|
peep Moderator |
stock 2002 Z06 ET
Ei saa seda meil arvele, kuna euroversiooni temast ei tehta. Üks option oleks kogu tule ja klaasiring ära vahetada aga see tõstaks maksumust veelgi nii 50-60 k. võrra. Lihtsam oleks vist lasta kuskil need E märgid siiditrükiga peale teha klaasidele. Väidetavalt pidi selline teenus Eestis olemas olema. |
12.02.2002 at 09:15 |
|
ats |
stock 2002 Z06 ET
quote: Indrek wrote:
Kui eelmine aasta käisin Viking Motorsist küsimas, siis küsisid C5 Cabrio eest 1,4 EEki, USA-st peaks saame 50 kilo USD eest juba Z06 + maksud, aga kuna arvele saamisega pole mingit kindlust(mõistliku protsessi ja kulusid jälgides), siis vaevalt keegi sellist riski võtab sinna alla plekki panna, pealegi arvestades Vette sõiduaega suhtes auto hinda oleks kahjuks mõtetu nii kallist autot ikkagi siia hankida.
Z06 on ainult hardtop ju? Ehk mida sellest cabriost vaatad. Targa vette hinnad algasid Vikingis 890k - kui ma eelmine kevad autot otsisin. Manuaalkast lisas hinnale päris palju. Kui nendega kaubale saad ala esimene uus vette eestis, ehk teevad soodsamat hinda ja häid liisingitingimusi (jääkväärtust)?
Ja auto sõiduaeg sõltub põhiliselt ikkagi omanikust - meie lumevaest talve vaadata, siis võib siin iga autoga sõita.
Arvele võtmist peaksid arkist enne küsima - see tuledeklaasiringi või e tähe ostmine on nüüd kõige väiksem kulutus.
Igal juhul on üks usa bemm veel siiamaani arvele võtmata, hoolimata tulede vahetusest, sest tüüpi pole arkis ja nad mõtlevad seda. |
12.02.2002 at 14:09 |
|
Indrek |
stock 2002 Z06 ET
To: ats
Kuna mul on ka praegu Vette, siis tean, kui palju ma taga sõidaks. Kui ma ostan kunagi C5, siis ainult cabrio, Z06 oleks ainus erand, auto, mida ma vaatasin, oleks oma lisadega(täpselt ei mäleta, aga manual, sportistmed, veljed, bose) oleks tulnud vist ikkagi oma 1,4, millest siis oleks maha võetud mingi 100 kilo, + tasuta proovisõit Rootsis, sinna-tagasi pilet oleks tulnud endal maksta. Samas minu auto oleks läinud vahetusega tagasi neile, nii et mingi 1 miljon oleks tulnud endal maksta. Selline oli siis Viking Motorsi umbkaudne pakkumine Paldiski mnt. Saabi ja Jaguari müügisalongis, kus juttu ajades saime just üht Aero Saabi kätte ja müügimees teadis mida rääkis ja käis mulle vähe isegi peale selle proovisõidule minekuga sinna Rootsi.
Sellist autot kasutusrenti panna oleks minu jaoks vale ja ka meie firma välistatud, kuna see ei seoustu kuidagi ettevõtlusega ja meie firma ei võta kunagi sellist majanduslikku riski mingi auto eest, ühesõnaga välistatud. Jäi võimalus osta välja või kapitalirent, millega ma seoks ennast pikaks ajaks mingi päris suure materiaalse kohustusega, aga selles mõttes ei võidaks midagi, et garaazis oleks sama koha peal vaid veidi teistsugune auto ja nende 3000-10000 km jaoks, mida aastas Corvettega sõidan, muutuks km hind hoopis suuremaks, kuna uue auto puhul väga suure osa km hinnast moodustab auto hinna langus. Ja kui siis tulevikus sellist autot müüa püüad, siis neile, kellel sellise vastu on huvi, tahavad ilma rahata, sest vanaema kuskil rääkis, et Usas pidid nad päris muidu saada olema või pole lihtsalt raha ja neil jälle, kellel oleks võimalik sellist autot endale lubada, pole üldiselt Vette vastu huvi, kuna see on ju ikkagi kahekohaline auto ja vaatluse alla tuleb juba CL mers või midagi sellist. Nii et majanduslikult täiesti ebapraktiline otsus oleks mul oma C4 vahetada C5 vastu, kuigi ei saa salata, et tahaks. Pealegi suvel(Vette sõitmise aeg) kulub mu peatähelepanu ikkagi tsikli peale. |
12.02.2002 at 15:57 |
|
Taavi |
stock 2002 Z06 ET
Kelle punane C5 see Tallinnas ringi tuhiseb? Sry kui sellest enne juttu on olnud. |
12.02.2002 at 16:49 |
|
max |
stock 2002 Z06 ET
See vist Veerenni Ahto C5 bodykit'iga C4. Sellest on varem juttu olnud, tee search. |
12.02.2002 at 17:06 |
|
newton Moderator |
stock 2002 Z06 ET
On üks õige C5 ka, mida mõned näinud, search tõesti abiks:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?TopicID=762 |
12.02.2002 at 17:10 |
|
urmz |
stock 2002 Z06 ET
quote: F***theEU wrote:
OH sh**************************t!
