Poster |
Message |
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
Tegemist 95nda aasta mudeliga, mootor 4,0. Täiesti suvalisel ajahetkel jääb lihtsalt mootor seisma ja enam ei käivitu. Kui oodata nii 10min - 2 tundi, siis käivitub jälle ilusasti. Mingit regulaarsust ei ole, mõnikord laseb sõita 50km, teinekord 3km. Vahest käivitub peale seismajäämist kohe, vahest läheb tunde. Kahtlustasin immobilaiserit ja lasin elektrikul süüteahela otse panna, aga viga jäi. Bensiinipump töötab, kuna süüte sisselülitamisel on korraks selle häält kuulda. Kas keegi on sellise probleemiga varem kokku puutunud? |
03.08.2006 at 19:03 |
|
hunt |
Grand Cherokee sureb välja
Viimasest 16 toobikust 3 on sõiduajal ärakoolevate Cherokeede kohta. Olen kah mõnikord mõelnud sellise nimega liiklusvahendi soetamisele. Krt, peab vist küll suure kaarega eemale hoidma.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
03.08.2006 at 20:36 |
|
erik |
Grand Cherokee sureb välja
quote: hunt: Viimasest 16 toobikust 3 on sõiduajal ärakoolevate Cherokeede kohta. Olen kah mõnikord mõelnud sellise nimega liiklusvahendi soetamisele. Krt, peab vist küll suure kaarega eemale hoidma.
Sorry for OT, aga natuke läheb teemasse, kui juba Grand Cherokee katkiminemisest juttu oli... Mul esivanemal kah disla GC, nii aastast 2002 smt. Viimased kolm nädalat on esinduses remondis olnud ja keegi ei suuda tuvastada, et milles viga. Alguses kadus jõud ära, pärast seda ei töötanud enam elektriasjad ja jõud ka tagasi ei tulnud.
Ma ei oska teemaalustajat kuidagi aidata ega otsi ise abi, aga kui juba kurtmiseks ja info jagamiseks läks... |
03.08.2006 at 21:57 |
|
lundve |
Grand Cherokee sureb välja
quote: toivo129: Tegemist 95nda aasta mudeliga, mootor 4,0. Täiesti suvalisel ajahetkel jääb lihtsalt mootor seisma ja enam ei käivitu. Kui oodata nii 10min - 2 tundi, siis käivitub jälle ilusasti. Mingit regulaarsust ei ole, mõnikord laseb sõita 50km, teinekord 3km. Vahest käivitub peale seismajäämist kohe, vahest läheb tunde. Kahtlustasin immobilaiserit ja lasin elektrikul süüteahela otse panna, aga viga jäi. Bensiinipump töötab, kuna süüte sisselülitamisel on korraks selle häält kuulda. Kas keegi on sellise probleemiga varem kokku puutunud?
mul fordil oli kunagi sama kammaijaa ja kusjuures viga oli ikkagi bensupumbas. Kas siis , kui käima ei lähe ,benapump ikka häält teeb?
____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07 |
03.08.2006 at 23:02 |
|
Sniper |
Grand Cherokee sureb välja
quote: toivo129: Tegemist 95nda aasta mudeliga, mootor 4,0. Täiesti suvalisel ajahetkel jääb lihtsalt mootor seisma ja enam ei käivitu. Kui oodata nii 10min - 2 tundi, siis käivitub jälle ilusasti. Mingit regulaarsust ei ole, mõnikord laseb sõita 50km, teinekord 3km. Vahest käivitub peale seismajäämist kohe, vahest läheb tunde. Kahtlustasin immobilaiserit ja lasin elektrikul süüteahela otse panna, aga viga jäi. Bensiinipump töötab, kuna süüte sisselülitamisel on korraks selle häält kuulda. Kas keegi on sellise probleemiga varem kokku puutunud?
