Poster |
Message |
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Nimelt mind huvitab, kuidas tuleks odavam omale usakas soetada.
kas osta usast kohe korralik masin pean silmas Pontiac Firebirdi 68a. Mille eest tuleks umbes välja käia 12000-15000 dollarit, see pole küll näituse korras masin, aga kõlbulik kohe liiklema hakata.
või otsida mõni pooleli olev projekt või lihtsalt remonti vajav masin ja seda siin ehitama hakata. Kuna ise ei karda käsi määrida ja keretöödega saaks ise hakkama. Mootor pole küll minu rida aga arvan et kui sõber appi tuleks teeks mootorile ka kapremi, ära.
Kindlasti on keegi arvutanud neid asju ja oskab öelda kumb odavam.
Mind huvitab selline asi ka et kas eestist on võimalik nii vanale juppe tellida, aga nii palju kui lugend olen siis iga meees on need jupid ikka saanud.
ette tänades |
13.08.2006 at 12:13 |
|
hunt |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Kui Sa odavat autot tahad, siis ära neid osta !
www.usaraud.ee, maaletoojad
Raul Kevvai 69 Fire BigBlock 10500 taala Eestis
Tarmo Saar 68 Fire 9500 taala Eestis
Piltide peal paistavad küll siledad, äärmiselt tõenäoline, et järgmine aasta oled joonel. Ise sellise rahaga autot valmis küll ei ehita, ehk x2, pigemini x3
P.S. Keegi oskaja võiks need autod lingina üles panna, ilmselt teistelgi huvitav kaeda
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
13.08.2006 at 12:48 |
|
Raxo |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
http://www.usaraud.ee/?id=4_4_27_1507
http://www.usaraud.ee/?id=4_4_27_1544
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
13.08.2006 at 12:50 |
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
kurjam, ma sealt ka uurisin neid, aga ei hakkand silma.
Nii tõesti poole lihtsam. 10000dollari eest eestis ka juba. Kuigi jah see esimene 455 mootoriga ja teine jällegi 350, ise sooviks 400cid.
aga mida sa selle all silmas pidasid et järgmine aasta olen joonel Hunt?? |
13.08.2006 at 12:58 |
|
hunt |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vembut:
aga mida sa selle all silmas pidasid et järgmine aasta olen joonel Hunt??
Pidasin küll silmas valgusfoori taga,
aga miks mitte ka selle rohkematulelise taga...
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
13.08.2006 at 13:07 |
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
mine kui sellise taguotsa alla saab siis ilmselt ka rohkematulelise taga.
Aga mind pani nüüd mõtlema et 69a masinal peal 454cid mootor, aga kui vaatan ametlikult netilehelt pontiaci selle aasta mootoreid siis üle 400cid ei panud peale. kas siis see 454 ise peale anud? |
13.08.2006 at 13:11 |
|
Ri-Q. |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
69.a (ja ühtlasi ka kogu gen-i) kõige võimekamaks tehasemootoriks jäi L67 400 RA IV BB, mis leidis koha 55-e TA kapotikaane all 689-st ühikust. 454 on ainuüksi Chevy mootor (seega omategevus) ja sellise kaalukategooria Pontiaci juures läheb kirja pigem puudusena.
69 a Firet eristab kahest eelnevast mudeliaastast mõneti disharmoonilisem esiosa kujundus, mis hinnas küll ei kajastu.
...kuidas tuleks odavam omale usakas soetada.
Ilma kahtluseta - osta võimalikult hääs korras masin, eriti veel kui eelnevalt sellise tehnikaga otsest kokkupuudet pole, ja kindlasti vaata ka 67 a pakkumisi.
12000-15000$ eest võib saada täiesti korraliku auto ja juppe saab ka kui raha kokku hoidma ei pea.
____________________________
REC
BB |
13.08.2006 at 14:37 |
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
eelnevalt ei ole ja selle tehnikaga kokkupuudet. Olen jälgind ka 67a omi, ega tgl vahet pole mis aasta neist kolmest soetan, aga 68 nina tundub neist kolmest minule kõige ilusam.
kui auto soetan siis ikka tahan kindlalt 400cid. kui nüüd talve teki sebe kindel võimalus soetada, eks ma siis uurin ja puurin kõik kohad läbi. loodan et siis tulevad appi ka usaraud.ee mehed. |
13.08.2006 at 20:39 |
|
peep Moderator |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: hunt: Kui Sa odavat autot tahad, siis ära neid osta !
www.usaraud.ee, maaletoojad
Raul Kevvai 69 Fire BigBlock 10500 taala Eestis
Tarmo Saar 68 Fire 9500 taala Eestis
Need on libakuulutused, hinnad on ebareaalsed. Seekord ma ei hakka oma aega kulutama, et netist originaalkuulutused üles otsida aga korra olen seda nende kodanikega edukalt teinud, kui minu päringu peale ühe '69 Camaro ja '70 Challengeri madalate hindade kohta hakkas telefonist tulema legend vanainimese autost, kes ei tea mis see tegelikult maksab ja seepärast ongi hind odav.
