Poster |
Message |
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
on minu uue auto täispikk ja täieõiguslik nimi. Esimene omanik oli nii laheke, et ostis peale WS6 package. Hetkel auto rahuldavas seisukorras, ext. enamvähem, int. üsna räsitud. Mootoriga olevad väidetavalt ühtteist putitatud, miskit nukkadega, täpsem teave puudub, shift-kit tundukse ka peale olema... tagumikutunde ja maaletooja kuulduste järgi. Sillad kolksuvad, kuid esimesed kiiremad on tehtud, '94 formulaga võrreldes on nii kiirendus kui juhitavus ikka tunduvalt parem. Kui mõnipäev auto puhas ja ilm ilusam, klõpsib newton paar pilti kah juurde. mott.
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
07.09.2006 at 19:11 |
|
fire83 |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
07.09.2006 at 19:16 |
|
newton Moderator |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
äge! |
07.09.2006 at 19:22 |
|
hents99 |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
wow, ootame pilte.
Õnne igaljuhul
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
07.09.2006 at 20:36 |
|
WS6 |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
|
12.09.2006 at 02:43 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
nujah, saaga algab... tagasilla laagrid vahetati ära, aga kolks ikka sees... tundub et kohe ei vea nende autodega
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
15.09.2006 at 15:10 |
|
anryo |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Kolks võib vabalt tulla kardaaniristidest.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
15.09.2006 at 15:16 |
|
Maik |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Ja kus need pildid siis on? Ega tegu sama autoga pole mis siin auto24.ee -s vahepeal näidati..punane?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
15.09.2006 at 15:32 |
|
hunt |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Kui see kolks väga taga ei ole, kontrolli käigukasti patja.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
15.09.2006 at 15:32 |
|
newton Moderator |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Pilte saab nädalavahetusel, punane see auto küll ei ole |
15.09.2006 at 15:39 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
padi ei ole, see annaks endast märku kiirendusel/gaasiga pidrurdusel, praegu kolksub kui august läbi sõita. Sai auto ülesse tõstetud eelmine nädal ja torujupiga ratast loksutatud - loks oli sees, isegi käega oli kergelt tunda et ratas veidi loksus, piki silda ülivähe aga sillaga ristisuunas selgelt tuntavalt. Nüüd ameerikaautos vahetati laagrid ära, nyyd on kolks veidi talitsetum, iga maantekõverusega enam salongi ei tule, aga iga kaevuluugi võtab küll ehtsa kolksatusega vastu. Paari tunni pärast lähen proovin uuesti torujupitrikki, äkki polnud laagrivahetusest kasu või on sinna ehk hoopis remontlaagreid vaja.
üks poolsild natuke tuksis ka... enivei, veidi pilte (by_newton) ja sillast pilt SIIT
kas sillarist hakkab kolksuma kui august läbi sõita?
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
15.09.2006 at 15:41 |
1 edit. Last edited 15.09.2006 at 16:24 by F.I.R.E
|
pisike99 |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Küljesuunas (autot külgepidi loksutades) loksuvad kõik need sillad, see on loomulik - loksu on nii palju, kui on vahet ühelt poolt poolassi sisemise otsa ja satellitide telje vahel ja teiselt poolt poolassi stopperi ja satellidi vahel. Kui loks on üles-alla, siis on asi kutus laagris ja kuna laagri sisemine tööpind on poolass, siis ka selles aga see viga väljendub eelkõige laagri undamises. Kuna laagrid on vait, siis ei ole neid mõtet torkida. Mingit tõsist kolksu mina ei täheldanud, äkki kuulame koos asja üle ?
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
15.09.2006 at 18:31 |
|
peep Moderator |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Vastab tõele, ristisuunas neil sildadel ongi teatud loks sees tulenevalt pisikese poolt kirjeldatud asjaoludest. Mingit kolksu laagriviga samuti ei tee.
