Poster |
Message |
anryo |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Hoi,
Mure siis järgmine, tööautol üks esituli seest udune. Saksa Auto oskab loomulikult vaid vahetust välja pakkuda...
Jama selles, et tule kättesaamiseks tuleb ka esipamper ära keerata, mida ise teha ei viitsiks. Seega proovisin eile fööniga kuivatada nii seest kui väljastpoolt. Esialgu oli kõik OK ja tundus, et sain selle sealt välja, kuid täna hommikul jälle seis endine. Juurde ei saanud see niiskus kusagilt tulla, sest öösel oli ilma ju miinuses. Järelikult ei tulnud ikka välja piisavalt.
Tuleklaas ka eest ära ei käi, seega ainukeseks ligipääsukohaks on üks kaugtulepirn ja selle auk. Mul omal paar teooriat veel on aga äkki kellegil sarnase murega kokkupuudet.
Anryo.
Edit. Ahjaa, autoks 2002 Passat.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
21.01.2007 at 13:44 |
1 edit. Last edited 21.01.2007 at 13:44 by anryo
|
paikas |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
võta ära tagant kate, mille taga pirn asetseb. Ning sõida paar päeva ilma ringi ja ongi puhas, või siis soojusta eest kuuma puhuriga niikaua kui niiskus väljas, muidugi samuti kate tagant eest. ning kui uuesti tekib siis tuleb kontrollida, ega tuli kusagilt vigastatud ole.
____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995 |
21.01.2007 at 13:59 |
|
anryo |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Seda puhuri asja juba proovisin - kuid panin katte pärast tagasi. Proovin sama uuesti, kuid jätan katte eest ära nüüd. Näis, kas aitab. Ise mõtlesin, et valaks törtsu piiritust ka tule sisse? See peaks ju vee siduma ja siis välja aurama?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
22.01.2007 at 12:35 |
|
fire83 |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Mingi aeg oli siin teema, kuidas Tauruse laterna roostes reflektorit remontida, nüüd siis Passatil silmad märjad.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
22.01.2007 at 12:49 |
|
raix_ |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Ma tõmbasin kunagi tolmuimejaga (revers reziimil) niiskuse välja.
Pärast paned katte silikooniga tagasi ja korras.
Mul kestis pärast väga hästi. |
22.01.2007 at 12:56 |
|
5.0 |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
minul selline kogemus- kuivata palju tahad, natukese aja pärast niiskus jälle tagasi. Võtsin siis silikoonipüstoli ja lasin tuleklaasi ja korpuse eralduspinna silikooniga kokku (läbipaistev neutraalne silikoon) ja tõmbasin sõrmega üle, et ikka ilusasti kõigi pragude vahele läheks ja pärast seda niiskusega asi korras. Kas sa tulele, ilma eest võtmata, niipalju ligi pääsed, seda ei oska muidugi öelda. |
22.01.2007 at 12:56 |
|
margus61 |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
quote: anryo: ... äkki kellegil sarnase murega kokkupuudet.
Mul sama kontserni autoga oli sama häda. Pärast mitteärakäiva tuleklaasi eemaldamist ja hoolikat tagasikleepimist tulin järeldusele, et kui see niiskus ikka nii väga tahab seal tule see pesitseda, siis las ta on ja mina jätan ta hinge rahule.
Hästi ei usu, et pirni august vesi sisse saab. Pigem võiks oletada kuskil mingit mittemärgatavat mikropragu, sest niiskuse kogus oli pärast auto pesu kohe suurem. Plaanisin naljapärast mingi klaasivahaga kokku möksida kogu tule ja vaadata, mis teeb, aga sinna ta jäi. |
22.01.2007 at 12:59 |
|
anryo |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Aga äkki peaks paar tuulutusava just lisaks puurima? Eks kuidagi see niiskus sinna sisse on saanud. Kuid, ma ei usu, et tegemist praoga - vastasel juhul peaks ju suvel see ikkagi sealt välja auruma, kui pikalt vihma ei saja. Ning vastupidi jälle sügusel järjest lisanduma. Seal autol aga kogu aeg kerge udu () sees.
