Poster |
Message |
Madlobster |
Traagiline õnnetus
Keegi teab, kas Vändramaal traagilises õnnetuses hukkunutest oli mõni ka selle foorumi tegelane?
Ise oman pea samasugust autot ja peaagu sama värvi ka. Õde oli algul telekast vaadanud ja rääkis, et võttis ikka algul juuksed püsti enne kui aru sai, et ei ole minu auto.
Räige pauk. Minu kaastune omastele. R.I.P.
|
16.08.2006 at 17:02 |
|
Maik |
Traagiline õnnetus
Kahtlane,et see auto lihtsalt katki läks, nii ei peaks kindlasti juhtuma. Kas too auto on ka plastist?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.08.2006 at 17:08 |
|
hents99 |
Traagiline õnnetus
quote: Inferno: Kahtlane,et see auto lihtsalt katki läks, nii ei peaks kindlasti juhtuma. Kas too auto on ka plastist?
Turvapuuriga auto lõhub ca 200km/h kiiruse pealt ära pea igasuguse auto.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
16.08.2006 at 17:28 |
|
Märt |
Traagiline õnnetus
quote: hents99:
Turvapuuriga auto
Siivik oli puuriga?
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
16.08.2006 at 19:03 |
|
askeldaja |
Traagiline õnnetus
Civic oli puuriga neh.
Kahju muidugi, kõva mats ja rasked tagajärjed. Kurb. |
16.08.2006 at 19:07 |
|
Maik |
Traagiline õnnetus
Civic ei olnud puuriga. Näitas suvereporteris ja piltide pealt ei suuda samuti seda tuvastada. Ja see 200km/h väide võib ju samuti väga vale olla, see, et spido oli 220km kinni kiilunud ei näita midagi, nagu ka see et auto liikus ennem õnnetust 5minutit 200-ga ei näita samuti õnnetuse tegelikku kiirust.
Igastahes, autod ikka katki nii minema ei peaks,kui seal just mingit pornot pole tehtud. '
edit: imo oli see puuri jutt ainult esialgses uudistes, kas see kuskil mujal ka on?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.08.2006 at 19:19 |
2 edits. Last edited 16.08.2006 at 19:28 by Maik
|
askeldaja |
Traagiline õnnetus
Huvitav, ma olen artikleid lugenud ja TV-d vaadanud, justkui selline mulje jäi küll et Civic T-R oli puuriga.
Näiteks:
LINK
quote: Vastupidiselt ajakirjanduse varasematele spekulatsioonidele, et õnnetus sai alguse sellest, et sõiduauto Honda Civic Type-R, mis oli väidetavalt rallisõiduks kohandatud turvapuuriga, üritas politsei eest põgeneda, teatas Pärnu politsei pressiesindaja Tarmo Vanamõisa Delfile, et politsei jõudis vaid Honda kiiruse ära mõõta, kuid autot taga ei ajanud.
|
16.08.2006 at 19:51 |
|
dodge |
Traagiline õnnetus
Eesti ongi traagiline, 90% elanikest on ajukääbikud.
Seda on juba riigijuhtidest näha. Endal plaanis kodakondsus
vahetada - piinlik on... |
16.08.2006 at 19:57 |
|
vkx |
Traagiline õnnetus
Minule teadaolevalt oli Civic puuri ja traksidega. Selle roolis olnud tüüp pidavat ise olema rallisõidu harrastaja, täpsemalt kaardilugeja. Üks Chrysleris hukkunutest aga oli noor ja lubav rallikrossi sõitja. Seega väga kurb kokkusattumus, üks noor tehnikasportlane(antud juhul sobiks küll rohkem nimetus roolijoodikust nolk) tappis teise tehnikasportlase... pluss veel kaks süütut noort inimest. Kui see Civic poleks olnud puuriga, siis oleks tõenäoliselt ka selle juht ning kaasreisijast neidis sellest matsust surma saanud.
