register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : lt1 sädet pole (korras)   1 2  
Poster Message
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
Süütepoolist ei saa sädet kätte,
ehk on kellegi laenata sellist asja ? Ei taha ostma veel hakata.
Auto on 94aasta.

Või mida veel kontrollida? Külge läheb 3 pistikut ja süütemoodul ka seal...ehk on sedagi.
lähen vaatan kas voolu ja massi saab ikka kätte (andsin veel ekstra massi ka sinna pooli juures olevale massile...)

selle mahavõtmine ei ole väga raske, ehk keegi hea inimene saaks seda anda testimiseks, sobiks hästi tartu-pärnu-tallinn piirkonnad.

Veakoodide näitamise asemel lükkab lihtsalt eest ventika käima 5-6klemme ühendades, service engine tuli kadus üldse ära armatuurist :(





____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.11.2006 at 15:21 3 edits. Last edited 16.11.2006 at 20:18 by Maik
Astro SS
lt1 sädet pole (korras)
Mul peaks olema ,aga homme hommikul sõidan Leetud 3 päevaks.

Anna teada

Helsita : 56 21 1133

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
05.11.2006 at 16:12
antennimees
 
lt1 sädet pole (korras)
Mul ka on terve mootor laiali. Tel profiilis.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
05.11.2006 at 16:35
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
välja näeb selline, http://www.amiflex.ee/camaroz28/PB040180.JPG
http://www.amiflex.ee/camaroz28/PB040181.JPG mujalt voolu ei tule , ka kerimisega mitte ? Kas normaalne !?

Süütemoodulil pistikule ei tule ühtegi voolu peale, ei kerimisega ega süütega.
Takistust mõõta ei saanud, otsad ei mahtunud sisse, ei hakanud veel maha võtma...

Eeldusel,et süütepoolile peaks vool ikkagi mujalt pistikutest peale jooksma, kust viga otsida?






____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.11.2006 at 16:45 1 edit. Last edited 05.11.2006 at 16:46 by Maik
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
http://shbox.com/1/1995_pcm3.jpg

Mina sain üle 12volti kätte C ja B otsast,

samas testimine näeb ette nii:

This is to see if you have a bad Module and we are assuming you have little or no spark because you mentioned you had a weak spark:

Where did you see this? At the spark plug wire, coil, or distributor?
----------------------------------------------------------------
No Spark - Go to ignition coil wire and disconnect ignition coil module connector. ignition on.
"with dvm check voltage from *harness terminals* A & D to ground".

Three possible scenarios: Both Terminals 10 volts or more, Both terminals under 10 volts, Either Terminal under 10 volts.

ja
Both Terminals 10 volts or more:

With DVM on AC scale, connected from ignition coil module connector terminal "B" to ground, crank engine and observe voltage. is the voltage between 1 and 4 volts?

Both Terminals Under 10 Volts:

Either Terminal Under 10 Volts:



probleem on,et ma ei saa ju B -d groundida kui sealt süütega vool tuleb.
Mul oli tolles pistikus groundiks vist D ..

Kas skeem on vale ? Mul on 1994 ja corvettelt ümber tõstetud mootor (kuidas täpselt,mis juhtmetega-ei tea)
Mingit impulssi kuskilt ma ei suuda üldiselt välja meelitada...

Tohujaa teemasid läbi lugenud..täna sai kontrollitud massid nii mootoril, süütepoolil, ajul üle...
jätkuvalt on kahtlane,et 5-6 pini ühendamisel hakkab lihtsalt vent tööle.. proovisin täna miski isearetatud kaabliga mis käib arvuti serial porti..
ei saanud ühendust + vent hakkas ikka tööle?!

Opti peaks olema kevadel vahetatud, kas tasub ikka lahti üldse võtta..? SAMAS - on jagaja alune märg, karteri ots ja jagaja alumine ots ka , seega sealt ikkagi on midagi alla tilkunud ajapikku vist.

