Poster |
Message |
Andrus |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Vaja oleks konteinerit(40 jalast) põhja floridasse.
Kindel soov on, et konteiner oleks maja juures vähemalt pool päeva - vaja see igast jama täis visata(1 auto, roller, atv, mööbel, riided... jne)
Tähtis on just see, et konteineri saaks maja juurde, mitte, et ma viin pool elamist kuskile sadamasse ja hakkan seda seal laadima.
Oskab keegi öelda, kust seda uurida. Mis pabereid sel juhul vaja on täita(mõistan, et autol ja atvl peavad kindlasti paberid olema, aga muud personaalsed asjad nagu riided, mööbel ja tehnika?)
äkki kellegil on sellist laadi kolimisega kogemusi?
Tänud! |
19.05.2004 at 13:09 |
|
Astro SS |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
ehk on *pisike99* sulle abiks, tema orgunnib konteinervedusid.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.05.2004 at 13:34 |
|
Riho |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Helistad suvalisele suurele forwarderile, teed tellimuse sideloaderile (aparaat mis tõstab konteineri sinu maja juurde maha). veetakse konteiner kohale, korjatakse nt järgmisel päeval peale, teed saatedokumendid ja kogu armastus.
Võid tellida ka eesti kaudu konteineri ja inland truckingu. |
19.05.2004 at 13:58 |
|
hents99 |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
mul oleks ilmselt abi vaja transaga usast siia. plaanin veljed osta. velgede hind on odav aga transaga ei tea kuis saab. kui ruumi üle jääb ehk saab nad sinna konti sättida
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
19.05.2004 at 15:34 |
|
Astro SS |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
konteineri transa Ameerikast toimub nii!!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
02.02.2006 at 18:52 |
|
wagoneer |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: Astro SS: konteineri transa Ameerikast toimub nii!!
Kas ka meie kondi
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
02.02.2006 at 19:21 |
|
Riho |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: wagoneer: quote: Astro SS: konteineri transa Ameerikast toimub nii!!
Kas ka meie kondi
See ei ole naljakas, kui teie kondiga peaks nii juhtuma, siis maksate te peale oma autode jms mis konteineris on, kinni ka konteineri + oma osa laevast, mis põhineb valemil: laeva maksumus jagatud konteinerite arvuga.
Kokku ei tule väike summa. |
02.02.2006 at 23:17 |
|
Astro SS |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: Riho: quote: wagoneer: quote: Astro SS: konteineri transa Ameerikast toimub nii!!
Kas ka meie kondi
See ei ole naljakas, kui teie kondiga peaks nii juhtuma, siis maksate te peale oma autode jms mis konteineris on, kinni ka konteineri + oma osa laevast, mis põhineb valemil: laeva maksumus jagatud konteinerite arvuga.
Kokku ei tule väike summa.
See tundub täiesti jabur olevat, kuna sina annad oma kauba (loe:konteineri) üle laeva firmale ja tema vastutab selle eest ühest sadamast teiseni.
Mind,kui klienti ei huvita,kas ta toob oma laevaga ainult ühe konteineri või on tema laevas neid 1000.
Samas,kui mina annan üle nendele konteineri kaubaga ja see õigeks ajaks ja samas olukorras teises sadamas ei ole ,siis on nad sunnitud selle eest trahvi maksma.
Sinu jutule toetudes konteinerite transa on siga suure ohuga, kuna järsku on sinu konteiner ainuke laevas ja selle uppumise korral pead sa kogu leva kinni maksama ?
Või siis samale loogikale toetudes: sõidad taksoga (oled ainuke reisija) ,milleks on tutikas Phaeton (maksumusega moned millid) ja satud avariise üteleme asukohaks Kopli. Kes peab selle takso remondi kinni maksma?
Sinu loogika järgi: reisija?
Taksojuht see ometi olla ei saaks, kuna temal polnud Koplisse asja, järelikult oled sina süüdi, kuna sina tahtsid sinna sõita
Tegelikult ilmselt siiski maksab kindlustus.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
05.02.2006 at 10:18 |
|
hulgus |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote:
See ei ole naljakas, kui teie kondiga peaks nii juhtuma, siis maksate te peale oma autode jms mis konteineris on, kinni ka konteineri + oma osa laevast, mis põhineb valemil: laeva maksumus jagatud konteinerite arvuga.
