Poster |
Message |
fire83 |
SPLIT: huvitavat Autobildis ja autodesse murdmise ajakulu
Autobildi oktoobrikuu numbris muuhulgas huvitavat:
Raivo E Tamm kirjeldab oma sõiduelamust kahe Caddillac Eldoradoga mööda Manhattanit;
Autodisainist läbi aegade (tiivad - 1959 Caddillac Eldorado Biarriz, coke bottle - 1966 Corvette ja palju muud);
Chevrolet (Rob Huff) esikoht WTTC sarjas Brnos;
FIA GT ralli - esimese ja teise koha pärast kemplesid omavahel finishini välja Corvette`d. Kolmandaks tuli Maserati;
JCB - maailma kiireim diisel. 1500hp, 8 silindrit (2 neljasilindrilist mootorit, Andy Green ja 563km/h.
edit: Pealkirjad on "autoblidilikud".
Huffi võitu kajastav lugu kandis pealkirja: "Chevrolet võit rabas kõiki", GT ralli ja Corvette`de kaksikvõit aga märksa kuivemalt - "Vahelduseks ka Corvette".
Piduritestis viimaseks jäänud Chrysler Jeep Commanderi nigelat tulemust kommenteeritakse kui kogu ameerika autotööstust: "Täringud on heidetud, Hädapidurdamisega Ameerika maastur eriti hakkama ei saa. Lisaks muutuvad tema pidurid tugeval koormamisel veel tublisti kehvemaks. Fading on USA-st pärit enam kui poole sajandi vanune termin, ometi ei paista, et Ameerika konstruktorid selle nähtuse vastu võitleksid."
Testi kus lukuspetsil kulus E klassi Mercedesesse murdmiseks 3:57 minutit, rumeenlaste Dacia Loganisse aga 15:24 minutit kommenteeritakse järgmiselt: Dacia uksenupud on kehvasti haaratavad, Mercedes seab aga oma reisjate turvalisuse autos olevatest asjadest kõrgmale. Autost peab olema võimalik kergesti õnnetuse korral väljuda.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
03.10.2006 at 15:55 |
4 edits. Last edited 03.10.2006 at 16:14 by fire83
|
vvt |
SPLIT: huvitavat Autobildis ja autodesse murdmise ajakulu
jaja, kui see sama katse teha Ford Sierraga, saadakse tulemuseks vähemalt 30 minutit (meenutame, kus asuvad lukustusnupud)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.10.2006 at 16:22 |
|
friik |
SPLIT: huvitavat Autobildis ja autodesse murdmise ajakulu
quote: vvt: jaja, kui see sama katse teha Ford Sierraga, saadakse tulemuseks vähemalt 30 minutit (meenutame, kus asuvad lukustusnupud)
Kusjuures ei lähe. Ma olin sunnitud olude sunnil lahti muukima venna 2001 aasta Nissani. Ja sellel samamoodi lukustusnupud linkide juures. Sellega läks koos jooksvalt tööriistade valmistamisega mingi 20 minti. (Vihje: Leatherman peab igal mehel taskus olema). Kui vajalikud riistad olemas, siis läheks alla 5 mindi.
Põhjus miks oli vaja lammutama hakata lihtne - aku tühi. Kuna lukusüdamik ukse küljes on roostest puretud siis ei jäänudki muud üle. Mina sain lisaks muukimisele veel targemaks ühes asjas. Nupuke võtme küljes on jube hea küll, kuid siiski peab ka lukku regulaarselt õlitama.
Vabandan offtopiku pärast.
|
03.10.2006 at 18:45 |
|
Cardo |
SPLIT: huvitavat Autobildis ja autodesse murdmise ajakulu
quote: vvt: jaja, kui see sama katse teha Ford Sierraga, saadakse tulemuseks vähemalt 30 minutit (meenutame, kus asuvad lukustusnupud)
2 ukselisse sierrasse saab lihtsalt, uksepiit paindub ülevalt hõlpsasti eemale, proovitud tehtud ! |
04.10.2006 at 08:15 |
|
|