Poster |
Message |
hide |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Vat millega mees hakkama sai:
Eks mees muidugi endale teeb jne, aga minu kui lähedalseisva isiku heakskiitu ta ei saanud. Ehk on mul mõttekaaslasi ja keegi hea inimene tõstab teema sujuvalt vabasse teemasse ümber?
Tegelikult lihtsalt vahendasin pilte ja lisatud juttu paluks rangelt huumorina võtta. Samas, kui ma autot täna elusuuruses nägin, pidin ära minestama. Küllap omanik lisab nädalivahel veel tehtu juttu ise. |
22.05.2006 at 12:41 |
1 edit. Last edited 26.05.2006 at 09:02 by hide
|
vvt |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Need BBS veljed on väga viis
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.05.2006 at 16:10 |
|
Maik |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
mnjah. Sellised klepsud sobiks pigem hõbedasele-valgele camarole... miks velgi vahetad ?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
23.05.2006 at 22:59 |
|
gets |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Aga mulle meeldib . Väike modi on kleepsudele vajalik veel, kuna miski riivab natuke silma. Need helehõbedased plönnid otstest lähevad minema või mingit teist värvi. Ei saa Coreli puudulike värvidega aru, mis on normaalne, mis mitte.
BMW veljed tahavad pikemaid rattapolte. Ees praegu 4...5 mutri täispöördega küljes ja taha oleksid jäänud vaid 2 pöördega. Tagumised toll laiemad ja offset väiksem, seega ka rumm paksem. Targad räägivad, et 3 keeret hoiab polti mutri peal mingilmääral kinni ning 7 keeret ja rohkem on hea.
Velgesid vahetasin lihtsalt sellepärast, et originaalid on ju oma 55'se offsetiga igikoledad. Lisaks oli mul autol all millegipärast kaks paari uuema mudeli velgesid ja kaks paari vanemaid. |
24.05.2006 at 09:33 |
|
Maik |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Siis küll - 4 velge ühesugust on ikka parem kui 2
...anna teada kuidas rattapoltide vahetamine käib koos pildimaterjaliga,teistel 4gen omanikel tulevikus lihtsam. Miskipärast on mul meeles,et originaal ET on 35 mitte 55 btw.
edit: gets üks küsimus veel, äkki märkad. Olen ka kunagi mõelnud klepsuringi panemisele, takistuseks sai hind (1500+ paigaldamine otsa) ja see,et pesen tihti autot normaalse survekaga. Mahapestud raha mõte mulle eriti ei meeldinud... kas seda ei karda?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
24.05.2006 at 09:36 |
1 edit. Last edited 24.05.2006 at 09:47 by Maik
|
gets |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
See 35 offset peaks olema mäletamist mööda hoopis lubatud piir. Äkki oligi 35...55? SS Camaro veljed vist olid 35 offsetiga. Antud BMW veljed on 8 offset taga ja 16 offset ees. On küll üle piiri, kuid tegelikult jääb võibolla pool cm üle koopaserva ja mind ei häiri. 245 laiade originaalrehvidega mahub ilusti keerama. Originaalveljed on 8" laiad, uued 8" ja 9" laiused.
Netist lugesin välja, et rattapoldid on nuutidega rummude küljes, lihtsalt toksa sissepoole välja. Probleemsem on pikemate poltidega, mida tõenäoliselt saab ainult Top-Partsist, vähemalt nemad ainsana lubasid tellimuse ära teha, kui ma kohale lähen ja asja täpsemalt selgitan. Täna õhtul korjan ühe poldi välja ja lähen PM Tuningusse, kes oli täitsa optimistlikult meelestatud ja arvas, et paari päevaga saab mõõdu järgi asja tellida. Kahtlen natuke, kuid eks paistab .
Kleepsude mahapesemisega ei ole probleemi, igasuguste pesudega püsivad küljes. Mul käis väiksema kleepsuga auto isegi poleeris (või oli see vahatamine lihtsalt) ja mingit probleemi ei olnud. Tegelikult saad kleepsu korralikult maha ainult kuumapüstoliga kuumutades, muudmoodi tulevad tõenäoliselt tükikaupa. See muudmoodi tähendab, kui noaga või mingi muu asjaga servast surkima hakkad. Küüntega naljalt kätte ei saa, rääkimata surveveest.
