Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
Kindlasti saab mingeid järeldusi teha, kuigi test ise jänkide tehtud ja seal vast mõned prioriteedid teistsugused, kui meil.
Test ise siin
Roadmaster vs other sedans
Roadmaster, Caprice, Fleetwood
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.05.2006 at 13:59 |
1 edit. Last edited 29.05.2006 at 14:02 by Vanaisa (Moderator)
|
kadjakas |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
Mõöah?? Ma pole sihukest Roadmasterit näind enne. Lahe, väga lahe. Paistab Fleetiga üsna sugulane olevat. Näädsa, jälle mitmeks tunniks internetis tuhnimist. |
29.05.2006 at 15:18 |
|
Vince |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
Kui ma ei eksi oli selline Roadmaster paar aastat tagasi müüa täitsa Tallinnas. United Motorsis siis täpsemalt. Rippus see kuulutus üsna tükk aega Auto24'as. Kus ta nüüdseks saanud on, ei tea. |
29.05.2006 at 15:54 |
|
tfr |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: kadjakas: Mõöah?? Ma pole sihukest Roadmasterit näind enne. Lahe, väga lahe. Paistab Fleetiga üsna sugulane olevat. Näädsa, jälle mitmeks tunniks internetis tuhnimist.
Roadmaster peaks Chevy Caprice teise kuudiga olema. |
29.05.2006 at 15:55 |
|
kalev35 |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
tulemuseks, et varsti on kõige suurem ameerika auto Toyota sedan (3cid engine, with muffler 12cid)
ees 1 iste juhile ja taga 2 kohta jaapanlastele (with impressing shoulder room 80" owerall!)
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
29.05.2006 at 16:07 |
|
kadjakas |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: tfr: quote: kadjakas: Mõöah?? Ma pole sihukest Roadmasterit näind enne. Lahe, väga lahe. Paistab Fleetiga üsna sugulane olevat. Näädsa, jälle mitmeks tunniks internetis tuhnimist.
Roadmaster peaks Chevy Caprice teise kuudiga olema.
Aga see kuut on ikka tublisti väänatud ja pööratud. |
29.05.2006 at 16:11 |
|
tfr |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: kadjakas: Aga see kuut on ikka tublisti väänatud ja pööratud.
Sedaani jah, universaali veidi vähem:
|
29.05.2006 at 16:16 |
|
blood |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
väga põnev kirjandus,natu küll Cady suhtes ülekohtune.. aga maitsete üle ei vaielda,ise olen rahul
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
29.05.2006 at 17:17 |
|
Indrek_S |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
Fleet vs Impala SS drag |
07.06.2006 at 11:04 |
|
pontu kuus |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: Vince: Kui ma ei eksi oli selline Roadmaster paar aastat tagasi müüa täitsa Tallinnas. United Motorsis siis täpsemalt. Rippus see kuulutus üsna tükk aega Auto24'as. Kus ta nüüdseks saanud on, ei tea.
Omanik viis ta ise minema, kuna keegi masina vastu erilist huvi ei tundnud. Hinda taheti ka vist mingi 260 tuhat, või midagi taolist. |
07.06.2006 at 21:43 |
|
Indrek_S |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
1995a Motor Trend mõõdab stock Buick Roadmaster`i kiirenduseks 6.7 sec (0-60mph)
Tndub, et enda auto kiirendus parandaks kõige efektiivsemalt üherattaveolt üleminek kaherattaveole....
____________________________
not done until it's done |
10.01.2007 at 09:40 |
1 edit. Last edited 10.01.2007 at 09:47 by Indrek_S
|
Vanaisa Moderator |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
1993 Car & Driver pakub jällegi ajaks 7,8 sek. Kus see tõde siis on?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.01.2007 at 09:50 |
|
Indrek_S |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: Vanaisa: 1993 Car & Driver pakub jällegi ajaks 7,8 sek. Kus see tõde siis on?
