register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.  
Poster Message
Ri-Q.
 
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
Kes ei ole kuulnud Bill Bolinist?


"I like my 1970 GTO because it stands out in a crowd of other Pontiacs and Pro Street cars." This is possibly the understatement of the year. With two blowers stacked one on top of the other, huge-by-large rear meats, and a hallucination-inducing hue, this GTO attracts curiosity seekers like children to an ice cream truck.

Liikuvat pilti ka.

Pikem jutt High Perf Pontiac Mag-is.



____________________________
REC
BB
01.01.2007 at 13:23
Joel
 
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
Oskab keegi ehk öelda kas kahe kompressori sellisel moel üksteise otsa ladumisest mingi reaalne kasu ka on või on see lihtsalt ameerikalik bling? Kas niimoodi saavutatakse suuremat rõhku või madalamat sisselaske temperatuuri võrreldes ühe kompressori rihmarataste suurusega mängimisega? Paralleelselt (kõrvuti) pandud Roots'idel tundub veel mingi mõte olevat (äkki suurem kogus õhku madalama temperatuuriga), kuid sellise puhurijada pointi ei oska välja nuputada. Kaalu ja efektiivsuse (käitamise jõukadu + kuumaks pekstud õhu teistkordne kuumutamine) suhe ei tundu nagu loogiline...

____________________________
2xV8
02.01.2007 at 20:10
Ri-Q.
 
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
Sul on täiesti õigus. Sellepärast ma talle selle ruumi pühendasingi, et päris kindlasti hakkab GTO edaspidi liikuma peamiselt natuke leebemas (visuaalselt haarataval tasandil muidugi) modifikatsioonis. Tegu ju siiski pro streediga. Tolles kirjatükis peaks paari sõnaga olema põhiprobleemidele ka viidatud.

____________________________
REC
BB
02.01.2007 at 21:16
Ri-Q.
 
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.

Ei taha vana maailm ameeriklastele alla vanduda.
Fuelblaster.de


____________________________
REC
BB
03.01.2007 at 17:09
partel
  
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
Eks see "idle lope" üks ego-trip ole, mõistlikum on see (1075 hj) ja rohkem kui üks... :



____________________________
_
05.01.2007 at 06:13
vvt
  
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
No selline mootor paneb kinnise mootoriruumiga paadi kindlasti põlema...

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.01.2007 at 22:48
Karl
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
quote:
Ri-Q.:
Fuelblaster.de

Sellel kodulehel on on ikka autoteemalised videod!
06.01.2007 at 01:28
newton
 
Moderator
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
No pole needki videod päris teemapealkirjast mööda:
video 1
video 2
Umbes 10mb kumbki, esimene on vaadatavam, teises jälle natuke kiirem auto.
Viperid on seal jänkistanis päris kurjaks läinud viimastel aastatel :)
06.01.2007 at 18:30
Ri-Q.
 
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.
Küsimus. Kas keegi suudab viidata sellisele kurioosum-näidisjuhtumile, mis seisneb Fordi "meremootor" 460cid V8 puhuristamises?

____________________________
REC
BB
17.01.2007 at 14:07
Ri-Q.
 
Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.

Pühapäevane visuaalesteetiline nauding! Ega II gen. kompressor-Firesid väga palju olegi.

____________________________
REC
BB
06.05.2007 at 10:19
tqhq.ee foorum : Autod : Blown BB-d. Täna ei räägi Chevydest.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.