Pedaalimine ringrajal :)Sattusin täna ühe video peale, mis annab suht hea ülevaate, mida tähendab põhjaringil sõitmine, st. kui kaua see aega võtab (ok, meiesugustel võtab 2-4 min. kauem)ja palju seal kurve on ning kui kerge või raske on seda rada meelde jätta ja ideaalselt läbida. Vaatama hakata alates 6.45, enne on muu materjal.
Pedaalimine ringrajal :)Ei hoia, tüüp suht suvalisel ajal toksib sirge peal piduripedaali vasaku jalaga. Muidu pidurdab paremaga. Arvestades ringiaega ja et tegu tehase katsesõitjaga, siis seal peab mingi põhjus olema
Pedaalimine ringrajal :)ei ütleks et suvalisel ajal. minumeelest plõksis ikka peale seda kui oli käigu üles vajutanud. kurat seda teab mis asja mõte oli, vahepeal nagu unustas koputada, äkki see oli mingisugune 'trigger'
seda turborõhu ülevalhoidmis trikki tegi ta küll kannaga, aga sellest pole jutt.
Minu arust ta annab kannaga lihtsalt vahegaasi, et käiguvahetust hõlbustada. Seda peab tegema mistahes autoga rinkal sõites. Ja sellisel stock autol polegi vaja boosti "üleval hoida".
Pedaalimine ringrajal :)Kahtlustaks kah triggerit aga midagi, mis seotud diffrite tööga kiirendusel. Evo nii elektroonikarikas, et iga pedaali asendi muutus võib midagi kusagil reguleerida?
Teine variant on lihtsalt selle mehe stiil, et kontrollib peale iga suuremat pidurdust pidurite korrasolekut. Kerge vajutus annab kohe teada, kui need ikka veel alles on... ja äkki paneb ka armatuuris vajadusel ohutule põlema?
quote:PlyVal64:
Teine variant on lihtsalt selle mehe stiil, et kontrollib peale iga suuremat pidurdust pidurite korrasolekut. Kerge vajutus annab kohe teada, kui need ikka veel alles on...
Pedaalimine ringrajal :)The brakes of the Evo take a little getting used to, as well. Naturally, this car comes equipped with a massive Brembo brake system. However, the brakes don't "bite" as hard when one first steps on the wide pedal. We're guessing that the power brake assist isn't as strong in this car... However, the Brembos work beautifully, so after one gets acclimated to this "softer" feeling, he/she can start to really appreciate how wonderfully these brakes work.
Mina saan sellest nii aru, et pidurid on nii rämedad ja haukavad kohe plokki, kui ennem "õrnaks ei meelita"
Pedaalimine ringrajal :)Lihtsalt mingisugune refleks või harjumus millestki?
Alguses mõned korrad vajutab tsipa pedaalile, kuid hiljem enamus kordadest viib jala lihtsalt korraks pedaali kohale, kui sedagi.
Nii valjult mõeldes - et, kui rada on märg, kas rinkasõitjad kuivatavad pedaale (osadel uuematel masinatel teeb automaatika seda)? Muidugi ei lähe see arvesse selle video puhul, kuna rada on kuiv.
quote:Speedy 7: Nii valjult mõeldes - et, kui rada on märg, kas rinkasõitjad kuivatavad pedaale (osadel uuematel masinatel teeb automaatika seda)? Muidugi ei lähe see arvesse selle video puhul, kuna rada on kuiv.
ega auto nagu sõel ei ole ju et laine sees ringi ujub ja PEDAALID märjad
Pedaalimine ringrajal :)Ehk sätib ta pidureid valmis (kettad kuivaks, klots võimalikult ketta lähedal) et pidurdamise hetkel oleks kõik täpne ja sujuv? Osadele võidukatele pannakse ju supportisse vedrud et piduri vajutamise hetkel klotsid kohe hammustaksid.
Pedaalimine ringrajal :)Üks võimalus on see, et kasutatakse hetkelist pidurdamist raskuse ülekandmiseks (weight shift??). Filmis "The Drift King Keiichi Tsuchiya's Drift Bible: A Complete Guide to Drifting" filmis puudutatakse mõneti seda teemat. Muide, Keiichi Tsuchiya mängis ühte hästi pisikest rolli (üks kaluritest, kes kommenteeris peategelase driftima õppimist) ka viimases Fast & Furious filmis
Pedaalimine ringrajal :)ei tasuks vast enne klipi vaatamist oletada ja huupi asju pakkuda.
vaata, et saada tegelasele mail, et mida ta täpselt tegi. see evo pidurite eripära tundub momendil nagu kõige mõistlikum, samas pidurite valmis seadmine tundub samuti loogiline...
Pedaalimine ringrajal :)Olen sarnast asja näinud V8 Supercars sarja ülekannetes, siin on väike näide:
Mäletamist mööda ütlesid kommentaatorid, et tegu on tõesti nö. pidurite valmisseadmisega enne suuremat pidurdamist ja ka juhi lohutamisega, et pidurid ikka olemas on
Pedaalimine ringrajal :)Vaadates seda videot kahtlustan, et tegemist võis olla lihtsalt enese rahustamisega, et peale sirget järsul mahapidurdusel oleks ikka pidurdusjõud olemas. Oleks kuskil selle sõidu kohta telemeetria andmed saaks kohe teada kas pidureid kasutati ka või oli see lihtsalt pedaali õrritamine. Sest näiteks Nascaris road circutitel on pidevalt kand pedaali peal. Pumpavad surve üles, et siis hetkega kõigi 3 jalaga pedaalile hüpata.