Poster |
Message |
fire83 |
crashtest compliation
quote: markmax: crashtest compliation öelge, mis tahate, kuid Smart on nonkurentidega võrreldes üliheal tasemel
ega ei tea mis kiirusl need katsed tehtud on
See video kus need kaks putukat üksteist puksisid ei mõju siiski mulle. Võite nimetada mind eelarvamuslikuks, aga usaldaksin liikluses juhtuvas õnnetuses (mitte testis) ennast ükskõik millise teise selles testis olnud sõiduki rooli peale nende kahe (Smart, ja Punto vms?).
Ka See seinasõitmise video võib ju esmapilgul muljetavaldav tunduda (mulle mitte muuseas), aga ei maksa unustada et selle auto kaal on ka ainult 680kg.
Ma tahaks näha videot kus 680kg Smart ja 1500kg (misiganes auto) kohtuvad 100km tunnikiirusel. Kumma auto koha roolis valiksid Sina?
Sest see on see, mis reaalselt maanteel ka juhtub.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
14.09.2006 at 11:57 |
1 edit. Last edited 14.09.2006 at 11:58 by fire83
|
fire83 |
crashtest compliation
Smart vs MB
Smart vs MB 2 See ei ole enam seinakõksimine
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
14.09.2006 at 12:04 |
2 edits. Last edited 14.09.2006 at 12:10 by fire83
|
Jesper |
crashtest compliation
Üldiselt on õnnetuses surmatoov tegur enamasti pea löömine millegi kõva või terava vastu, mitte auto üldine aeglustus. Selle hetkelise paarkümmend G-d, mis tekib kerge auto tagasi paiskumisest, kannatab inimene võrdlemisi hästi välja. Ehk mõistlikkuse piirides pakub ka kerge, aga jäiga ohutusstruktuuriga ning ohutustestides hästi esinev auto paremat kaitset kui raske plekkpurk.
Euro NCAP testis loetakse heaks tulemuseks, kui mannekeeni pea maksimaalne ülekoormus jääb alla 70G. Kui sa aeglustad kiiruselt 90 km/h 0,5 sekundi jooksul nulli ja kiirendad uuesti 90km/h-ni, aga vastassuunas (ehk sõidad Smardiga maanteel vastutuleva rekkaga kokku), siis on ülekoormus tühised ~10G. Palju suurem probleem on see, et kerekandmik ei pea seda litakat vastu ja deformeerub niivõrd, et pea lööb tahes-tahtmata millegi vastu. |
14.09.2006 at 12:33 |
1 edit. Last edited 14.09.2006 at 12:39 by Jesper
|
vr_ |
crashtest compliation
quote: Jesper: Kui sa aeglustad kiiruselt 90 km/h 0,5 sekundi jooksul nulli ja kiirendad uuesti 90km/h-ni, aga vastassuunas (ehk sõidad Smardiga maanteel vastutuleva rekkaga kokku)
Kullakene, kus sul see rekkaga kokkusõitmisel terve 0,5 sekundit aeglustumiseks antakse
____________________________
Imperialist 71 |
14.09.2006 at 12:50 |
3 edits. Last edited 14.09.2006 at 13:10 by vr_
|
matukas |
crashtest compliation
quote: vr_: ...Kullakene, kus sul see rekkaga kokkusõitmisel terve 0,5 sekundit aeglustumiseks antakse
Sel kokkupõrke hetkel see 0,5 sek antaksegi, Kullakene.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
14.09.2006 at 12:56 |
|
vr_ |
crashtest compliation
quote: matukas: quote: vr_: ...Kullakene, kus sul see rekkaga kokkusõitmisel terve 0,5 sekundit aeglustumiseks antakse
Sel kokkupõrke hetkel see 0,5 sek antaksegi, Kullakene.
Mõistmatutele: Kokkupõrke ajal ei ole sul aega võileiba süüa.. ca 65km/h vastu seina sõitmist lendab auto juba vastassuunas 0,1 sekundit peale nina seina vastu panemist, arvutage ise mis siis saab kui ise 90 ja sein kuram ka 90 sõidab..
____________________________
Imperialist 71 |
14.09.2006 at 13:10 |
|
Indrek_S |
crashtest compliation
jutt jumala õige, täismõõtu autoga kokku põrgates jääb Smart puhtalt kannatajaks...samas kes julgeks väita, et nii tillukese sõiduki kohta on smart keskpärase turvalisusega...