August läbisõitmisel võib kolks tekkida paljudest asjaoludest aga tüüpiliseim on, et tagasild käib vastu summutit. |
15.09.2006 at 21:48 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
hm, teadjamad mehed teadsid rääkida, et kui tõsta auto ratas maast õhku, asetada telliskivi ratta ette, toetada selle peale toru ja toru omakorda otsapidi ratta alla ning siis üsna kiirelt seda üles-alla liigutata ning selle tulemusel on tunda et ratas sillaga ristsuunas logiseb, siis on laager läbi. täpselt nii mul tegigi. käisin ameerika autos ära, vahetati laagrid ära, asi läks paremaks kuid ära ei kadunud. torutrikiga on tunda et samasugune loks on olemas, kuigi vähem. Kui enne oli üks ikka väga logu (polnud torujuppi vajagi, kui ratas õhus võis käega logistada seda igas mõeldavas suunas), siis nüüd on mõlemal rattal loks ainult torujupiga tunda. Pikisuunas loksub ka, aga see torutrikiga ei avaldu. Ühel poolassil oli selline jälg: http://84.50.250.38/sild_byAmeerikaAuto.jpg
Väidetavalt liigutati laagrit ning pandi 290.- eest kulumisvastast määrdeainet, mis pidavat asja parandama, kuid lokset see ei kaotanud. Praegu jah lugu selline et 2495 eegu eest pole essugi muutunud
Sumpa kontrollisin üle, samuti ammordi otsade kummipuksid, üritasin kõike mõeldavat loksutada, kõik muu tundub üsna kinni olevat. Laagri undamist ei ole täheldanud... samas asi logises ja logiseb... seda et logises on ka pildilt näga, muidu poolassil sellist jälge poleks.... ilmselt on juba päris kaua logisenud.. Kas mitte praegu paigaldatud laager poleks mitte pidanud olema remontlaager näiteks? See pastakaga soditud vahemik tähistab seda kohta, kuhu nad nüüd laagri käima olid pannud, et ta selle katkise koha peal ei liiguks.
a mis ma autodest tean, frustreerun lihtsalt... krt, peaks raisa maha müüma ja tutika fiati ostma... kopp ees....
Edit by peep: foorumisse suurte piltide postitamine pildina pole viisakas.
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
15.09.2006 at 22:07 |
3 edits. Last edited 15.09.2006 at 22:19 by peep (Moderator)
|
BlueStang |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
quote: F.I.R.E:
Väidetavalt liigutati laagrit ning pandi 290.- eest kulumisvastast määrdeainet, mis pidavat asja parandama, kuid lokset see ei kaotanud. Praegu jah lugu selline et 2495 eegu eest pole essugi muutunud
a mis ma autodest tean, frustreerun lihtsalt... krt, peaks raisa maha müüma ja tutika fiati ostma... kopp ees....
Ära nuta - ma sain endale 17+keek eest tagasilla undamise laagritevahetuse käigus, ikka olen rõõmus
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
15.09.2006 at 22:13 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
njah... miskit kolmanda osapoole arvamust oleks vaja... kas keegi kellel sellise asja peale kõrva viitsiks nädalavahetusel korraks asja kuulata? omal mõistus nii otsas
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
15.09.2006 at 22:22 |
|
peep Moderator |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
quote: F.I.R.E:Kas mitte praegu paigaldatud laager poleks mitte pidanud olema remontlaager näiteks?
Kindlasti peab sinna remontlaagri panema, mis nihutab kontaktpinna sissepoole.
Ja me vist rääkisime teineteisest mööda, ristisuunas loksu all ma mõtlen, et ratas loksub auto pikiteljega risti, st. sisse-välja.
Kolks võib tulla ka näiteks tagasilla pikihoobade puksidest, need väsivad aeg-ajalt. Üldiselt, kui auto muidu sõidab normaalselt, siis ma jätaks teema praegu rahule ja sõidaks ning jälgiks kuhu suunas see kolks "areneb" ? |
15.09.2006 at 22:25 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Valus on sõita lihtsalt... kolks on ikka üsna vali... ja pealegi kui ameerika autos valed laagrid pandi siis ausaltöelda tahaks õigeid saada... sest kui laager ikkagi loksub, siis saab poolass löökkoormust (vähemalt minu mõistuse järgi) ning peksab poolassist järgmise koha pealt tükid välja...
Ristsuunas loksu all mõtlesin sama... piki silda loks... auto teljega risti.
kõik hoovad käe ja kummihaamri järgi tunduvad korras olevat. kas pikihoobade puksid võivad olla väsinud nii, et käega lõtku tunda pole aga sõites on ja väga valjult?
Selle teema võib vist remondi remondi/hoolduse foorumisse tõsta juba
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
15.09.2006 at 22:34 |
|
peep Moderator |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Pikihoova pukside kontrollimiseks keera polt lahti ja võta hoova ots kronsteini vahelt välja, see pole keeruline. Ainult muidugi, polt võib olla kinniroostetanud.
