Poster |
Message |
vvt |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Ära sa nüüd nii järsult alusta, mina sain siin alles oma koosa, kui julgesin margi konkurentsitus üleolekus vähe kahelda
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.01.2007 at 10:25 |
|
Diiler |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Ja kõigile Opeli ja Cadi võrdlejatele tahaks meelde tuletada, et ka Nokias tehakse mobiil telefone ja autokumme... |
22.01.2007 at 01:19 |
1 edit. Last edited 22.01.2007 at 01:20 by Diiler
|
Astro SS |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: Diiler: Ja kõigile Opeli ja Cadi võrdlejatele tahaks meelde tuletada, et ka Nokias tehakse mobiil telefone ja autokumme...
..... ja lisaks ka kummikuid
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
22.01.2007 at 09:55 |
|
mrtn |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: FM02: 70tkm ilma sharniire vahetamata pole just eriline saavutus?
Eesti teedel on see minuarust küll "IME"...
ameerika või saksa auto puhul suht ime jah (kogemusi piisavalt). ootan huviga, millal nad pilukatele kasvõi poole peale järele jõuavad vastupidavuses, ostan kohe.
mrtn
(170K hondal ja toyotal, 0 sillajuppi läinud, kui kokku 4 stabikapuksi mitte arvestada) |
22.01.2007 at 14:59 |
|
jaak |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
E38'ga sain uute õõtsadega 26000km sõita. Nüüd lähevad garantiivahetusse mõlemalt poolt esimesed. Vahetatud sai esinduses pea kõik detailid veermikus ja roolisüsteemis ligi aasta tagasi. Peaks nagu kvaliteetauto olema, aga Eesti teed tundub et närivad detaile kiirelt. Samas pole ka midagi imestada, kui puksi suurused samad kui 5 seerial, samas mootor raskem koos auto enda massiga. C4 naisel samas käib vahetab iga 15000km tagant stabikapukse, rooliotsad, tagumised amordid ja 50000km jooksul on 2x õnnestunud ka roolilatti ja õõtsapukse vahetada. Sellist hooldetempot CTS puhul nagu näha ei tahaks, seega tasub kindlasti ju kasutajate arvamust kuulata ja tõde enda jaoks selgeks teha. Auto hind on auto juures üks komponent ja teine on järelhooldus, vähemalt minu jaoks. Näiteks võib minna ja võtta turu odavaima kastika Mazda B seeriast, kuid järelhoolduse hind garantiipiirini tõstab auto väärtuse kokkuvõttes hoobilt turu keskmiste hulka, kus juba valikus Isuzu ja Mitsubishi. Nagu vvt ütles, kellele ema kellele tütar, ma siis võtaks mõlemad
On küll kohatu võrdlus, aga Patroliga polnud 200 000km jooksul kordagi veermikuga hooldusesse asja.
Palju Viiking varuosadele garantiid annab? United annab kaks aastat. |
22.01.2007 at 15:54 |
|
FM02 |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: mrtn: quote: FM02: 70tkm ilma sharniire vahetamata pole just eriline saavutus?
Eesti teedel on see minuarust küll "IME"...
ameerika või saksa auto puhul suht ime jah (kogemusi piisavalt). ootan huviga, millal nad pilukatele kasvõi poole peale järele jõuavad vastupidavuses, ostan kohe.
mrtn
(170K hondal ja toyotal, 0 sillajuppi läinud, kui kokku 4 stabikapuksi mitte arvestada)
sõbral esindusest ostetud honda, sõitnud alla 100 tuhande ja pukse vähemalt 2 korda vahetand kui mitte rohkem+sarniire jne.
kui sa 170 kilo oled läbi sõit ja pole midagi vahetand siis on sul kas ime masin või pole sul veermikust enam midagi järel seal all |
22.01.2007 at 16:30 |
1 edit. Last edited 22.01.2007 at 16:31 by FM02
|
vvt |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Lagunemistempo on vägagi suhteline asi, tihti sama suhteline kui igasugu "sõidurõõmu" definitsioonid.
