Poster |
Message |
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
Mis GM masinatel on Chevy K30 kastikaga (M1008) 1984 sama roolikarp? |
29.04.2006 at 21:25 |
1 edit. Last edited 30.04.2006 at 20:02 by jaak
|
margus |
1984 Chevy M1008 - modimine
Kõikidel kastikatel ilmselt, Blazeril, Suburbanil samuti. Endal jääb loodetavasti varsti üks üle ja üks on juppidena. Soovitan sul otsida tagaveolise karpi, sellel on see võll mille külge pendelhoob kinnitub üleni nuuditud, saab hoova asendit muuta, mis on crossoveri puhul vajalik (ja see on möödapääsmatu, kui tõste ja suurem kumm alla läheb). Need võllid muuseas on 4wd ja 2wd karpide vahel vahetatavad ka aga lihtsam on tagaveolise karp otsida.
____________________________
Built to stay tough |
30.04.2006 at 11:37 |
1 edit. Last edited 30.04.2006 at 11:38 by margus
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
Ma teen ilma crossoverita. Tõstega kaasa tulev käpp, reguleeritav drag link ja käändtelje külge samuti teine käpp. See org lahendus kohe karbist sama poole käändtelje külge on kompaktselt sexy ja ei taha seda muuta. |
30.04.2006 at 18:34 |
|
Astro SS |
1984 Chevy M1008 - modimine
Chevy Van'il peaks kastikatega sama roolikarp olema.
Mida ja kui kõrget ehitad?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.04.2006 at 18:45 |
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
Plaan on sõjaväe kastikale M1008 (Dana60 ja 14bolt full floater) alla keerata 39.5 x 15 x 16.5 rehvid ja teha üks selline klassikaline suurte ratastega US full size mud truck. Selleks on aga vaja nati tõsta. Praegu mõtlen paberil erinevaid võimalusi selleks läbi. Et aga teostama hakata, on vaja rehvid kätte saada kusagilt. Järgmine nädal suhtlen soomlastega, kes intercot soome veavad ja katsun ka mõne autotoojaga rääkida, ehk viitsitakse rehvid a'la autole kasti või konti kaasa visata.
Võiks ju ka kohe mingi lift süsteemi ligi rebida, aga tahaks tõsta nii vähe kui võimalik. Iga tolliga lähevad probleemid suuremaks (roolihoovastik, kardaaninurgad, stabiilsus, sillanurgad) ning iga toll mis tõstad, tuleb turbarabas ka maa seest kätte saada |
30.04.2006 at 20:00 |
|
Astro SS |
1984 Chevy M1008 - modimine
40 tollised rehvid vajavad päris palju ruumi .
Ise tõstsin oma Ram'i 5 tolli ja selle tulemusel õnnestus alla mahutada 35'' rehvid( suurem enam ei mahu).
Kas Chevy on lehtvedrudega?
Enamsti üle 5-6 tolli veermikku ei kergitata,kuna kardaani nurgad lähevad liiga suurteks , lisa saadakse putka kergitamisega.
Mis peaülekanne peaks 40'' rehvidega sobima?
Kas 5.xx :1 ?
Noh mis siin targutada, ju sa tead isegi .
Kui pakub huvi, siis võin oma kogemusi jagada.
edit: põhimõtteliselt,midagi sellist ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.04.2006 at 20:28 |
1 edit. Last edited 30.04.2006 at 20:34 by Astro SS
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
33" on praegu väga vabalt all ja ilmselt ka 35" läheks alla stock vedrustusega. Vedrudeks on lehtvedrud.
Kui külajutte uskuda, siis pääsen ehk min 4" tõstega + väike poritiibade õgvendus, max 6" tõstega. Kardaaniristid annavad liikuma küll veel, sillad tuleb ainult jah paikka tagasi keerata. Esimesele kardaanile ilmselt ka mingi "pikendus" vaheflantsi näol vaja välja mõelda.
EDIT: Peaülekandeks peaks hea olema 40" rehvide puhul 5.13:1. Praegu on 4.56:1 ülekanne sildades. Vaja olekski teada saada, mis on mootori pöörded 90kmh juures. Tunne on küll kabiinis selline, et kohe lendab mootor vahelt minema, ehk teisisõnu on pööre meeletult üleval noh nii kõrva järgi. Ise arvan, et 4.56:1 ajab asja ära, maanteel saabki pööret alla ja maastikul kompenseerib NP208 vahekast, mille ülekanne on tavalise 2:1 asemel 2.61:1.