Päris raske on ingliskeelset teksti endajaoks üksipulki selgeks teha,eriti kui infot on waaaay liiga palju.
Parim site so far http://shbox.com/1/4th_gen_tech1.html


Eriti jura on see,et autol kadus ennem seismajäämis sõidu ajal vool vaikselt akust ära, sellest eeldaks halba massi või geneka probleemi,
mitte seda,et enam sädet pole :(

krt, testisin süütepooli ka, printisin isegi testmise välja,aga pildilt osa puudu,seega ei saa ikka veel 100% väita,et nüüd süütepool ka korras on.
http://shbox.com/1/coil_testing.jpg nimelt sai ainult üks pool ära testitud :P




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.11.2006 at 22:20 3 edits. Last edited 08.11.2006 at 22:25 by Maik
antennimees
 
lt1 sädet pole (korras)
Süütepoolil ei ole groundi ja kui mootor ei käi ja süüde on sees siis loomulikult on mõlemas otsas akupinge, kuna see jookseb läbi mähise. Jagaja impulsside järgi annab aju moodulile infot, millal süütepoolilile groundi anda ja siis tekkib ka säde. Ja kui sul jagaja märg on siis väga suur tõenäosus, et see enam ei tööta, kuna LT1 jagaja väga tundlik sellele kui näiteks veepump tilkuma hakkab. Natuke aega ja võid metsa visata.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
08.11.2006 at 22:40
rrrr
  
lt1 sädet pole (korras)
quote:
Inferno: Auto on 94aasta.
ja saidki omale miskit istumise alla :beer



____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
08.11.2006 at 23:01
jaanus
 
lt1 sädet pole (korras)
Alustame sellest, et "service engine tuli kustus üldse ära". See on halb ning viitab sellele, et aju ei hakka tööle! Esmalt tuleks aju käima saada nii, et service taas põleb ja ka kaabli kaudu saab ühenduse, siis on võimalik midagi edasi teha. GM aju paneb vendi tööle üldiselt siis, kui limp home rezhiimi läheb või mingi muu ajuviga eksisteerib. Vaata esialgu kahte asja - 1. kas bensupump läheb süüte sisse keeramisel paariks sekundiks käima; 2. kas "süüde sees" olekus mõni pihusti plõksib.
Kui variant 1, siis on veel midagi päästa, kui 2 ... siis on arvatavasti vaja aju laiali võtta ja pisut sisemust uurida.
Vahetevahel aitab gm ajule ka see, kui pinge korraks maha võtta. kipuvad teised üsna segi minema, kui mõni vale ots kuskil ära lühistub.
ps - $EE(B) tüüpi gm ajul ei soovitaks mina küll midagi service connectorist lühistama hakata.
pps - kas kaitsmed vaatasid üle? ;)
08.11.2006 at 23:03
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
quote:
jaanus: Alustame sellest, et "service engine tuli kustus üldse ära". See on halb ning viitab sellele, et aju ei hakka tööle! Esmalt tuleks aju käima saada nii, et service taas põleb ja ka kaabli kaudu saab ühenduse, siis on võimalik midagi edasi teha. GM aju paneb vendi tööle üldiselt siis, kui limp home rezhiimi läheb või mingi muu ajuviga eksisteerib. Vaata esialgu kahte asja - 1. kas bensupump läheb süüte sisse keeramisel paariks sekundiks käima; 2. kas "süüde sees" olekus mõni pihusti plõksib.
Kui variant 1, siis on veel midagi päästa, kui 2 ... siis on arvatavasti vaja aju laiali võtta ja pisut sisemust uurida.
Vahetevahel aitab gm ajule ka see, kui pinge korraks maha võtta. kipuvad teised üsna segi minema, kui mõni vale ots kuskil ära lühistub.
ps - $EE(B) tüüpi gm ajul ei soovitaks mina küll midagi service connectorist lühistama hakata.
pps - kas kaitsmed vaatasid üle? ;)

Mul oleks võibolla lihtsam aju laenata sel juhul ? Bensupump läheb ilusti käima ja jääb seisma ka paari seciga.
Ahja,pihusteid kontrollisin ka, süüde sisse keerata tuleb vool peale ühele otsale , mingit plõksimit ma tähele ei pannud (ega osanud kuulata ka).

edit: kui pihusti plõksib on halb? Ja kui ei plõksi on hea?


Aku sealt mitu korda maha käinud, proovisin ka teise akuga.
Kaitsmed vaatasin üle... süüte kaitse on ignition kaitse kapoti aluses kaitsmeblokis...:)

Ega ma ise arva ka vaikselt, et lihtsalt on mingi suurem jublakas läbi ja asi vask...ega asjaga kiiret ei ole,
aga nii mõnna oleks lihtsalt ,kui teaks,et on võimalik siiski käima panna :P

Aju laiali võtta?! Kas seda annab siis parandada... ? Ilmselt saaksin eduardi corvette aju laenata võibolla,
kahjuks süütesüsteeme ei saa,sest tal need originaalid..ja vaevalt,et keegi veepumpa tahab maha võtta jagaja laenamise nimel :P :P
Õigemini saaks kogu kupatust laenata siinse saidi inimestelt aga tahaks olla eelnevalt võimalikult ära testinud muud variandid.

