Poster |
Message |
paikas |
seletage lahti HEMI
juttu igal pool ja kõikidele meeldib aga mis asi on hemi pole mina veel pihta saanud ... nu muidugi ma alles noor ka sellel alal
ette tänades Aigo
____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995 |
30.12.2006 at 10:21 |
|
rat_013 |
seletage lahti HEMI
http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Hemi_engine
____________________________
impreza n/a |
30.12.2006 at 10:23 |
|
paikas |
seletage lahti HEMI
tänud
____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995 |
30.12.2006 at 10:30 |
|
Jarmo |
seletage lahti HEMI
quote: paikas: juttu igal pool ja kõikidele meeldib aga mis asi on hemi pole mina veel pihta saanud .
Joe Dirt?
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
30.12.2006 at 15:34 |
|
Astro SS |
seletage lahti HEMI
quote: chopper: quote: paikas: juttu igal pool ja kõikidele meeldib aga mis asi on hemi pole mina veel pihta saanud .
Joe Dirt?
Kusjuures Joe sõitis päris haruldase masinaga
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
30.12.2006 at 16:03 |
|
paikas |
seletage lahti HEMI
Joe Dirt üks nendest paljusest jahm
____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995 |
30.12.2006 at 17:00 |
|
rai |
seletage lahti HEMI
Olles praegust hemi mootorit lahtivöetuna näinud ütlen, et tegemist on Chrysleri ühe kõigi aegade parima marketingi trikina. Ausalt arvestades millist lokku selle kohta üles lüüakse kui silindripea kätte võtad, siis tabab väike pettumus, üks tagasihoidlik natuke kaheksat meenutav väike lohk on asi mida nimetatakse hemisfääriliseks pölemiskambriks. |
31.12.2006 at 10:10 |
|
Astro SS |
seletage lahti HEMI
Kõige eredam HEMI näide on Mosse mootor
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
31.12.2006 at 10:14 |
|
Jesper |
seletage lahti HEMI
Uue Hemi nimevalik on loomulikult marketing, aga tegemist ei ole ju sellegipoolest kehva mootoriga. Ja ega street Hemi ka ainult kaantest ei koosnenud, näiteks ploki ehituse nüansid olid väga läbimõeldud, võidusõidumootori tasemel. |
31.12.2006 at 19:38 |
|
vvt |
seletage lahti HEMI
quote: Astro SS: Kõige eredam HEMI näide on Mosse mootor
Küsimus: miks rullnokal on hea kiirendus?
Vastus: tal on HEMI
Mosse mootori põlemiskamber on näide sellest, kuidas üpris madala surveastmega detonatsiooni lihtsasti saada. Quench area puudub täiesti.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
31.12.2006 at 21:00 |
1 edit. Last edited 31.12.2006 at 21:02 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
seletage lahti HEMI
quote: vvt: quote: Astro SS: Kõige eredam HEMI näide on Mosse mootor
Küsimus: miks rullnokal on hea kiirendus?
Vastus: tal on HEMI
Mosse mootori põlemiskamber on näide sellest, kuidas üpris madala surveastmega detonatsiooni lihtsasti saada. Quench area puudub täiesti.
vvt - sinu käest oodatakse vastust küsimusele - mis on HEMI, mitte taas mõtetut pläma teemal - küll ma tean.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
01.01.2007 at 07:53 |
|
pisike99 |
seletage lahti HEMI
quote: Astro SS: Kõige eredam HEMI näide on Mosse mootor
Mosse katlal on küll hemisfääriline (poolkera kujuline) kamber, küünal aga on sisse torgatud küljelt, seega pole ta klassikaline hemi. Tead ju isegi, et see on bemmi mootor, sama "hemid" on ka teised 2V/cyl bemmi rivimootorid. Korralik hemi on 80-date Escorti mootor. Üldiselt võib lugeda hemiks kõik mootorid, millel on 2 klappi v- kujuliselt, küünal läbi kambrikaane nende vahel, sisselase ja väljalase erineval pool põlemiskambrt. Chrysleri poolt selge marketingi trikk (mis ei tähenda loomulikult seda, et mootor oleks halb).
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
01.01.2007 at 10:38 |
|
vvt |
seletage lahti HEMI
Hemiks loetakse siiski poolsfäärilise (ehk HEMIsfäärilise) põlemiskambri kuju järgi. Sellel 80ndate laia kaanega Escorti mootoril käivad samamoodi küünlad külje pealt sisse. Küünla asend ametlikus terminoloogias pole oluline, nendel küljepealsete küünaldega mootoritel on küünla ots ikka samas kohas, kui ülalt pandud küünaldega.
Kõnealune Escorti CVH mootor
Enamik eelmises postis mainitud bemmi 2v mootorid on hemi modifikatsioon nimega dreieckwirbelbrennraum (kolmnurkne pööriskamber) ja tegelikult see päris õige hemi pole. Nendel oli arvamus, et põlemiskamber ei tohiks olla täies ulatuses avatud, kuna see soodustab detonatsiooni.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.01.2007 at 10:59 |
|
partel |
seletage lahti HEMI
Vabalthingava mootori puhul on hemi reeglina mõttetus.
Tänapäeva mootorid ei ole piiratud kaante max voolavusega, v.a. näiteks IHRA Pro Stock, mille 800+ cid mootor on megapika kolvikäiguga, s.t. suht kitsa silindriga, s.t. suht väikeste klappidega, ehk hemi voolavus kulub ära.
