Poster |
Message |
Cardo |
Aston Martin
Einohh, eile avastasin oma naabermajaeest Aston Martini kabriolett, tundus suht uus. Netist ja googlist ei saanud ma vastust kes Eestis müüb kui üldse müüb sellist iludust. Pean vist hakkama iga päev prügikotti välja viima, et saaks põhjendatult kiibitsemas käiia |
22.07.2006 at 11:48 |
2 edits. Last edited 22.07.2006 at 22:36 by Cardo
|
fire83 |
Aston Martin
Küsi Võru Autoaiast
PS: Kas numbrimärk oli "MARTIN"?
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
22.07.2006 at 15:23 |
|
Cardo |
Aston Martin
hehh parandasin oma erutusevea, aga numbrimärk koosneb jaburjorust, eks mõnipäev üritan meelde jätta :P |
22.07.2006 at 18:30 |
|
Willie |
Aston Martin
quote: Cardo: hehh parandasin oma erutusevea, aga numbrimärk koosneb jaburjorust, eks mõnipäev üritan meelde jätta :P
Vast oli siiski AMV DB7, ehk siis Aston-Martin Vantage DB7.
|
22.07.2006 at 18:41 |
|
Jansa |
Aston Martin
Märkasin ka seda numbrit mingi päev ja pööritasin silmi. Pand siis 'kaseke' kui muu lollus parasjagu meelde ei tulnud.
Aga noh, võõras mure. |
22.07.2006 at 22:29 |
|
fire83 |
Aston Martin
ta vist mõtles seda numbrit valides, mis talle meeldib, mitte mis kellelegi teisele
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
22.07.2006 at 23:40 |
1 edit. Last edited 22.07.2006 at 23:40 by fire83
|
kalev35 |
Aston Martin
AMV DB7?
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
01.11.2006 at 19:31 |
|
BlueStang |
Aston Martin
Selline huvitav asi müügis - Aston Martin 5,3 V8 1975 325hp
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
01.11.2006 at 21:58 |
1 edit. Last edited 01.11.2006 at 22:00 by BlueStang
|
Jesper |
Aston Martin
Hõuli gaad, kas see viimane on ka Eestis?
|
01.11.2006 at 22:31 |
|
hents99 |
Aston Martin
parempoolse rooliga tundub olevat.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
02.11.2006 at 00:43 |
|
Jesper |
Aston Martin
Üle 25 aastase peaks hoolimata sellest arvele saama. |
02.11.2006 at 00:59 |
|
Marx |
Aston Martin
Selle viimase kuulutus ise siin. |
02.11.2006 at 01:12 |
|
Stealth |
Aston Martin
Hind tundub olema vist läbirääkimiste küsimus.
Edit: Viskasin korra pilgu peale ka mobile.de-s pakutavatele masinatele ja kõige ligikaudsemat väljalaske aastaarvu (1982 a.) omava isendi eest küsiti seal ümmarguselt 60 000 eur-i (+ transport jm. kulud).
Seda siis prillikivina läikiva auto eest ja esinduslikust salongist ostetud.
Nii et edasi saab juba igamees ise rehkendada.
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
02.11.2006 at 02:26 |
2 edits. Last edited 02.11.2006 at 02:35 by Stealth
|
inc13 |
Aston Martin
quote: Stealth: Hind tundub olema vist läbirääkimiste küsimus.
Edit: Viskasin korra pilgu peale ka mobile.de-s pakutavatele masinatele ja kõige ligikaudsemat väljalaske aastaarvu (1982 a.) omava isendi eest küsiti seal ümmarguselt 60 000 eur-i (+ transport jm. kulud).
Seda siis prillikivina läikiva auto eest ja esinduslikust salongist ostetud.
Nii et edasi saab juba igamees ise rehkendada.
Juhin lihtsalt tähelepanu,et tegu on parempoolse rooliga isediga ja selle asjaoluga käib juurde sõna odav
|
02.11.2006 at 09:23 |
1 edit. Last edited 02.11.2006 at 09:23 by inc13
|
Raceboy |
Aston Martin
Jah, auto on Eestisse lähiajal saabumas, veidi olen asjaga kursis.
