Poster |
Message |
ezq |
Autole mootorratta mootor
Kas oleks võimalik panna esisillalisele autole mootorratta mootor peale ja kuidas see oleks võimalik teostada?
Mul on olemas fiat 127 mkII kere mida ma keevitusega ravin. |
19.10.2006 at 14:32 |
|
ROKIPEER |
Autole mootorratta mootor
quote: ezq: Kas oleks võimalik panna esisillalisele autole mootorratta mootor peale ja kuidas see oleks võimalik teostada?
Mul on olemas fiat 127 mkII kere mida ma keevitusega ravin.
Loed sa siit foorumist välja et siin hirmsasti tegeldakse konservikarpide ümberehitusega |
19.10.2006 at 14:38 |
|
kadjakas |
Autole mootorratta mootor
MEGAIRWWWW!!!! |
19.10.2006 at 15:06 |
|
Madlobster |
Autole mootorratta mootor
Selle topicu võiks liigutade "Natuke nalja rubriiki" |
19.10.2006 at 15:58 |
|
wax |
Autole mootorratta mootor
Kõik on võimalik kui käed otsas on.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9218
|
19.10.2006 at 16:02 |
|
Jansa |
Autole mootorratta mootor
Milleks irwitada.
Mingis teemas siin autoriteedid just soovitasid automootoriga katsetamise asemel kohe baigi oma külge sättida.
Oli vist tolles 10k rpm -topikus.
Siinse teema autorile tundub too saarlaste looming küll alustuseks sobivam. |
19.10.2006 at 16:29 |
|
diesel |
Autole mootorratta mootor
see fiat originaalis nii umbes 700 kilo kaalus ja kone ilmselt liitri kanti ja vast 50 hobusega.
ma kujutan ette küll, et mõne asisema bike konega võiks taolisest putukast teha peris äkilise pilli. suure tõenäosusega saaks sellega siis irvitajatele nii stripil kui kurvidega rajal tagatulesid näidata. |
20.10.2006 at 07:50 |
|
ervin |
Autole mootorratta mootor
küll mitte fiati kohta, aga siiski teemasse: smart saab endale suzu GSXR 1000 mootori.
quote: It does 0-60mph in app 5secs; - about the same as a Lotus Elise, not surprising as it is about the same weight and has about the same power. If that’s not enough for you, go for the turbocharged option from Holeshot Racing;
|
20.10.2006 at 08:34 |
|
Lembit |
Autole mootorratta mootor
quote: diesel:..ma kujutan ette küll, et mõne asisema bike konega võiks taolisest putukast teha peris äkilise pilli. suure tõenäosusega saaks sellega siis irvitajatele nii stripil kui kurvidega rajal tagatulesid näidata.
Jah, saaks kindlasti, kui piisavalt palju ümberehitada. Mõnes mõttes on ilmselt selline ümberehitamine keerulisem, kui nullist autot ehitada.
Üks asi aga ühendab minuarust selliseid projekte küll: inimesed, kes on võimalised sarnase mahuga projekti teostama, ei küsi internetifoorumitest, kuidas seda teha. |
20.10.2006 at 09:26 |
|
racerx |
Autole mootorratta mootor
Lembit tegi praegu halastamatu ja täpse lasu |
20.10.2006 at 09:57 |
|
zeke |
Autole mootorratta mootor
Otsi netist Mini kohta infot. A'la mini+ bike engine vms. Päris palju on Mini juures bike mootorit kasutatud. Üks mu töökaaslane vist peaks isegi ehitama 2 bike mootoriga minit kodus UK's. Nii et googelda väheke ja peaksid suht palju infi saama. |
20.10.2006 at 11:15 |
|
Fog |
Autole mootorratta mootor
LoCostBuilders->BikeEngineConversion
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
20.10.2006 at 11:37 |
|
hents99 |
Autole mootorratta mootor
Teppan sõidab ühe taolise asjandusega rinkat. Tal 1000cc mootor estfieldil, alu kerel. Ülekanne võiks olla kardaaniga, siis on hulga lihtsam teostada. Midagi rasket seal pole, paar kinnitust ümber teha, peaasi, et toorik kerge oleks.
Aretamise kohta niipalju, et 1.0 liitrine tsiklimootoriga estfield näitab pika vahega tagatulesid 2.0 liitrisele ford-estfieldile.
