register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Excursion  
Poster Message
Diiler
Excursion
Tekitati küsimus kas Ford Excursioni jaoks peab olema C kat load või mitte.
17.01.2007 at 17:31
paikas
 
Excursion
mis ta rega mass on??? mu arust oli alla 3,5 tonni seega b kat

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
17.01.2007 at 17:35
Saemees
 
Excursion
Minu teda sõltub see reg. tunnistusele märgitud registrimassist, ehk kui üle 3,5T siis jah.

EDIT. Näe, juba jõuti

____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175
17.01.2007 at 17:36 1 edit. Last edited 17.01.2007 at 17:37 by Saemees
Diiler
Excursion
Wikipedia väidab olevat 3261 kg.
17.01.2007 at 17:37
Saemees
 
Excursion
quote:
Diiler: Wikipedia väidab olevat 3261 kg.
Siin loeb pigem see, mida ARK'i tarkurid väidavad...

____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175
17.01.2007 at 17:39
paikas
 
Excursion
pohh need ark teadurid vastavalt seadusele on 3500Kg piiriks kui on isegi täpselt 3,5 tonni siis kehtib b kati luba... ise sõitsin treilaga niimodi ringi ja ükski koer ei haukunud


____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
17.01.2007 at 17:46
Diiler
Excursion
aga veel üks loll küsimus! kas nad vaatavad seda tühimassi järgi või täismassi järgi. Kõige rohkem see asi vist huvitab ikka neid siniste vilkuritega tegelasi.
17.01.2007 at 17:56
paikas
 
Excursion
registri massi järgi... kuna registrimass ei pruugi olla täismassiga võrdne

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
17.01.2007 at 17:57
Diiler
Excursion
Leidsin Fordi enda saidilt, et auto reg. mass on ikka 4183 kg. Seega on C kat.
17.01.2007 at 18:03
paikas
 
Excursion
muidu neid on ju 2-te varjanti ka
ja mitte c kat vaid c1 katt alles :P


____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
17.01.2007 at 18:06
tfr
 
Excursion
quote:
Diiler: Leidsin Fordi enda saidilt, et auto reg. mass on ikka 4183 kg. Seega on C kat.

Mis ta tühimass on? Kui see 3261, siis teoreetiliselt saab ta regida nii, et kandevõime on 239kg ja registrimass 3500 ning võib veel B-katiga sõita. Tõenäosus, et sinivalged tee ääres kaaluma hakkavad, palju Su peal olevad Sina, naine, 2 last ja kodinad kokku kaaluvad, on ikkagi üsna väike.

Lõviosa siinmail ringiliikuvate Hummer H2-dega näiteks on täpselt nii tehtud, kuigi seal jäi kandevõimet veidi rohkem järele - lausa 400kg kanti vist.
17.01.2007 at 18:33 1 edit. Last edited 17.01.2007 at 18:34 by tfr
Astro SS
Excursion
Paneme terminid paika.


Copy/Paste

Riigiteataja Liiklusseadusest




Registrimass on juhi, sõitjate ja veosega täisvarustuses sõidukile registreerimisel määratud suurim mass, mis ei või ületada valmistaja lubatud suurimat massi.

Tegelik mass on sõiduki mass antud hetkel koos juhi, sõitjate ja veosega.

Tühimass on juhi, sõitjate ja veoseta täisvarustuses sõiduki mass, mille on määranud valmistaja.

;)





____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
13.02.2007 at 21:50
Bikerman
 
Excursion
Ja kui üritad susserdada,siis saad kümne inimese asemel vaid 3 küüti võtta(ja need ka otse koonduslaagrist).Kas on siis kasu,et tal on 10 kohta.
13.02.2007 at 22:40 1 edit. Last edited 13.02.2007 at 22:40 by Bikerman
Garfield
  
Excursion
quote:
Bikerman: Ja kui üritad susserdada,siis saad kümne inimese asemel vaid 3 küüti võtta(ja need ka otse koonduslaagrist).Kas on siis kasu,et tal on 10 kohta.
10 kohta on halb näide, see läheb juba D-kati alla. :)
Teemast niipalju, et kui veel haagiste maailma minna siis on veel keerulisem, eriti meie "vähemteadjate" politseinike hulgas. Väide maanteel: kui on auto registrimassiga 3500kg (B-kat) ja sellel järel haagis registrimassiga 2200kg, siis on autorongi kogumass 5700kg ja on vaja C1E lubasid, sest LE §2 punkt 40 "Autorongi registrimass on kõikide kokkuhaagitud sõidukite registrimasside summa." Kui väitsin vastu, et liiklusseadus ütleb: et BE kategooria alla kuulub "B-kategooria auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ületab auto tühimassi või autorongi registrimass ületab 3500 kg", siis ikka punnitamise peale sain õiguse. Hea on ennast varustada asjakohaste dokumentidega (LE-LS) ja piisava kannatusega, et ka vähemteadlik element targemaks saaks. Ja kerghaagistest (üle 750kg) raskemate haagiste (kõik autotreilerid ntx.) vedamisel on E katt ikkagi vajalik.

____________________________
Focus RS
14.02.2007 at 11:02
epsum
Excursion
Garfield, mitte jälle päris alati pole kerghaagistest raskema haagise vedamisel vaja E kati otsa.

Kui auto reg.mass on 1800 kg, haagis kaalub 400kg ja on kandevõimega 1000kg, siis panen oma autole sappa haagise ja haagisele auto massiga kuni 1000kg, mille tulemusena on auto+ haagise mass 3200kg ja pääsen E nõudest.
14.02.2007 at 15:17
tfr
 
Excursion
quote:
epsum:Kui auto reg.mass on 1800 kg, haagis kaalub 400kg ja on kandevõimega 1000kg, siis panen oma autole sappa haagise ja haagisele auto massiga kuni 1000kg, mille tulemusena on auto+ haagise mass 3200kg ja pääsen E nõudest.

Muu hulgas ei tohi ka haagise registrimass ületada auto tühimassi. Ehk siis, eeldades, et selle haagise kandevõime ongi täpselt 1000kg, peab auto tühimass olema 400kg. Minu konnasööjate perevagunil on näiteks kandevõime 560kg.

Kuigi, minu puhul konkreetselt asi ikkagi toimiks - 1430kg tühimass lubaks juba seda käru vedada ja 1985kg registrimass jätaks autorongi registrimassi ka veel alla 3500kg piiri.
14.02.2007 at 15:35
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Excursion  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.