Edit: nagu eespool näha, on jaapani auto väidetavale lagunematusele ka mitmeid definitsioone...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.01.2007 at 16:33 |
1 edit. Last edited 22.01.2007 at 16:34 by vvt
|
PlyVal64 |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Veermik on kulumaterjal, või mis? Seejuures ei saa eriliste nnistatud isendite järgi automargi- või mudeli kestvust hinnata. Meie Sitikas sõitnud nüüdseks 101000, sellest 60% Tallinna maateedel. Vahetatud nüüd siis sumps kogu pikkuses, edeamordid, šarnirid, reaktiivipuksid ja ees kolmandad klotsid. Suverehvid, mis kruviti alla tehases 6,5 aastat tagasi, kannataks kulumismärkide järgi sõita veel ka järgmise suve. Juurde ostnud 2 naastrehvi esisilda, seega hetkel 11 teekõlbulikku rehvi. Kõik. Ahjah, üleeile panin kolmanda komplekti kojamehi ning veel on kulunud 10 H4 pirni, 4 pargipirni ja kaks numbritule pirni. Kas teeme järelduse, et Sitikad on ülikestvad?
Kõik sõltub siiski omanikust ja tema sõidumaneeridest. Lexuse võib ka 50K kilomeetriga Eestis raipeks sõita kui seda sihikindlalt teha. Või käia uue autoga paar korda rahvarallil absoluudiesikohta püüdmas ning OT'l parimat ringiaega taga ajamas ning kogu veermik vajab vahetamist paari tuhandese läbisõiduga. Kui aga sõita normaalselt, ei juhtu ühegi autoga tavaliselt suurt midagi. Tavaliselt...
Ei ole CTS selles suhtes ei hullem ega parem. Kui peab vastu 70K pealinna kuumaastikku, on tegu väga hea autoga. Mass ja jõud lõhub ning siin pole vaja hakata võrdlema 800kg/44kW pisiautot 1300kg/160kW luksusautoga. |
22.01.2007 at 16:50 |
|
FM02 |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Normaalselt sõita on lai mõiste. Linnavahel sõidavad enamus ühte moodi, sest liikluses ei saa teistest üle sõita ja ka mitte venida, muidu sõidetakse sust üle.
Maakohas kuskil võib rahulikku 30km/h sõiduga autot "säästa" või 130ga autot "lõhkuda" (või siis ringrajal)
Kuna minagi sõidan peamiselt linnas, omand erinevaid autosi suuruselt, siis omast kogemusest ütlen et 70 kilo ilma sillaremondita on ikka tase! Järelikult peaks hea auto olema.
(ei saa salata, ka ise vaatan aegajalt cts`i müügikuulutusi) |
22.01.2007 at 17:15 |
2 edits. Last edited 22.01.2007 at 17:21 by FM02
|
newton Moderator |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Tuletan igaks juhuks meelde, et selle teema pealkiri on "kasutatud CTS" ja see asub meie foorumi "USA autode" alajaotuses. |
22.01.2007 at 17:37 |
|
mrtn |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: FM02:
kui sa 170 kilo oled läbi sõit ja pole midagi vahetand siis on sul kas ime masin või pole sul veermikust enam midagi järel seal all
ei ühtegi klobinat, veermik täitsa alles. vanemad foorumikülastajad teavad, et mingit nunnutamist see masin näinud pole. aga ok, lõpetan offtopicu. |
22.01.2007 at 23:34 |
|
vvt |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: jaak: Vanaisa lingist jäi silma see:
Overall - Pros
1. very fun to drive
2. Bose stereo system rocks
3. Handles very well
4. comfortable seating
5. very nice looks to the car. I get tons of compliments
Overall - Cons
1. No convenient lights in the back
2. No automatic windshield wipers
3. Golf clubs don't fit in the trunk very well
Neid ameeriklaste avaliku arvamuse küsitlusi tuleb võtta kerge huumoriga. Nagu siingi, on kõik con'id pigem supiaur kui mingi tõsine jutt. Lihtsalt offtopicu korras meenub ammune Motor Trendi kestvustest eelviimase M5-ga, mille hulgas sisaldus ka arvamusküsitlus, kus oli peamiselt kritiseeritud seda, et tagaistmel pole topsihoidjaid. Üks arvaja oli ka märkinud "ebatäpset rooli ja vedelat vedrustust", mille peale ajakirjanikud huumoriga kommenteerisid, et kodanik sõidab igapäevaselt vist vormeliga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.01.2007 at 10:11 |
|
Madman |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
OT: Matrix Reloaded filmis ka cts-l väike kõrvalosa. Audist näidatakse vaid nina aga cts lastakse lõpuks suht sõelaks.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
23.01.2007 at 11:31 |
|
PlyVal64 |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Hinnalangus on ju täiesti normaalne? Kolme aasta ja 50-100K läbisõiduga peabki hind esinduslikel autodel kukkuma 50%.
