Poster |
Message |
kapa |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
Olud sunnivad millegi suurema poole vaatama.
Pole varem usakatega väga kokku puutunud, kuid esmapilgul on jäänud Jeep Grand Cherokee silma, seda aastast ntx 1995.
Tundub olema just parajalt suur, mitte väga "janune" ning mugav.
Vaatan, et mootori variante on kahte erinevat, 4.0 ja 5.2...millist soovitaksite...dislat ma ei vaata, on öeldud et nendest võiks eemale hoida !?!
Ja siis on see Limited versioon, mida see täpsemalt sisaldab?
Kas hinnaklassis kuni 75'000 kroonu, saaks korraliku Cherokee...vbl näiteks sellise...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/559/auto_php-id=240559-www_auto24_ee.html
või see
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/592/auto_php-id=270592-www_auto24_ee.html
või hoopiski see...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/022/auto_php-id=264022-www_auto24_ee.html
...mida arvate?
Tänud aitamast!!! |
27.09.2006 at 15:09 |
1 edit. Last edited 04.11.2006 at 09:56 by kapa
|
jaanus |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
just äsja ostsin naisele 5.2 versiooni. ilgelt lahe apastraat
rohkem ei oskagi midagi öelda |
27.09.2006 at 15:15 |
|
kapa |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
oh kui tore...ma ise arvan kaa et on lahe apastraat...aga oskad midagi veel rääkida? |
27.09.2006 at 15:55 |
|
eikeegi |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
Mõni aeg tagasi sai ühel päeval natukene sõidetud nii 4,0 kui ka 5,2 GC-ga ja minu meelest selle natukese põhjal julgeks öelda, et 4,0 tundus kole uimane. V8 oli ikka palju ägedam |
27.09.2006 at 15:56 |
|
PlyVal64 |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: kapa: Olud sunnivad millegi suurema poole vaatama.
Grand on ju tegelikult igavene pisike kökats, seda just põhjapindalalt. Suurest autost on asi ikka väga kaugel. Seisis just üks mul akna all romumersu W124 kõrval - kökats. Pole pikkust, pole laiust. Hea oli ülevalt võrrelda. See siis OT
Mina ostaks sellise vaid kahel põhjusel: kui on tõesti vaja kõrget põhja ning nelivedu või kui on vaja kogu aeg mingit suurt käru vedada. Kui 4-liitrine on veel lülitatava kastiga ehk pisut rohkem maastur, siis V8 on kõrge ja ülimugav 4WD pere mahtuniversaal, mis kulutab palju raha(ostes ja sõites). Hobiautoks jah, pereautoks nii vana ja kallis luksusklassi aparaat... küsitava väärtusega afäär. Vinge minekuga, ülimugav, päris kena välimusega aga pole ta reaalselt suurem asi ei maastikul ega ka talvel libedaga. Samas jälle hinnatase on suhteliselt ok. Eks ta umbes sama riskibusiness on, kui mistahes teist luksklassi autot omada. Jõuad teeninduse ja osad kinni maksta, siis on kõik korras.
edit: quote: vvt: IMO tasub siis osta, kui maastikule asja ka on või sõidad halbadel teedel.
Loe: oled omale "unistustemaja" soetanud "moodsasse" uuselamurajooni kusagile pärapõrgusse, kuhu pool aastast saab ligi vaid linttraktori või jeebuga. Midagi sellist:
|
27.09.2006 at 16:30 |
1 edit. Last edited 27.09.2006 at 16:45 by PlyVal64
|
vvt |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
IMO tasub siis osta, kui maastikule asja ka on või sõidad halbadel teedel. Heal asfaldil on paremaid nelikordaneljasid. Paras trampiv ja raputav vedrustus jm "päris" dziibi tunnused.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.09.2006 at 16:39 |
|
Märt |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: vvt: IMO tasub siis osta, kui maastikule asja ka on või sõidad halbadel teedel. Heal asfaldil on paremaid nelikordaneljasid. Paras trampiv ja raputav vedrustus jm "päris" dziibi tunnused.
Grand ikka pehme ja mugav on Cherokee on jäigem ikka
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
27.09.2006 at 16:50 |
|
kadjakas |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
1996.-damal Issanda aastal tehti Grandil esimene Feiss-lift. Kõpitseti siit-sealt, sisemus tehti tublisti viisakamaks. Just armatuurlaud. Seepärast soovitan 96 ja up.