Omal oli aastaid tagasi sama jama Audiga (2,8 V6). Samuti suvalistel aegadel käivitus ja ei käivitunud.Lõpuks enam ei läinudki käima.Bensiini pump sirises, starter vedas aga säde kadunud. Probleemi põhjuseks - halliandur. Audil asus see eraldi aga enamus jagajatega masinatel pesitseb see jagaja sees.Lase see üle kontrollida.
|
04.08.2006 at 07:41 |
|
reimo |
Grand Cherokee sureb välja
quote: toivo129: Tegemist 95nda aasta mudeliga, mootor 4,0. Täiesti suvalisel ajahetkel jääb lihtsalt mootor seisma ja enam ei käivitu. Kui oodata nii 10min - 2 tundi, siis käivitub jälle ilusasti. Mingit regulaarsust ei ole, mõnikord laseb sõita 50km, teinekord 3km. Vahest käivitub peale seismajäämist kohe, vahest läheb tunde. Kahtlustasin immobilaiserit ja lasin elektrikul süüteahela otse panna, aga viga jäi. Bensiinipump töötab, kuna süüte sisselülitamisel on korraks selle häält kuulda. Kas keegi on sellise probleemiga varem kokku puutunud?
Minu omal on kolm korda olnud sarnased sümptomid: esimesel kahel korral oli viga bensupumbas (esimese probleemi korral panin peale mingi vana volkkari pumba, mis kooles poole aasta pärast, siis lasin originaali taastada, nüüd on paar aastat vastu pidanud ilusti)
kolmandal korral kiskusin ka hooga paagi ja pumba maha, lõpuks leidus viga hoopis ühe kaitsmepesa oksüdeerumisest (auto oli enne seda mõned kuud seisnud).
Sinu sümptomid on kõige sarnasemad tegelikult just viimasele korrale - kontrolli benapumba ahles olevad kaitsmed-releed üle
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
04.08.2006 at 07:44 |
|
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
Bensiinipump töötab, säde on võssa karanud. Lasen diagnostika ära teha ega ise ilmselt midagi välja ei mõtle. |
04.08.2006 at 15:14 |
|
HardStep |
Grand Cherokee sureb välja
quote: hunt: Viimasest 16 toobikust 3 on sõiduajal ärakoolevate Cherokeede kohta. Olen kah mõnikord mõelnud sellise nimega liiklusvahendi soetamisele. Krt, peab vist küll suure kaarega eemale hoidma.
Asjasse mittepuutuvad postid tekitavad veel asjasse mittepuutuvaid poste juurde Mul pole nii töökindlat masinat, kui ZJ V8 Grand Cherokee kunagi olnud, 50000 meie poolt läbisõidetud km juures ei jätnud kordagi teele ega polnud yhtegi asja, mille pärast muret tunda, peale kulumaterjalide.
Autost lugupidavalt sai muidugi täissynt õli 5000-7000km tagant vahetatud, samuti filtrid ja vidinad, ja küünlaid korra aastas ja mootor tiksus müües rõõmsamalt ning ilma erilise õlineelamiseta, kui paar aastat uuem baieri hitech v8. Teema pealkirja arvestades, siis 3,5aasta jooksul suri välja ainult korra.
Aga autot müües ju see kõik ostjat huvita, olenemata, et hind kolmandiku madalam, kui teistel samal ajal pakutavatel.
Enivei, point selles, et 100% saab uuem Grand Cherokee perre uesti soetatud
Sry teema risustamise pärast, aga peale oma kogemust konkreetse masinaga võtsin asja isiklikult
____________________________
Smiles Per Gallon
|
04.08.2006 at 17:51 |
2 edits. Last edited 04.08.2006 at 17:58 by HardStep
|
Sleeper |
Grand Cherokee sureb välja
Sarnane teema oli kunagi ühe teist marki masinaga. Tookord oli vigane mingi avariiandur, mis temperatuurikõikumise korral mängima hakkas ja benapumba töö katkestas, et "avarii" korral auto süttimist vältida. |
04.08.2006 at 19:15 |
|
skuubi |
Grand Cherokee sureb välja
Minu 3.8 pontul oli täpselt sama jama.Viga oli väntvõlli asendi anduris.
