register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid  
Poster Message
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
küsimus tegelikult sellest vallast, et kuidas saaks sisse roostetanud õhutus nipli lahti??? kõige hullem veel, et ühel pool on sellest ainult pool järel kuna keegi on vist meisliga kallal käinud( jutt käib Ford T-Birdi tagu pidurite õhutamisest)
EDIT by Newton: pealkiri mõistlikuks

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
05.01.2007 at 21:14 2 edits. Last edited 07.01.2007 at 10:35 by newton (Moderator)
R.Ott
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
WD40 peale alustuseks

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
05.01.2007 at 21:58
California
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Tagasilindrid peaks nüüd küll sellises hinnaklassis kaup olema, et kogu täiega väljavahetamine see kõige õigem tegu oleks. Kui juba niplid ümarad või suisa katki, siis vaevalt seal silindris seeski midagi asjalikku järgi on...
Kui aga torudel otsad liiguvad (kahtlane :)), siis äkki aitab ka stutsi vahelt õhutamine.
Ja kui juba pidurite kallal oled, siis vaheta ka vedelik kohe ära. Väheusutav, et sedagi tehtud on. Kui just lekkimiste tõttu "isevahetumist" pole olnud.

____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7
05.01.2007 at 22:04
Madlobster
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Mitte What???
Vaid


Edit: Jõudsid juba ära kustutada oma whati
05.01.2007 at 22:44 1 edit. Last edited 05.01.2007 at 22:44 by Madlobster
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
ma just selle pärast lahti kisungi, et piduri õli sees jummala süsimust ja õli varutud ja peaaegu vahetamist alustatud esimesed kraanid sain lahti aga tagumistega jama ja WD40 ei aitand midagi seal

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
05.01.2007 at 23:03
Cardo
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
siis ei olegi muud, kui ostad uued niplid ja vanadele keevitad mutrid peale, kevituskuum aitab roostet lahti ehmatada ja kui see ei aita siis pitsiga kuuma anda ja kui nippel ära murdub, siis on juba kehvem lugu
06.01.2007 at 02:58
mustus
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Tee nagu kästud. Vaheta uute vastu, need niplid painavad sind edaspidigi, proovi seal kitsas kohas mutter peale keevitada, maha pead sa sel juhul need siis ikka võtma. Suuna oma energia parem torustutside lahti saamisele. Kui ratta juurest ei saa, siis silla pealt kolmikust on mugavam. Võtad silindri koos toruga maha ja kruustangide vahel nikerdamine juba lapsemäng. Olen ka toru läbi lõiganud, kui stutsidel on lehtvõtmega võimalus nukid maha keerata, saab siis silmusega ligi. Uue toru tegemine on lihtne, kui on olemas rakis, millega toru otsi valtsida. Ette pead vaatama seda, et kui sul ei ole rakist, siis raud torud suht jäigad ja need kohad, kus on ümber toru spiraalne kaitse, mis sopale ja niiskusele toru sellelt kohalt õhemaks laseb roostetada. Need kohad on painutamisele eriti tundlikud. Ja kui toru lähebki katki, siis samad stutsid ja vask toru. Raud toru on vaja punaseks valtsimise ajaks kuumutada, külmalt läheb valtsides katki.
Igal juhul on pidurid autol asjad, kus ei tohi kokku hoida. Ära otsi sinna alternatiive, tee töö korralikult. Kui sa seda ei tee, lähed kruisi ajaks rivi ette, siis ei sõida sa kellelegi meile tagant sisse.
06.01.2007 at 03:33
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
üks jama selles, et sel pole teras niplid sel pronksist nipid.

Toru otste rakis on olemas, aha T-Birdil on väike jupp toru koos voolikuga mis taga ratasilindrisse läheb.

ja ikka plaanin silindrite vahetust ainult, et ei tea kaua ja kuna morgen lahti on

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
06.01.2007 at 10:24
ROKIPEER
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Mina olen murdunud nipleid välja keeranud paraja tähikuga, nats haamriga sisse peksta ja siis meelitada.
Mudugi igakord see ei õnnestu.
06.01.2007 at 11:07
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
niplid sain välja väiksema võtmega(krt isegi seal toll mõõdus võti) teine nippel tuli välja tükkhaaval aga silindrit vigastamatta ja nüüd uued niplid, klotsid ja torud tellitud jääb üle vaid neljapäeva oodata

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
06.01.2007 at 14:59
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
aap WD40 ei mõika midagi proovige valvoline roosteõli saate tunda mis tähendab roostevastane õli

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
06.01.2007 at 15:00
V8voge
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
WD 40 on vist igasuguseid arvamusi aga kui kuulata teiste jutte olen arusaanud et suuremalt osalt
see kraam on ennast väärt...
Ja see on selge et ega see aine ei tee suuri imesid,mõningates kohtades WD 40 aitab ja mõningates ei.Muidugi peab kannatust ja aega ka olema.(et lahti võetavat osa leotada...kasvõi üle öö)
06.01.2007 at 15:07
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
ma siiamaani valvoline oma kasutanud ja kui aus olla siis etem

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
06.01.2007 at 15:15
Jesper
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
WD40 ei ole üldse mingi roostevastane õli, vaid niiskuse vastane :) See, et teda roostevastasena müüakse on puhas marketing. Roostet võtab lahti näiteks MoS2.
06.01.2007 at 15:44
kalev35
  
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
ja kui MoS2 ka ei aita, on üks külmutamise efektiga toode CRC -lt näiteks. (Nimi pole kahjuks meeles ja lausa purki uurima ka ei raatsi enam minna.) 10-15min. leotamisega tuleb igal juhul arvestada.