Samas on absurdne see seis, kus mõnede markide või mudelite puhul küsitakse 200K läbisõitnud mitmeaastase raipe eest ikka 75% ostuhinnast. 0-50K on magus osa, 50-100 mõnus, 100-150 normaalne, 150-200 rahuldav ja üle selle ebarahuldav. Mõnel mudelil saabub ebarahuldav kiiremini aga aeglasemalt ei tule see peaaegu kellelgi. Auto hinda tuleb vaadelda ikkagi uue auto ostja sihtgrupi järgi, mitte kolmanda ringi rullnokkse autoostja arvamuse põhjal. 25% hinnalangust peale esindusest väljasõitmist ja esimest paari tuhandet on normaalne. CTS on siiski pisut edukama inimese auto ja nendele kõlbab tavaliselt vaid parim. Kui parim osa on riisutud, siis tuleb see välja vahetada ja "kaotatud" rahanumbri üle pikalt ei halata. Raha tuleb, raha läheb...
Edit: OT hinnakujundusest. Üks eredaim näide lausidiootsusest (andku mulle tegelejad andeks!): Uue auto letihind 262 000 koos käibekaga, siin tahetakse "soodushinnaga" 30K läbisõitnud sara eest käibemaksuta 244 000 Et maksan 25920 krooni peale 30K läbisõitmise eest või.... OT out. |
23.01.2007 at 17:38 |
3 edits. Last edited 23.01.2007 at 18:01 by PlyVal64
|
FM02 |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: Kaspar: Kisub veidi OT, aga Saksamaa hindadega on see asi, et nt mobile.de 15 kiloeurised hinnad on ka hinnad USA-s. Ehk sinna tuleb veel ühtekomateist juurde, alates tollist jmt. Koha peal Saksamaal korralikumad eksemplarid kipuvad üle 20 kiloeuri minema, mida ka muidugi ülearu palju ei ole. Samamoodi leiaks USA-st tõenäoliselt CTSi, mille hind meie mõistes oleks ülisoodne. Ma muidugi ei saa aru, et mis on see Leedu fenomen. Eestisse tuuakse ka USA-st autosid, aga nagu ma aru saan, siis Leedus müüakse ikkagi odavamalt.
No niipalju võin Leedu fenomeni kohta öelda, et see vend kes minule auto tõi, küll tolli ei maksnud
Sellest on võimalik kõrvale vaadata, teatud nurga alt. Aga see pole kõigi kõrvadele mõeldud teema...
Ok. vabndan, jälle kaldub asi teemast kõrvale, jutt käib CTS-ist.
|
23.01.2007 at 17:49 |
1 edit. Last edited 23.01.2007 at 17:56 by FM02
|
jjanno |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Tere
quote: FM02:No niipalju võin Leedu fenomeni kohta öelda, et see vend kes minule auto tõi, küll tolli ei maksnud
Sellest on võimalik kõrvale vaadata, teatud nurga alt. Aga see pole kõigi kõrvadele mõeldud teema...
