Poster |
Message |
tfr |
9 sekundit alla $10k
http://www.gmhightechperformance.com/features/0608htp_1995_pontiac_trans_am/ |
05.08.2006 at 13:05 |
|
fire83 |
9 sekundit alla $10k
Päris hea. Kusjuures tegemist on suhteliselt stock tänavaautoga. Stock tagasild, esistabikas kaalu pärast eemaldatud, samuti tagaiste. Huvitav on seejuures, et kaalu pärast on eemaldatud airbagid, aga samas on sisse jäetud need rasked, aga mugavad esiistmed (ameeriklaste mugavus ei luba tänavaautot trammitooliga rüvetada?). Kena näide kuidas tuleb LT1-te ehitada
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.08.2006 at 14:30 |
|
vvt |
9 sekundit alla $10k
Asi haiseb tugevasti martketingi ja ulme järele....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.08.2006 at 08:04 |
1 edit. Last edited 14.08.2006 at 08:06 by vvt
|
hunt |
9 sekundit alla $10k
Soomlaste samanäoga (hõbedase) alla 10 sek. kiirliikujaga paistis ka nagu veits suurema klotsi eest vaeva nähtud.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
14.08.2006 at 08:43 |
|
peep Moderator |
9 sekundit alla $10k
Projekt on aus, jupid on valitud mõistlikult ja asi toimib. Tänavaauto see enam pole ja stockist on asi väga kaugel aga eesmärk ongi kiiresti sõita ja seda see auto teeb ning pole alust arvata, et sealt kohe peaks tükke lendama hakkama. |
14.08.2006 at 09:12 |
|
vvt |
9 sekundit alla $10k
Töö on hea tehtud, ainult andmed on selgelt üle pakutud. Kahtlust süvendab ka asjaolu, et düno andmeid toodud ei ole. Sellel on IMO reaalselt nii 500 hp tagaratastel, sisestame need tqhq kalkulaatorisse ja voila: (500 rwhp ja 3450 lbs) - tulemuseks tuleb 11,09 @ 123 mph (omaniku claim on 9,83@136).
Edasi, suurendades kalkulaatoris vähehaaval rwhp, selgub, et sellise ET jaoks on vaja ei rohkem ega vähem kui 730 rwhp. Enne tõuseb päike solgipangest.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.08.2006 at 12:22 |
4 edits. Last edited 14.08.2006 at 12:35 by vvt
|
newton Moderator |
9 sekundit alla $10k
quote: Töö on hea tehtud, ainult andmed on selgelt üle pakutud. Kahtlust süvendab ka asjaolu, et düno andmeid toodud ei ole. Sellel on IMO reaalselt nii 500 hp tagaratastel, sisestame need tqhq kalkulaatorisse ja voila: (500 rwhp ja 3450 lbs) - tulemuseks tuleb 11,09 @ 123 mph (omaniku claim on 9,83@136).
Edasi, suurendades kalkulaatoris vähehaaval rwhp, selgub, et sellise ET jaoks on vaja ei rohkem ega vähem kui 730 rwhp. Enne tõuseb päike solgipangest kui poolkõva nuki ja kaantega sealt sellist võimsust tuleb.
No näed siis kui täpselt sina võimsust hindad ja kalkulaator arvutab
Seal on ju kirjas, et ilma nitrota on parim 11.15 at 121 ja üheksa on sõidetud 200 hp nitrolaksuga.
Tundub, et sa ei lugenud päris hoolega seda artiklit. |
14.08.2006 at 12:38 |
|
peep Moderator |
9 sekundit alla $10k
Miks kõiges kahtlema peab ? |
14.08.2006 at 12:40 |
|
vvt |
9 sekundit alla $10k
Tegelikult on asi imelihtne - tuleb lihtsalt uskuda valmistaja poolt suurte tähtedega karbile kirjutatut.
Kui lugeda regulaarselt selliseid ajakirju, siis ajuti tundub, et GM insenerid võiks täis koosseisus vallandada, sest mootoritest ei jaga nad midagi piisab mõnest popularhotroddingu sõltumatu testi käigus lisatud nippest-näppest ja jõukõverad hüppavad vaat et dünoruumi laest läbi.
