Poster |
Message |
Andres69Stang |
Piduritorud?
Nimelt vahetaks mõned piduritorud välja. Kes müüb, kudas neid väänata, mida eelistada vask vs. raud? |
30.01.2002 at 11:52 |
|
QRX |
Piduritorud?
Vaske on vast mugavam vedada, tänu sellele, et ta on pehmem. Off-Road võistlusmasinatel me oleme kasutanud vaske! Pidurimeister Veerenni tänaval (vana Vihur) teeb sulle mõõtude järgi valmis (otsad, stutsid, etc.) |
30.01.2002 at 12:08 |
|
Georg79Fire |
Piduritorud?
Ma arvan,et kindlasti vask.Toru peaks osta saama igast rauapoest,lisaks peaksid ostma torupainutusseadme,mis ei tohiks eriti kallis olla-suurtes tööriista poodides nagu stokker peaks müügil olema (wax abiks).Gaasikeevitusega kuumaks lastes saab vasktoru kätevahel ka painutada!
Mina lasin oma Fire piduritorud aastaid tagasi AS Pidurimeistris teha.Väga s..t töö tehti ja palju pappi vöeti (vöibolla praegu on nad edasi arenenud) |
30.01.2002 at 12:14 |
|
rustang Moderator |
Piduritorud?
Niipalju kui mulle kirjandust on ette juhtunud ei soovitata vaske mingil juhul panna.
Vanasti tehti Melasis tellimise peale torusid, painutada tuleks ise, suure osa saab ettevaatlikult näpu vahelgi painutada aga väike painutusabinõu ei tee muidugi halba.
Mul ka torustiku uuendamine varsti ees |
30.01.2002 at 13:01 |
|
QRX |
Piduritorud?
Ma ei öelnudki, et lase töö Pidurimeistris teha, tööd nad ei oska teha. Reeglina on probleem toru otste valtsimisega, selle teevad nad korralikult, norm. vahendid on neil olemas! |
30.01.2002 at 13:11 |
|
Georg79Fire |
Piduritorud?
quote: rustang wrote:
Niipalju kui mulle kirjandust on ette juhtunud ei soovitata vaske mingil juhul
Nüüd meenub ka mulle,et need ei olnud mitte vasktorud,vaid mingist sulamist (vase-nikli? )!Kahjuks ei mäleta täpselt.
|
30.01.2002 at 13:13 |
|
Olds |
Piduritorud?
Teen ka ise piduritorustiku vahetusega tööd. Vask- hea, pehme töödelda. Jama on aga sool teedel, mille vastu vasel allergia on.
Teras toru- kapitaalne. Ei põe soola pärast ja on üleüldse vastupidavam kui vask. Halb- töödelda (muidugi oleneb terase margist).
Eks otsustage ise. Mina kasutan aga vaske. |
30.01.2002 at 13:28 |
|
rustang Moderator |
Piduritorud?
Midagi meenub seoses vase painutamisega tekkivate mikropragudega, mistõttu vaske väga ohtlikuks peeti, hetkel ei ole aega minna netti otsima. |
30.01.2002 at 13:50 |
|
Olds |
Piduritorud?
Selles on sul rustang õigus.
PS.Las teeb tööd see,kes seda oskab.Vasktoru painutamine pole just kõige lihtsam töö. |
30.01.2002 at 14:07 |
|
anti |
Piduritorud?
Endalgi tulevikus ees üks kapitaalne torustikiaretus- kas neid vasest painutatud torustikuosi termokahaneva plastikkattega äkki katta (soola jms kaitseks) On keegi proovinud? |
30.01.2002 at 14:23 |
|
QRX |
Piduritorud?
Termorüüž ei ole ilmastiku- ega hõõrdumiskindel! |
30.01.2002 at 14:38 |
|
ervin |
Piduritorud?
Artikkel piduritorude kohta:
http://automotive.copper.org/brake.htm
quote:
Copper-nickel is shown as the most reliable material by far.
...ehk siis vase-nikli sulam nagu georg mainis. selle sulami markeeringuks antakse artiklis C70600.
ja veel...
quote:
Users of copper-nickel brake tubing in addition to Volvo include world-class vehicle manufacturers like Rolls Royce, Lotus, Aston Martin, Porsche and, most recently, Audi. Copper-nickel is also used in military, fire fighting and other heavy vehicles.
ja siis veel selline asi...
quote:
THE RIGHT TUBING FOR THE JOB
Even the best tubing will be unsatisfactory unless it is used properly.
[Edited by ekgerke on 30.01.2002 at 06:10 GMT] |
30.01.2002 at 15:06 |
|
ervin |
Piduritorud?
sama saidi pealt veel üks url
http://automotive.copper.org/931028-automotive-brake-tube.html |
30.01.2002 at 15:17 |
|
PlyVal64 |
Piduritorud?
Aiai, see ju üks mõnusamatest töödest ja seejuures väga lihtne? Miks seda kellelegi teisele teha anda... Piduritest ja roolist sõltub ju juhi elu, ning sitasti tehtus saab siis vaid ennast süüdistada.