____________________________
Seville STS `02 |
16.08.2006 at 20:53 |
|
Silwer |
Traagiline õnnetus
Väidetavalt ikkagi ei olnud puuriga: http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=11059
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
16.08.2006 at 21:06 |
|
vkx |
Traagiline õnnetus
http://www.postimees.ee/galerii/index.php?picture=7496&cache=1&picoffset=0&galoffset=0&gallerydate=#pos
Tõesti, pildilt ei paista ei puuri ega trakse...
____________________________
Seville STS `02 |
16.08.2006 at 21:11 |
|
PlyVal64 |
Traagiline õnnetus
Puuriga või ilma, eks siin on toiminud kiiruse efekt. Lisaks tabas tüber krüüslerit suhteliselt ideaalse EuroNCAPtesti kohaselt. Osalise ükekattega. Kiiruse efekt ongi see, et suhteliselt tugev kere lihtsalt ei jõuagi deformeeruda, see lihtsalt sõitis teisest läbi, nagu nuga võist. Nagu veega metalli lõikamine: vesi ei ole ise tugevam, kui teras. Kiiruse pealt aga on.
Tänu sellele kiirusele jäid ka Honda omad ellu, negatiivset kiirendust samahästi polnudki. Oleks risti ees olnud ekskavaatoriga laetud treiler, poleks Hondast võtta olnud ainsamatki mutrit. Või oleks ees olnud Tallinna linnamüür... seekord on tõeliselt kahju, et oleksid ei loe. Minus puudub vähimgi kaastunne idiootidele, kes istuvad rooli ja kihutavad koomas peaga. Ja ka sellisesse autosse istujate suhtes puudub igasugune kaastunne. |
16.08.2006 at 21:30 |
|
aivar88 |
Traagiline õnnetus
NO KUULGE !!Andke armu!!
Jotad istuvad alati rooli ja kui ta veel noor on seda hullem.
Minu mäletamist mööda pidid soveti ajal olema 18, et saada lube, tänapäeval peaks olema see vanus 22. Alla selle peaks sõitma ainult isa kõrval või rajal. Auslt öeldes olen ise ka kihutanud ja napsisena roolis old kuid siis ka kuskil metsavahel, tänavale ei julgend küll ronida. Ja vanemad peaksid autode võtmed hoidma ikka kõvasti taskus ja rahakoti rauad kinni, et lapsed autot nii kergelt ei saaks. Kui mäletate, oli u 2 nädalat tagasi Kohilas õnnetus kus 13a, sõitis u samavanuse surnuks. Too poiss on mu tuttava naisterahva poeg. Tehke sest jutust omad järeldused |
16.08.2006 at 23:28 |
|
madis |
Traagiline õnnetus
ajaloost tasub ikka õppida:
tiblastanis oli tsaariajal nii et bojaarid kihutasid kaarikutega mööda linna. Ähvardati trahvidega. Pohh. Ähvardati piitsutamisega. Pohh. Ähvardati surmaga. POHH.
Ähvardati kaarik koos hobustega konfiskeerida ja tehti kah seda.
UPS. hakkame korralikeks.
Roolijoodikul tuleb auto käest ära võtta ja oksjonil maha müüa (miinimumhinnaks turuhind). Kui on kellegi teise auto, siis näidaku volitust. Kuna seda reeglina ei ole (aiku läks petsi saraga õlle järgi) siis tuleks lugeda autoärandamiseks ja pista otsejoones paariks kuuks istuma. Ja seda nii Tallinna kesklinnas kui Kükametsas võsavahel.
Liibüas pistetakse purjus tegelased kolmeks kuuks vangi ja SIIS tuleb kohus. Meil peaks roolijoodikute ja valgete neegritega sama tegema. |
17.08.2006 at 01:45 |
|
Koit |
Traagiline õnnetus
quote: madis: ajaloost tasub ikka õppida:
tiblastanis oli tsaariajal nii et bojaarid kihutasid kaarikutega mööda linna. Ähvardati trahvidega. Pohh. Ähvardati piitsutamisega. Pohh. Ähvardati surmaga. POHH.