Ma ei tahaks uskuda, et laagri kontaktpinnast on tükid väljas ja seealjuures sild ei unda. Ilmselt ikka pandi õiged laagrid.
Tugev kolks järskude üles-alla liigutuste puhul viitab väljalasketorustiku kontaktile mingi auto osaga. Või on amort täiesti tüma näiteks ? Või kolksub lahtine ajutine tagavararatas tagatiiva sees, see kipub vahest lahti vibreerima ennast. |
15.09.2006 at 22:44 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Tagavararatas kinni, esimene asi kolksu kontrollis oli tagaosa tühjendamine kolast... sumpa vastu ei käi, see üsna kindel, summuti on tugevalt alla ja ühestki mõitslikust kaugusest talle midagi vastu ei põrka...
Homme siledamal teel lähen kuulan igaksjuhuks laagrid üle, äkki undavad aga ma lihtsalt pole kuulanud selle kõrvaga... mootor mul ju ka üsna vali.
ammordid vähemalt õõtsutamise peale ja ülevaatusepaberi järgi on igati korras.
´Pikihoovad kontrollin homme järgi, tänud soovituse eest
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
15.09.2006 at 22:59 |
|
Maik |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
1. Seesama auto oli vist 220 k eeku eest müüa - ja mina mõtlesin,et hirmkallis.
2. Kurat, remontlaager Kas tõesti on ameerika raud nii pehme? Siiani nagu vanadel SAKSA autodel alati vahetatud laagreid undamise vastu...esimest korda tõtt öelda kuulen,et laagrite loks võib juba nii suur olla,et kolksub. Tundub ebatõenäoline....samas võimalik.
Ma juba kardan usaka ostu, siiani on jopanud vist, peaaegu väga vähe millegi parandamist olnud ja summad on alati jäänud alla 3k eeku kokku auto peale kogu omamise vältel... ?!
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
16.09.2006 at 07:48 |
1 edit. Last edited 16.09.2006 at 07:49 by Maik
|
rustang Moderator |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
FIRE,
Kui oled kindel, et poolass annab sillatala suhtes ülesalla liikuma, siis ei ole muud varianti kui laagri viga. Kulumisjäljed poolteljel viitavad samuti sellele, et ka laagri rullid on samavõrra kulunud. Remontlaager ei ole minuteada kallis kuid vahetada on vastik. |
16.09.2006 at 08:01 |
|
wagoneer |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Pole küll antud margiga kursis aga mul päris mitmel autol kolksumist põhjustanud amort. Ram-il samuti. Kusjuures amort nagu oleks töödanud aga ometi kolksus. Sai ka vahetatud igasugu pukse ja muid asju aga tolku ei midagi. Uue amordi paigaldamisel kadus ka kolks ära.
Äkki sul sama viga on.
Kui mingite hoobade puksid läbi on kas siis ei peaks auto kuidagi moodi junnama hakkama teel.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
16.09.2006 at 08:19 |
1 edit. Last edited 16.09.2006 at 08:28 by wagoneer
|
Stang-R |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
quote: wagoneer: Pole küll antud margiga kursis aga mul päris mitmel autol kolksumist põhjustanud amort. Ram-il samuti. Kusjuures amort nagu oleks töödanud aga ometi kolksus. Sai ka vahetatud igasugu pukse ja muid asju aga tolku ei midagi. Uue amordi paigaldamisel kadus ka kolks ära.
Äkki sul sama viga on.
Kui mingite hoobade puksid läbi on kas siis ei peaks auto kuidagi moodi junnama hakkama teel.
Soovitan samuti amorte kontrollida, mul oli suht uuel ja vähesõitnud auto amordil nö. augukolks, kusjuures amordistend ei pruugi viga näidata. |
16.09.2006 at 08:45 |
|
F.I.R.E |
Pontiac Firebird Trans Am WS6
Inferno: minuteada see auto eestis müügil olnud ei ole
Teen täna veel ühe katse, toetan auto sillatala peale ning loksutan siis ratast, siis on sillatala ja vedrustus paigal, saab lokse 100% ära määrata.
Kui ammortidest viga, siis peaks mõlemal poolel läbi olema, ebatõenäoline aga võimalik. Eks selgub jälle....
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
16.09.2006 at 10:35 |
|