Meie meestel läks neli aastat, bigblockid, toruraamid jne jne enne kui analoogsed numbrid tulid. Aga vat võtke see ajakiri nüüd ette ja näete, et see on tegelikult imelihtne!!! Lihtsalt vajalikud tükid tellida ja isegi seerianahkistmed võib sisse jätta.
Kui tõsisemaks minna, siis nitro karbi peale kirjutatud lisajõud võib magamistoa seinale kleepida, reaalses dünokatses sain +70 hj "lubatust" tervelt +20 ja 100st tervelt 40. Viimane pole küll piisavalt representatiivne statistika, kuid hea praktiline näide paberite vettpidavusest. Ei tea, kuidas need saadud on, ilmselt siis mingi a'la tqhq kalkulaatori, mitte reaalne düno järgi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.08.2006 at 13:03 |
4 edits. Last edited 14.08.2006 at 13:10 by vvt
|
fire83 |
9 sekundit alla $10k
Ei maksa jah neid kapitaliste uskuda ja nende ameerika sekundeid. Üks propaganda kõik, kõdunevad teadmised roiskuva V8 putitamisest ei saa segada euroopa ja aasia ühtsust ning meie ühise liidu õilsaid eesmärke. Tähesõjad oli ka jama. Ja kuu peal ka tegelikult ei käidud.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
14.08.2006 at 13:20 |
|
5.0 |
9 sekundit alla $10k
selle nitro kiti kirjasolevate hp-dega tundub jah imelik lugu olevat- keegi niipalju ei saa kui karbil kirjas ja mis päris naljakas, isegi arvutisimulaator ei anna seda hobujõudu, mis talle nitrokitist ette anda. Näiteks proovisin ühte konkreetset mootorit ja pakkusin siis, et lasen talle 100hp nitrot selga ja tulemuseks oli 78hp võimsuse tõusu. Kusjuures ei anna see "100hp" nitrot pea mitte mingisuguse mootori puhul tegelikult 100hp-d võimsuselisa, seda vähemalt selle programmi jaoks. Samas on ju võimalik selle 200hp saavutamiseks kasutada "300hp" kitti kui kõik muu muidugi ka asja ära kannatab. |
14.08.2006 at 13:29 |
|
vvt |
9 sekundit alla $10k
See "karbi" hj on arvutuslik - düüsidest läbimahtuva gaasi massi ja talle õiges koguses lisaks antava bensiini põletamine ideaaltingimustel. Tegelikkuses lämbub väljalaske taha asi ära, kuna väljalase, mis on optimaalne vabalthingava jaoks, on nitro jaoks liiga väike ja mis on paras nitro jaoks, on vabahingavale liiga suur. Iseasi on need sissepritsemootoritele paigaldatavad kahest pihustist koosnevad komplektid, millega võib ühtlasest jagunemisest silindrite vahel und näha. Kollektor pole ette nähtud pihustatud vedeliku (nitrolumi ja bensiin) juhtimiseks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.08.2006 at 13:36 |
|
askeldaja |
9 sekundit alla $10k
Võimsus võib teemaks oleval Firel antud suurusjärgus olla õige küll:
Fire andmed
quote: Race weight: 3,450 lbs.
Best ET/mph: 9.83 at 136
Best 60-ft. time: 1.48
Võrdluseks üks juba natuke raskemalt moditud GTO.
quote: Once finished, Ken took his car to the track, and with a 4,020 pound race weight (3,770 without the driver) ran that all-time-low 9.77 e.t. and produced a 60-foot time of 1.401 on essentially stock suspension. His secret? "For my launch technique, I use the transbrake, leaving at 5-7 pounds of boost, depending upon track conditions, and shift at 6,500. The GTO goes through the traps at 6,400 rpm."
Edit: täpsustus. |
06.10.2006 at 23:19 |
1 edit. Last edited 06.10.2006 at 23:21 by askeldaja
|
|