Ega muidu niiskusest poleks kottigi aga see murrab niipalju valgust, et tuli ei näita muffigi pimedas.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
22.01.2007 at 13:04 |
1 edit. Last edited 22.01.2007 at 13:07 by anryo
|
corylus |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Tere
Natuke küll teemast välja, kuid niiskus ikka teemaks.
Kunagi ühel minu tuttaval oli mingisugune Rover, mis oli uduse ja vihmase ilmaga kapriisne korralikult töötama. Ühel vihmasel päeval tiris ta siis oma Roveri lipsu otsas minu juurde. Mootor töötas nagu pudrupada. Peale jagaja kaane eemaldamist oli minu imestus üsna suur. Nimelt on jagaja rootoril vasest kontaktid ja jagaja kaanel alumiiniumist, viimased olid ka paksu oksiidiga koos. Imestus just selle pärast oligi väga suur, teades, et vase ja alumiiniumi vahele tekib oksiidi ja just eriti niiskuses. Jagaja kaan oli seest ka üpris niiske. Teades, et Rover on inglise auto ja teades milline kliima on valdavalt Inglismaal, ei saanud päris hästi aru miks on jagaja kaane kontaktid tehtud alumiiniumist. Puhastasin kontaktid ära ja auto mootor töötas kohe eeskujulikult. Järgmisel (vihmasel) päeval oli kutt jälle nööri otsas tagasi minu töökojas. Täpselt sama lugu, jagaja kaane kontaktid paksult oksüdeerunud. Eelmisel korral ja ka seekord määrisin kontakte lisaks veel määrdega, et oksiid ei tekiks nii kiiresti. Kolmandal päeval kordus jälle sama lugu. Siis ma otsustasin hakata võitlema niiskusega, mis kogunes jagaja kaane alla. Puurisin jagaja kaane sisse 4 väikest auku, 2 lähestikku ülessepoole jäävasse ossa ja kaks auku mis jääksid allapoole, kui kaan on paigaldatud. Ja peale seda päeva too tuttav rohkem selle murega mind ei tülitanud. Pöörlev rootor ilmselt peksis niiskuse aukudest välja. Ja ka loomulikul teel saab niiskus sealt välja ventileeruda.
Soovitan ka tuledesse üles ja alla paar peenemat auku puurida, siis saab niiskus ülemiste aukude kaudu välja. Vene ajal valasin ma tuledesse törtsu piduriõli mis ka niiskuse endasse kogus.
Niiskus tahab väljaventileerumist saada.
Head katsetamist ja julget pealehakkamist! |
22.01.2007 at 16:18 |
|
anryo |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Nende aukude kohapealt mul pigem mure, et äkki hakkab sealt hoopis niiskus sisse minema? Kuidas sa talle ikka selgeks teed, et vat sisse minna ei tohi - küll aga tohid sealt välja tulla....
Mis aga sellest piirituse asjast arvata?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
22.01.2007 at 17:25 |
2 edits. Last edited 22.01.2007 at 17:26 by anryo
|
hunt |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Vene ajal, eriti Lambaosariikides, oli ju ''kõvematel meestel'' mingi punast värvi disainvedelik Sigullide tuledesse valatud. Äkki peale tuuningefekti oli sellel ka tõesti mingi niiskustimav funktsioon. Aga tegelikult nende aukude puurimisel on uba sees, oma Samaral lapsepõlves samamoodi tehtud ja justkui aitas.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
22.01.2007 at 18:04 |
|
R.Ott |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
quote: hunt: Vene ajal, eriti Lambaosariikides, oli ju ''kõvematel meestel'' mingi punast värvi disainvedelik Sigullide tuledesse valatud.