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
06.01.2007 at 22:53
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Selle teema võiks LUKKU panna kuna mul juba ammu niplid lahti ja õlide eelistuse võite kirjutada õigesse teemasse

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
07.01.2007 at 10:08
newton
 
Moderator
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
paikas, sa ei ole selle foorumi päris ainuke kasutaja (kuigi su postitussageduse põhjal võib tõesti selline mulje tekkida) - seega palun ära muuda teemade pealkirju mittemidagiütlevaks ("LUKKU") kui sinul personaalselt nende vastu huvi kaob. Võib-olla on teisi, kes soovivad veel midagi öelda või nõu küsida ning tulevikus seda teemat ka otsinguga leida.
07.01.2007 at 10:34 1 edit. Last edited 07.01.2007 at 10:35 by newton (Moderator)
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
kui otsingusse panna siis leiab sealt veel teisigi teemasid kus on igaühe õli eelistus kirjas seega kirjutasingi,

...ja õlide eelistuse võite kirjutada õigesse teemasse

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
07.01.2007 at 12:18
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
niisiis sai uued niplid tellitud ja peale nädalakese oodamist siis nüüd pidurid "korras" muidugi sain hea ehmatuse osaliseks kui pidureid õhutasime.

Mina siis pumpasin.

ja kui juba pedaal ülesse hakkas jääma hakkas põhja alt kostuma sisinat igal vajutusel
peadpidi siis põhja alla ja kui pidurit vajutasin oli silmevahe õli täis ehk siis toru(d) katski ja seal hoopis viga oligi, mina viilisin isegi 9 silmus võtmest pidurite õhutamiseks võtme

seega küsimus, et kas on võimalik sinna mingite stutsidega vahejupp(d) panna ja kust neid stutse saada võiks???

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
11.01.2007 at 20:13
Vanaisa
  
Moderator
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Jupphaaval jäädki vahetama (ja maksad kokkuvõtteks mitu korda rohkem).
Kui sul juba kuskilt toru läbi mädanenud on, siis suure tõenäosusega on kogu torustik läbi ja soovitav oleks kogu pikkuses nad välja vahetada.
Kisu toru alt ära ja näit. Pidurimeister teeb sulle uue.
Julgem sõita ka, kui tead, et torud terved all on.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
11.01.2007 at 20:16
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
hedk peale postituse kirjutamist saigi aeg esmaspäevaks kinni pandud, et läheb torude vahetamiseks ja vahetatakse kõik torud ja ka voolikud ära kuna pidurid on ainukesed asjad mis natukene ohjeldavad seda lolli puksi rooli ja istme vahel

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
11.01.2007 at 20:24
askeldaja
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
Pidurid on küll väga karmilt elu ja tervisega seotud: kui lahti ei tule, osta uued detailid Kõik, mis vähegi kahtlased. Pidurid on olulisemad kui liikuri sooritusvõime.

Tõsijutt!
11.01.2007 at 20:42
paikas
 
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
herr. askeldaja vist ei lugenud viimast postitust, et auto läheb piduri torude vahetusse esmaspäeval ja et niplid ammu lahti ja juba too asi funxib

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
11.01.2007 at 21:06
mustus
Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid
seega küsimus, et kas on võimalik sinna mingite stutsidega vahejupp(d) panna ja kust neid stutse saada võiks
Vastan siis sellele küsimusele ka ära, nagu nii tahab keegi teada. Jah on olemas sellised stutsid, millega piduritoru saab jätkata. Olen ise pidanud jätkama toru selle vahetuse ajal. Neid junne ostsin tavalisest survevoolikute müügiga tegelevast firmast.

Jätkasin selle pärast, et toru kogupikkus a 4m. Jookseb see mööda raame ja raami ristitalade pealt jne, lõpuks mootori vahelt peasilindrini välja. Torud paigaldatakse aga raamile siis kui kere veel peal pole. Nii ei keeragi ühe tükiga kogu seda kurvilist teekonda välja ning tegin katkestuse.
Välja näevad need sellised nagu vaskveetorude ühendamisel kasutatavad sõrmustega stutsid, ainult et väiksemad. Mina kasutasin 5mm stutsi ja olen asjaga rahul. Muidugi ei paikaks ma rooste poolt lõpnud torusid, aga sedagi tehakse, sõltub olukorrast ehk ikkagi ajutine vajadus, kuniks uue toru alla saab.
12.01.2007 at 00:32 1 edit. Last edited 12.01.2007 at 00:33 by mustus
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pidurite õhutamine - kinniroostetanud õhutusniplid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.