Poster |
Message |
askeldaja |
2004´GTO?
Üks hõbedane 04´GTO oli siin eestis u. 300K hinnaga müügis. Kas keegi teab, mis sellest autost saanud on?
Ehk on tekkinud veel üks GTO omanik? |
04.07.2006 at 19:18 |
|
Madman |
2004´GTO?
Mingi aeg tagasi oli Võru autoaias üks müügis. Mõtled seda?
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
04.07.2006 at 19:38 |
|
askeldaja |
2004´GTO?
Just sedasama. |
04.07.2006 at 19:39 |
|
Martin K |
2004´GTO?
Hõbedane GTO müüdi eelmine nädal maha, kuhu läks ei tea |
04.07.2006 at 19:41 |
|
imre |
2004´GTO?
Eile õhtul oli Tartus Aardla Selveri parklas. |
06.07.2006 at 12:44 |
|
askeldaja |
2004´GTO?
Ja ongi siis üks veel siginenud.
Ilmselt leedu numbritega, aga anyway.
Tuleks kuskilt kolmas veel (näiteks 05´), siis saaks juba seltskonna ning new GTO saaks kõigi mudeliaastatena esindatud. |
06.07.2006 at 13:02 |
1 edit. Last edited 06.07.2006 at 13:03 by askeldaja
|
zeke |
2004´GTO?
Eilne oli võru autoaia numbrialusega ka lv registris. Aga mõnus näeb välja küll selline mõnusalt tagasihoidlik.
____________________________
MX-5, 116 |
06.07.2006 at 20:32 |
|
TCOFF |
2004´GTO?
Ikka LT on ja Selveri parklas nägin teda ise ka eile.
Täna olen ka seda autot igalpool näinud. |
06.07.2006 at 20:57 |
1 edit. Last edited 06.07.2006 at 20:59 by TCOFF
|
newton Moderator |
2004´GTO?
Oli juhus autot täna Tartus näha:
Palusin omanikul ka foorumist läbi astuda ja tere öelda |
08.07.2006 at 19:09 |
|
Maik |
2004´GTO?
Kas tõesti naisomanik? Lahe.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
08.07.2006 at 19:46 |
|
TCOFF |
2004´GTO?
|
08.10.2006 at 14:37 |
|
raix_ |
2004´GTO?
quote: Inferno: Kas tõesti naisomanik? Lahe.
Omandivormi ei tea, aga paistab et kasutaja naine neh. Osales meil ka muide rapla rajal korraldatud üritusel oma pontuga
Hääl on aparaail üsna mahlane-tummine |
08.10.2006 at 16:44 |
|
marco80 |
2004´GTO?
Tere rahvas.
Mul on plaanis osta 2005a. GTO manuaal ja tahan tuua selle USA-st(sõber elab ja tegeleb autodega seal). Kas seda Eesti registrisse ei saa? |
09.10.2006 at 11:03 |
|
askeldaja |
2004´GTO?
quote: marco80: Tere rahvas.
Mul on plaanis osta 2005a. GTO manuaal ja tahan tuua selle USA-st(sõber elab ja tegeleb autodega seal). Kas seda Eesti registrisse ei saa?
Prognoosimatu olukord. GTO on müratasemelt juba uhiuuena väga piiripealne juhtum, kui natukenegi on mootoris kulumiseheli või summutid on näiteks aftermarket, siis võib asi hapuks minna. Mõõtmised on palju keerulisemad kui lihtsalt mingi väljalaske detsibelli püüdmine.
Arvelesaamine võib sõltuda ka inimesest (firmast), kas saab või mitte.
Seda just selliste piiripealsemate juhtumite korral. Selles mõttes on mõtekas Premiumist (neil on reaalne kogemus GTO arveleajamise suhtes, probleemidest jne) läbi astuda ja arutada asja, ma mõtlesin korraks hetketuju ajel enne GTO ostu osta C5 Z06 ning kohe oldi meeleldi valmis asja kaaluma (naljalt klenti minema ei lasta). Asjaajamine on muidugi li$akulu.
Kui GTO arvelevõtmine oleks kukepea, siis oleks neid siin Eestis juba kindlasti palju rohkem, US turul on GTO-d vahel päris võileivahinnaga liikumas. Auto on eesti oludele päris hea, kliirens on ligi 20cm (uskumatu esmapilgul), mu igapäevaauto E39 BMW on praktikas tunduvalt madalam.
