register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Ford GT Twin Turbo  
Poster Message
Pedaal
Ford GT Twin Turbo

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2408738952289885249

21 minutit.
12.10.2006 at 15:27
mth
 
Ford GT Twin Turbo
praegu ei oska midagi rohkem öelda kuii OUTCH!

1012 hp / 899NM TQ

kahju, et omanik tundub selline rohkem rikkurist snoob olevat, aga noh, õigesse kohta suunab raha vähemalt :)

veerandmiili aega oleks kah tegelikult teada tahtnud, ka ehitajad ise ilmselt...
12.10.2006 at 15:56 1 edit. Last edited 12.10.2006 at 16:12 by mth
Astro SS
Ford GT Twin Turbo
Neile,kes tahavad rohkem infot selle masina kohta, siis selle masina ehitajate kodukas on siin :

http://www.stage6motorsports.com/s6_fordgt.html

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
12.10.2006 at 16:13
BlueStang
 
Ford GT Twin Turbo
BORING - arusaamatuks jäi, et mille jaoks seda autot ehitati. Selleks et tänaval motikatega võidu kiirendada?

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
12.10.2006 at 22:58
silver
Ford GT Twin Turbo
quote:
mth: praegu ei oska midagi rohkem öelda kuii OUTCH!

1012 hp / 899NM TQ

kahju, et omanik tundub selline rohkem rikkurist snoob olevat, aga noh, õigesse kohta suunab raha vähemalt :)

veerandmiili aega oleks kah tegelikult teada tahtnud, ka ehitajad ise ilmselt...

http://www.stage6motorsports.com/dyno_fordgt_1181.jpg
13.10.2006 at 07:29
opec
Ford GT Twin Turbo
quote:
mth: praegu ei oska midagi rohkem öelda kuii OUTCH!

1012 hp / 899NM TQ

kahju, et omanik tundub selline rohkem rikkurist snoob olevat, aga noh, õigesse kohta suunab raha vähemalt :)

veerandmiili aega oleks kah tegelikult teada tahtnud, ka ehitajad ise ilmselt...

mina leidsin sellised numbrid sealt.... October 2006: Got Joe's car back on the dyno after HP Performance installed the new long block and Dwight and Tony finished up the fuel system. Still running the twin GT35R turbos the car made 1181 WHP and 1068 WTQ, fuel pressure was stable and air temps look great. The next couple of days should hold some higher numbers as we continue to tune the car. Got to break 1,200 WHP before we install the GT4067's......
13.10.2006 at 07:32
5.0
Ford GT Twin Turbo
ausaltöeldes oleks blower ikka minumeelest sobilikum ja igapäevasõbralikum ja selline sobiv mudel sinna 1300 mootori hp kanti on topeltkruvina Whipplel olemas ka. Mingi eksoodi turbotamine on ikka veider küll.
13.10.2006 at 09:45
Raceboy
 
Ford GT Twin Turbo
See auto on juba paljude tähelepanu pälvinud.

Mis vahet seal on, kuidas see jõud kätte saadakse? Parem on taolise mootori puhul kõrge efektiivsusega turbod, kui blower, millele puhutav õhk just kõige jahedam pole.

____________________________
www.vems.ee
13.10.2006 at 18:15
5.0
Ford GT Twin Turbo
quote:
Raceboy: See auto on juba paljude tähelepanu pälvinud.

Mis vahet seal on, kuidas see jõud kätte saadakse? Parem on taolise mootori puhul kõrge efektiivsusega turbod, kui blower, millele puhutav õhk just kõige jahedam pole.
turbo ongi just liiga igapäevaselt labane ja topeltkruvi on sama jahe ja efektiivne kui turbo.
13.10.2006 at 20:00
Raceboy
 
Ford GT Twin Turbo
quote:
5.0:topeltkruvi on sama jahe ja efektiivne kui turbo.


Siin sa veidi eksid, sest topeltkruvi on turbole lähedase efektiivsusega, mitte sama. Mõistagi räägin ma korrektselt valitud turbo(te)st ja blower'ist. Taolise modernse juhtimisega mootorist on turbote abil kergem sama võimsus kätte saada, lisaks on turbote paigutusega võimalik mängida ja 1300hj puhuda suutev blower kaalub piisavalt palju, et seda igale poole mitte paigaldada.
Pealegi, mis meil siin vaielda, asi on valmis tehtud ja kiire. Öeldakse, et tehke järele või makske kinni :)
Ise just ootakski, millal meil siin ka eksootidele jõu lisamine hoogustub, kohe lahe vaadata (Liidemanni Viper)!
Muidugi Bob Norwoodi taset pole mõtet oodata, aga siiski....lootus sureb viimasena.


