Poster |
Message |
imre007 |
mure kütusepumbaga...
probleem siis selles,et cherol nüüd suurema jõudlusega küttepump peal ja sellest ka kütuse tarbimine suurem.
kas on võimalik rõhku küttesüsteemis alandada jne
see lihtsalt minu arvamus.
vana pumpa peale tagasi ei tahaks panna!
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
23.09.2006 at 14:58 |
|
F.I.R.E |
mure kütusepumbaga...
või pihustite avamisaegu vähendada?
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
23.09.2006 at 18:44 |
|
imre007 |
mure kütusepumbaga...
quote: F.I.R.E: või pihustite avamisaegu vähendada?
mul üks pihusti nimelt
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
23.09.2006 at 19:35 |
|
Vanaisa Moderator |
mure kütusepumbaga...
odott, kas seal ei peaks olema ka tagasivool? ja kütuse rõhu regulaator?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.09.2006 at 19:43 |
|
imre007 |
mure kütusepumbaga...
quote: Vanaisa: odott, kas seal ei peaks olema ka tagasivool? ja kütuse rõhu regulaator?
sihukesed asjad seal on küll!
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
23.09.2006 at 22:23 |
|
Vanaisa Moderator |
mure kütusepumbaga...
nojah, aga siis ju ei määra suurem pump midagi, kui tagasivool korralikult toimib? Ju sul kuskil mujal kala, kui rohkem kütust võtab.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.09.2006 at 22:30 |
|
imre007 |
mure kütusepumbaga...
quote: Vanaisa: nojah, aga siis ju ei määra suurem pump midagi, kui tagasivool korralikult toimib? Ju sul kuskil mujal kala, kui rohkem kütust võtab.
vahur mainis,et suurema tootlikusega pump annab rohkem kütust peale st pressitakse läbi pihusti!
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
23.09.2006 at 22:43 |
|
hirax |
mure kütusepumbaga...
Esimene variant on loomilikult reguleeritav rõhuregulaator
quote: imre007: vahur mainis,et suurema tootlikusega pump annab rohkem kütust peale st pressitakse läbi pihusti!
Päris üks ühele ei saa minu arvates nii väita:
Rõhku kütusesüsteemis hoiab ikkagi rõhuregulaator.
Reeglina üleliigse kütusekoguse peab regulaator paaki tagasi laskma läbi tagasivoolu torustiku. Kui rõhuregulaator on korras ja rõhk ikkagi kõrge - on tagasivool liiga väike.
Piisava tagasivoolu korral ei tohiks rõhk suuremaks minna - ükskõik palju pump kütust peale surub (üleliigne läheb ju paaki tagasi)
Suurem tootlikkus on hea juhul kui vajutad järsku pedaali ja rõhk süsteemis langeb. Suure tootlikusdega pump jaksab paremini järsult suurenenud tarbimise korral säilitada samaväärilist kütusekogust pihusti(te)sse
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
23.09.2006 at 23:32 |
|
imre007 |
mure kütusepumbaga...
quote: hirax: Esimene variant on loomilikult reguleeritav rõhuregulaator
quote: imre007: vahur mainis,et suurema tootlikusega pump annab rohkem kütust peale st pressitakse läbi pihusti!
Päris üks ühele ei saa minu arvates nii väita:
Rõhku kütusesüsteemis hoiab ikkagi rõhuregulaator.
Reeglina üleliigse kütusekoguse peab regulaator paaki tagasi laskma läbi tagasivoolu torustiku. Kui rõhuregulaator on korras ja rõhk ikkagi kõrge - on tagasivool liiga väike.
Piisava tagasivoolu korral ei tohiks rõhk suuremaks minna - ükskõik palju pump kütust peale surub (üleliigne läheb ju paaki tagasi)
Suurem tootlikkus on hea juhul kui vajutad järsku pedaali ja rõhk süsteemis langeb. Suure tootlikusdega pump jaksab paremini järsult suurenenud tarbimise korral säilitada samaväärilist kütusekogust pihusti(te)sse
kodustes tingimustes rõhuregulaatorit vist testida ei saa?
saan arru,et silmas on peetud tagasivoolu toru(de) läbimõõtu!
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
24.09.2006 at 07:15 |
|
hirax |
mure kütusepumbaga...
Saab ikka testida kodus. Pealetuleval kütusetorul või TBI korpusel peab olema rõhumõõtmise ventiil (meenutab rehviventiili). Vaja manomeeter sinna ühendada ja näeb rõhud ja -kukkumised, -tõusud ära.
Pidasin jah tagasivoolu torude läbimõõtu silmas. Tagasivoolu saab niisama suuga puhudes ka kontrollida. Et umbes ei ole. Suurema tootlikkusega pumbaga võib tekkida küll olukord, et tagasivoolu torust lihtsalt ei jõua see kütusekogus tagasi minna. Siis tõusebki üldine rõhk süsteemis ja mujale üleliigsel kütusel ju minna pole, kui läbi pihusti silindrisse.
http://jeephorizons.com/tech/zj_fuel_pump.html
http://minimopar.knizefamily.net/fuelsystem.html
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
24.09.2006 at 08:42 |
|
imre007 |
mure kütusepumbaga...
quote: hirax: Saab ikka testida kodus. Pealetuleval kütusetorul või TBI korpusel peab olema rõhumõõtmise ventiil (meenutab rehviventiili). Vaja manomeeter sinna ühendada ja näeb rõhud ja -kukkumised, -tõusud ära.
Pidasin jah tagasivoolu torude läbimõõtu silmas. Tagasivoolu saab niisama suuga puhudes ka kontrollida. Et umbes ei ole. Suurema tootlikkusega pumbaga võib tekkida küll olukord, et tagasivoolu torust lihtsalt ei jõua see kütusekogus tagasi minna. Siis tõusebki üldine rõhk süsteemis ja mujale üleliigsel kütusel ju minna pole, kui läbi pihusti silindrisse.
http://jeephorizons.com/tech/zj_fuel_pump.html
http://minimopar.knizefamily.net/fuelsystem.html
tänud heade linkide eest!
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
24.09.2006 at 09:20 |
|
vvt |
mure kütusepumbaga...
Kui süsteemil on tagasivool ja toimiv surveregulaator, siis tavalisest 3/8 aka 8 mm kütusetorust on enam kui küllalt iga vähegi mõistliku jõudlusega pumba tagasivooluks.
Maailmas küll autosid, kus 100 ja 300 hp versioonidel sama pump ja töötavad küll.
Iseasi, kui tagasivool umbes või on toru nt põhja all lössi sõidetud ("offroadi") teinud autodel kaunis tavaline.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
24.09.2006 at 13:18 |
1 edit. Last edited 24.09.2006 at 13:19 by vvt
|
imre007 |
mure kütusepumbaga...
tagasivoolu toru nii 2.5l kui 4.0l on sama läbimõõduga ja umbes ei ole!
homme saan kah kütuserõhu mõõdetud!
muidugi üks anomaalia on veel tulnud juurde-esimesel käivitamisel ei käivitu,alles teistkordsel üritamisel läheb võtmest käima!
____________________________
Chevrolet Lumina
www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
|
24.09.2006 at 17:29 |
|