Aga torudest: peaaegu et parima kvaliteediga on vene piduritorud. Loomulikult mitte uuemad, raudtorud, vaid vanad head Cu-Ni sulamist. Lisaks kõigele on vanad "venelased" enamuses samades toru- ja stutsimõõtudes, kui USAkad. Ja otste tegemiseks on vägagi lihtne abinõu müügil. Siiani ainuke probleem tekkinud uute stutside leidmisega, sest loomulikult keegi neid ei müü. Enda Plyl on siiani üks stutsidest 1/2 silmusvõtmest tehtud "vitsada" tugevndatud, sest sellist üleminekut mitte kusagilt saada pole. Aga peab, kuis vaja ja ise on seejuures esimene peale peapumpa... |
30.01.2002 at 19:07 |
|
Andres69Stang |
Piduritorud?
Tänud nõuannete eest. Vask sobib siis küll- ei sõida talvel, võimendit kah pole. |
31.01.2002 at 14:49 |
|
Georg79Fire |
Piduritorud?
quote: Andres69Stang wrote:
... võimendit kah pole.
Kas sa Stangile võimendit ei pane?Oleks nagu mugavam-ei pea kahe jalaga pedaali sõtkuma! |
31.01.2002 at 15:55 |
|
Andres69Stang |
Piduritorud?
quote: Georg79Fire wrote:
Kas sa Stangile võimendit ei pane?Oleks nagu mugavam-ei pea kahe jalaga pedaali sõtkuma!
Raskust tuleb ju tohutult juurde ja väärtuslikku ruumi kulub kapoti all!
|
31.01.2002 at 16:50 |
|
Andres69Stang |
Piduritorud?
Saigi Pidurimeistris käidud, vana toru näpus. Ootetööna meisterdasid mulle vask-nikkel toru, etteantud pikkuses, stutsid otsas 70 kr/m.(raudtoru oleks poole odavamalt saand) Painutada oli seda tõesti lihtne ja ilma igasuguste abivahenditeta, tagajärg- kõik ülejäänud torud maha ja uued asemele.
Tõsi pooled stutsid jäid tollmõõdu pärast vanad. :% |
22.02.2002 at 18:27 |
|
wax |
Piduritorud?
quote: Andres69Stang: Saigi Pidurimeistris käidud, vana toru näpus. Ootetööna meisterdasid mulle vask-nikkel toru, etteantud pikkuses, stutsid otsas 70 kr/m.(raudtoru oleks poole odavamalt saand) Painutada oli seda tõesti lihtne ja ilma igasuguste abivahenditeta, tagajärg- kõik ülejäänud torud maha ja uued asemele.
Tõsi pooled stutsid jäid tollmõõdu pärast vanad. :%
Tea kuidas nüüd, 2 aastat hiljem, need Pidurimeistri torud ja otsikud kestavad?
Või soovitate ikka ise teha? On kellelgi otsavaltsimiseks tööriista laenata? |
27.04.2004 at 13:46 |
|
anti |
Piduritorud?
Mul kestavad Pidurimeistri tehtud detailid ja tollkeermega otsad sain ka sealt uued. |
27.04.2004 at 14:08 |
|
Ets |
Piduritorud?
Astu aga julgelt Pidurimeistrist läbi! Kui veab siis on leti taga kena noor tütarlaps dunkedes, võtab ise tellimuse vastu, mõõdistab, annab nõu! Teeb töö ise ära! Rahulolu nii mentaalne kui materiaalne (torud siis). |
27.04.2004 at 15:00 |
|
Jutulind |
Piduritorud?
Ka Pidurimeistriga ainult positiivsed kogemused - kui endal selgus kell 16.00 Uunikute talveralli eelõhtul et vaja 1 esimene pidurivoolik ja torud väljavahetada siis sai sinna ette helistatud ja kohale mindud. Kohale jõudsin ca 10 min. enne koha sulgemist ja hoolimata sellest suhtuti minusse väga hästi ja leiti 20 minuti jooksul kusagilt vanadest varudest minu Datsunile sobiv esimene voolik ja tehti ka uued torud valmis. Lahkusin sealt tõesti positiivse kogemusega ja vajalike juppidega ca 10 minutit peale ametlikku sulgemisaega ... Tegu oli kusjuures reedeõhtuga ...
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
27.04.2004 at 15:23 |
|
Andres69Stang |
Piduritorud?
Torud kestavad väga hästi. Uups ma polegi 2 aastat Mustangiga sõitnud. Tööriista laenata pole, tegin ka ise ilma.
____________________________
Mustang´69,390,C6 |
06.05.2004 at 09:10 |
|
roby |
Piduritorud?
ise vahetasin ka terve ringi torusid ära. Kuna tollmõõdus stutse ei leidnud siis leidsin ühe hea treiali kes treis silindri ja toru vahele üleminekud.Sai siis tehtud euro mõõdu peale.Ja ma ei kurda tulemuses.
____________________________
tramm nr. 66 |
06.05.2004 at 10:03 |
|
margus61 |
Piduritorud?
Hiljuti oli ka tollmõõdus tutsid saadaval, nii sise- kui väliskeermega. |
06.05.2004 at 10:17 |
|