Poster |
Message |
tfr |
Chevy Astro?
Hei,
pereauto (tingimused: soovitavalt 4WD, halvemal juhul RWD, kindlasti automaat ja (maht)universaal) otsingul on muude kandidaatide (milleks on peamiselt 2.5 V6 Omega Caravanid) hulgas silma jäänud ka üks AWD 4.3 Chevy Astro:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=4789
Oskab keegi midagi öelda selle auto ajaloo kohta konkreetselt või Astrode kohta üldiselt? Palju tal ntx kütusekuluks linnas/maanteel arvestada võiks (et seda vähe ei ole, kujutan ma isegi ette )?
Kone on tal vist mingi 190hp V6, aga mis tüüpi kast tal all on ja kuidas selle vastupidavusega on? TransRemi tahaks hea meelega vältida vähemalt mõnda aega
Rgds,
Indrek |
16.03.2002 at 18:03 |
|
Olds |
Chevy Astro?
Ega seda kütusekulu palju ka pole. Siiski see 190hp. tundub tsipa kahtlane |
16.03.2002 at 18:09 |
|
urmas |
Chevy Astro?
Meil firmas on 91.a. 4WD 4.3 Astro ja see on VÄGA vinge sõiduriist. Benakulu mõistliku sõidustiili juures on 11,5 maanteel ja 16,5 linnas. Astrol on automaatkast. Jah, mootor on väga erk ja võimas. Meie auto ajalugu on 100% teada. Ta on sõitnud 230tkm ja selle aja jooksul on kastis ja mootoris vahetatud ainult õlisid. Esisilla hoovastik on sellises konditsioonis, et tahab iga paari aasta järel midagi uut saada. Gaasipedaali asendi anduri signaaliga on ka mingi kamm olnud, kuid sellest saadi osi vahetamata mööda. Hiljuti oleme vahetanud rooli kardaanliigendi. Maaletoomise maksude suuruse tõttu registreeritakse Astrod kaubikuteks e. ametlikult ei tohi kasutada kolmandat rida istmeid. Veokite kindlustusmaksud on suuremad, laevapiletid kallimad, ülevaatus igal aastal.
Olen konkreetsesse isendisse sisse vaadanud ja minule meeldiks see väga, aga ega ei saa kõiki maailma autosid kokku osta. |
16.03.2002 at 19:54 |
|
tfr |
Chevy Astro?
quote: oldsmobile wrote:
Ega seda kütusekulu palju ka pole.
Oleneb ilmselt mõõdupuust. Harju keskmisega võrreldes on mingi 18-19 linnas / 11-12 maanteel ikka omajagu. A noh, Fronteral oli mul ka samapalju.
quote:
Siiski see 190hp. tundub tsipa kahtlane
No niipalju pakub carpoint.msn.com '96 aasta 4.3 konele.
Rgds,
Indrek |
17.03.2002 at 16:44 |
|
tfr |
Chevy Astro?
quote: Mustang GT 94 wrote:
Maaletoomise maksude suuruse tõttu registreeritakse Astrod kaubikuteks e. ametlikult ei tohi kasutada kolmandat rida istmeid.
No see pole probleem. Kolmanda istmerea katkuks ma ilmselt niikuinii välja - tunduvalt tihemini on mul vaja koera vedada kui 7 inimest.
Rgds,
Indrek
|
17.03.2002 at 16:45 |
|
Joel |
Chevy Astro?
Ma ei oska Astro kohta midagi öelda, aga soovitaksin pigem Opel Omega idee juba eos maha matta. Mul on neljal tuttaval olnud Omega vla. vahemikus 1995-1998, ühel 2,0 8V, kahel 2,5 V6 (üks on Caravan) ja ühel MV6. Kõik on seda Omegat maapõhja vandunud. Ilus, suur ja mugav auto küll, kuid vastupidavus on täiesti null. Üks mees (see 2,0 8V) on autosse niipalju pappi tagunud, et ei raatsi enam maha müüa ja plaanib sõita niikaua kui tuleb romulasse viia. Üks 2,5-ne vahetati BaltMotorsis pärast iganädalast garantiiremonti lõpuks teise samasuguse auto vastu. 2,5-sel Caravanil käivad aeg-ajalt mingid elektriprobleemid - kompuuter hakkab mingeid "hieroglüüfe" näitama ja mõne aja pärast on aku dead. MV6-t ei jaksanud tüüp enam remontida, müüs 110000-ga kaks kuud ja andis lõpuks 66 kiloga käest ära. Nüüd maksab iga kuu u. 4 kilo Peugeot 307 liisingut ja on õnnelik. |
18.03.2002 at 11:34 |
|
tfr |
Chevy Astro?