____________________________
www.vems.ee
14.10.2006 at 07:59
5.0
Ford GT Twin Turbo
quote:
Raceboy:
quote:
5.0:topeltkruvi on sama jahe ja efektiivne kui turbo.


Siin sa veidi eksid, sest topeltkruvi on turbole lähedase efektiivsusega, mitte sama. Mõistagi räägin ma korrektselt valitud turbo(te)st ja blower'ist. Taolise modernse juhtimisega mootorist on turbote abil kergem sama võimsus kätte saada, lisaks on turbote paigutusega võimalik mängida ja 1300hj puhuda suutev blower kaalub piisavalt palju, et seda igale poole mitte paigaldada.
Pealegi, mis meil siin vaielda, asi on valmis tehtud ja kiire. Öeldakse, et tehke järele või makske kinni :)
Ise just ootakski, millal meil siin ka eksootidele jõu lisamine hoogustub, kohe lahe vaadata (Liidemanni Viper)!
Muidugi Bob Norwoodi taset pole mõtet oodata, aga siiski....lootus sureb viimasena.

ei eksi, võib olla nii ühte kui ka teistpidi, ehk reaalselt ongi umbes sama, aga kruvi on tunduvalt ilusama momendikõveraga ja see, et mingite turbotega mängimine on lihtsam on tõesti õige, aga kas sellise auto puhul peaks tehnilise lahenduse elegantsi ja mootori ilusa töökarakteristiku tooma ohvriks lihtsusele- selles ma eriti kindel pole.
14.10.2006 at 18:25
Raceboy
 
Ford GT Twin Turbo
http://forums.rennlist.com/rennforums/showthread.php?t=300527

to 5.0: Turbost suurema, või isegi sama efektiivsusega kompressorit VEEL leitutatud ei ole. Kompressorit aetakse siiski väntvõlliltrihmaga ringi, mis röövib otseselt mootori võimsust, samas kasutab turbiin ära juba "raisku läinud" soojusenergia. Tõsi, lisandunud vastusurve kahandab mootori efektiivsust off-boost olukorras, kuid see on alati väiksem kadu, kui pidevalt mootori pealt ringiaetav blower. Suuremahulise V8 turbotamine seepärast ongi hea, et tal on juba madalatel pööretel palju momenti ja turbo tööalasse jõudmine lihtsalt lisab juurde. Ega sellel GT mootoril nii suurt rõhku kasutata, et see märkimisväärset momendihüpet tekitaks. Väikesemahuliste mootorite ei-ole-on efekt praktiliselt puudub.


____________________________
www.vems.ee
18.10.2006 at 06:59 1 edit. Last edited 18.10.2006 at 07:06 by Raceboy
5.0
Ford GT Twin Turbo
quote:
Raceboy: http://forums.rennlist.com/rennforums/showthread.php?t=300527

to 5.0: Turbost suurema, või isegi sama efektiivsusega kompressorit VEEL leitutatud ei ole. Kompressorit aetakse siiski väntvõlliltrihmaga ringi, mis röövib otseselt mootori võimsust, samas kasutab turbiin ära juba "raisku läinud" soojusenergia. Tõsi, lisandunud vastusurve kahandab mootori efektiivsust off-boost olukorras, kuid see on alati väiksem kadu, kui pidevalt mootori pealt ringiaetav blower. Suuremahulise V8 turbotamine seepärast ongi hea, et tal on juba madalatel pööretel palju momenti ja turbo tööalasse jõudmine lihtsalt lisab juurde. Ega sellel GT mootoril nii suurt rõhku kasutata, et see märkimisväärset momendihüpet tekitaks. Väikesemahuliste mootorite ei-ole-on efekt praktiliselt puudub.

väga tähte närides ja teooriates on muidugi Sul õigus, tegelikkuses on asjad ikka väga lähedased (ka kaks tätsa samadest toodangu tükkidest tehtud turbomootorit on samuti ainult lähedased ja mitte samasugused) Suuremahuliste mootorite puhul on moment tõesti suurem ja sellega see "mittemidagi efekt" väiksem, aga antud juhul pole nendest ju juttu.
18.10.2006 at 09:17
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Ford GT Twin Turbo  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.