Poster |
Message |
jaju |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
1. Oskab keegi öelda kui tuntav on mootori kinnituse vahe.
http://store.summitracing.com/largeimage.asp?part=MOR-62515
ja näiteks
http://store.summitracing.com/largeimage.asp?part=ENS-3-1114R
Tegemist pole otseselt autoga, nii et ärge pikkaviha pidage
2. Kuna raam on ostetud siis ei oska öelda milline ültse sobiks, mõõdud on erinevaid, kui olen õieti aru saandud, nova ja vette on vist õhemad ja camaro paksem, nii et kui kellegil riiulis vedeleb mingi paar, siis olex tänulik kui proovida saaks.
Janek |
21.12.2006 at 11:22 |
|
jaju |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
mitte ühtegi targutust? |
22.12.2006 at 10:30 |
|
altraditional |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
No targutaks siis, et ühed paistavad patjade peal olema ja teised on jäigad. Jäik annab kogu vibratsiooni raamile edasi, padjad vähendavad seda efekti. Samas kui need metallist pooled on sedasi lihtsalt padja sisse valatud/liimitud, siis on nad arvatavasti vähem vastupidavad kui jäigad. |
22.12.2006 at 10:44 |
|
vvt |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
Jäik kinnitus on ainult siklitel ja võidusõiduautodel. Igapäevasõiduks autole jäta need täismetallid rahulikult panemata. Niisama on jäikadega räme sõita.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2006 at 15:18 |
|
jaju |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
küsimus ongi peaaegu tsiklis
vaata profiili. |
22.12.2006 at 15:24 |
|
Maik |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
tahad sa sõita või mõttetult väriseda selle peal ? Eks sa ise tead ju paremini.
Aga muidu hull projekt, edu sellega.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
22.12.2006 at 16:01 |
1 edit. Last edited 22.12.2006 at 16:04 by Maik
|
Erkki |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
Kui mul sihuke riistapuu oleks, siis ma paneks ikka padjad. Kui mootor on viimse grammini balanseeritud, siis võiks ju teoorias panna jäigalt, aga mugavam on siiski patjadega.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
22.12.2006 at 17:49 |
1 edit. Last edited 22.12.2006 at 17:49 by Erkki
|
vvt |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
quote: jaju: küsimus ongi peaaegu tsiklis
vaata profiili.
Kui jutt on automootori panekust tsiklile, siis võta arvesse, et automootor on kõvasti raskem ja sellest tulenevalt on vibratsiooni mõju kõvasti suurem. Sikli mootorid on ju kergekaalulised. Suur vahe, kas väriseb 30 kg või 200 kg.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2006 at 18:00 |
|
Sören |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
quote: vvt:
Kui jutt on automootori panekust tsiklile, siis võta arvesse, et automootor on kõvasti raskem ja sellest tulenevalt on vibratsiooni mõju kõvasti suurem. Sikli mootorid on ju kergekaalulised. Suur vahe, kas väriseb 30 kg või 200 kg.
hm, et 30 kg kohe kaaluvad need tsiklimootorid? huvitav kuid vist mitte kõige relevantsem info. jawa mootori mass ei ole v8 trike'i kontekstis väga tähtis.
ma arvan, et suvaline v8 on palju paremini tasakaalus, kui nait harley v2, mille kahe silindri töötakti vahe oli vist 45 kraadi. mäletan oma sõidukogemust täesti töökorras ja mitte väga vana electra glide'ga, mille esiots vibreeris tühikäigul umbes 1cm amplituudiga. see mootor peaks olema kummipuksidel muide.
lisaks massi erinevusele võiks tähtis olla ka pöörete arv, mis tsiklimootoritel on enamasti (harrikas va) tunduvalt suurem kui automootoritel.
seega ei maksa ülal kvooditud vvt argumente päris absoluutse tõena võtta.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
22.12.2006 at 20:47 |
|
Valmet |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
quote: vvt: quote: jaju: küsimus ongi peaaegu tsiklis
vaata profiili.
Kui jutt on automootori panekust tsiklile, siis võta arvesse, et automootor on kõvasti raskem ja sellest tulenevalt on vibratsiooni mõju kõvasti suurem. Sikli mootorid on ju kergekaalulised. Suur vahe, kas väriseb 30 kg või 200 kg.
Ja tohatsu bajabusa mootor on parem, seal on kuusteist klappi ja...
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
22.12.2006 at 23:36 |
1 edit. Last edited 23.12.2006 at 00:48 by Valmet
|
jaju |
Küsimus mootori kinnituse kohta.
quote: Valmet: quote: vvt: quote: jaju: küsimus ongi peaaegu tsiklis
vaata profiili.
Kui jutt on automootori panekust tsiklile, siis võta arvesse, et automootor on kõvasti raskem ja sellest tulenevalt on vibratsiooni mõju kõvasti suurem. Sikli mootorid on ju kergekaalulised. Suur vahe, kas väriseb 30 kg või 200 kg.
Ja tohatsu bajabusa mootor on parem, seal on kuusteist klappi ja...
Valmet ma arvan et biker.ee rolleri foorum on sinujaox.
Ärge pikka viha pidage.
Ma ei areta jalgrattast vaid need liikurid ongi ette nähtud selle mootoriga, küsimus oli ainult kinnituse erinevuses, see palju klappe vai pöördeid on mingil plast-puusal ei koti apsull.
Tänud neile, kes enamvähem asjast rääkisid
HEAD UUT AASTAT!!!! kõigile
Janek |
02.01.2007 at 11:56 |
|