|
04.08.2006 at 20:21 |
|
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
Nii, võtsin maha jagaja kaane ja selle all avanev pilt oli kõike muud kui ilus. Puhastasin kõik ära, ka halli anduri vahepistiku ja nüüd olen pool päeva ringi tiirutanud ilma probleemideta. Eks näis, kas nii jääbki. Igatahes diagnostika lasen ka igaks juhuks ära teha. |
04.08.2006 at 21:59 |
|
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
Vara hõiskasin , panin hommikul käima, 10 min käis ja siis jälle seisis ja enam ei läinud käima enne, kui oli 40min seisnud. Krt |
05.08.2006 at 10:40 |
|
paevaline |
Grand Cherokee sureb välja
vaevlen sama jamaga .. kuid masinaks on Cherokee 90 -
süütpooli vahetasin, bensiini filtri ka igaksjuhuks.
jagaja sisu tundus ilus ... olgugi, et päris osadeks ei võtnud.
proovin jätta juhtmed akult lahti mõneks tunniks ja proovin uuesti.
|
05.08.2006 at 13:40 |
|
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
kontrollisin sädet, starteri andmise hetkel on hetkeks ja see järel vaikus. Mõni minut seismist ja sama lugu. Peale pikemat seismist toimib nagu poleks viga midagi. |
05.08.2006 at 17:41 |
|
einffer |
Grand Cherokee sureb välja
Ma kahtlustaks samuti väntvõlli asendi andurit. Omal Grand Vojageril oli sama probleem. Peale anduri vahetust kõik ok. |
05.08.2006 at 20:10 |
|
paevaline |
Grand Cherokee sureb välja
cherokee 90 4l r6 - jätsin akul juhtmed ööseks maha ning vaatan uuesti.
Esimesed 3 sõitu olid head ... ei surnud välja.
Aga noh ... vea parandus ei saa olla ju nii lihtne ... nii et ootan juba seda, et auto välja sureks. |
06.08.2006 at 12:18 |
|
inka |
Grand Cherokee sureb välja
quote: toivo129: kontrollisin sädet, starteri andmise hetkel on hetkeks ja see järel vaikus. Mõni minut seismist ja sama lugu. Peale pikemat seismist toimib nagu poleks viga midagi.
90% tõenäosusega Halli andur ja selle puhastamisest tolku ei ole. Ostad lihtsalt Partsudest uue ja sõidad nagu mees muiste. Kui aga on eesmärk autoga lähemalt tuttavaks saada, siis võid ju igasuguseid mõõtmisi edasi harrastada
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
06.08.2006 at 12:26 |
|
kkerem |
Grand Cherokee sureb välja
Selle vea üks suuremaid põhjustajaid võib olla väntvõlli andur. See on suht konkreetne kuludetail nendel autodel. Asub suht lolli kohas, kus suurest veest läbi sõites saab niiskust, samas juhtmed on suht "kuumas" kohas jne.
Vahetamine = verised nukid ja paar vajumati...
____________________________
-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
|
06.08.2006 at 13:26 |
|
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
quote: kkerem: Selle vea üks suuremaid põhjustajaid võib olla väntvõlli andur. See on suht konkreetne kuludetail nendel autodel. Asub suht lolli kohas, kus suurest veest läbi sõites saab niiskust, samas juhtmed on suht "kuumas" kohas jne.
Vahetamine = verised nukid ja paar vajumati...
Äkki täpsustaksid, kuskohas see asub
|
06.08.2006 at 15:51 |
|
kkerem |
Grand Cherokee sureb välja
Ma kopeerin Sulle Autozone teksti siia, kuidas testida ja kus asub...
OPERATION
The Crankshaft Position Sensor, or CKP sensor provides the PCM with information about engine speed and crankshaft position. It is located near the bellhousing.
The CKP sensor contains a Hall effect device which sends either a 0.0 volt or a 5.0 volt signal to the PCM depending on the position of the distributor shaft.
The PCM uses the CKP sensor signal to determine fuel injection event time among other things. The engine will not run without the CKP sensor signal.