Kus kohast saaks diislile pöördekella?
|
30.04.2006 at 22:13 |
1 edit. Last edited 30.04.2006 at 22:36 by jaak
|
vvt |
1984 Chevy M1008 - modimine
Soovin sulle kannatlikku meelt selle auto elektrisüsteemiga (kui sa pole juba 100% 12V seda konvertinud)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.05.2006 at 12:57 |
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
quote: vvt: Soovin sulle kannatlikku meelt selle auto elektrisüsteemiga (kui sa pole juba 100% 12V seda konvertinud)
Sellest ma ühel heal päeval üritan garaazis hakata aru saama. Tegelt on teema suht tõsine. Kumma vooluahela otsa panna näiteks elektrivints? Ise mõtlesin, et panen selle tarvis eraldi aku, mis läheks 12V 100A generaatori otsa. Siis on vähemalt see kindel, et saab auto alati käima, kui vintsiaku tühi ja vajadusel saab kasutada veel kahte akut, et uppunud masin mittetöötava mootoriga kätte kusagilt saada metsas. Või panna siis 24V vints kahe aku taha, kuna need on ühendatud omavahel 24V süsteemiks?
24V gene laeb tal ilmselt siis kahte akut ja 12V gene annab särtsu juurde 12V elektrisüsteemile, mis on konverteeritud 24V süsteemist? Pole veel manuali süviti uurinud, aga kiiruga ette küsides, siis mis tal on 24V süsteemi peal? Starter ja kas veel midagi kapoti alt?
|
01.05.2006 at 22:16 |
|
kefka |
1984 Chevy M1008 - modimine
quote: jaak:
24V gene laeb tal ilmselt siis kahte akut ja 12V gene annab särtsu juurde 12V elektrisüsteemile, mis on konverteeritud 24V süsteemist? Pole veel manuali süviti uurinud, aga kiiruga ette küsides, siis mis tal on 24V süsteemi peal? Starter ja kas veel midagi kapoti alt?
mõlemad generaatorid 12v ja laevad eraldi akusid.24v vajab peale starteri eelsüüte küünlad.tavalisel 6,2d markeering10G militari varjandil13G. ah ja roolikarp on mul ka olemas ja täitsa saadaval.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
01.05.2006 at 22:34 |
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
Suht hästi ära seletatud, mis teha on vaja et 24V hübriidsüsteem 12V peale ümber teha:
http://www.roscommonequipmentcenter.com/news_notes/nn10.pdf
|
02.05.2006 at 20:21 |
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
Kuhu saab 6.2D mootorile panna mehaanilise õlirõhumõõtja?
Leidsin küll koha plokil, kus on õlitule andur, aga kas on veel kusagil mingit vaba punni, kuhu saaks meh. anduri sisse keerata? Vaatasin küll siit ja sealt, aga ei jäänud midagi silma. |
05.05.2006 at 23:29 |
|
Martin460 |
1984 Chevy M1008 - modimine
Kas õlitule andurile mingit "kolmikut" ei saa alla tekitada?
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
06.05.2006 at 21:55 |
|
kalev35 |
1984 Chevy M1008 - modimine
http://www.gm-diesel.com/diesel/vbull/showthread.php?t=13552
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
06.05.2006 at 22:00 |
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
quote: Martin460: Kas õlitule andurile mingit "kolmikut" ei saa alla tekitada?
Saab küll. Ruumi seal nati on ümber stutsi. Aga lihtsalt tekkis mõte, et ehk on kuskil vaba punn.
|
07.05.2006 at 00:56 |
|
jaak |
1984 Chevy M1008 - modimine
Kas reduktoriga 12V starter läheb K30 kastikale alla, mootor 6.2D?
Jube vähe ruumi tundub olema tavalise starteri ja raami küljes oleva sillapuhvri kronsa vahel. Reduktoriga starteril ju mootor veelgi allpool kui tavalisel?
Ja endiselt vajan ühte tagumist emakoja küljes olevat termoanduri plaati. Samuti olen huvitatud ka 12V starterist. |
09.05.2006 at 22:15 |
|
kristjan_l |
1984 Chevy M1008 - modimine
Ahoi,
Värskendan teemat. Kuidas sihuke pill (pikemas perspektiivis) tundub, metsas kannatab käia jne? Viimase all ei pea silmas off-roadi, vaid tööd.
K.
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
08.05.2016 at 15:10 |
|
juuriaadol |
1984 Chevy M1008 - modimine
Ok |
08.05.2016 at 18:03 |
|
410 |
1984 Chevy M1008 - modimine
quote: kristjan_l: Ahoi,
Värskendan teemat. Kuidas sihuke pill (pikemas perspektiivis) tundub, metsas kannatab käia jne? Viimase all ei pea silmas off-roadi, vaid tööd.
K.
minul 6" tõste ja 35"rehvid ja täitsa broo ,vints aitab ka vajadusel välja kui kasti liiga täis laod |
17.05.2016 at 08:57 |
|