Kokku ei tule väike summa.
Siis oleks enamus maailma speditsiooni firmasid pankroti lävel.
Peast ei julge lubada, aga pakun, et konteinertranspordiga on seotud vähemalt 10 erinevat kindlustus liiki, alates maantee transpordist, vedaja vastutus, kondi enda kindlustus, laevafirma vastutus, spediitori vastutus, jne jne.
Pigem lastakse kindlad kondid üle laeva serva jooksu, kui vaja kiiresti raha teenida. (ja seda juhtub mitte harva)
hulgus@transporditöötaja |
05.02.2006 at 18:37 |
|
urmo007 |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Teadmiseks kondi saatjatele see et Maersk ostis ara PO Netloydi-hinnad natuke ylesse |
05.02.2006 at 23:01 |
|
Riho |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Astro SS - loe palun Marine Bill of Ladingu tagakülg läbi. Seal on igasuguseid kavalaid asju hästi pisikeses kirjas kirjutatud.
Algul oli see mulle ka tiba arusaamatu asi.
Mereõigus on veidi teine asi, kui tavaloogika-juriidika.
Kui sul kauba vedu on kindlustamatta, siis võib olla veidike pahasti.
Edit: me oleme korra laevamootori remondi eest maksnud. |
06.02.2006 at 13:35 |
2 edits. Last edited 06.02.2006 at 13:45 by Riho
|
raix_ |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Üldiselt suures osas paneb ostu-müügilepingu tingimused paika tarneklausel (ja loomulikult mereveo lastikiri[BoF)]), mis määrab ära osapoolte vastutuse.
Kuigi, määramatute jõudude jms korral paistab, et mõlemad osapooled vabanevad vastutusest.
Aga selle peaks ju kindlustus katma?
Sest mis point siis üldse mingeid lepinguid ja kindlustust teha on kui miski tegelikult ei kehti?
Seda kuulen ma küll esimest korda, et kaubaomanik peab mingeid laeva mootorite remonte kinni maksma
Aga teema väljub muidugi nüüd kontrolli alt, ning "vedaja vastutusest" peaks vist uue topicu tegema |
06.02.2006 at 14:09 |
|
tfr |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Sattusin sellise lingi peale: http://www.mereblog.com/?p=318
Paistab, et see konteineri üle serva pudenemine on ikka üsna häirivalt sage juhus. |
23.02.2006 at 01:38 |
|
Madlobster |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: Riho:
Edit: me oleme korra laevamootori remondi eest maksnud.
Mis te sellele laevamootorile tegite siis, et pidite selle eest maksma?
Palju üks laeva mootori rem ka maksab siis?
Ma ei julge enam kirjagi saata. Äkki kukub see lennuk alla kus minu kiri sees. Pean veel lennuki kinni maksma ja kõik hooned jms, mille lennuk kukkudes purustas. |
23.02.2006 at 12:58 |
|
Riho |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: Madlobster: quote: Riho:
Edit: me oleme korra laevamootori remondi eest maksnud.
Mis te sellele laevamootorile tegite siis, et pidite selle eest maksma?
Palju üks laeva mootori rem ka maksab siis?
Ei teinud muud midagi, kui seda, et meie konteiner oli seal laeva peal.
Õnneks oli tegemist feeder laevaga, mootori viga ei olnud ka väga suur. Maksma läks see ca 200 EUR/40 'HC. Kui palju konteinereid laevas oli - ei tea. 100 vast ikka.
Madlobster - Lennundus ja merelaevandus on tiba erinevad asjad, samuti nende juriidika.
|
23.02.2006 at 13:25 |
1 edit. Last edited 23.02.2006 at 13:33 by Riho
|
inka |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Merel toimuvate päästekulude jagamine kaubaomanike vahel on pärit umbes-täpselt sellest ajast kui Indias vürtside järgi käimine purjekatega popp oli. St. iga merevedu on seiklus, ja kõik osavõtjad sellest on (vastavalt oma võimalikule tulule e kasutatava laeva mahuühiku osakaalule) võrdselt vastutavad.
inka@ka.midagi.kindlustusest.teab
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
23.02.2006 at 14:17 |
|
BlueStang |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
et kui laevafirma tahab uut alust, siis sõidab vana koos laadungiga jäämäkke ja laadungiomanikud ostavad koos uue aluse? - Lahe business
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
23.02.2006 at 14:44 |
|
Madlobster |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Tõenäoliselt on selles jutus kuskil konks sees.