Avalik Internet ongi maailma kõige salajasem asi.
jJanno |
23.01.2007 at 17:55 |
|
FM02 |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: jjanno: Tere
quote: FM02:No niipalju võin Leedu fenomeni kohta öelda, et see vend kes minule auto tõi, küll tolli ei maksnud
Sellest on võimalik kõrvale vaadata, teatud nurga alt. Aga see pole kõigi kõrvadele mõeldud teema...
Avalik Internet ongi maailma kõige salajasem asi.
jJanno
ma arvan et mõned saavad ikka aru ja eristavad kas millelegi viidatakse või räägitakse millestki! |
23.01.2007 at 17:58 |
|
Taavi |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Vvt sa vist ei tabanud minu irooniat seoses selle Audi kui handlingu-pill kommentaariga |
24.01.2007 at 11:39 |
1 edit. Last edited 24.01.2007 at 11:40 by Taavi
|
Jesper |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Ta arvatavasti tabas küll, aga tüürib teemat buumeriga võrdlemise poole |
24.01.2007 at 11:50 |
1 edit. Last edited 24.01.2007 at 11:50 by Jesper
|
Vanaisa Moderator |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Jaak ilmselt ikka võrdles raha järgi. Seda ma just mõtlesingi, et kas antud mersu on Saksas 300 000 eesti raha ringis...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
24.01.2007 at 18:17 |
|
DevilDeVille |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
w140 ikka va jõehobu või begemot aastast 1991 ja üles
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
24.01.2007 at 18:38 |
|
gretzky Moderator |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
Kiire pilk auto24.ee , piiriks S600 , 300k
härrased asi läheb juraks, kas ei tundu ...
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
24.01.2007 at 19:34 |
|
Märt |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: jaak: 3.6L mootoriga on ikka 400K ringis kasutatud peast. Korralikumad isendid 450K ehk isegi saksas. Aasta 2005. Lihtsalt tekkis mõte, et võiks väiksem auto olla, aga ei sobi ikka kuidagi.
EDIT: Aga muidu jah olen sellist testinud ja sobis.
Kes siin julges oelda, et CTS hind kukub kolinal
Uus S600 on silbris 2 288 020.- eeku, Jaagu lingil on 4 aastat vana S600 550000.- eeku. Seega hind kukub ca pool milli per aasta
Jareldus- S600 ei hoia oma vaartust...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
25.01.2007 at 00:38 |
|
kadjakas |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: Märt: quote: jaak: 3.6L mootoriga on ikka 400K ringis kasutatud peast. Korralikumad isendid 450K ehk isegi saksas. Aasta 2005. Lihtsalt tekkis mõte, et võiks väiksem auto olla, aga ei sobi ikka kuidagi.
EDIT: Aga muidu jah olen sellist testinud ja sobis.
Kes siin julges oelda, et CTS hind kukub kolinal
Uus S600 on silbris 2 288 020.- eeku, Jaagu lingil on 4 aastat vana S600 550000.- eeku. Seega hind kukub ca pool milli per aasta
Jareldus- S600 ei hoia oma vaartust...
Toona maksis S600 ka jupi maad vähem, kui tänapäeval. Või on mu ajurakud hävimas...hmm... |
25.01.2007 at 00:45 |
|
jaak |
SPLIT: läbu CTS-i teemast ära
quote: Taavi: 2003 530d BMW-d (viimane keremudel) müügis ca 400.000 EEK (väga kesise varustusega)
Kas SEE 2004 aasta isend on kesine varustus? Auto on veel esinduse poolt müüdav, seega isegi kirves vahel. Vabandage margivälise möla eest! |
25.01.2007 at 13:19 |
1 edit. Last edited 25.01.2007 at 13:20 by jaak
|