Ma arvasin, et see juhtus teadmatusest või hooletusest aga tundub, et nad teadlikult kaunistavad oma äri atraktiivsete kuulutustega. Kas see aitab tegijamat muljet jätta või maeitea miks ?
BTW., kui ma eksin, siis olen nõus mõlemad ära ostma küsitava hinnaga ehk tühje tähemärke pole mõtet siia toksida, kui vastab tõele, siis teeme äri ja peaks mõlemad pooled rahule jääma !
PS. saatsin ka nende kahe eelmise auto kohta ostusoovi Tarmo mailile aga pole siiani vastust saanud. Vbolla mail jamas ja ei läinud kohale ? |
13.08.2006 at 21:24 |
1 edit. Last edited 13.08.2006 at 21:27 by peep (Moderator)
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
ehk on seal number helista ja uuri. Sinu jutt panni ennastki mõtlema. Kuna kui olen kusagilt usa lehelt vaatan neid masinaid siis sellises korras masinaid ei leia nii odavalt. Nii et uuri ja anna siis meilegi teada. |
13.08.2006 at 21:33 |
|
peep Moderator |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Sry offtopicu pärast, teema algatajale ütleks, et kindlasti on lõppkokkuvõttes odavam osta valmis masin, mis ei vaja taastamist. Kuna tegu turu poolt kõrgelt hinnatud mudeliga, siis on vähetõenäoline, et leiad odavalt pisivigadega auto, isegi kallim remont enne müüki on tasuv ja seda ka siis üldjuhul tehakse.
Elu reaalsus on muidugi, et valmis auto raha (ca. $20-25 k.) pole korraga välja käia ja tuleb ikka ise aretada. Eelkõige peab kere olema roostevaba ja sirge ning auto võimalikult komplektne, tehnika remont pole keeruline, on suhteliselt odavam kui kere taastamine ja tehnika osi on saada probleemideta. |
13.08.2006 at 21:39 |
1 edit. Last edited 13.08.2006 at 21:42 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vembut:Nii et uuri ja anna siis meilegi teada.
Oot, kumb meist nüüd autot osta soovis ? |
13.08.2006 at 21:41 |
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
nagu ma aru sain siis sa ostaks nad koh ära, aga minul läheb natukene aega veel sellega. kes ees see mees |
14.08.2006 at 00:35 |
|
Ri-Q. |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vembut:Sinu jutt panni ennastki mõtlema. Kuna kui olen kusagilt usa lehelt vaatan neid masinaid siis sellises korras masinaid ei leia nii odavalt.
Vaata CCTO-sse, I gen-i Firede valik autoturul ei ole just ülemäära lai ja taskukohasemat, sobilikus korras isendit peab hoolega otsima, seal üsna arvestatav väljapanek. Samuti hoia pilk peal eBayl- üksjagu säravaid masinaid on uue omaniku leidnud üsna mõistliku summa eest.
Üldiselt mina ei vaataks sellele nii tumedates toonides. Tänasel päeval peaks veel olema võimalik sooritada rahuldav tehing ja selle mudeli puhul pole kaotada nii või teisiti mitte midagi. Vaatasin huvi pärast, et prognooside kohaselt võib auto väärtus 3 aasta pärast kasvada +25%.
1, 2, 3, 4
Ja siit hinnastatistikat!
____________________________
REC
BB |
14.08.2006 at 15:48 |
|
ROKIPEER |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Mina ei väldiks ka skandinaavia turgu, saaks ikka ise autut
üle vaatama minna, pole väga kaugel näiteks rootsi:
69 aasta ja 400 cid
veel üks 400 cid
Siin veel palju klassikat:
GBG Performance
|
15.08.2006 at 05:06 |
|
vvt |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Skandinaaviast on kindlasti suurem võimalus mädanenud auto saada, isegi kui pildil sile paistab. Tolle aja autod polnud just eriti roostekindlad, isegi kui nendega ainult suvel sõita. Ikkagi üle 30 aasta vana auto. Sellise auto väärtuse määrabki suures osas kere.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.08.2006 at 08:50 |
1 edit. Last edited 15.08.2006 at 08:51 by vvt
|
mr. RocknRoll |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vvt: Skandinaaviast on kindlasti suurem võimalus mädanenud auto saada, isegi kui pildil sile paistab. Tolle aja autod polnud just eriti roostekindlad, isegi kui nendega ainult suvel sõita. Ikkagi üle 30 aasta vana auto. Sellise auto väärtuse määrabki suures osas kere.