See on õige eksoot, aga korraliku eksoodi asemel ostab eesti rikkur omale mõne "eksootilise" AMG SL55 või 645
____________________________
www.vems.ee |
02.11.2006 at 09:27 |
|
Indrek_S |
Aston Martin
Mis sellest Martinist ikka osta, Bond sõidab ju Mondeoga
____________________________
not done until it's done |
02.11.2006 at 09:40 |
|
PlyVal64 |
Aston Martin
quote: Raceboy: Jah, auto on Eestisse lähiajal saabumas, veidi olen asjaga kursis.
See on õige eksoot, aga korraliku eksoodi asemel ostab eesti rikkur omale mõne "eksootilise" AMG SL55 või 645
Iseenesest on Sul ju õigus kuid egas need vanad Inglise eksoodid, nagu ka vanad Itaalia sportautod, püsivat sõidumõnu ei paku. Igapäevaseks tarbimiseks need ei kõlba, isegi lumest-lumeni autona on nad rohkem kui kahtlased. Lõhmuse Ferrari 400 2+2 oli ka enamuse ajast All Autos kõbimises, nüüd ei teagi, saagi see lõpuks sõitma? Näinud igastahes pole seda teedel. Tema vana sinist cabriot aga palju. Eks see vana ja "valetpidi" rooliga Aston on sama klassi masin... ja nagu ka vana ilusaim Jag. KUI on 100% korras, on temaga mõnus sõita. Kuid sellises korras on ta sõitmisel kahjuks vähemuse ajast.
Eksoodina autokogusse - jah. Selle SL55 kõrvale. Eks seepärast neid ka endale ei soetata. Teine küsimus on ju, et meie rikkurite majapidamised ju on sellised... popslikud. Selline auto peaks siiski seisma kodus korralikus garaažis, mitte kusagil suvalises urkas remondis. Tõsiselt edeva lahendusena oma hobimasina hoidmisel tuleb meediakajstusena meelde vaid ühe mehe Harley talvekorter: elutoa põranda all keldris spetsiaalsel valgustatud alusel aga vahelagi oli klaasist...
Kui mul isiklikult mõistus kaoks ja oleks võimalus mõttetult kalleid autosid igapäevaseks tarbimiseks osta, siis vist valiks Carrera4 talve- ja tööpäevaautoks ning tõesti sellise Astoni vana HEMI-Cuda kõrvale nädalavahetustel põristamiseks. Uus Range-Rover võiks siis ka aianurgas vedeleda, kui tahaks midagi vedada ja poristel teedel kulgeda. Majasse sissekäik käiks läbi punase vaibaga "tuulekoja-galerii", mis tegelikult oleks selline 7X7m vms näitusesaal kahele plekkarmukesele. |
02.11.2006 at 10:19 |
|
vvt |
Aston Martin
Eks Ferrari mootor on tehtud Itaalia moodi ja Astoni mootor inglise moodi (st nigela kvaliteediga ja läbimõtlemata). Analoogiliste sooritusnäitajatega selle aja M3/M5, Audi S jm ei vaja küll mingit "kõbimist" esimesed 150tkm peale õlivahetuste. Eks ta rohkem ehituskvaliteedi ja tehnilise kultuuri teema on. Inglismaal on muide peale sajandite pikkuse manufaktuuriproletariaadikultuuri ja levinud streigikultuur ja ebakvaliteetse töö kultuur.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.11.2006 at 10:23 |
2 edits. Last edited 02.11.2006 at 10:25 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
Aston Martin
Top Gear näitas mingi aeg tagasi vana eksootautoga sõitmise rõõme ja muresid.
Kokkuvõte igatahes oli, et "jah, 9000 naela eest saab 70ndate eksoodi osta, aga jumala pärast - ärge tehke seda"
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.11.2006 at 10:28 |
|
Alts7 |
Aston Martin
quote: Vanaisa: Top Gear näitas mingi aeg tagasi vana eksootautoga sõitmise rõõme ja muresid.
