Poster |
Message |
zeke |
ketaspidur vs trummelpidur
Tere
On keegi vahetanud autol tagumised trummlid ketaspiduriteks? Kas on see vahe märgatav või on see siiski selline illusioon, et oh oh mäekõrgune vahe? Loomulikult on ketas ilusam aga kas sellisel swapil on mõtet kah? |
01.09.2006 at 09:55 |
1 edit. Last edited 01.09.2006 at 19:20 by zeke
|
Vanaisa Moderator |
ketaspidur vs trummelpidur
Igal juhul on mõtet - eriti, kui mootor ka võimsam kipub olema.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
01.09.2006 at 10:01 |
|
ollo |
ketaspidur vs trummelpidur
Trumli ja ketta vahe on eelkõige jahutuses, mitte niivõrd pidurdusjõus. Ka trumliga saab ratta blokki lasta, aga nt. rajal kuumenevad trumlid kergemini üle, vahe tuleb sisse korduvatel järjestikulistel pidurdustel. Tänavaauto tagumistelt piduritelt nõutakse nii vähe, et sel swapil muud efekti peale visuaalse vaevalt et on. Kui sportlikumat sõitu harrastad, siis võib asjal mõte sees olla. |
01.09.2006 at 10:03 |
|
Vanaisa Moderator |
ketaspidur vs trummelpidur
Nõus ollo, aga siin on veel juures üks nõks - kui sul on ikka nii paar tonni kaaluv auto, siis tagumine ketaspidur pole lihtsalt visuaalne täiendus.
Nt. Fleetwoodidel suht tavaline lisamodi, kui ka veidi mootorit järgi aidatud on. Loomulikult tuleb siis panna ka uus proportioning valve (ei teagi kuidas see eestikeeli on), et pidurdusjõud korralikult ära reguleerida.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
01.09.2006 at 10:17 |
1 edit. Last edited 01.09.2006 at 10:17 by Vanaisa (Moderator)
|
rustang Moderator |
ketaspidur vs trummelpidur
Võin omapoolseks kommentaariks öelda, et mul polnud taga ketast Mustangil ja ei ole ka hetkel Escortil ja otsest puudust ringrajal ei tunne. Peamine mõte on, et ketas on kergem ja lihtsamini hooldatav/diagnoositav. Mingit vahet ringiaegades harrastajatasemel sõites tõenäoliselt ei ole. |
01.09.2006 at 10:19 |
|
kadjakas |
ketaspidur vs trummelpidur
quote: Vanaisa: Nõus ollo, aga siin on veel juures üks nõks - kui sul on ikka nii paar tonni kaaluv auto, siis tagumine ketaspidur pole lihtsalt visuaalne täiendus.
Nt. Fleetwoodidel suht tavaline lisamodi, kui ka veidi mootorit järgi aidatud on. Loomulikult tuleb siis panna ka uus proportioning valve (ei teagi kuidas see eestikeeli on), et pidurdusjõud korralikult ära reguleerida.
Jaotusklapp? |
01.09.2006 at 10:45 |
|
Fog |
ketaspidur vs trummelpidur
Kaine mõistus ja otsitud faktid teevad minu arvamuseks selle:
Kui vaja pidureid parendada, siis sama raha mis tagumiste trummlite ketasteks swapi peale oled mõelnud kulutada, kuluta hoopis esimeste suurendamiseks/paremate klotside jaoks/lisa jahutusõhu suunamiseks jms.
Pidurite osakaal pidurduses oli vist 80+% eesmistel, seega iga kulutatud dollar ees annab viis korda rohkem kui taga.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
01.09.2006 at 10:51 |
|
peep Moderator |
ketaspidur vs trummelpidur
Milleks Caddyle pidurid ?
Aga teema algataja küsimusele vastates, see on tõesti rohkem kosmeetiline modifikatsioon aga mina teeks kindlasti kui võimalik. Uunikumid välja jätta, siis trummelpidurid on juba visuaalselt suht. out ! |
01.09.2006 at 10:52 |
|
13piisab |
ketaspidur vs trummelpidur
nagu eespool mainitud, on energia ja soojenemine märksõnadeks. Pidurid ei käi mootori võimsuse järgi vaid masina massi ja kasutusotstarbe järgi. Jäme reegel on, et tagapiduritele jääb vaid ca 20% pidurdusenergiat.
efektiivsusest: on ju veoautodelgi 4*trummel; mu alla tonni kaaluv 40a vana 4*trummel-masin rebib (pidurimeistri katetega - väga head!) asfaldil isegi 20..30km/h kõik rattad plokki - ole ainult mees ja vajuta pedaali
IMO on kõige parem pidurite efektiivsuse tõstmise viis just klotside vahetamine korralike vastu. Klotsil ja klotsil on üüratu vahe.