Vanasti vaatasin linna vahel sõitvaid vanu kandilisi Grand Cherokeesid ja imestasin vargsi, mille kuramuse päralt on seal sees istuvatel tüüpidel nii õndsad näod. Siis proovisin mõnda seesugust massinat ja ostsin 5,9 LX-i. Pisike, kandiline ja inetu on see auto tõesti, see-eest on nalja kogu raha eest. Eestimaa teedel-tänavatel sõitmiseks superküna. Pisike, mahub igaltpoolt läbi. Sigavõimas, ei jää kellelegi jalgu ega ägise, kui peremees miskist vääga järsust asjast üles ihkab sõita. Tõsiseltvõetav maastikuauto ta pole, minul pole ka offroodikut vaja kah, siiani olen kõik kalal- ja muidu ekstreemsed metsas-mülkas-käigud tehtud saand. Väheke sujuvam vedrustus võiks kah olla sel autol, raputab raibe.
Miinusteks on VÕTMEGA AVATAV bensupaagikork. ?? Ja el. akendel puudub automaatne kinni-lahti reziim, elik maakeeli öelduna peab akna täiesti lahti saamiseks nuppu niikaua vajutama, kuni aken soovitud asendisse jõuab. Luuk samamoodi. Tegelt juhi akna nupul on kaks astet, aga ainult alla saab ühe vajutusega lasta((( Kui suvel lased kõik aknad ja luuk lahti ringi, siis poe ette parkimiseks peab üsna julmalt nuppe tallama Uvitav-uvitav, kas keegi siinsetest on selle probleemi murdnud või teab soovitada meistrimeest, kes aknad ümber ratsiks? A, olgu, üldiselt arvan, et selle raha eest, millega jutuksolevat autot müüakse, on autot sitaks.
Ja mudugist peab arvestama kütusekuluga 20l. sajale. |
27.09.2006 at 18:38 |
1 edit. Last edited 27.09.2006 at 18:40 by kadjakas
|
jaanus |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: kapa: oh kui tore...ma ise arvan kaa et on lahe apastraat...aga oskad midagi veel rääkida?
mnjah ... pole ju veel palju kogemusi. Männiku tankodroomil sa kohe ära käidud - ronis küll. Sõita on suht mugav, vähemalt juhil, tagaistuvad kodanikud väitsid, et pargipink vms. Koerad on taga kongis omadega rahul ning ei põe eriti nagu väikeautos.
... jne.
Olles uurinud infot grand chero kohta, on väidetavalt põhiline valukoht NP/NV249 viskosiduriga vahekast, mis oskab ainult pidevat nelivedu ja aeglustit. Tavacherol on 242, mis pidavat parem olema, kuna puudub visko. Uus visko maksab ca $450, kui ise tellida, kohalikud ärikad pakuvad ~14keek eest. Samas on üldlevinud soovitus, et visko koolemise puhul tuleb 249 asemel 242 alla visata (päris 1:1 ei lähe, tuleb kahest kokku panna). Probleem laheneb ja saab ka lülitada ainult tagaveo peale.
veel väideti mulle erinevatest allikatest, et 4.0 moto pidavat olema mõttetu, kuna rüüpab samapalju, kui 5.2 ja pealegi on mopari magnum väidetavalt suht pommikindel. no ... elame-näeme.
a, vahekasti test - tasasel pinnal keera rattad välja, lase pidur lahti ja vaata, kas hakkab ise liikuma ilma gaasi vajutamata. Kui jah, siis on veel hea. Nüüd lisa pisut gaasi. Kui rattad kraapima hakkavad, siis enam ei ole nii hea. Kui peale pikemat sõitu hakkavad rattad aeglasel ja järsul pöördel kraapima, siis on arvatavsti rehvide läbimõõdu erinevus liiga suur (sama tähistus ei pruugi tähendada 100% sama ümbermõõtu) ning tuleks kiiremas korras uued rehvid alla kruvida.
Kütusekulu ummikutes 17.3 vms, kuid paistab, et kaasa saab ühes kuus paagitäiega (80+ L) kõik oma vajalikud sõidud tehtud.
rohkem hetkel meelde ei tule ja kadjaka probleeme ka pole (= benaluuk salongist + kliima) |
27.09.2006 at 21:07 |
|
reimo |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: ...Olles uurinud infot grand chero kohta, on väidetavalt põhiline valukoht NP/NV249 viskosiduriga vahekast, mis oskab ainult pidevat nelivedu ja aeglustit. ...