Hei,
niih. käisin siis täna seda Astrot vaatamas. käimasaamiseks läks umbes 15 minti (aku oli tühi, aga tundus ka et starteri pendiks ei olnud päris okei). esimene parem püsikiirusliigend tegi ka üsna koledat häält, kui ma seal platsi peal ukerdada püüdsin (kaugemale mind ei lastud). ülevaatus ka läbi. kui käima läks lõpuks, siis olid pidurid kinni roostetanud (teine vend, kes seda fakti ei teadnud, väitis et kuu aega seal platsil olnud asi, tegelt ilmselt muidugi jupimaad rohkem) - kõvasti gaasi tallata, siis lõpuks käis raksakas ja hakkas liikuma ka. edasi liikus enam-vähem normaalselt. konditsioneer paistis korras olevat, cruiset ei saanud platsikiirustel proovida.
kui 3 rida istmeid sees, siis taga pole üldse ruumi (ei koera ega ka ntx lapsevankri jaoks) - vaatasin sisse ka selle mõttega et kas annaks 2. rea vahelt välja tõsta (kus 2 kohta on) ja 3nda rea teiseks tõsta, et taha ruumi jääks, aga esimese hooga midagi ilusat välja ei mõelnud.
uurisin servast ka varianti, et näitaks liisingule kõrgemat hinda ja saaks selle arvelt äkki liisingu sissemakset pisemaks, aga arvati et ta on niigi kallis ja tuleks BRC-s ära hinnata, ja seal ei läheks see läbi. kauplemisruumi ei uskunud ka olevat, isegi kui ütlesin et seal on tööd ilmselt ka omajagu. kummid olid ka naelad all, niiet suvekate peale tuleks ka kohe esimene paras väljaminek.
nii et, krt, ei teagi praegu. naine pold ka erilises vaimustuses asjast üldse ja eriti punasest sisust. peab vist ikka tartusse seda '98 Omega Caravani chekkima minema.
Rgds,
Indrek |
18.03.2002 at 15:23 |
|
tfr |
Chevy Astro?
quote: Joel wrote:
aga soovitaksin pigem Opel Omega idee juba eos maha matta. Mul on neljal tuttaval olnud Omega vla. vahemikus 1995-1998, ühel 2,0 8V, kahel 2,5 V6 (üks on Caravan) ja ühel MV6. Kõik on seda Omegat maapõhja vandunud.
Hm, huvitav. Mul on endal viimase paari aasta jooksul olnud kogemusi '98 Vectra Caravani ja '99 Fronteraga - need panid mind küll oma seniseid (peamiselt kunagisest ammusest '85 Ascona omamisest pärit) arvamusi Opelist tugevalt revideerima. Koostekvaliteedi ja materjalide poolest sama aasta japsidest/prantslastest ikka peajagu üle. Selle aja jooksul, mis mina nendega sõitsin, ei lagunenud nad ka ühest otsast, see Vectra sõidab ka muretult siiani edasi.
Omegaid on ka paar-kolm tükki tutvusringkonnas, nenelt pole ka ühtegi paha sõna kuulnud.
Rgds,
Indrek
|
18.03.2002 at 15:27 |
|
anti |
Chevy Astro?
Olen paar Omega't ja Senator'it pidanud. Suur, mugav, võimas. Omega'te (olenemata väljalaskeaastast)süüks saab panna vaid esisilla kiiret kolisemahakkamist, väiksema mootori puhul kõrget mürataset, muu on tasemel |
18.03.2002 at 15:38 |
|
Riho |
Chevy Astro?
Olen minagi 2 Omegat ära pidanud ja kommentaar lühike: kui liiga pedant ei ole, siis aitasb sõita küll, ka bensu kulu selle suurusega auto kohta minimaalne. Kui iga kolinat hakkad tagaajama ei ole mõtet seda marki masinat osta.
Kui järele mõelda, pole sel puhul üldse mõtet igapäevaseks kasutamiseks autot osta. |
18.03.2002 at 15:59 |
|
Joel |
Chevy Astro?
quote: Riho wrote:
Kui iga kolinat hakkad tagaajama ei ole mõtet seda marki masinat osta.
Selles suhtes on Sul õigus küll. Samas, minu tuttavatel ei olnud pahatihti ainult kolinaprobleemid. Tegelikult ei arva ma Opelist üldse mitte halvasti - esivanem sõidab Zafiraga ja pole häda midagi - väike, aga uskumatult ruumikas auto - kaks istet veel pagassi põhja sees...
Aga ühe võimalusena soovitaksin veel kaaluda Toyota Previa soetamist. Sõitsin paar aastat tagasi mõni aeg sellisega '92 aastast, 2,4 bensiin, aut., tagavedu ja ei oska mitte ühtegi paha sõna öelda. 8-kesi sees + kõikide kahe nädala pagas tuli Euroopa tuuril keskm. kuluks alla 10 l/100km. Kellelegi jalgu kah ei jäänud... |
19.03.2002 at 10:36 |
|
tfr |
Chevy Astro?
quote: Joel wrote:
Opelist üldse mitte halvasti - esivanem sõidab Zafiraga ja pole häda midagi - väike, aga uskumatult ruumikas auto - kaks istet veel pagassi põhja sees...
Zafira on päris mõistlik atribuut (eriti see 200-hepane 2.0 turbo, mis just müüki tuli ), aga esimese hooga üritaks ikka neli- või tagaveolist leida. terve see talv Civicuga sõites nutsin taga, naine ei luband käsipidurit ka tirida koguaeg :P
quote: Aga ühe võimalusena soovitaksin veel kaaluda Toyota Previa soetamist.