...seal on selgelt öeldud, et veab 1 ratas....ja mootor on ju kah mitte LT1 vaid SBC
edit: või oli siiski LT1....
edit2: 1 lisa veoratas võib ehk sekundivõrra parandada küll seda aega
edit3: to: antennimees - 1993 aasta numbris testiti `94 mudelit
____________________________
not done until it's done |
10.01.2007 at 10:15 |
3 edits. Last edited 10.01.2007 at 12:21 by Indrek_S
|
Vanaisa Moderator |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
siiski siiski - LT1 ikka.
Edit: jah, testiti ilma lukusillata. Lukusild oli option, mis maksis ainult $100 - pagana odav ja vajalik lisa, traction controli talle ei pakutud....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.01.2007 at 10:20 |
1 edit. Last edited 10.01.2007 at 10:38 by Vanaisa (Moderator)
|
antennimees |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
'93 ei olnud LT1 alates 94 hakati kasutama LT1 te.
edit: Ma mõtlen siis mudeliaastat, s.t. 93 lõpust siis hakkasid LT1 ga tulema.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
10.01.2007 at 12:20 |
1 edit. Last edited 10.01.2007 at 12:21 by antennimees
|
Vanaisa Moderator |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
jah, jutt oli oktoobri ajakirjas ja käsitles ´94 aasta mudelit.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.01.2007 at 12:30 |
|
otipoiss |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
Võibolla loll küsimus, kuid mulle kui kõrvaltvaatajale jääb selgusetuks see, üherattavedu. Kas tõepoolest ainult 1 ratas vedas? |
25.01.2007 at 15:52 |
|
vvt |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
Kas tõesti kasutatakse tänavasedaanidel seal lukustuvat diferentsiaali? Mujal ikka selleks LSD on.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
25.01.2007 at 16:10 |
|
Vanaisa Moderator |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: vvt: Kas tõesti kasutatakse tänavasedaanidel seal lukustuvat diferentsiaali? Mujal ikka selleks LSD on.
LSD jah.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.01.2007 at 17:15 |
|
Indrek_S |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: otipoiss: Võibolla loll küsimus, kuid mulle kui kõrvaltvaatajale jääb selgusetuks see, üherattavedu. Kas tõepoolest ainult 1 ratas vedas?
enamus autodel ka tänapäeval veab üks ratas, kui just lukustatavat silda pole (või LSD või Positraction vms nimetused).
____________________________
not done until it's done |
25.01.2007 at 21:49 |
1 edit. Last edited 25.01.2007 at 21:49 by Indrek_S
|
vvt |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
LSD ei ole lukustuv sild või lukustuv diferentsiaal. Lukustuvaid diferentsiaale kasutatakse tavaliselt maastikuautodel (nt nukkdiferentsiaal, visko). LSD on piiratud libisemisega diferentsiaal ja seda lukuks nimetada on mingi soome keelest tulnud mögalaen (lukkuperä)või lihtsalt teadmatus. LSD=limited slip differential. Lukustuva diferentsiaaliga pole LSD-l midagi ühist.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
26.01.2007 at 17:53 |
1 edit. Last edited 26.01.2007 at 17:54 by vvt
|
vr_ |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
quote: vvt: LSD ei ole lukustuv sild või lukustuv diferentsiaal. Lukustuvaid diferentsiaale kasutatakse tavaliselt maastikuautodel (nt nukkdiferentsiaal, visko). LSD on piiratud libisemisega diferentsiaal ja seda lukuks nimetada on mingi soome keelest tulnud mögalaen (lukkuperä)või lihtsalt teadmatus. LSD=limited slip differential. Lukustuva diferentsiaaliga pole LSD-l midagi ühist.
ma nüüd küll ainult nokkimise pärast, aga loe ennem ikka läbi ka
on ju kasutatud sõna "või", ei öeldud et lsd on lukustatav sild..
quote: kui just lukustatavat silda pole (või LSD või Positraction vms nimetused)
____________________________
Imperialist 71 |
26.01.2007 at 18:05 |
|
vvt |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
See lukujutt sõiduautodel jookseb ka eespoolt läbi, ega ma pime pole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
26.01.2007 at 18:08 |
|
vr_ |
Suurte RWD sedaanide võrdlustest.
ja eespool läbistatud teemal sõnavõtjad on enne su postitust ka vigade paranduse korraldanud
____________________________
Imperialist 71 |
26.01.2007 at 18:26 |
|