Ähvardati kaarik koos hobustega konfiskeerida ja tehti kah seda.
UPS. hakkame korralikeks.
Roolijoodikul tuleb auto käest ära võtta ja oksjonil maha müüa (miinimumhinnaks turuhind). Kui on kellegi teise auto, siis näidaku volitust. Kuna seda reeglina ei ole (aiku läks petsi saraga õlle järgi) siis tuleks lugeda autoärandamiseks ja pista otsejoones paariks kuuks istuma. Ja seda nii Tallinna kesklinnas kui Kükametsas võsavahel.
Liibüas pistetakse purjus tegelased kolmeks kuuks vangi ja SIIS tuleb kohus. Meil peaks roolijoodikute ja valgete neegritega sama tegema.
RESPECT!
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
17.08.2006 at 02:04 |
|
tann28 |
Traagiline õnnetus
Ega jah trahvid ja 30 päevane arest ei hirmuta enam kedagi.
Tuttav nägi kuidas, kuskilt Pärnu-Tallinna maantee peal keegi täispeaga oli Golfiga ringi ajand ja mõtetuid möödasõite teinud. Möödasõidud olid nii toimunud nagu vastutulevad auto oleks tühi koht. Mitmeid kordi nibin-nabin lauskokkupõrke oht. Lõpus mingi usa raua jeebu omanik oli venna kasti teeservale ajanud ja mõned kaasliiklejad veel vist kokku 4-5 autot ja Golfarile anti ketukas + võtmed visati põllu peale. Politseid keegi kutsuma ei hakanudki, kuna 15k või arest sellist ei õpeta. Rohkem "ojapetsi" vähemalt nende suhtes, kes riskivad teiste liiklejate eludega. Aga eestlane ei liiguta siis ka kulme, kui kõrval inimest tapetakse!
|
17.08.2006 at 07:23 |
|
crasher |
Traagiline õnnetus
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/article.php?id=13564891
Jorsil on head ideed aga liiklusreeglite (ametlikke ja kirjutamata) muutusega ei suuda me liikluskultuuri arendada. Idioote, ülbikuid, rullnokki ja muid värdjaid jääb meie liiklusesse alati.
____________________________
I have a dream...... |
17.08.2006 at 07:58 |
|
v6sa |
Traagiline õnnetus
Kurb, et paar inimest pidid idiootidest juhtide tõttu enneaegselt surema... Juhtidest poogen, ise valisid oma elust lahkumise viisi.
Puur või mitte puur - T-R peaks olema oluliselt jäigema kerega, kui tavaline juustunuga. Seetõttu suurel kiirusel suudab ennne deformeerumist oluliselt rohkem korda saata.
Aga õnnetuses on täpselt sama palju süüdi ettekeeranud Visioni (oli vist see?) juht. Kui teine auto sõidetakse pooleks, siis oli auto avarii hetkel küljega. Mis tähendab, et kõrvalteelt keerati külmalt ette... Kui teine osaline oleks olnud kapoti või pakiruumiluugiga Civicu poole, oleks tulemused olnud hoopis teistsugused ja seda tõenäoliselt juustuhöövlis istujate kahjuks...
Ma ei taha mitte oma postiga mõnitada autodes hukkunuid. Ka üks liiklussurm on liiga palju. Aga isikuvabaduste hulka kuulub ka enda tapmise viisi valiku vabadus. Kui seda otsustatakse teha autoroolis, siis ei tohiks teisi kaasa võtta.
Loodetavasti on järgmise šuumahheri peatajaks täiskoormaga veomasin, soovitavalt ekskavaatoritreiler...
Minu kaastunne nii lollilt end tapnud inimeste omastele!
P.S. Madis tsaariks |
17.08.2006 at 08:41 |
|
Sebastien |
Traagiline õnnetus
Minu kaastunne nii lollilt end tapnud inimeste omastele!