Kui hakkad autot reaalselt ostma, siis uuri veidi ka tausta, mingil hetkel on olnud praaki, näiteks 2006 veebruar (vaja üle täpsustada) tuli tehasest terve hulk vigaste amortidega (varustaja süü) autosid jne. Enda auto on mul 05.sept 2005 tehasest tulnud, mudeliaasta 2006.
Idee on igatahes hea ja igatahes tervitatav.
Edit: täpsustus. |
09.10.2006 at 11:56 |
2 edits. Last edited 09.10.2006 at 12:03 by askeldaja
|
eston |
2004´GTO?
See auto jah meilt Võru Autoaiast ostetud.
Meil üks selline veel saabumas 2004a. punane,manuaal käigukast,must nahksisu , läbisõit 30 000 km ja hind Eestis arvel 300 000.-
Järgmine nädal peaks kohal olema. |
09.10.2006 at 12:05 |
|
marco80 |
2004´GTO?
quote: askeldaja: quote: marco80: Tere rahvas.
Mul on plaanis osta 2005a. GTO manuaal ja tahan tuua selle USA-st(sõber elab ja tegeleb autodega seal). Kas seda Eesti registrisse ei saa?
Prognoosimatu olukord. GTO on müratasemelt juba uhiuuena väga piiripealne juhtum, kui natukenegi on mootoris kulumiseheli või summutid on näiteks aftermarket, siis võib asi hapuks minna. Mõõtmised on palju keerulisemad kui lihtsalt mingi väljalaske detsibelli püüdmine.
Arvelesaamine võib sõltuda ka inimesest (firmast), kas saab või mitte.
Seda just selliste piiripealsemate juhtumite korral. Selles mõttes on mõtekas Premiumist (neil on reaalne kogemus GTO arveleajamise suhtes, probleemidest jne) läbi astuda ja arutada asja, ma mõtlesin korraks hetketuju ajel enne GTO ostu osta C5 Z06 ning kohe oldi meeleldi valmis asja kaaluma (naljalt klenti minema ei lasta). Asjaajamine on muidugi li$akulu.
Kui GTO arvelevõtmine oleks kukepea, siis oleks neid siin Eestis juba kindlasti palju rohkem, US turul on GTO-d vahel päris võileivahinnaga liikumas. Auto on eesti oludele päris hea, kliirens on ligi 20cm (uskumatu esmapilgul), mu igapäevaauto E39 BMW on praktikas tunduvalt madalam.
Kui hakkad autot reaalselt ostma, siis uuri veidi ka tausta, mingil hetkel on olnud praaki, näiteks 2006 veebruar (vaja üle täpsustada) tuli tehasest terve hulk vigaste amortidega (varustaja süü) autosid jne. Enda auto on mul 05.sept 2005 tehasest tulnud, mudeliaasta 2006.
Idee on igatahes hea ja igatahes tervitatav.
Edit: täpsustus.
Ahahh, jätan selle siis meelde, et vahepeal tulid natuke vigased autod.
Käisin täna Premium Motorsis ja nende kaudu on võimalik düübikinnitus saada küll, kuid hind on päris soolane :S
Uurin veel, ehk eestis saab mingi teise firma kaudu ka teha. |
09.10.2006 at 17:05 |
|
tfr |
2004´GTO?
2005 on LS1 vist veel anyway? Osta siis parem juba see ära, mis Võrru saabub, vaevalt et Sa lõppkokkuvõttes oluliselt odavamalt saad. Eriti kui Sa oma kulutatud ajale ja närvirakkudele ka mingi hinna paned. |
09.10.2006 at 17:37 |
|
askeldaja |
2004´GTO?
2005 mudeliaasta tuli LS2 ja teatavad muudatused (tagaosa disain, väljalaskesüsteem, kapotil õhuvõtuavad, uuemad pidurid, uuem autom.kast jm). Põhiline vahe 04´ja 05´-06´ on tehniliselt veidi rammusamas mootoris ja tugevamates pidurites. 04´on jälle selle omamoodi eksootilise väljalasketorustikuga. Muu erinevus on selline pisem teema.
Kellel huvi ja mõttes natuke modida, siis on ka 04´mudel heaks materjaliks millest midagi vahvat kokku voolida. LSx mootorid on päris popp teema ja aftermarket pakub üsna laialt võimalusi.
Põhimõtteliselt on aftermarketina peaaegu kõike saada, xenon tuledest bodykitini välja.
|
09.10.2006 at 18:44 |
|
TCOFF |
2004´GTO?