____________________________
not done until it's done |
14.09.2006 at 13:16 |
|
Jesper |
crashtest compliation
No 0,1 sekundi puhul on aeglustus 50G - see on täiesti äärmuslik olukord, Smart vs rekka maanteekiirusel, ning aeglustus on ikka way madalam kui oluliselt pehmema Euro NCAP-i katse maksimaalne lubatud ülekoormus.
Samas väljendasin ma lihtsalt oma mõtet ning see arvutus on toodud mõtte illustreerimiseks. Ma ei ürita kellelegi oma "usku" pähe määrida ning ausalt öeldes ei ole ka eriline Smarti fänn. Samuti ei oma ma illusiooni, et mu tagasihoidlikud arvutused suudavad foorumi valve-tähenärijaid rahuldada. |
14.09.2006 at 13:19 |
1 edit. Last edited 14.09.2006 at 13:21 by Jesper
|
viplala |
crashtest compliation
quote: matukas: quote: vr_: ...Kullakene, kus sul see rekkaga kokkusõitmisel terve 0,5 sekundit aeglustumiseks antakse
Sel kokkupõrke hetkel see 0,5 sek antaksegi, Kullakene.
0,5 sekundiga liigub Smardis +90 km/h liikuv keha edasi 12,5 m ja rekka +90 km/h talle vastu 12,5 m. Loogiliselt käib pauk hetkega ja Smardi kere hakkab vastassuunas
-90 km/h liikuma max. kahe meetri pärast, seega heal juhul antakse aeglustumiseks nullini 0,1sek ja teisele poole kiirendamiseks 90 km/h 0,0 sek (jätame välja pisemad tegurid-pidurdusmaa, pidurdusteekond,autode kõrvale või alla kaldumised jne.)Sellise litaka juures lendavad silmamunad hirmust juba enne igasuguseid G-sid eest ära. |
14.09.2006 at 13:32 |
|
memphis |
crashtest compliation
quote: Jesper: Üldiselt on õnnetuses surmatoov tegur enamasti pea löömine millegi kõva või terava vastu, mitte auto üldine aeglustus.
Ikka vastupidi peaks olema. Neid crashe küll nähtud, kus auto täiesti sodi, juhi kehal ei ühtki kriimu aga surnud...
Kui juba TF pidurduse (~7G) peale tahab silma võrkkest irduda (Pärtli kirjutatud artikli põhjal), siis ei kujuta mitte ettegi, mida inimkeha 70G puhul üle peab elama...
|
14.09.2006 at 19:55 |
|
Jesper |
crashtest compliation
http://www.euroncap.com/downloads/test_procedures/area_3/event_6/EuroNCAP%20Assessment%20Protocol%20V4.1.pdf
Lehekülg 6.
Üldiselt lehel http://www.euroncap.com/content/test_procedures/downloads.php?area_ID=3 leiduv materjal annab üsna hea ülevaate sellest, mida nad crash-testide juures auto juures hindavad ja mida mitte. Kui kedagi huvitab. |
15.09.2006 at 08:47 |
1 edit. Last edited 15.09.2006 at 08:51 by Jesper
|
Maik |
crashtest compliation
quote: memphis: quote: Jesper: Üldiselt on õnnetuses surmatoov tegur enamasti pea löömine millegi kõva või terava vastu, mitte auto üldine aeglustus.
Ikka vastupidi peaks olema. Neid crashe küll nähtud, kus auto täiesti sodi, juhi kehal ei ühtki kriimu aga surnud...
Kui juba TF pidurduse (~7G) peale tahab silma võrkkest irduda (Pärtli kirjutatud artikli põhjal), siis ei kujuta mitte ettegi, mida inimkeha 70G puhul üle peab elama...
Alles eilses mythbusteris osas visati nukku katustelt alla, 75G markerid läksid katki, aga pea küljes olev 100G marker mitte - ja,et järelikult jäi ellu. Inimkeha talub päris hästi asju. Keegi ei ütlegi,et sul pärast mingit matsu hea tunne just on,aga ellu ikka jääd!
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
15.09.2006 at 09:10 |
1 edit. Last edited 15.09.2006 at 09:10 by Maik
|