Service connectori lühistamine on ju täiesti skeemidel jne igalpool olemas, test pistik, ka siinse saidi kontekstis leiab õpetusi...
näiteks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=83

Selles mõttes väikelinn sakib... hea kui 2 lt1 mootorit siin on kokku :S

sain jah auto istumise alla (garaasi seisma st) , võib lugeda siin infot tiba rohkem mis mõtted etc... http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=62366

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.11.2006 at 23:20 3 edits. Last edited 08.11.2006 at 23:24 by Maik
gets
lt1 sädet pole (korras)
Ühele mustale läks Udu vana mootor peale minu meelest. Äkki oli sama masin? Uuri Jörmilt, tema seda tööd vist tegi.

Kui keegi sul Tallinna kanti satub, võin oma aju spareda. Küll vähe karmima progega, kuid tõenäoliselt töötab ka sinu masina peal. 94/95 ajud peaks olema kompatiiblid, Jaanus täpsemalt vast teab.
09.11.2006 at 11:58
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
See ongi sama auto.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.11.2006 at 12:41
jaanus
 
lt1 sädet pole (korras)
quote:
gets: Ühele mustale läks Udu vana mootor peale minu meelest. Äkki oli sama masin?
sama masin jah, ampris sai see valmis tehtud ning sõitis selle hetkeni VÄGA hästi, kuni pandi antennimehe poolt kollased suunad + veel kümmekond kilomeetrit (kuni aku tühjenemiseni). Viimased kilomeetrid läbis suht rikka seguga, kuna GM aju rikastab segu (hoiab pihusteid kauem lahti eeldades, et väiksema pingega avaneb pihusti aeglasemalt), kui aju näeb, et pinge on langenud. Esmane uurimine näitas, et pardapinge ja mootoripinge on erinevad (ei aku ega aju ei näinud geneka poolt antavat voolu. samas genekas nagu toimetas), seega võtsid osad ahelad arvatavasti maad kuskilt mujalt või läbi tööahelate. Seega järeldus - kõik maandused (või ka pingeahelad) tuleb enne üle vaadata, kui käivitama hakata.
quote:
Kui keegi sul Tallinna kanti satub, võin oma aju spareda. Küll vähe karmima progega, kuid tõenäoliselt töötab ka sinu masina peal. 94/95 ajud peaks olema kompatiiblid, Jaanus täpsemalt vast teab.
Teab jah ja ütleb EI! üks on map ja teine maf
----

kui kõik pinged on normi saadud, aju töötab ja sädet ikka ei tule, siis tuleks ehk hoopis opti lahti võtta ning vaadata, kas rootor on õiges asendis. opti on suht saast väljamõeldis ning rootor on ainult istuga võllil kinni. Olen täheldanud juhuseid, kus rootor koos opti vaherattaga jääb võllist maha ning süüde läheb täiesti valeks. Sellisel juhul on ka vastav veakood loggeriga näha (low range error vms, peast ei mäleta)
09.11.2006 at 13:06
rrrr
  
lt1 sädet pole (korras)
quote:
gets: Ühele mustale läks Udu vana mootor peale minu meelest.
1994 Cadillaci oma

____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
09.11.2006 at 13:14
peep
 
Moderator
lt1 sädet pole (korras)
94 ja 95 on mõlemad MAF ja OBD I, '93 on MAP
09.11.2006 at 13:52
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
Käin need juhtmed kõik üle täna mis seoses tuledega, kuigi asjad iseenesest töötavad kenasti ja kaitsmed on ka terved... seega on suht vähetõenäoline,et sealt see jama.... vb lihtsalt kokkusattumus...!

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.11.2006 at 14:31
anryo
lt1 sädet pole (korras)
quote:
Inferno:..ja vaevalt,et keegi veepumpa tahab maha võtta jagaja laenamise nimel :P :P
Õigemini saaks kogu kupatust laenata siinse saidi inimestelt aga tahaks olla eelnevalt võimalikult ära testinud muud variandid.
Mul on töökorras jagaja kaas + rootor. Omale lähevad niikuinii uued, seega võin katsetamiseks laenata ning kui sobib võim maha müüa.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
09.11.2006 at 16:33
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
http://shbox.com/1/1995_pcm_conn_a.jpg
http://shbox.com/1/1995_pcm_conn_b.jpg
http://shbox.com/1/1995_pcm_conn_c.jpg
http://shbox.com/1/1995_pcm_conn_d.jpg