2005 aasta algusest on GTO juba ls2 mootoriga.
ls1 mootoriga toodeti neid 2003/09-2005/01 või midagi taolist. |
09.10.2006 at 18:45 |
|
marco80 |
2004´GTO?
quote: tfr: 2005 on LS1 vist veel anyway? Osta siis parem juba see ära, mis Võrru saabub, vaevalt et Sa lõppkokkuvõttes oluliselt odavamalt saad. Eriti kui Sa oma kulutatud ajale ja närvirakkudele ka mingi hinna paned.
2005a. hakkas tulema juba 6.0L mootoriga ja tahan just seda!
|
09.10.2006 at 19:07 |
|
TCOFF |
2004´GTO?
2005 GTO-d
Võta ühendust kellegagi, kes tegeleb USA-st autode toomisega ja lase ära tuua mõni =)
Arvele saad ju võtta kas Leetu või maksad 40 000 tüübikinnituste eest. Aga võibolla kuna 1 GTO on juba Eestis arvel saab äkki teise kergemini või mis värk sellega on? |
09.10.2006 at 19:52 |
|
marco80 |
2004´GTO?
quote: TCOFF: 2005 GTO-d
Võta ühendust kellegagi, kes tegeleb USA-st autode toomisega ja lase ära tuua mõni =)
Arvele saad ju võtta kas Leetu või maksad 40 000 tüübikinnituste eest. Aga võibolla kuna 1 GTO on juba Eestis arvel saab äkki teise kergemini või mis värk sellega on?
Toomisega probleeme ei ole ja USA-s kohapeal mul sõber olemas kes autodega tegeleb, seega sealt poolt ka mureta.
Põhiline probleem on tüübikinnitus. Tean, et soomes maksab 1800EUR aga kas seal on selline auto arvele võetud ei tea praegu. Aga uurin asja. |
09.10.2006 at 20:06 |
|
askeldaja |
2004´GTO?
quote: TCOFF: Aga võibolla kuna 1 GTO on juba Eestis arvel saab äkki teise kergemini või mis värk sellega on?
Üksiktüübikinnitusega on parajad lood. Kui ma ei eksi, siis tutika auto puhul on see protsess natuke valutum. Vist võimalik kuidagi dokumentide tasemel asi joonde ajada (ja see teema oli vist ainult tutikate autodega). Ma võin ka eksida.
Teine moment on et üksitüübikas tähendab seda et iga konkreetne auto vaadatakse konkreetse juhtumina üle. eestis võib olla näiteks 100 GTO-d juba liikumas EV numbritega, aga kui tood kuskilt sõitnud, pruugitud GTO, läheb see konkreetne auto jällegi piinliku täpsusega mõõdistamisele ja üle vaatamisele. Kui midagi on üle normide, on jokk. Kui on kulunud mootor, siis on mehhaaniline müra suurem kui nt. uhiuuel mootoril ja sedasi võib teatav müratase ületada normi...
See on see üksikkorras tüübikinnitus.
Parandage kui eksin.
On muidugi LV registri variant... aga see on juba selline muu teema... |
09.10.2006 at 20:26 |
|
MrMackey |
2004´GTO?
krt see kogu müra ja heitmevärk värk on ikka parajalt paigast ära tegelt kui mingid sõgedad vihmaveetorudest ruuporitega mootoratturid, sulatõrva välja ajavad bussid ja imetillukeste punaste seasilmadega GAZid nagu jummala vabalt ringi kärutavad ja samas ei saa näiteks Mustang Gt-d või mõnd muud mehisema mootoriga liikurit arvele....totter... |
09.10.2006 at 22:39 |
|
TCOFF |
2004´GTO?
Üks väike videoklipp ka, mis paar nädalat tagasi Raplas tehtud.
Tegelt oli auto Rapla jaoks natuke suur aga üllatavalt hästi püsis
teel vihmaga. Kuna autol olid all originaal m+s rehvid, siis annaks
rehvidega veel palju alla saada ajast+ kuiva ilmaga. Automaat
käigukast ka seal rajal ei seganud, sest 2 reziimi peal üle teise
käigu ei vaheta ning aeglastes kurvides vahetas ise esimesele.
Video ise siis(NM on piisavalt):
http://video.google.com/videoplay?docid=-5664070183794687136 |
12.10.2006 at 20:11 |
|