4.0 Laredol on 242 vahekast kohe peal, see oli ka üks põhjustest, miks minul kunagi V8 versioonid valikust välja langesid
quote: veel väideti mulle erinevatest allikatest, et 4.0 moto pidavat olema mõttetu, kuna rüüpab samapalju, kui 5.2 ja pealegi on mopari magnum väidetavalt suht pommikindel. no ... elame-näeme.
minu 4.0 rüüpab linnas 13,5-14 l/100 (ummikus istudes muidugi suuremad numbrid, aga seal tuleks ilmselt igal autol mõõta tunnikulu), kui kuulata siin erinevate meeste 18-20l/100 numbreid, siis vist R6 on ökonoomsem. Ma muidugi iga foori taga kummi ei suitseta, aga enamasti tekib kiirendades ikka selja taha tühjem koht. Üks väiksema kütusekulu põhjusi on ilmselt küll ka tagaveoga sõit, nelivedu on vaja tegelikult suht harva.
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
28.09.2006 at 10:30 |
|
vkx |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: jaanus: quote: ...veel väideti mulle erinevatest allikatest, et 4.0 moto pidavat olema mõttetu, kuna rüüpab samapalju, kui 5.2 ja pealegi on mopari magnum väidetavalt suht pommikindel.
No mina tean, et just 4.0 R6 mootorit peetakse väga vastupidavaks ja pikaealiseks mootoriks. Mitte, et V8-l oleks midagi viga. Ise valiks V8-ga variandi... seda ennekõike just emotsionaalsetel kaalutlustel
____________________________
Seville STS `02 |
28.09.2006 at 11:21 |
|
kapa |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
Oh sa raks...nii palju vastuseid
Nüüd on asjast igatahes selgem pilt.
Ise sõidan praegu Honda Civic Coupe'ga, millel on all jäigad coiloverid ja ega maa ja auto põhja vahel suurt ruumi pole. Ja just, nüüd on nagu kopp ees, hea auto on ta küll, sitaks...kiire, ergas, töökindel, ökonoomne jpm., aga kahjuks ei ole selliste seadetega auto meie teedele mõeldud. Kui ikka kogemata mingist löökaugust ülesõidad siis ikka kisub karjuma küll
Selleks siis tahaksingi midagi suuremat. Asi on ka selles, et tunnen, et auto on linnas minujaoks suht pointless, enamuse aja tallan jalgratast, ning siit ka see asi, et auto hakkab edaspidi olema alternatiiv B, millega tõesti saaks midagi vedada kui vaja ja nädalavahetusteti maal käija, kus Civicuga väga ronida ei tahtnud. Siit ka see põhjus milleks madalast sport autost kõrgemat dsiipi eelistada
4x4 kohta ei oska öelda kui tihti ma seda kasutama hakkan, kuigi tee olud kus ma vahest sõidan võivad kevadeti ja ka talviti päris ekstreemsed olla küll.
Kas on ka mingit muud masinat mida soovitaksite kuni 75k eest? Väga palju vist sellise raha eest saada ei ole?
Ja küsin veelkord üle, kas selle 75k eest saab ikka mingi korraliku isendi, või peaks rohkemaga arvestama?
EDIT: Jäi just silma selline, mida rahvas sellise kohta öelda oskab?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20194 |
28.09.2006 at 13:14 |
1 edit. Last edited 28.09.2006 at 13:33 by kapa
|
kapa |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
mida sellisest arvata? Keegi mingit tausta teab?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/592/auto_php-id=270592-www_auto24_ee.html |
28.09.2006 at 14:21 |
|
Vanaisa Moderator |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
see foorumlaste arvamine erinevate müügis olevate autode puhul ei aita sind küll mitte.
Kui on konkreetse auto vastu huvi, siis lase ta pädevas töökojas üle vaadata - sealt saad arvamuse, mis midagi loeb.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
28.09.2006 at 14:24 |
|
vvt |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
Lisaks kisuvad aeg-ajalt kütusekulu näitajad ulme valdkonda, eriti sellise kaalu, suurte rehvide ja automaatkasti kohta
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.09.2006 at 14:48 |
|
Romek |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
`96a Grand 4,0 bensu motoga kulu: mina sõidan siis linn/mnt. pooleks ca 15l/100km. Kui naine sõidab siis ca 12-13l/100km. Ainult trassil sõites ca 11-12l/100-le
Maanteel kus siledat teekatet vähe tüütab pikapeale loksutamine ära. Metsas ja küngastevahel turnides saab oma pühapäevaadrenanaliini kätte küll, ronib täisa rahuldavalt algaja offroad,ija jaoks.