Konkreetsed kleebised maksid 1400.- ja ise panime sõpradega külge. Üksi on tülikas nii suurega jännata. |
24.05.2006 at 09:44 |
2 edits. Last edited 24.05.2006 at 10:03 by gets
|
tfr |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
quote: Inferno:edit: gets üks küsimus veel, äkki märkad. Olen ka kunagi mõelnud klepsuringi panemisele, takistuseks sai hind (1500+ paigaldamine otsa) ja see,et pesen tihti autot normaalse survekaga. Mahapestud raha mõte mulle eriti ei meeldinud... kas seda ei karda?
Tuleb panna korralik püsivaks paigaldamiseks mõeldud liimiga kleps (neid on erinevaid, ajutised asjad tüüpi võistlusenumbrid tehakse nõrgema liimiga) ja survekaga pesemisel tuleb silmas pidada, et lased joa peale autoga risti, mitte piki mööda külge. Siis ei juhtu midagi. |
24.05.2006 at 10:04 |
|
fire83 |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Pole midagi hullu. Täitsa norm. Plain punaseid camarosid ongi päris palju, miks mitte veidi eristuda?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
25.05.2006 at 23:36 |
|
rat_013 |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
quote: survekaga pesemisel tuleb silmas pidada, et lased joa peale autoga risti, mitte piki mööda külge. Siis ei juhtu midagi.
see ongi esmatähtis.. põhiline viga on just see et lastakse täie pasaga nurga all serva alla vesi ja sisi ongi korras..
ja muidugi paigalduskvaliteedist oleneb ka veidi...
____________________________
impreza n/a |
26.05.2006 at 00:00 |
|
gets |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Sain poldid kätte täna. Esialgne 50.- kroonine poldi hind PM Tuningus muutus kuidagiviisi 75.- krooniks. Ei tea, mida nad seal kolimise käigus segi on ajanud. Leppisime lõpuks 60.- krooni peale kokku.
Poldid sain muidugi ülipikad. Liiga pikad. Lõikasime nad lühemaks, võttes aluseks mutri keerme pikkuse, et kogu mutri keere oleks poldi peal. Pildil jäid uued poldid nõks pikemad, kui originaal. Keeret tuli siis juurde see originaali keermeta osa ja natuke veel.
Ka selle pikkusega jäi rattarummu taga olev kobakas poltide paigaldusele ette. Kuna rummud peaksid Camarol olema koos poolassidega ja neid ei viitsinud hakata välja tirima, tuli relakaga vähe seda kobakat ühest kohast süvendada, et poldid ilma liigse painutamiseta paika lükata. Pildil veel süvendit ei ole, kuid selline näeb see sisemine pool välja. Paremalt paistab tühi tikkpoldi auk ja vasakul on veel tikkpolt sees. Uued tikud olid nuudi kohast 0.5mm jämedamad, kui vanad väljavõetud tikud, kuid said mutriga keerates ilusti ilma suurema vaevata paika tõmmatud.
Peale rehvide ümberlappamist ja rataste külgekruttimist jäi asi päris normaalseks. Alguses kartsin, et 8 offcet jääb liiga koopast välja, kuid ei ole üldse hull. Muidugi tagakoopaid tuleb modida, kuna 2x120kg autos suutis rattad aukudes koopaservade vastu nühkida. Esimesed veljed oma 16 offcetiga tunduvad igatahes palju rohkem väljas olevat, kui tagumised aga kuskile vastu ei käi. Ette kunagi 225 või 235 laiusega rehv ja ongi asi paigas. Praegune 245 tundub ees natuke liiga kobakas.
Ja mõned pildid lihtsalt eputamiseks:
Ees, veel ees, külg, sama külg, taga, teine pool taga. |
01.06.2006 at 21:03 |
2 edits. Last edited 01.06.2006 at 21:16 by gets
|
hents99 |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Täitsa ok, pole mingi lakutud masin, veljed sobivad. Tegelikult see kleeps teeb autot nö "rotikamaks"
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
01.06.2006 at 21:44 |
|
racerx |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Kui kellelgi on huvi "kleepsutuunigu" vastu siis erasõnum mulle abiks.
