Poster |
Message |
matukas |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Millegipärast otsing mulle selle kohta infot ei jaganud.
Seepärast küsin siin.
Vaja oleks värvida alumiiniumsulamist autodetaili korpust. Olen näinud piltide peal, kus mootoriruumid on nn kroomi ja muid värve täis. Millega võiks selliseid detaile värvida? Kuuma peaks ka natuke kannatama. Nii 100-200 kraadi.
Saaks ehk niimoodi neid detaile meie põhjamaa korrodeeriva kliima eest kaitsta ja samas esteetilist välimust säilitada.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
12.09.2006 at 09:15 |
1 edit. Last edited 12.09.2006 at 09:15 by matukas
|
Martin460 |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Järsku on abiks spets mootorivärvid.Ise ostsin selliseid US-partsust.Siit foorumist kaups ütles, et tema sai selle värvi ainult relakaga pärast maha...
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
12.09.2006 at 09:53 |
|
Cardo |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
pigem omab tähtsust õige krunt |
12.09.2006 at 18:17 |
|
matukas |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
No seda krunti mul olekski vaja.
Praegu on kõige parem pakkumine Dupli-Color läbipaistva mootorilaki näol. Veebist info, et sobib ka alumiiniumile.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
12.09.2006 at 19:04 |
|
LaSa Moderator |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Ma soovitan külastada Värvifoorumit,
ma usun, et nad oskavad head nõu anda. |
12.09.2006 at 19:28 |
|
Jesper |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Autodetailide puhul on populaarne ka anodiseerimine. |
12.09.2006 at 19:35 |
|
Astro SS |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Alumiiniumist laevad karestatakse ja krunditakse (sellel värvus: sõjaväeroheline) ,millele peale juba õige värv.
Kusjuures korralikult krunditud ja värvitud alumiinumkorpust ei võta ei ussi- ega ka püssirohi. (isegi liivapritsiga tuleb värv väga kehvasti maha)
200 kraadi ja alumiinumist? Mida sa värvima hakkad kui saladus see ei ole?
Plokikaas on enamasti kõige soojem alumiiniumist detail ja ja see ka üle 100 kraadi ei lähe (isegi väljalaske juurest)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
12.09.2006 at 19:37 |
|
Peeter82 |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
quote: Jesper: Autodetailide puhul on populaarne ka anodiseerimine.
Eesti keeles anodeerimine...sorry tähenärimise pärast.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
12.09.2006 at 20:04 |
1 edit. Last edited 12.09.2006 at 20:48 by Peeter82
|
matukas |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
quote: Astro SS: ...200 kraadi ja alumiinumist? Mida sa värvima hakkad kui saladus see ei ole?
Plokikaas on enamasti kõige soojem alumiiniumist detail ja ja see ka üle 100 kraadi ei lähe (isegi väljalaske juurest)
See värvitav asi on mul mootoriruumis tähtsuselt esimene asi (peale mootori enda) ja tähistatakse teda G-ga
Kusjuures see läheb kuumemaks kui plokikaas. Üleüldiselt töötab see Polo kuumemini, kui tavavolkarid. Sestap ka Castrol RS 10w60 ettekirjutusena tuuningfirma poolt.
Literally it is a 'hot hatch'.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
12.09.2006 at 20:47 |
|
13piisab |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
teema pealkiri kuumast ei räägi - niiet pärin oma küsimuse kah:
alumiiniumi värvimisel soovitati mul värvida asi esmalt happekrundiga ning sinna peale siis otse värv panna. Praktikas pole ise proovinud (kuna probleemne alumiinium oli juba miski tehasevärvi all, aga happekrunt eeldab ilmselt puhast metalli). On ehk kaasvõitlejail kogemust? Happekrunt kannatab muidu ju kuuma päris hästi (kere keevitamisel läheb maha vaid keevituspunkti tagant ning mujalt lahti ei paisu). Ehk toimib ka hea "puhvrina" alumiiniumi ja kattevärvi vahel ning ei lase värvil praguneda?
