Poster |
Message |
kivik |
3gen Firebird / Camaro V6 hoolduskulud
Kas Pontiac Firebird v6i Camaro (1982-1992) hooldus on kallis? kuidas nendel kvaliteediga on? tahan osta midagi sellist ja tahan teada kas on myttet?
EDIT by Newton: katsume panna sisukaid pealkirju |
05.11.2006 at 00:52 |
1 edit. Last edited 05.11.2006 at 12:12 by newton (Moderator)
|
Maik |
3gen Firebird / Camaro V6 hoolduskulud
kvaliteet on jura nagu ikka,
hooldus maksab keskmist hinda pakuks, filtrid õlid tava hinnaga suht..
igapäev ei sõida ka siis piduriklotse seal ei lähe samuti .
Kui sul tekib küsimus kas sul on vaja usa autot või kas sel autol on mingi õrn mõtegi , siis 100% see auto pole sinujaoks.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
05.11.2006 at 01:25 |
|
fire83 |
3gen Firebird / Camaro V6 hoolduskulud
82-92 kvaliteet on nii nagu olema peab sel autol, järgmine põlvkond on juba kõvasti parem, aga sellele jälle jupid kallimad. Kui ma kohati kolmanda põlvkonna jupihindu vaatan, siis tuleb naer peale. Odavad on. Üldiselt on jäänud mulje, et kolmanda põlvkonna valivad need, kellele meeldib see kerekuju või ei meeldi neljanda kerekuju. See, et kolmandal kapoti all rohkm motorile ruumi on, pole argumendina millegipärast välja toodud, pigem peljatakse kohati isegi viiest mootorit. Sõiduomadustelt on kolmandaga selline rohkem "laevalik" õõtsuv fiiling (minu arvamus), neljandaga jäigem. Aga eks 82-92 ole lai mõiste ja sinna sisse mahu ka väga erilisi ja kalleid autosid. Ehk siis ikka see vana soovitus - kui meeldib võta ära jms vaata juba ise
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.11.2006 at 11:55 |
|
mambr |
3gen Firebird / Camaro V6 hoolduskulud
Laeva mulje jätab üldiselt levinud pehme vedrustus, minu III gen PTA 5,0 on euroopalikult jäik ja USAka puhul pigem häiriv... Minu arvamus
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
05.11.2006 at 12:12 |
|
|