See oli piduriõli
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
22.01.2007 at 21:08 |
|
5.0 |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
quote: hunt: Vene ajal, eriti Lambaosariikides, oli ju ''kõvematel meestel'' mingi punast värvi disainvedelik Sigullide tuledesse valatud. Äkki peale tuuningefekti oli sellel ka tõesti mingi niiskustimav funktsioon. Aga tegelikult nende aukude puurimisel on uba sees, oma Samaral lapsepõlves samamoodi tehtud ja justkui aitas.
sellel polnud tuuninguga küll midagi pistmist- see oli pidurivedelik, mida enamus autosid kasutas. Žigullil oli kollane neva vedelik ja enamusetel muudel see kastorka baasil punane ja just niiskusesidumise võime pärast seda sinna valatigi. Ei tulnud kellelgi pähe seda tuuninguks kasutada.
|
23.01.2007 at 08:44 |
|
Fog |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Tuli peaks põledes ikka päris soojaks minema seest, seega paar auku alla ja üles, ning pirni soojus kütab auru minema. Suhtkoht samamoodi, kui tagaklaasisoojendaja.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.01.2007 at 09:02 |
|
jaju |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
njaa, mul 1999-2000 passat ja sama jama, kuid pole vist ainult niiskus vaid ka määrdunud
passati foorumis ka sellest juttu, kiiruga leitsin selle lingi
http://www.passat3b.de/phpBB2/viewtopic.php?t=39872&highlight=scheinwerfer
seal kuskil oli ka juttu kuidas üks tüüp tule ära võttis ja ära pesi leigevee ja pesuainega ja pärast loputas (vesi + nõudepesumasina lisandiga mis klaasid läikima paneb) ja kallas välja niipalju kui sai ja sis kuivatas fööniga ja sai korda.
edu proovimisel.
ise pean ka ette võtma aga pole aega leidnud, kuna vaja ju SBC tegeleda
Janek |
23.01.2007 at 10:02 |
|
vkx |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
quote: R.Ott: quote: hunt: Vene ajal, eriti Lambaosariikides, oli ju ''kõvematel meestel'' mingi punast värvi disainvedelik Sigullide tuledesse valatud.
See oli piduriõli
Palju seda sinna siis valati/peaks valama? Kui seal tule sees mingi punane õli ringi loksub ja klaasi ning pirni määrib, siis ma arvan, et sellest rohkem kahju kui kasu.
____________________________
Seville STS `02 |
23.01.2007 at 11:36 |
|
corylus |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
Palju seda sinna siis valati/peaks valama? Kui seal tule sees mingi punane õli ringi loksub ja klaasi ning pirni määrib, siis ma arvan, et sellest rohkem kahju kui kasu.
Punast BSK nimelist piduriõli valati ümmarguste tulede sisse. Tollal olid sellised tuled standardiks peaaegu kõikidele autodele GAZ-id, ZIL-id, Volgad, Moskvitšid, VAZ-id, UAZ-id jne. Piduriõli valati sisse üsna pisut, alt tule põhjast mõõdetuna võibolla 1 cm või sutsu rohkem. BSK piduriõli on nimelt hügroskoopne, st, et imab niiskust endasse.
PS Tuleb meelde, et uuematele tuledele enam ei saanud õli sisse valada, kuna neil olid ülal ja all augukesed sees, ilmselt tehases hakati aru saama, et peab ventilatsioon olema. Ja mingil ajal toodeti ka selliseid tulesid mis olid üleni klaasist ja kinnised. Tuli oligi nagu üks suur pirn, kui põles mingi hõõgniit läbi, siis pidi terve tule ära vahetama. |
23.01.2007 at 12:08 |
2 edits. Last edited 23.01.2007 at 12:13 by corylus
|
anryo |
Kuidas saab niiskuse esitulest välja?
quote: jaju: njaa, mul 1999-2000 passat ja sama jama, kuid pole vist ainult niiskus vaid ka määrdunud
passati foorumis ka sellest juttu, kiiruga leitsin selle lingi
http://www.passat3b.de/phpBB2/viewtopic.php?t=39872&highlight=scheinwerfer
Janek
Kas mõnes ingliskeelses foorumis pole vastavat teemat. Saksa keel olematult nadi...
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
23.01.2007 at 16:38 |
|
|