____________________________
vanem on parem |
13.09.2006 at 09:14 |
|
matukas |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Kemifloras (oli vist see Laki kurvi peal) räägiti veel epokrundist. Võib-olla see ongi see happekrundi teine nimi. Igatahes niipalju olen Internetist lugedes targemaks saanud, et ilma mehaanilise puhastamiseta (kui ainult oksiidikiht peal) tulebki kasutada krunti, mis end sellest oksiidikihist läbi söövitab ja järgnevatele kihtidele nakkumisvõimelise pinna ette valmistab. Kui kasutada mehaanilist puhastamist, siis saab ka tavalisema värviga, kuid see tuleb peale kanda võimalikult kohe peale puhastamist. Seda pole veel õnnestunud välja uurida, kui kiiresti see oksiidikiht seal tekkima hakkab.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
13.09.2006 at 09:28 |
|
vvt |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Epokrunt ja happekrunt on eri asjad, sealsamas Kemifloras on autovärvide riiulis lausa eri purgid (mingi poola oma).
Jutt käib volkari G-laadurist? Ära seda küll värvi, poleeri see lihtsalt läikima. Mida vähem pinnakatet ja mida läikivam pind, seda rohkem soojust kiirgab see välja (ja seda jahedam on). Laadur peaks ju võimalikult jahe püsima? Kõik need maalritarbed on ka hea isolatsioon.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.09.2006 at 10:22 |
|
matukas |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
quote: vvt: ...Jutt käib volkari G-laadurist? Ära seda küll värvi, poleeri see lihtsalt läikima. Mida vähem pinnakatet ja mida läikivam pind, seda rohkem soojust kiirgab see välja (ja seda jahedam on). Laadur peaks ju võimalikult jahe püsima? Kõik need maalritarbed on ka hea isolatsioon.
Poleerin seda kindlasti aga meie talvised teed ja sool teevad selle üsna ruttu jälle koledaks. G-laaduri peamiseks jahutajaks peaksid olema õli ja originaal vaheõhujahutist tulev vähene õhuvool. Seega peaks jahutamise parandamiseks pigem hakkama õli jahutama aga see jutt on juba OT siin.
Värvimisest tulenevalt tekkis siis küsimus, et miks plekkvööga ahjud tavaliselt mustaks värvitakse?
Mina olen aru saanud, et nii saab sooja rohkem ära anda ümbritsevasse keskkonda.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
13.09.2006 at 10:31 |
|
voy |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
üks hea link http://www.roadmachine.fi/techline.html
Üldiselt kui on hästi puhastatud pind,võid pulbervärvi alla panna.Pulbervärv sulatatakse 200 kraadi juures 20-30 min. peale.Ise värvisin kevadel BBQ ahju pulbriga ära ja terve suve on saanud 100-150 kraadist kuuma,pind sama ilus ikka.Muidugu kindlam tavalisest on veel kuumakindel pulbervärv,mis kannatab 400-500 kraadi. |
13.09.2006 at 10:50 |
|
Martin460 |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
Kirjutaksin siia vahemärkusena, et mida karedam ja ebatasasem on pind seda paremini annab ta soojust ära sest õhuga kokkupuutuv pindala on suurem võrreldes sileda või poleeritud detailiga.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
13.09.2006 at 11:38 |
|
Pedaal |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
quote:
Värvimisest tulenevalt tekkis siis küsimus, et miks plekkvööga ahjud tavaliselt mustaks värvitakse?
Mina olen aru saanud, et nii saab sooja rohkem ära anda ümbritsevasse keskkonda.
samas enamus uusi radikaid seintel on valged - võta siis kinni
|
13.09.2006 at 11:39 |
|
Crwq |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
quote: Pedaal: quote:
Värvimisest tulenevalt tekkis siis küsimus, et miks plekkvööga ahjud tavaliselt mustaks värvitakse?
Mina olen aru saanud, et nii saab sooja rohkem ära anda ümbritsevasse keskkonda.
samas enamus uusi radikaid seintel on valged - võta siis kinni
Katseliselt tõestatud et heleda ahju puhul värvub ukse ümbrus tossust mustaks. Nii et lihtsad praktilised kaalutlused. |
13.09.2006 at 11:45 |
|
matukas |
Alumiiniumsulamist autodetailide värvimine
quote: Pedaal: ...samas enamus uusi radikaid seintel on valged - võta siis kinni
Vedelikku sisaldavad kaasaegsed radikad peaksid minu teada oma soojust ära andma ülemisest otsast. Valged on nad minu arvates esteetilistel põhjustel. Aga kipub jälle natu OT-ks
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
13.09.2006 at 12:58 |
|