üks mees on küll vist militaarvaldkonnast
küll need tärnid ikka meeldivad ))
btw, ei miskit isiklikku, lihtsalt juba pikemalt tähele pannud
offtopic muidugi, sry
[Edited by urmz on 12.02.2002 at 20:10 GMT] |
12.02.2002 at 22:09 |
|
ats |
stock 2002 Z06 ET
to Indrek:
Ma olen Su masinate hetkeolukorrast väga hästi aru saanud. Üritasin lihtsalt C5te pähe määrida, mida ise osta ei jaksanud
Mul on üks soovitus veel sellise keerulise olukorra jaoks - tuleb lihtsalt ülejäänud kolm masinat maha müüa - siis pole valikuvarianti, millega kui palju sõita
Aga muidu jah, kui nii vähe sõidetakse, siis peab kas tahtmine väga suur olema või kõik muud rahapaigutsed otsa saanud, eriti kui üks Vette juba olemas on.
Mina olen talvel enda autoga suht rahul - lumelaud mahtus kõrvalistmele küll ning suvel tuleb purjetama minna katus maas.
.ps mobile.de's on päris mitmeid cabrio Vettesid, euro versioonid ja puha |
13.02.2002 at 13:26 |
|
F***theEU |
stock 2002 Z06 ET
|
13.02.2002 at 20:30 |
|
Märt |
stock 2002 Z06 ET
Vana teema, aga ei saa mitte vait olla...
Nimelt õnnestus Z06 pisuke ring teha ja mida kõike veel. Masin on ikka sigakiire, stang tundub sellise sapakana peale Autoga sõitu
Hind on ainuke suur miinus... 8,5 stangi= Z06
Märt@märjad unenäod
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
06.09.2004 at 10:09 |
|
askeldaja |
stock 2002 Z06 ET
quote: Indrek:USA-st peaks saame 50 kilo USD eest juba Z06 + maksud
Samasse kanti kukub (ok ikka kallim) ka näiteks see auto.
Ei saanud ka seda autot märkimata. BBC kenasti juba vahel.
|
14.10.2004 at 17:02 |
Last edited 14.10.2004 at 17:05 by askeldaja
|
lucifer |
stock 2002 Z06 ET
kas holland on eu liige?
hollandis siis
selline auto müügis |
17.10.2004 at 19:03 |
|
alarmees |
stock 2002 Z06 ET
Arvamus autost:
Ich mag mein Auto:
... it is very fast and also powerful.
|
18.10.2004 at 09:07 |
|
Olds |
stock 2002 Z06 ET
quote: Märt: Vana teema, aga ei saa mitte vait olla...
Nimelt õnnestus Z06 pisuke ring teha ja mida kõike veel. Masin on ikka sigakiire, stang tundub sellise sapakana peale Autoga sõitu
Hind on ainuke suur miinus... 8,5 stangi= Z06
Märt@märjad unenäod
Aga nagu Top Gear saates Mustangite kohta öeldi- Stangi muskelajastu on ammu läbi, Stang on läinud rasva ja muutunud ümaraks...(umbes nii see lause oli)
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
18.10.2004 at 09:44 |
|
foke |
stock 2002 Z06 ET
holland on EU liige
mingid lingid näiteks:
http://europa.eu.int/abc/history/index_et.htm
http://euro.delfi.ee/?cid=5518538
Teemasse kah:
Huvitav on võrrelda lõppkiirusi (ca 184 kmh) ja aegu - need viitavad ideaalilähedasele pidamisele suure kohaltvõtu jõuga. Ei usu hästi, et veokontroll sellise efekti annab. Igaljuhul väga head stockauto tulemused, ootaks esimest sellist ka Eestisse rajale. |
18.10.2004 at 09:46 |
Last edited 18.10.2004 at 10:20 by foke
|
|