aga ketas on ikka ilusam küll - naljakas on vaadata neid punaseks võõbatud trumlitega "tuunitud sportautosid"
____________________________
vanem on parem |
01.09.2006 at 10:59 |
|
vvt |
ketaspidur vs trummelpidur
Mul kaks ühe mudeli autot, üks ketas+ketas, teine trummel+ketas. Pidurdavad vähemalt tavakasutuses samamoodi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.09.2006 at 14:16 |
|
mr. RocknRoll |
ketaspidur vs trummelpidur
Kindlasti oleneb kõik konkreetsest kettast, trumlist ja klotsidest, kui ühesuguse tulemuse võib mõlemaga saada, olenemata, kas 4xketas/trummel. Tagumiste vahetuse asemel investeeri parem klotsidesse ja silindritesse.
____________________________
44269 |
01.09.2006 at 15:34 |
|
dodge |
ketaspidur vs trummelpidur
Eesti keeles on need sõnad siis - ketaspidur ja trummelpidur. |
01.09.2006 at 18:14 |
|
zeke |
ketaspidur vs trummelpidur
Ma vist jään siis oma esialgse plaani juurde, et hetkel jääb taha trummelpidur ja ette tulevad loodetavasti 230mm 1-pot->286mm 4pot. Kaal peaks vast jääma 1050kg kanti nii et peaks kärama küll. |
01.09.2006 at 19:27 |
|
matukas |
ketaspidur vs trummelpidur
Vedrustamata masside seisukohalt on vajadus jällegi nende detailide kaal minimaalne hoida. Mina oma pisikesele olen planeerinud 239-1pot asemele 247-4pot, et oleks võimalik 13" kasutada. Tagumised trumlid on plaanis ketaste vastu vahetada. Loodan, et piduritunnetus paraneb. Nende tegevustega kaasnevalt tuleb ka Goodridge voolikud paigaldada.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
01.09.2006 at 19:39 |
|
Raceboy |
ketaspidur vs trummelpidur
Kui ees kavatsed pidureid parendada, siis tagumised tuleks igal juhul vahetada.
On sul trumlid isereguleeruvad? Kui ei, siis veidigi kiirematel radadel hakkab pärast mõneringist sõitu piduripedaali vabakäik suurenema ja tagumisi peale vaja keerata.
Isiklikult vahetaksin kohe ära (olen seda ka teinud mitu korda).
____________________________
www.vems.ee |
03.09.2006 at 10:04 |
|
vvt |
ketaspidur vs trummelpidur
Mis autodel siis praegusel ajal mittereguleeruvad trummelpidurid on?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.09.2006 at 18:08 |
1 edit. Last edited 03.09.2006 at 18:08 by vvt
|
Raceboy |
ketaspidur vs trummelpidur
Praegusel ajal? Ei tea, pole ostnud ühtki uut trummelpiduritega sõidukit. Vanematel sautodel aga on sellised päris tihti kasutusel.
____________________________
www.vems.ee |
03.09.2006 at 19:48 |
|
madis |
ketaspidur vs trummelpidur
kas trumlil ka mingeid eeliseid on ? Vaatasin et minu datsunil (doublecab 4x4) on taga täitsa trumlid.
Või on ainult hind odav ? |
03.09.2006 at 21:58 |
|
mrtn |
ketaspidur vs trummelpidur
absoluutselt - trummel kannatab märga. kettad märguvad hetkega, trumlit tuleb pikemat aega märjata, et pidurdusjõud kaoks.
|
03.09.2006 at 23:50 |
|
lumekakk |
ketaspidur vs trummelpidur
Tere! Jusht! Ketaspidurid on praktilised maantee soidus ja trummelpidurid see eest,aga maastikul ja muidu karmides ilmastiku-, ja teeoludes,Miks muidu eelmise sajandi alguses leiutati lennukite tarbeks ketaspidurid,aga militar-,ja metsatehnika liikus veel eelmise sajandi keskpaigus trummelpiduritega pidurdades!?
Lumekakk. |
04.09.2006 at 14:46 |
1 edit. Last edited 04.09.2006 at 14:46 by lumekakk
|
veekaheksa |
ketaspidur vs trummelpidur
quote: lumekakk: Tere! Jusht! Ketaspidurid on praktilised maantee soidus ja trummelpidurid see eest,aga maastikul ja muidu karmides ilmastiku-, ja teeoludes,Miks muidu eelmise sajandi alguses leiutati lennukite tarbeks ketaspidurid,aga militar-,ja metsatehnika liikus veel eelmise sajandi keskpaigus trummelpiduritega pidurdades!?
Lumekakk.
Kas lennuk liigub sama kiirusega kui metsa/maastikutehnika kui pidureid vaja on
|
05.09.2006 at 16:28 |
|