TESTING
See Figures 3 and 4
Fig. 3: Connector terminals for the Crankshaft Position (CKP) sensor
Fig. 4: Checking the CKP sensor voltage between the wiring harness side and battery ground
Backprobe with a high impedance ohmmeter between the CKP sensor connector middle terminal and battery ground.
Verify that the resistance is less than 5 ohms. If the resistance is not as specified, repair or replace the wiring as necessary and continue the test.
With the ignition ON and the engine OFF, backprobe with a high impedance voltmeter between the sensor connector middle terminal and either of the end terminals.
Verify that a 5 volt or greater signal is present at one of the two terminals. If not as specified, repair or replace the wiring as necessary and continue the test.
With the ignition ON and the engine OFF, backprobe with a high impedance voltmeter between the sensor connector middle terminal and the end terminal that did not have the 5 volt or greater signal.
Crank the engine and verify that the voltage reading alternates between 0.0 and 5.0 volts or verify that the voltage reading is 2.5 volts (averaging voltmeters only).
If the voltage readings are not as specified, the sensor may be faulty.
Removal & Installation
4.0L Engine
The CKP sensor is located on the transmission bellhousing. Disengage the sensor wiring connector and remove the sensor wiring hold-down clip from the fuel rail.
Remove the sensor mounting bolt and carefully pull the sensor out of the bellhousing.
Installation is the reverse of removal.
ALLIKAS autozone.com
Ahjaa, veel tuli selline asi meelde, et on olemas usa cherokee fännide foorum. Seal on päris asjalikud tegelased koos, võid ka neilt abi küsida : naxja
____________________________
-------------------
Ford Maveric/Escape (gone), Subaru Forester (gone), Jeep GC '03 (gone), xj Limited '91 (gone), xj Pioneer '89 (gone)
|
06.08.2006 at 17:04 |
1 edit. Last edited 06.08.2006 at 17:08 by kkerem
|
paevaline |
Grand Cherokee sureb välja
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=19509
siin ka üks mõte.
|
07.08.2006 at 07:03 |
|
heiki003 |
Grand Cherokee sureb välja
vaata jeep.auto .ru-st
www.jeep.auto.ru/Cherokee/injection/renix/CPS.htm
Viga peitub väntvõlli anduris, või pistikutes.
Tõenäoliselt võib ka ajupistik jebida - kas siis oksüdeerunud või klemmid ara "surnud" -
www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/injection/4_0/connector.htm |
09.08.2006 at 21:26 |
|
toivo129 |
Grand Cherokee sureb välja
quote: paevaline: cherokee 90 4l r6 - jätsin akul juhtmed ööseks maha ning vaatan uuesti.
Esimesed 3 sõitu olid head ... ei surnud välja.
Aga noh ... vea parandus ei saa olla ju nii lihtne ... nii et ootan juba seda, et auto välja sureks.
Kas jäigi pidama või? |
11.08.2006 at 19:01 |
|
paevaline |
Grand Cherokee sureb välja
quote: toivo129: quote: paevaline: cherokee 90 4l r6 - jätsin akul juhtmed ööseks maha ning vaatan uuesti.
Esimesed 3 sõitu olid head ... ei surnud välja.
Aga noh ... vea parandus ei saa olla ju nii lihtne ... nii et ootan juba seda, et auto välja sureks.
Kas jäigi pidama või?
Ei ....
Pole veel andureid kontrollida jõudnud. |
13.08.2006 at 10:23 |
1 edit. Last edited 13.08.2006 at 10:24 by paevaline
|
paevaline |
Grand Cherokee sureb välja
mul on tegemist cherokee 90 4.0L R6 4x4 veolise masinaga ... ning selle väntvõlli anduri juhe jookseb süütepooli. Mingi plaadi-kogumik-manual näitas, et "a" ja "b" vaheline takistus sooja mootoriga peaks jääma vahemikku 125 - 225 oomi.
mul oli ainult 20 oomi.
Vahetan selle nublaka ära ja eks siis annan teada. |
15.08.2006 at 20:45 |
|