Asja kehvaks küljeks, miks autole ei sobi 1:1 on tagakäigu puudumine.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
20.10.2006 at 12:31 |
|
tfr |
Autole mootorratta mootor
No siis tuleb näiteks Goldwingi mootor võtta. 1.8-liitrine kuuene bokser, kardaaniga, tagurpidikäik on olemas. |
20.10.2006 at 12:45 |
|
ezq |
Autole mootorratta mootor
Ma olen juba googliga neid bike mootoriga isendeid uurinud. Leidnud palju infi ,aga ma käin koolis ja pole aega ehitada. Eestis on Estfied ja Inglismaal on Westfield ja ma leitsin sellise masina http://www.pistonheads.com/roadtests/doc.asp?c=111&i=5733 |
20.10.2006 at 17:53 |
|
BlueStang |
Autole mootorratta mootor
quote: racerx: Lembit tegi praegu halastamatu ja täpse lasu
see oli pigem nn halastuslask
aga muidu... hayabusa
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
20.10.2006 at 18:09 |
|
Valmet |
Autole mootorratta mootor
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=19820 Äkki konsulteerid selle tuunijaga siin.
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
20.10.2006 at 23:53 |
|
pampkuri |
Autole mootorratta mootor
Mõte ise enesest vägev aga ääretu lollus on see aeg esiveolisele autole kulutada. Kui ei jõua tagaveolist selleks osta siis ei jõua sa ka seda bike mootorit muretseda.
____________________________
pamp |
21.10.2006 at 01:24 |
|
BlueStang |
Autole mootorratta mootor
et siis tahtsin öelda, et siia sobiks umbes selline jutt auto24.ee-st:
---
siin on palju jawadest juttu ning oleks sobilik lisada väikseid õpetussõnu tuunijatele, olen ise jawat tuuninud mitu aastat ja siiani on hästi välja tulnud.
Alustada tuleb sellest et pill hästi kergeks teha, kuid samas tuleb säilitada jawale omane ilus ja ajatu disain.
Paak tuleb teha alumiiniumist. Samuti küljekaaned ja porilauad, kuid need oleks soovitav teha karboonist, samuti istmepõhi suunatulede hoidjad, esitule ja spidode kinnitused jne muud pisividinad.
Tuleb vahetada amordid, väga hästi sobivad Suzuki GSX600 amordid mis tuleks analoogid tellida Öhlinsist, samuti tagaamordid Öhlinsist, mõõda pikkus ja telli vastav mudel sealt.
Esi ja tagaratas tuleb vahetada kergmetallist OZ veljede vastu niing paigalda ketaspidurid mis võiks olla Tokico radiaalid ees kaks 360mm ketas ja taga üks 220mm. Ees loomulikult ujuva kettaga ja karboon sisuga ultralight. Kettad saab Brakingust.
Rattavõllid tuleb teha titaanist ja kui juba korraga titaan asju teed siis tuleb ka kõik poldid ja mutrid mis tsikli juures on titaanist teha, sellega säästab ca 7-8 kilo jawa juures.
Raam oleks hea alumiiniumist teha aga 6063-T6 on maru raske saada kuid see oleks ainuõige lahendus, siis saab raami jäigaks ja kaalu heaks.
Samuti tuleb tagakiige alumiiniumist teha.
Nii kui seeon valmis siis on teil jawa mis kaalub tühjalt olenevalt kui palju karbooniga viitsisite mässata ca 75-85kg. ( )
Nüüd mootori kallale.
Kuna teete kiirenduspilli 0-100 siis pole teil vaja lõppkiirust üle 120 km/h. Käigukasti jätke alles ainult esimene-teine käik, teised hammakad visake minema, sest ballasti pole vaja kaasa tassida.
Sidur tuleb asendada ja sinna soovitaks krossi honda CR500 sidurit, väikese tööga saab paika, käigukastivõllid ja hammakad võtke ka sealt ainult esimeseks käiguks läheb teine ja kolmandaks ikka kolmas. Kui asjast õieti aru saate siis on käigud nüüd nii, et vaba kõige all ja esimene teine mõlemad üles mis kiirendab 0,2 seki kiirenduse aega.
Kui sidur paigas ja käigukast siis järgmine asi on süüde, originaal visake hästi kaugele. Soovitaks paigalda sellesama cr500 süüte.
Väntvõll ja muu
Silindrid tuleb korraga lööma panna ehk põhimõtteliselt muuta kahe kolviga ühesilindriliseks, nii saab kõvasti väänet juurde mis kiirendamisel oluline.Silindritele tuleb veidi viili anda mida aga siin õpetada ei saa ja selle töö teen ma ise kui soovite sest olen jawa spetsialist. Kolbideks olen ise kasutanud keraamilisi isetehtud kolbe. Aga materjali pole enam võtta kuna venemaa lennukitehases olnud tuttav suri ära. Peab kasutama Vertexit mis pole ka paha kuid nende juures ei kasutada L rõngast mis mulle väga meeldis.