Previa on jah lahe, aga selle järelturg on mingitel arusaamatutel põhjustel täiesti null - ma tean paari tuttavat, kes on konkreetselt mitu kuud lootusetult otsinud seda omale ja lõpuks ikka käega löönud ja millegi muu ostnud. ju siis omanikud on kõik nii rahul, et sõidavad sellega surmani
Rgds,
Indrek |
19.03.2002 at 12:33 |
|
Joel |
Chevy Astro?
Kuldses Börsis neid ju päris mitu - viimane isegi 4WD. Koppisin KB netilehelt välja.
TOYOTA PREVIA 2.0 GL -92 pun., bens., 7 kohta, 2 luuki, kondits., külmik, autom., stereo CD, woofer, OZ valuveljed, 100000 kr. Tel: 051-63514,
TOYOTA PREVIA 2.4 -91 valge metallik, 7 kohta, el.aknad, automaat, konditsioneer. Kiire! 82000 kr. Tel: 055-615183,
TOYOTA PREVIA 2.4 -97 heas sõidukorras, tumendatud klaasid, autopiloot, signalisatsioon, kesklukk, läbisõit 120 000 160000 kr. Tel: 051-57971,
TOYOTA PREVIA 2.4 B -91 Taanist, Eestis sõitnud pole, v. vahet mikrobussi Ford Transit, pikk, vastu. Tel: 055-37867,
TOYOTA PREVIA 2.4 GL -99 kliima, Webasto, külmutuskarp, 4x el.aknad, el.peeglid, 2x el.luuk, ABS, kat.raamid, kesklukk, rooliv., turvapadjad, hoold.rmt., t.pun. met., stereo,otse Saksast, 209.900 kr. Liisingu- ja järelm.võimalus. Tel: 050-17223,
TOYOTA PREVIA 2.4 I -91 . v. vahet. mikrobussi vastu. 84000 kr. Tel: 051-82525,
TOYOTA PREVIA 2.4 I -91 hele met., kesklukk, rooliv., ABS, tulede korr., alarm, 2 katuseluuki, stereo, el.aknad, el.peeglid, konks,. Vahetusvõimalus. http://www.danlor.ee 96000 kr. Tel: OÜ DANLOR, 0-6720405
TOYOTA PREVIA 4WD -97 heas sõidukorras, ls. 106 000, turvapadjad, el.aknad, signalisatsioon, metallik tumesinine, tumendatud klaasid, autopiloot. 165000 kr. Tel: 051-57971,
Sorry, kui spämmiks läks... |
19.03.2002 at 15:17 |
|
aarekas |
Chevy Astro?
Olen pikalt sõitnud Senaatoriga, Asconaga, kuid Opel jääb ikka Opeliks.( Omegaga sai ka proovitud, aga ei.) Viimase pool aastat olen vaheldumisi sõitnud BMW 520IA ja GMC Safariga ning Opelit enam ei igatse. Ah jaa kõik autod on olnud automaatkastiga, ma olen nii mugav küll, et ilma ei kujutagi ette. Astro bensu kulu peaks keskmise sõidustiili juures umbes 11-12 liitri kandis olema. Maanteel kui kiirus üle60 miili suurt ei käi saan isegi alla 10 hakkama. Minu omal on tagavedrud otsas( need ju plastikust), eks esisild tahab ka aeg-ajalt kontrollimist, mootor vähe suurem, teed hullud ja ega ma ei hellita autot kah. |
19.03.2002 at 20:58 |
|
rafael635 |
Chevy Astro?
mis puutub previasse, siis omasin sellist isendit ja ainult kiitvaid sõnu siiski ei hüüaks. suureks miinuseks on ilgelt kirves varuosa ja nende saadavus on suht nigel. toon ühe lihtsa näite:
vahetasin amordid ja ühtlasi tahtsid vahetamist esiamortide puksid, see osutuks selliseks kaubaks, mida hakati mööda soome ja rootsi ladusid otsima, leiti- hinnaks öeldi 2300 tk. mina pean seda väga kirveks, sest saksa autol samast aastast maksab ta 150-300 eek. kui pigistada kinni japside varuosa poliitikale ja sellele, et plekk on umbes sama õhuke kui paber, siis mulle väga meeldis previa kontseptsioon, mul oli 92.a. 2,4 7 kohaline(taga oli 2 kapteni tooli ja üks kolmene rida pinke, mida sai hõlpsasti külgedele üles tõsta ja oli väga suur pakiruum) bensu võttis ta maantel 10 l ja linnas oli vist maksimum 13,5- sõltub kuidas tallata.
|
20.03.2002 at 21:42 |
|
urmas |
Chevy Astro?
quote: tfr wrote:
vaatasin sisse ka selle mõttega et kas annaks 2. rea vahelt välja tõsta (kus 2 kohta on) ja 3nda rea teiseks tõsta, et taha ruumi jääks, aga esimese hooga midagi ilusat välja ei mõelnud.
Vanemal Astrol on 2. ja 3. rida identsed ja käivad sisse/välja mõne sekundiga. |
20.03.2002 at 22:06 |
|
|