Sul vist küll peas kõik korras ei ole?
|
17.08.2006 at 08:50 |
|
Indrek_S |
Traagiline õnnetus
quote: v6sa:
Aga õnnetuses on täpselt sama palju süüdi ettekeeranud Visioni (oli vist see?) juht. Kui teine auto sõidetakse pooleks, siis oli auto avarii hetkel küljega. Mis tähendab, et kõrvalteelt keerati külmalt ette...
1.Või sooritas pealteel vasakpööret ja sivik üritas mööduda.
2. 200+ kmh sõitav auto ei hoiata oma kiirusest ette. Legaalsetel kiirustel oleks jõudnud Vision vabalt kolm korda pöörde peateele sooritada
____________________________
not done until it's done |
17.08.2006 at 08:51 |
|
Stang-R |
Traagiline õnnetus
... õnnetuses on täpselt sama palju süüdi ettekeeranud Visioni (oli vist see?) juht. Kui teine auto sõidetakse pooleks, siis oli auto avarii hetkel küljega. Mis tähendab, et kõrvalteelt keerati külmalt ette... Kui teine osaline oleks olnud kapoti või pakiruumiluugiga Civicu poole, oleks tulemused olnud hoopis teistsugused ja seda tõenäoliselt juustuhöövlis istujate kahjuks...
Anna olla! Auto liigub pimedal teel kiirusega 55 m/s ja peateele keeraja peab olukorda adekvaatselt hindama? Kas ta üldse nägi, et keegi tuleb?
Vangi tuleks panna muidugi hoopis poemüüja, kes tattnokale viina müüs.
|
17.08.2006 at 08:53 |
|
wax |
Traagiline õnnetus
quote: v6sa:Aga õnnetuses on täpselt sama palju süüdi ettekeeranud Visioni (oli vist see?) juht.
Arvan et mitte keegi meist ei oska peateele keerates hämaras näha ja oodata, et sulle lajatab külje pealt sisse 200kmh kihutav ilma tuledeta masin, roolis umbjoobes pubekas
|
17.08.2006 at 08:55 |
2 edits. Last edited 17.08.2006 at 09:47 by wax
|
Ennukas |
Traagiline õnnetus
quote: v6sa:
Aga õnnetuses on täpselt sama palju süüdi ettekeeranud Visioni (oli vist see?) juht. Kui teine auto sõidetakse pooleks, siis oli auto avarii hetkel küljega. Mis tähendab, et kõrvalteelt keerati külmalt ette... P.S. Madis tsaariks
Mõtle kallis mees natuke....
Sama teema Bike meestega: Nää jobu keeras mulle ette! Türrmaeivõi, ei näe et tsikkel tuleb väää? Vaat ega linnas tõesti ei oska arvestada, et see eemalolev täpike 120 rauas tulistab- vaatad et ruumi on, aga järgmisel hetkel ongi vend sul küljelt sees... Võrdle liikumiskiirusi m/s. Usun et ka Sina, v6sa, ei oska kaugelt läheneval autol vahet teha, kes viimane kulgeb sinu suunas 100 kmh või lendab mõrsuna 200kmh. Mõtle natc... ja tee see arvutus m/s... rabavad numbrid.
Samuti julgen küsida kõigilt foorumlastelt: Kas olete teinud kunagi äkkpidurdust enese ja oma sõiduki kontrolli mõttes? Akkpidurdus 50kmh ning võrdluseks 60kmh ning siis 70kmh. Väidan (järele proovitud kinnisel platsil) juba sellega et enne sebrat tõstsid jala gaasilt ning liikumis kiirus kukkus 70-lt 55-le, on pidurdusmaa vähenenud u.10-12m!
Samuti julgen väita (töötades keretöödes), et sellistel suurtel avariidel kiilubki kõikide sõidukite spidonäit kinni..