Oleneb, mida keegi roostekindluse all mõtleb. miskipärast jääb mulje, et siiski parem kui isegi paljude 80-90 alguse EU autod.
____________________________
44269 |
15.08.2006 at 12:17 |
1 edit. Last edited 15.08.2006 at 12:18 by mr. RocknRoll
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
ma krt ei jaga rootsikeelt. Aga ilmselt leiab ka euroopast masina. ja kindlasti on parem kui enne ostu ise ka autot näeks. Ja mis see rootsi minek ikka ära ei ole.
aga see roostekindlus pole mingi määrav asi, keretöid annab iga kell teha. Mind just huvitaks et veerevad osad oleks korras ja mootor töökindel. |
15.08.2006 at 14:26 |
|
Tim |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Rootsis saab inglise keelega kaa hakkama väga hästi. |
15.08.2006 at 16:00 |
|
peep Moderator |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vembut:aga see roostekindlus pole mingi määrav asi, keretöid annab iga kell teha. Mind just huvitaks et veerevad osad oleks korras ja mootor töökindel.
Tundub, et Sina õpid oma vigadest... |
15.08.2006 at 16:00 |
|
askeldaja |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Mina eelistaks iga kell ilma mootorita või mingi puuduliku tehnikapoolega autot kui roostes kerega autot. Ei tahaks meenutadagi, millist vaeva olen kunagi oma vanade liikuritega näinud.
Selleks peab olema päris palju fanatismi ja aega. $$$ kaubapeale. Hobiautost võib kujuneda aastatepikkune õudus.
Igaühel on loomulikult oma nägemus ja soovid ning ise maksab oma tegemiste eest. Keegi ei soovi kuidagi psühholoogiliselt saboteerida I gen ostu, lihtsalt paljud on tõenäoliselt ise omal nahal tundud mida tähendab rooste.
Btw, minulegi meeldib I gen väga. |
15.08.2006 at 16:25 |
|
vembut |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
ma tean ise ka mida tähendab rooste, ma vanade masinatega tegelenud küll. aga kui te ütlete et odavam oleks muretseda heas korras kere siis usun.:P
ma ise tgl tahaks sellist masinat, et kui ma teda esimest korda näen, saan ka kohe liiklema hakata.
Ma olen neid ronte palju parandanud ja nendega igast janti näinud. Seega panen rõhku otsimisele ja mine tea äkki leiab mõne asjaliku masina mis mahub mu eelarvesse.
igal juhul hakkab nüüd pilt mul selginema. tean alati on võimalik võta järgmine generatsioon, ma aru saand et nad odavama. aga just esimene gen. on see kõige stiilsem ja ma koguaeg unistanud tõelisest usa muskelautost. Ja 1gen firebird on seda minu jaoks igati |
15.08.2006 at 18:30 |
|
peep Moderator |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
Lisaks ma ei väsi kordamast sõna "kompleksus". Iga pisividin, mis puudu läheb eraldi ostes maksma ja osade puhul, mida tänapäeval ei toodeta (neid on selle auto puhul palju), võivad hinnad olla ebameeldivalt kõrged. Jutt käib siis kere ja salongi osadest. |
15.08.2006 at 21:23 |
|
hunt |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vembut: nagu ma aru sain siis sa ostaks nad koh ära, aga minul läheb natukene aega veel sellega. kes ees see mees
http://usaraud.ee/?id=4_4_27_581
Vaata äkki seda, saad ehk oma sügelevatele näppudele tegevust... Põle küll 1. gen., aga esimeseks projektiks peaks kõva küll olema.
Äkki teadjamad viitsivad arvata, mis selle auto hinnas sisalduva väidetavalt 500 hp mootori rahaline väärtus võiks olla?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.08.2006 at 22:06 |
|
vvt |
I gen Firebirdi ost, kumb odavam tuleb?
quote: vembut:
aga see roostekindlus pole mingi määrav asi, keretöid annab iga kell teha. Mind just huvitaks et veerevad osad oleks korras ja mootor töökindel.
Väga vale arvamus. "Keretööd" konkreetse auto kontekstis tähendavad tervete paneelide asendamist originaalsetega, tuhmunud iluasjade asendamist uutega ning värvimist võimalikult suure kvaliteediga, mis siin võimalik on.
Mitte kempiga plekitükkide pealekeevitamises, suuremas pahteldamises ning amatöörvärvimises. Kui seda ise teha, siis ei tea ühtegi nii roppu, aeganõudvat ja kallist auto juures tehtavat tööd kui mingi roostes panni reanimeerimine. Seda enam, et mootori jupid on nt sellele autole suhteliselt sümboolse hinnaga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.08.2006 at 09:40 |
|