Tehnoloogia on motokrossis testitud ja survepesuriga maha pesta ei õnnestu kuidagi.
Samuti aga... 1500 krooni eest saab ehk .... no ütleme nii , et väga vähe.
Näiteks camarole küljed , pakun et kui kujundus valmiskujul on olemas (vektorgraafikas või kui mingi pildisoov siis sobiliku resoga pilt seal jne) alates 3000.- olenevalt kujundusest ja suurusest.
Värvide piirangut pole, kuld-hõbe ja muud efektid tulevad lisadena ja olenevalt suurusest jne ka hind.
UV garantii 3 aastat.
Kui kujunduse suhtes on ainult idee siis esimest julget aitan teostusega ja raha ei küsi. Saab ka kleepsudelt väikse allahindluse.
Ainuke tingimus on, asi peab tõesti edev olema, väga edev. Mingit triibu ja muu sellise a'la "teeme kaks soliidset leeki" jutuga pole mõtet tulla.
Asja kvaliteet, julgen arvata et üks parimaid mis siinpool lompi saab.
Otse loomulikult ei võrdle päris maalingutega. Kuid eks korralikul kleepsutuuningul on oma eelised, alusvärv säilib, igasugu täkkeid ei kogu auto ja kui keegi ühe külje keegi sisse sõidab helistad ja tellid uue pildi.
Sorry et teise mehe teemat läbustan ja ennast reklaamin, lihtsalt sellesse kleepsuvärki on natuke ebaõiglane suhtumine. Igat asja saab hästi teha kui teada kuidas jne.
Lisaks veel. Kui nüüd tõesti mõni huviline tahaks eelpool nimetat jutu peale kleepsu, siis tingimuseks veel. Auto peab olema korras. Ja soovitavalt ameeriklane. Või vähemalt auto nimetust vääriv auto.
Täishinnaga ja oma kujundusega ... pole vahet. Mul ainult hea meel
|
02.06.2006 at 17:18 |
2 edits. Last edited 02.06.2006 at 17:22 by racerx
|
Vanaisa Moderator |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
...eelmisele jutule jätkuks: ja juhil peab olema vähemalt 4-nädalane habe ja kuldkaart ja kauboisaabas ja...ja...ja...
Kui sa aitad sellist asja teha, siis mille kuradi pärast igasugused piirangud?
Ja kui tuleb keegi ja tahab "kahte soliidset leeki", küll sa selle ära teed, kui summa õige on.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.06.2006 at 18:54 |
|
Jesper |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Kui siin juba profid sõna võtavad, siis äkki keegi viitsib natuke seletada (hoolimata sellest et kauboisaapad puudu on ja auto ka ilmselt auto nime ei vääri ). Mismoodi arvutis kleepsu tegemise ajal auto kuju arvesse võetakse? Et kui ma näiteks tahan triipe, mis peavad jooksma mööda kumerat külge, täpselt õigest kohast (pöörake tähelepanu rattakoobaste ülaservale ning kapoti kõrgenduste sisemistele servadele), siis mis nipiga ma selle valmis teen või lasen teha? On see üldse mõistliku vaevaga tehtav?
Ma ise oma aruga mõtlesin et äkki ostaks rulliga mingit kergesti maha võetavat kleepsu ja joonistaks sinna peale pinnalaotuse, mida saab seejärel skannerist läbi lasta. |
02.06.2006 at 19:36 |
|
Vanaisa Moderator |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
selle tarbeks on venivad teibid, et kerekuju jälgida.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.06.2006 at 19:52 |
|
rat_013 |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
soomes teevad mingi special progega..