Et lisaks oma lasti kaotusele (mis võibolla ongi pool laeval olevatest konteineritest) maksad pool laeva ka veel kinni. |
23.02.2006 at 15:24 |
|
inka |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: Madlobster: Tõenäoliselt on selles jutus kuskil konks sees.
Et lisaks oma lasti kaotusele (mis võibolla ongi pool laeval olevatest konteineritest) maksad pool laeva ka veel kinni.
laeva ennast ei maksta, küll aga pääste- ja ohverduskulud- kui on madalikult vaja lahti pääseda ja selleks on peale puksiiri tellimise (päästekulu) ka laev just sinu konteineri võrra kergemaks vaja teha, siis jagatakse kogukahju osalejate vahel ära ja ohverdatava kauba omanik ei kanna üksi kogu laksu.
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
23.02.2006 at 15:58 |
|
sniffer |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Koos oma kauba kindlustamisega tuleks koheselt ka laevale kindlustus ära teha, sellisel juhul oled oma osa andnud
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
|
23.02.2006 at 17:57 |
|
Astro SS |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: inka: quote: Madlobster: Tõenäoliselt on selles jutus kuskil konks sees.
Et lisaks oma lasti kaotusele (mis võibolla ongi pool laeval olevatest konteineritest) maksad pool laeva ka veel kinni.
laeva ennast ei maksta, küll aga pääste- ja ohverduskulud- kui on madalikult vaja lahti pääseda ja selleks on peale puksiiri tellimise (päästekulu) ka laev just sinu konteineri võrra kergemaks vaja teha, siis jagatakse kogukahju osalejate vahel ära ja ohverdatava kauba omanik ei kanna üksi kogu laksu.
Milleks on laevas kapten ja tüürimees?
Kas need tegelased ei vastuta millegi eest?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.02.2006 at 21:24 |
|
Astro SS |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
Et siin lahmimisek ei läheks, paluks FAKTE !!!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.02.2006 at 21:25 |
|
inka |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: Astro SS: Et siin lahmimisek ei läheks, paluks FAKTE !!!
Noored mehed, huvi on ;-)
http://www.fog.it/legislaz/york&anversa-1994.htm#NR11
http://www.fog.it/legislaz/amburgo-1978.htm
http://www.fog.it/legislaz/visby-1979.htm
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
24.02.2006 at 02:11 |
|
Astro SS |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
quote: inka: quote: Astro SS: Et siin lahmimisek ei läheks, paluks FAKTE !!!
Noored mehed, huvi on ;-)
http://www.fog.it/legislaz/york&anversa-1994.htm#NR11
http://www.fog.it/legislaz/amburgo-1978.htm
http://www.fog.it/legislaz/visby-1979.htm
Peale selle lugemist tekkib ainult üks küsimus : milleks on kindlustus ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
24.02.2006 at 09:10 |
|
inka |
Konteiner USAst > Eestisse - kellel on kogemusi!
http://www.fog.it/legislaz/york&anversa-1994.htm#NR11
http://www.fog.it/legislaz/amburgo-1978.htm
http://www.fog.it/legislaz/visby-1979.htm
Peale selle lugemist tekkib ainult üks küsimus : milleks on kindlustus ?
Et ikka neid seadusjärgseid kulusid katta.
Puust ja punaseks: nii vedajal kui kaubaomanikul on konventsioonidega määratud kohustused. Juhul, kui suudetakse ise nende kohustuste täitmist finantseerida, pole kindlustust vaja- kui mitte, siis võetakse vastav kindlustus. Simple as that!
Rahvavalgustusliku tegevuse lõpuks üks link merevedudel levinuimate kindlustustingimuste kohta: http://www.allcovered.net/AC-OM-ICC_Clauses_Compare.html
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
24.02.2006 at 15:16 |
|