Voolud tulid peale ja groundid läksid maha, niipalju,kui ma neid mõõtsin... käisin üle küll testpliiatsiga,mitte voltmeetriga.
Mida võiks sealt veel ära mõõta ? Aju pidi iseenesest suht lollikindel olema.


http://shbox.com/1/1995_pcm_conn_b.jpg kas sellelt peaks saama mõõta neid jagajast tulevaid signaale või ei ?
Kõige aluseks on siiski optispark, kui sealt signaali ajusse ei lähe, ei anna aju seda edasi ka süütepoolile ja kõik.
antennimees seletas üle telefoni küll miskit,aga üles ei kirjutanud ja enam ei mäleta ka ... :(

siinkohal tänud kõigile abistajatele ka.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.11.2006 at 17:59
jaanus
 
lt1 sädet pole (korras)
testlambiga ei tohi mõõta ei aju ega andurite signaale ega toiteid! ma olen piisavalt palju näinud mahapõlenud puhvritega/koormustakistitega ajusi, kuna on kasutatud testlampi. Mõnel prosegi surnud selle peale. Lamp koormab ahelaid, mis ei ole ehitatud nii, et neid lühistada võiks.
09.11.2006 at 18:54
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
ma mõõtsin ju pistikut mis läheb ajusse, lahtiühendatuna. Ground ja PCM power otsasid. See ei käi kuidagi andurite ega läbi aju...
aga tänks info eest, nüüd siis tean :D

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.11.2006 at 19:55
peep
 
Moderator
lt1 sädet pole (korras)
Ära jama selle ajuga, nendel autodel on see viimane asi, mis katki läheb, kui just ise ei tee erinevaid otsi kokku lastes.

Eeldusel, et oled kõik lihtsad ja avastatavad variandid läbi käinud on 99 % tõenäosusega tegu optisparki või süütepooli rikkega, pigem esimesega. Kui plaanid autot natuke aega pidada, on opti vahetamine niikuinii mõistlik ehk telli asi ära ja saad murest lahti.
09.11.2006 at 20:33 2 edits. Last edited 09.11.2006 at 20:34 by peep (Moderator)
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
opti maas ja laiali, lahti võttes tuli optist juhe välja koos ühe anduri klemmiga + kõik ilusti roheline oksüdatsioonist.
Kaanelt sees ilusti näha,et vesi kah sisse jooksnud sinna natuke.

Nüüd siis elektrooniku käes kes andurile otse juhtmed külge tinutab ja kokku paneb kenasti uuesti.
Hiljem korralik silikoon sinna juhtmekanalisse..

ketas muidu puhas ja kõik.
Klemm mis katki läks oli iseenesest low resolutsion signaal..mida iganes see ka teeb.

Loodetavasti saab võibolla täna juba v8 korra garaasi kuulda siis :) :) :)
Siinkohal tänu ka opti mutritele millele isegi poest ei leidnud komplekti vastavat... sai ostetud hoopis tähikpeaga kruvi ja näpitsate kaasabil lahti ta tuligi.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.11.2006 at 16:24
peep
 
Moderator
lt1 sädet pole (korras)
No näed, pole mõtet enda jaoks asju keeruliseks mõelda. Üldiselt pole nende remont erilisi tulemusi andnud aga eks paista, see juhutm võib ju erand olla.
11.11.2006 at 18:33
antennimees
 
lt1 sädet pole (korras)
Ja tulede ümbertegemisest ka 10km jagaja otsad roheliseks ei lähe.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
11.11.2006 at 19:29
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
AUTO KÄIB !!!

Megasuperhäppi jne :)
btw peep, nende jaoks on repair kitid olemas, ükspäev küsisin toppartsust seda ja öeldi,et pole olemas... - kuigi mul internetiaken täitsa just kogemata sama asjaga lahti oli :P

Ooeh,see auto ikka tüki maad valjem sellest ühest v8 -sast mis ma kuulnud olin siiani... :)
Homme veepump peale ja õhutorud tagasi külge,saab paar kiiremat tehtud õue peal siis ka lõpuks.

Täpselt nädal aega auto ostust tänaseks.



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.11.2006 at 19:31 1 edit. Last edited 11.11.2006 at 19:34 by Maik
Maik
  
lt1 sädet pole (korras)
quote:
antennimees: Ja tulede ümbertegemisest ka 10km jagaja otsad roheliseks ei lähe.
Nagu mainisin võis see vabalt kokkusattumus olla, nagu ma arvan pole autol ka mingit massi ega laadimise jama...


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.11.2006 at 19:32
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : lt1 sädet pole (korras)   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.