üks tuttav on seal väljaõppel käinud ja teadis rääkida sedamoodi värki..
aga see on juba lõikamise etapp, ja rääkisin seda enne kui pilti vaatasin.. sul külg ju puhtajummala sirge, selline on lihtsalt vaja valmis joonistada, ära lõigata ja ära kleepida
____________________________
impreza n/a |
02.06.2006 at 20:06 |
|
Jesper |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Ok, ehk siis näiteks selline taktika võiks töötada: teen külje pealt suure resoga pildi, panen selle aluseks, joonistan vajalikud värgid vektorina peale, ajan mõõdud mingi etaloni järgi õigeks ja lähen failiga vutt-vutt kleepsumeistrite juurde, kes siis asja paika venitavad-lõikavad? Nii lihtne ongi?
Ma pabistan põhiliselt just selle pärast, et enamus leeke, logosid ja muid küljele kleebitavaid kujundeid ei ole vist kuigi tundlikud asukoha suhtes, pannakse näiteks 5cm teise kohta kui algselt plaanitud ja pole probleem, aga antud juhul on tähtis, et pleki ja kleepsu vormid kokku aetaks. Paari firmat olen tüüdanud, aga ega nad sellest asjast väga vaimustuses ei ole olnud. |
02.06.2006 at 20:46 |
|
racerx |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Igasugu küljed ja kumerad pinnad tuleb üle mõõta hoolikalt. Ja siis see kumerus sisse arvestada joonistades. Alguses pole vahet. Kui lihtsalt kujundad siis ei jõua sellele mõelda. Aga enne kui tootmisküps tuleb mõõta ( 9 korda ) siis mõõtu tõmmata see asi ja valma.
Aga kauboisaabaste kohta...pidasin silmas seda, et esimesele edevale teen hea hinna ja kujundus soovi korral tasuta minu poolt. Lihtsalt sellisel puhul kui ma juba niiöelda omahinnaga teen, peab asi ka vaeva väärt olema.
Raha eest pole vahet tõesti. Kas leegid, paljad naised või padjakaru pilt, täitsa suva |
03.06.2006 at 01:10 |
|
gets |
SPLIT: 4gen Camaro veljed-klepsud
Täpselt niiviisi saigi oma kleepsud joonistatud. Otsisin netist auto pildi joonistasin pildi Corelis üle, et saada auto piirjooned. Gabariidimõõdud leidsin samuti netist, nende järgi venitasin auto kõrgused ja pikkused ja teljevahed paika. Sinna kujutise peale hakkasin erinevaid lahendusi proovima.
Aasta-kaks tagasi sai tehtud sarnane kujutis kahele Nissanile, 100nx ja Sunny, ning nende suhteliselt siledatel külgedel oli lõpptulemus enam-vähem Coreli pildiga sarnane.
Enda omaga astusin natuke ämbrisse, sest Camaro küljed on ikka väga kumerad, mis teeb küljelt vaadates kleepsu kuidagi kitsaks ja sirgeks. Oleks võinud veel rohkem otsi kaardu keerata, kuid kartsin, et läheb vale koha peale. Tegelikult on hoopis praegu asi liiga kõrgel. Nüüd tuleb kuskile midagi juurde nuputada, et üldpilt omale normaalne tunduks.
Kui vajalik kuju valmis mõeldud, venitasin pildi õigesse mõõtu ning saatsin kleepsu kujutise kleepsufirmasse, kus ta valmis lõigati ning paigalduspaberile kleebiti. Edasi ei olnud muud, kui palju seebivett, mõned panga-, haigekassa- või muud kaardid ning soojapuhur .
Praegu on asi kujundite poole pealt palju parem - igalt poolt netist on erinevaid pilte saada, mida võib kleepsu eeskujuks võtta. Kaks aastat tagasi tuli ise nuputada.
Jesper, mina võtaks kõige kriitilisemad punktid joonistamisel keskkohaks. Noh, et sellest punktist hakkaks väljapoole minema. Siis välimise otsaga saad mängida. Sellel MK1'l teeks tiivakaupa kleepsud ja seoks need uksel olevaga. Kapoti pealne ei taha väga erilist kohtlemist, lihtsalt kapotisüvendi suuruse järgi kleeps teha. |
03.06.2006 at 01:36 |
1 edit. Last edited 03.06.2006 at 01:46 by gets
|
|