Surveaste tuleb ka paika
ajada, kui soovite niisama ka ringi kärutada siis selline et 98 bensu saaks kasutada, kui aga tõelist 3 seki raketti siis vähe muu asja jaoks.
originaalkarpa tuleb anda mõne tuttava lapsele, las keerab kruvisid juba noorelt. Ise pidasin sobivaks kahte 36mm Keihini, kuid nüüd kui uue süütemappimise programmi tööle saan kavatsen kasutada koos uue süütega kahte 36mm Mikuni TPS karpat, nendega saab algust veidi juurde ja momendikõvera tunduvalt ühtlasemaks.Õhufilter peab olema aga olen need ise teinud sest sobivaid mis raami sobiks pole olemas.
Väntvõll tahab ka tuunimist saada, kepsud tuleb vahetada, sinna saab prox-ist tellida aga numbrit peast ei mäleta. Ühe teise tsikli omad.
Vändapõsed tuleb ka ümber teha aga selle teen ise väikese tasu eest kui huvi.
Raamlaagrid tuleb ka ära vahetada, sest originaalid takistavad normaalset keerlemist. Tegelikult tuleks ka karterid ise teha ja natuke teistmoodi aga igaüks ei viitsi ehk seda teha.
Sumbuti on üks keerulisemaid asju ja see sünnib iga silindriga kooskõlas nii et selle peate ka minult tellima.
Mis veel.. mootorikaaned võiks karboonist teha, saaks kaalu maha veel natuke ja loomulikult nagu ennist ütlesin kõik mutrid poldid titaanist.
Kui see kõik on valmis siis teil on pill, kaalub keskeltläbi 80 kg ja arendab 350cc kubatuuri juures võimsust ca 58hp väändemomendiga(!!!) 75Nm !!
Kui tahate rohkem tippvõimsust ehk lõppkiiruse pilli siis tuleks jätta mõlemad silindrid "eraldi" tööle, kuid see varaint pole mul veel päris valmis kuigi esimesed mõõtmised näitavad tippvõimsuseks ca 75Hp mis peaks lubama tippkiirust 220-240 kanti, kuid selleks tuleb muuta juba raami liiga palju ning jawa ilus välimus saaks kannatada. Seepärast ma selle projektiga ei tegele ja ostsin oma Suzuki Hayabusa mis läheb 290 ilma tuunimata.
Ja nüüd mis see asi maskma läheb.
Kui teete minu õpetuste järgi ja liigselt lollusi ei tee siis
saate ca 100 -150 tuhande krooniga ehk hakkama.
Kuid ainult sel juhul kui kõik treimis ja muud tööd ise teete
Õnnelikku tuunimist !
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
21.10.2006 at 01:26 |
|
wagoneer |
Autole mootorratta mootor
Aamen!
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
21.10.2006 at 09:01 |
|
ezq |
Autole mootorratta mootor
kle hayabusale turbo pannes saab ca 500hp
|
21.10.2006 at 11:50 |
|
ezq |
Autole mootorratta mootor
üks äge masin http://www.usaraud.ee/?id=19_56_57_81 |
21.10.2006 at 12:33 |
|
BlueStang |
Autole mootorratta mootor
quote: ezq: kle hayabusale turbo pannes saab ca 500hp
no seda ma ju räägingi, et hayabusa
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
21.10.2006 at 12:54 |
|
vvt |
Autole mootorratta mootor
quote: BlueStang: et siis tahtsin öelda, et siia sobiks umbes selline jutt auto24.ee-st:
Seal auto24.ee's tundub tegutsevat keegi natuke vaimsete häiretega või muidu allasurutud egoga tegelane, samas stiilis "õpetusi", mis kuuluvad ühele ja samale autorile, võib sealt leida vist kümnete kaupa, kaetud on paljud automargid. Sellise võiks kohe kuskile autahvlile üles panna!
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.10.2006 at 21:56 |
1 edit. Last edited 22.10.2006 at 21:59 by vvt
|
BlueStang |
Autole mootorratta mootor
quote: vvt: quote: BlueStang: Sellise võiks kohe kuskile autahvlile üles panna!
See on kindlasti Jan Uuspõllu tegelaskuju Automaailma reklaamist.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
22.10.2006 at 22:01 |
|