Kokkuvõte igatahes oli, et "jah, 9000 naela eest saab 70ndate eksoodi osta, aga jumala pärast - ärge tehke seda"
Ega osa pealkirja või midagi identifitseerivat (episoodi nr.?) ei oska öelda? |
02.11.2006 at 10:53 |
|
Vanaisa Moderator |
Aston Martin
Ei mäleta. Iga mees ostis auto ja siis tehti erinevate testidega sõit Londonist kuhugi kesk-Inglismaale...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.11.2006 at 11:06 |
|
Jesper |
Aston Martin
Vot see eristabki mehed poisikestest, et hooldevaba buumeri võib igaüks osta, aga lahedat autot mitte. Kui juba üleüldse tekib mingi küsimuse poeg, et kas selline auto on mõistlik ja praktiline ja mugav ja blaa blaa blaa nii edasi, siis jumalapärast, move on, see auto pole teile
Normaalne hind selle eest võiks kataloogi põhjal jääda kuhugi 12-15 tuhande naela kanti, niiet ostmiseks ei pea ka otseselt mingi kröösus olema, vaid pigem fänn. Kui pärast muidugi mingit kerepaneeli või kapotialust nublakat vaja on, siis need on tõesti päris koledate hindadega. |
02.11.2006 at 11:09 |
1 edit. Last edited 02.11.2006 at 11:10 by Jesper
|
PlyVal64 |
Aston Martin
Vanaisa, kas see polnudki saade, kus keski sõitis kandilise Volvoga, keski miski pilukaga ja keski Jagiga. Jag parim auto sõidumugavuselt aga iga kilomeetri peale tuli remontida vms. |
02.11.2006 at 11:23 |
|
Vanaisa Moderator |
Aston Martin
ei, seal sõitis mr Hammas baby Ferrariga, May liikus Maseratiga (vist oli nii) ja Clarckson oli ka mingi imeliku riista roolis.
Vahepeal oli veel mingi parkimistest, dynorun jne...ah jaa - lõppsihiks oli stripibaar Swindonis
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
02.11.2006 at 11:26 |
|
Alts7 |
Aston Martin
quote: Vanaisa: ei, seal sõitis mr Hammas baby Ferrariga, May liikus Maseratiga (vist oli nii) ja Clarckson oli ka mingi imeliku riista roolis.
Vahepeal oli veel mingi parkimistest, dynorun jne...ah jaa - lõppsihiks oli stripibaar Swindonis
Nonii... Sellest infist piisas
Series 7 Episode 4 4 December 2005 Ellen MacArthur
Two fast times highlight this episode of Top Gear.
Main review: Hammond reviews the insanely revised Pagani Zonda F, with a Carbon Fibre Body, Magnesium Wheels, Carbon Ceramic Brakes, and an improved structure. The improvements to the car help it garner the fastest power lap time of 1:18.4 by The Stig.
News: The presenters mourn the death of World Rally champion Richard Burns, who died two weeks before.
The Stig drives the Zonda F.
Enlarge
The Stig drives the Zonda F.
Star in a reasonably priced car: Ellen MacArthur pulls the fastest lap on the power board with a lap of 1:46.7
Challenge: James May drives in a competition to race the new Renault Clio through Lisbon, Portugal against a downhill urban biker.
Challenge: The group is told to buy a used Italian supercar for £10,000 and drive from Bristol to a strip club in Slough, with challenges along the way, including a lap around Castle Combe raceway, trying to beat the time the Stig took in a Vauxhall Astra diesel with a time of 1:35, the measurement of lost horsepower from their cars, an insurace estimate, a tune-up involving an oil change and repalcing the spark plugs, and trying to park in a tight space in Marlborough. Clarkson buys a misbadged 80bhp Maserati Merak, thinking it is an SS model until the horsepower test, May buys a broken-down 117bhp Lamborghini Urraco, and Hammond buys a 194bhp Ferrari 308GT4 with rust problems. In the end, none of the supercars reach Slough, as the Merak's engine blew up, and the electrical systems of the 308GT4 and the Urraco fail (the electrical system being the reason the Urraco was broken down in the first place), in addition, the Urraco caused a traffic jam outside Slough. |
02.11.2006 at 11:32 |
|