Poster |
Message |
vallo16 |
pedaalipikendused
kuidas ark ja politseinikud suhtuvad isearetatud pedaakipikendustesse??piduripedaalile on küöge pandud vana jõhkralt tugev ahjuroop mida on natuke väänatud auto armatuurlauaga sobivamakas...ja käib kh väga kergelt. |
12.07.2006 at 23:32 |
|
hents99 |
pedaalipikendused
Milleks või mis tarbeks? Kuidas saab väänata ahjuroopi armatuurlauaga sobivamaks?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
13.07.2006 at 00:51 |
|
rat_013 |
pedaalipikendused
ehk käsikasutuseks ma pakun, ja väänata vastavalt armatuurlaua kujule et mööda tuleks igalt poolt..
____________________________
impreza n/a |
13.07.2006 at 06:48 |
|
jjanno |
pedaalipikendused
Tere
Soovitaks ikka ARK'ga läbi rääkida sellel teemal. Kui tegemist käsijuhtimisega, siis peaks ju auto dokumentidesse see kirja minema.
Ahjuroop tundub natukene jõhker lahendus. Minu poolt hooldataval autol on see lahendus ka suht lihtsalt tehtud ning näeb oluliselt esteetilisem välja. "roobi" kinnitamisel on paar nõksu, mida peaks arvestama. Kui ARK'st luba saadud ning soovi on, siis võin pikemalt pajatada.
Mind vaevab hoopis selline küsimus aga, et kui auto on käsijuhtimisega, siis kas on seaduslik eemaldada käsijuhtimise seadmed nendeks hetkedeks, kui roolis on käsijuhtimist mitte vajav juht... Paljudel autodel on ju 2 juhti ning miks ei võiks 1 neist olla käsijuhtimist vajav ning teine mitte?
jJanno |
13.07.2006 at 08:41 |
|
vallo16 |
pedaalipikendused
seda ma ei tea kuidas see väänatud on.ostes oli juba mossel piduripedaali küljes.jjanno sinu küsimusele vastata ei oska. |
13.07.2006 at 12:40 |
|
vvt |
pedaalipikendused
ARK nõuab ametlikult muidu ümberehitust litsenseeritud ehitajalt. Invaautode ehitajaid ei ole Eestis aga ühtegi. Ühe auto pärast ei hakka ükski firma isegi Eestis end liigutama. Ja reeglina ei jõua ükski omanikust invaliid neid arveid ka maksta oma pensist. Ametlikud invaautosid on tulnud ka tehasest - sapakal olid lausa eraldi mudelid, sõltuvalt mis puudu oli. Seni käivad invaliidid oma isetehtud mossedega ülevaatustel hale nägu peas ja üldiselt ei raatsi keegi papi ainukest autot seisma ka panna.
Teatud mõttes muidugi õigus ka - pidur peab ikka pidurdama ka ja jalal on ruumi kõvasti rohkem kui käel. Seega mingite sõrmepikkuste kangidega pole see lihtsalt võimalik. See Leoki inva-Subaru olla Soomes ehitatud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.07.2006 at 13:42 |
2 edits. Last edited 13.07.2006 at 13:44 by vvt
|
jjanno |
pedaalipikendused
Tere
quote: vvt:Invaautode ehitajaid ei ole Eestis aga ühtegi.
Meie pere auto on Eestis käsijuhtimisele ehitatud täiesti legaalselt.
Või kas on siis tõesti olukord muutunud viimase kolme aasta jooksul?
jJanno |
13.07.2006 at 13:45 |
|