Poster |
Message |
Raceboy |
Üks V8 projekt (siiski mitte US päritolu)
Aga äkki pakub huvi, autoks 86a Porsche 928 S-iga, millel 4.7liitrine V8 mootor ja tehasest tulles võimsust 310 hj, pöördemomenti 400Nm.
Paigaldasin autole siis nimelt programmeeritava aju ning vahetasin välja kogu mootori juhtmestiku ja süütesüsteemi. Pritseks oli autol varem LH-Jetronic ja süütesüsteem koosnes kahest omavahel ketiga ühendatu jagajast. Nüüdsest autol full-sequential pritse ja süüde COP-ide (coil-on-plug) näol. Kõik andurid on stock, k.a. väntvõllil asuv 100-1 trigger wheel VR sensoriga.
Praeguseks auto siis 95% välja häälestatud ja toimib väga hästi.
Mõned pildid.
LCD, mis näitab WBo2, EGT, vee- ja sisselaskeõhu temperatuuri, pöördeid, TPS % ja palju muudki ning võimaldab PS2 klaviatuuri abil ka VE table't seadistada ja igasugu muidu asju teha.
____________________________
www.vems.ee |
10.10.2006 at 14:35 |
|
5.0 |
Üks V8 projekt (siiski mitte US päritolu)
quote: Raceboy: Aga äkki pakub huvi, autoks 86a Porsche 928 S-iga, millel 4.7liitrine V8 mootor ja tehasest tulles võimsust 310 hj, pöördemomenti 400Nm.
Paigaldasin autole siis nimelt programmeeritava aju ning vahetasin välja kogu mootori juhtmestiku ja süütesüsteemi. Pritseks oli autol varem LH-Jetronic ja süütesüsteem koosnes kahest omavahel ketiga ühendatu jagajast. Nüüdsest autol full-sequential pritse ja süüde COP-ide (coil-on-plug) näol. Kõik andurid on stock, k.a. väntvõllil asuv 100-1 trigger wheel VR sensoriga.
Praeguseks auto siis 95% välja häälestatud ja toimib väga hästi.
LCD, mis näitab WBo2, EGT, vee- ja sisselaskeõhu temperatuuri, pöördeid, TPS % ja palju muudki ning võimaldab PS2 klaviatuuri abil ka VE table't seadistada ja igasugu muidu asju teha.
kui vaevaline selle vems-i käimasaamine ja läbisaamise saavutamine stock anduritega on. Kas teeksid seda järgmise masinaga ka või valiksid mingi muu süsteemi?
|
10.10.2006 at 20:09 |
|
Raceboy |
Üks V8 projekt (siiski mitte US päritolu)
Mingit probleemi pole, teeks seda iga kell uuesti.
VEMS'i eelis ongi, nagu nimigi (Versatile Engine Management Systems) ütleb, paindlikkus. Nõuab lihtsalt veidi rohkem teadmisi EFI-st ja mootoreist üldse.
Selle auto peale kulus aega kokku (alates kapoti avamisest vanade juhtmete eemaldamiseks kuni käimasaamiseni) vist umbes paar tööpäeva. Tõsi, see aeg sai paari tunni kaupa umbes kahe nädala peale ära jaotatud.
____________________________
www.vems.ee |
10.10.2006 at 20:46 |
|
Joel |
Üks V8 projekt (siiski mitte US päritolu)
Kannatust peab ikka olema, sest tegu pole päris pirnivahetusega ja anomaaliaid võib ikka ette tulla. Minu VAG V8 installil läks päris tükk aega VR hoorattaanduri käimasaamisega. Fordi ja GM mootoritega ilmselt selliseid hädasid et teki. VEMS'i installi kogemusi kasutajatelt võid lugeda SIIT...
____________________________
2xV8 |
10.10.2006 at 21:23 |
|
Raceboy |
Üks V8 projekt (siiski mitte US päritolu)
quote: Joel: Minu VAG V8 installil läks päris tükk aega VR hoorattaanduri käimasaamisega.
Joeli auto puhul oli tegu mitte stock vändaanduriga, vaid hoorattale kinnitatud 4, omavahel 90kraadi kaugusel oleva piniga, mida VR sensor lugema pidi. See tõstis pinide vahepealsel ajal tundlikkuse nii kõrgeks, et hakkas igasugu müra edastama ajule. Üks kahest: kas Hall anduri või trigger wheeli kasutamisel koos VR-iga poleks sellist asja ette tulnud.
Aga sai ka niiviisi tööle.
____________________________
www.vems.ee |
11.10.2006 at 09:16 |
|
|