Soovitan soojalt.
vvt jutt kisub ulmevaldkonda, korras masin on ökopill :-)
____________________________
LeMans`73 454 V8
|
28.09.2006 at 15:06 |
1 edit. Last edited 28.09.2006 at 15:07 by Romek
|
kadjakas |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: [b]
rohkem hetkel meelde ei tule ja kadjaka probleeme ka pole (= benaluuk salongist + kliima)
Mis aasta auto sul on? Ja mis päriltolu, siis kas USA-st, Eestist või mujalt Euroopast ostetud? Olen kah linna vahel näinud teistsuguse paagi-luugiga Grande, hea meelega ehitaks enda oma kah ümber.
Kliima on minu omal kah, suvel eelistan siiski vuhisevat tuult ja teen aknad lahti
|
28.09.2006 at 17:08 |
|
reimo |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
'93 USA versioonil on salongist trossiga avatav benaluuk
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
28.09.2006 at 17:21 |
|
kapa |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
A millist versiooni rohkem vaadata, kas usa või euroopa?
Mis neil põhilised erinevused on? |
29.09.2006 at 10:39 |
|
eleanor |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
Eriti väike auto ikka:
____________________________
|
30.09.2006 at 12:11 |
|
ylovoitka |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: PlyVal64: . Eks ta umbes sama riskibusiness on, kui mistahes teist luksklassi autot omada.
Väidaksin, et luksusklassiga pole 90'ndate Grand Cherokeel eriti pistmist (uuematega pole tutvunud). Tavaline 4WD pereauto, seda eriti salongi materjalidest ja koostekvaliteedist lähtudes.
Grand Cherokee -> pereauto
Cherokee -> maamehe auto
Wrangler -> hobiauto
Well, that's what i think.. |
02.10.2006 at 08:05 |
|
Sören |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: eleanor: Eriti väike auto ikka:
seal pildil küll ühtegi grand cherokeed ei olnud. cherokee on tõesti suht väike auto, aga seda ei püüdnud ju keegi tõestada.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
02.10.2006 at 20:12 |
|
gretzky Moderator |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
Pisut ott:
Ma ei tea kaudas rahval aga mul hakkab maasturiga sõites hakkab kohe meenuma Parkinsoni töbi. Loodaks ,et pea, "killadi kolladi, vastu küljeaknaid ei käi". Wranglerist viimane kogemus.
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
02.10.2006 at 20:53 |
1 edit. Last edited 02.10.2006 at 20:54 by gretzky (Moderator)
|
Märt |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: jaanus:
a, vahekasti test - tasasel pinnal keera rattad välja, lase pidur lahti ja vaata, kas hakkab ise liikuma ilma gaasi vajutamata. Kui jah, siis on veel hea. Nüüd lisa pisut gaasi. Kui rattad kraapima hakkavad, siis enam ei ole nii hea. Kui peale pikemat sõitu hakkavad rattad aeglasel ja järsul pöördel kraapima, siis on arvatavsti rehvide läbimõõdu erinevus liiga suur (sama tähistus ei pruugi tähendada 100% sama ümbermõõtu) ning tuleks kiiremas korras uued rehvid alla kruvida.
Kysimus, kui keerates ja gaasi andes on korralik kummivilin esimestesr ratastest, mis siis ohtal on? Koik 4 rehvi on sama tootja sama mudel ja korraga instaleeritud. Teine probleem on pidev undamine kiirustel 75-110, kas need voivad olla seotud kuidagi?
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
16.10.2006 at 10:00 |
|
reimo |
Jeep Grand Cherokee '92-'98
quote: Märt:
Kysimus, kui keerates ja gaasi andes on korralik kummivilin esimestesr ratastest, mis siis ohtal on? Koik 4 rehvi on sama tootja sama mudel ja korraga instaleeritud. Teine probleem on pidev undamine kiirustel 75-110, kas need voivad olla seotud kuidagi?
Äkki lihtsalt pidamine kehva?
Kas üle 110 kaob undamine ära? Kui jah, siis võib silla reduktor süüdi olla (vaata, mis nägu õli sees on). Kui ära ei kao, siis vaata, millise mustriga rehvid on, maastikurehv enamasti just väga vaikne asfaldil pole... see võib ka vilega seotud olla
____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12 |
16.10.2006 at 11:08 |
|
|