Muidugi, mida üldse hemiks nimetatakse. Tõeliselt poolkerakujuline põlemiskamber on nii suur, et korraliku surveastme saamiseks peab kolvil olema mega dome ehk see tuleb väga raske, koos vastavate tagajärgedega.
____________________________
_ |
01.01.2007 at 17:59 |
|
vvt |
seletage lahti HEMI
Päris puhtal poolsfääril pole ka sisulist mõtet, kuna küünalt ei saa hästi tulipunkti panna või kui saab, siis ei saa piisavalt suuri klappe kasutada. Samast hädast tulenevalt on Chrysleri viimasel Hemil kaks küünalt silindri kohta. Samuti rikub ülalt alla küünla valand ära hädavajaliku jahutusvedeliku galerii otse põlemiskambri kohal.
Fordi CVH mootoris on küünal ühel pool ääres
SPI mootorite kaan (mida peetakse paremaks) on analoogne bmw dreieckwirbelbrennraum'iga
Et neid küünla/klapijamasid vältida, tuleb kohakuti olevaid klappe üksteise suhtes vastasuunas nihutada (nii mahuvad suuremad klapid) ning küünal suunata poolviltu vabanenud kohta, poolviltu otse kambri keskele.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.01.2007 at 22:00 |
1 edit. Last edited 01.01.2007 at 22:03 by vvt
|
Raceboy |
seletage lahti HEMI
HEMI on ka nt kõikidel õhkjahutusega kaheklapitehnikas Porsche 911-del. Jah, enamikul vabalthingavatel 911 mootoritel on dome kolvid (surveaste kuni 11.5:1 tänavamootoril tehaseseades), turbotel on kergemad kolvid ilma dome'ta.
Neid tehti ka twin-plug konfiguratsioonis.
____________________________
www.vems.ee |
03.01.2007 at 20:32 |
1 edit. Last edited 03.01.2007 at 20:33 by Raceboy
|
vvt |
seletage lahti HEMI
Mis neid hemi pikerguse põlemiskambriga alaversioone puudutab (nt see escorti SPI-kaan), siis sellistel ei ole dome kolvid. Põhimõtteliselt on kolb flat, kus mõningal juhul on vaid väike paarimillimeetrine korrapäratu kujuga kõrgendus, kuid selliseid kumera peaga kolbe, nagu mossel on, seal ei ole vaja. Põlemiskamber on väiksem ja isegi 11:1 surveaste ei nõua otseselt kumeraid kolbe, see on saavutatav puhtalt kaane kõrguse varieerimise teel. Seega see pool-hemi dome kolbe otseselt ei eelda. Mis veel selle lahenduse pluss on (peale kolvi massi) on päris korralik detonatsioonikindlus tänu sellele, et väga suure osa silindri ristlõikest võtab enda alla quench area. Praktikas on ilma detonatsiooniandurita võimalikud mootorid surveastmega 10,0, mis tehniliselt on võimelised tarvitama bensiini oktaanarvuga alates 91.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.01.2007 at 09:47 |
1 edit. Last edited 04.01.2007 at 09:49 by vvt
|
rai |
seletage lahti HEMI
Leidsin kiirotsingu peale ühes blogis paar pilti.
http://www.ryansaghir.com/archives/2004/10/
Kahju, et siis ei teinud pilti kui oma silmaga võimalus näha oli. |
04.01.2007 at 11:01 |
|
pisike99 |
seletage lahti HEMI
Ok, tänu VVT-le peaks nüüd olema kõigile HEMI tähendus piisavalt selge, nagu ka see, et tegu pole mingi imeasjaga.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
04.01.2007 at 20:29 |
|
algaja |
seletage lahti HEMI
Aga mida targemad sellise põlemiskambri kohta ütlevad?
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=39538 |
07.01.2007 at 13:48 |
|
Astro SS |
seletage lahti HEMI
quote: algaja: Aga mida targemad sellise põlemiskambri kohta ütlevad?
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=39538
mina ütlen Mosse
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
07.01.2007 at 14:54 |
|
vvt |
seletage lahti HEMI
quote: algaja: Aga mida targemad sellise põlemiskambri kohta ütlevad?
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=39538
Kuskohast sellised pildid pärinevad kui saladus pole?
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=35522
(võttis kergelt karbi lahti)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.01.2007 at 17:59 |
|
algaja |
seletage lahti HEMI
quote:
Kuskohast sellised pildid pärinevad kui saladus pole?
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=35522
Venemaa avarustelt.Aga tegelikult huvitab mind rohkem,kas see polüsfääriline kaas on parem
kui tavaline? |
07.01.2007 at 20:21 |
|
paikas |
seletage lahti HEMI
pole küll siinkandis eriti kuulnud aga usas on HEMI kõrgelt respekteeritud
____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995 |
07.01.2007 at 21:04 |
|
supp |
seletage lahti HEMI
meenus kunagine uudis kuidas meie chysleri müügimees (vist ajakirjaniku) küsimusele mis on hemi vastas, et see on see kui osa silindreid saab vajadusel välja lülitada, vanadel (enne chysleri omandusse minemist) Roots-i autodel on ka hemi sfäärilised kaaned, kui juhtun võin ka neist garaazis pilti teha |
07.01.2007 at 21:35 |
|