Naeruväärsed on väited ala, et löögist põrus osuti üles- üleval on näit 100kmh, miks siis osuti kiilub alla suunda 200 peale?
Või et sõitsin 60-ga ja kautasin juhitavuse, milletõttu murdus jalalt betoonpost ning auto rullus kordi üle katuse-terveks jäid vaid taganumber ja vasak tagatuli... kamoon, korra nädalas näen keresid mis 100-ga lendavad teelt, ja on üsna taastatavad.... |
17.08.2006 at 09:04 |
|
v6sa |
Traagiline õnnetus
Mõlemal juhul on Visioni juht õnnetuses kaassüüdlane.
wax: kust Sa võtad, et siibik tuledeta sõitis?
Ennukaga olen pidurdamise ja kiiruseületamise kohalt nõus. Pidurdustee pikenemise olen rajal omal nahal üle elanud, reaalses liikluses pole nagu pidanud piire katsetama...
Ohutuses veendumine tähendabki seda, et hindad liikuvate autode kiirust. Kas ollakse unustanud sõiduõpetajate kuldsed sõnad:"Ära kunagi eelda, et teised liikluseeskirja tunnevad!!!"?
Vasakpöörde tegemisel peab arvestama möödasõitjaga.
Kiirusel 90 km/h liigub auto ~25 m/s. Kiirusel 200 km/h siis vastavalt ~55 m/s.
Tahan öelda, et juht, kes keerab peateele välja põhimõttel :"ehk lipsan läbi" peab arvestama võimalusega, et ei lipsa... Ja siis on laibad kerged tulema...
Vasakpöördega on natuke segasemad lood. Eeskirjade järgi on asi paigas. Aga ega isegi alati seda peeglit ei jälgi, teinekord saab tõesti ainult korraks kiigatud tahapoole silmanurgast ja nii võib tõesti räigelt kiirust ületav idioot märkamata jääda. Aga ikkagi - kui vasakule pöörajale sisse lajatatakse, ei veendunud ta oma manöövri ohutuses...
Härrased ja prouased, vähem lahmimist ja rohkem vastutust... Just vastutamise oskus eristab meid "valgest maailmast". Teha julgeme küll, aga vastutada ei taha... Alati on süüdi Keskerakond, Rahvaliit, kõigevägevam koos maanteeametiga jne... Aga kõige tähtsama - rooli ja istme vahelise tihendi leket - ei taha keegi tunnistada...
Veelkord: minu postituse eesmärk pole mõnitada. Ma tunnen südamest kaasa hukkunud reisijate omastele - mina olen sellisel matusel osalenud oma sõbra kirstu kandes... Ka tema oli justnimelt "valel ajal vales kohas"... Ja teda koos autotäie sõpradega kirstu sõitnud jobu "rikkus veidi reegleid". Aga see on teine teema...
P.S. v6sa pole ingel liikluses, kuid PÜÜAB iga päev enda ja teiste ohutust tagades liigelda. Kümne aasta jooksul pole ei minu ega kellegi teise tee minu süü tõttu katkenud ja teen kõik endast oleneva selle tendentsi süvendamiseks.
P.P.S. Tsiklimeeste vastu pole mul midagi, kui nad liiluseeskirju austavad. Idioodid pidagu meeles masside vahet... |
17.08.2006 at 09:13 |
3 edits. Last edited 17.08.2006 at 09:19 by v6sa
|
vvt |
Traagiline õnnetus
Nendese tüüperri meestesse peaks seltsimehed sinivalged suhtuma samamoodi, kui veel paar aastat tagasi suhtuti ühe teatava saksa väikesedaani juhtidesse st igal võimalikul ja võimatul juhul rajalt maha, kontroll dokumentidest autoapteegi tablettide aegumistähtajani. Ei ole veel kohantud ühtegi seda sorti autot, mis räigelt eeskirju ei rikuks või muidu ei laiaks. Isehakanud ringrajasõitjad ja rallimehed....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.08.2006 at 09:16 |
|