Poster |
Message |
chrysler300 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
mõlgutan mõteid vahetada ühe auto süda välja selliselt et reas kuuene läheb pensionile ja asemele v8 ,kuid....probleem on selles et mootori kaal?! ei läheks väga lõhki.kas kellegil kogemusi või andemid gm väiksemate v8 mootorite kaalu osas mootor siis pigem sb. teine alternatiiv oleks mul võtta mercedese toodetud 4,2 v8 mis arendab 205kw.kuid asjal on oma miinus nimelt sinna on tehtud vastikult keeruline elektroonika.
äkki mõtlen veel ümber us päritolu moto suunas.ootan infot. |
28.12.2006 at 21:09 |
|
Valmet |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6841
Siit leiad mõned kaalud.
Ühes Vanaisa postis on töötavad lingid
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
28.12.2006 at 22:01 |
1 edit. Last edited 28.12.2006 at 22:15 by Valmet
|
vvt |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Eks see sõltub ka alusautost, mis mootor, üldiselt peetakse ühe auto mootori aretamist teise auto peale halvaks tooniks. Kui tegemist on nt ARK piirangutega, siis 4.2V8-t, mis stockis annab 205 kW (279 hj) annab sul väikeplokkide hulgast muidugi tikutulega otsida. Kõik elektroonikad on tööle pandud, lihtsalt vastav mees peab olema. Ostad mõne uuema aja SBC, seal pole elektroonikat grammigi vähem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.12.2006 at 09:31 |
|
rollingjack |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
quote: chrysler300: teine alternatiiv oleks mul võtta mercedese toodetud 4,2 v8 mis arendab 205kw.kuid asjal on oma miinus nimelt sinna on tehtud vastikult keeruline elektroonika.
Kolmas V8 alternatiiv võiks olla ka Porsche 928 : 4,5-4,7 L mootor. Ei ole vastikult keerulist elektroonikat (kui muidugi LH Jetronic vastikult keeruline ei tundu), on- üks vända asendi andur, kaks jahutusvedeliku temperatuuriandurit, üks sissetuleva õhu temperatuuriandur, õhumõõtja, pritsungi- ja süüteaju. K-Jetiga variandid jätaks siinkohal välja.
Alumiiniumsulamist plokk ja plokikaaned, sisselasketrakt ja karteripõhi, silindrites ei ole hülsse:
Sepistatud väntvõll ja -kepsud
Kahjuks ei kuulu see, vaatamata suurele alumiiniumi osakaalule, just KÕIGE kergeimate V8-te hulka.
Kaalub see lõbu tänu raskele(ja tugevale) vändamehhanismile 245 kg.
ARK järgi võis uus mootor vist 20% eelmisest võimsam olla?
____________________________
Have fun and be safe! |
29.12.2006 at 09:40 |
|
vkx |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Cadillac'i Northstar 4,6 V8 275-300hj, alu plokk, kerge - kompaktne. Kodu arvutis on mul ka link USA firmale, mis pakub ka NS mootorile erinevaid tuunimis pakette. Alates karpa konversioonidest kuni kompressoriteni välja.
edit: ja kuuldavasti on ka eestisse neid mootoreid kasutatuna toodud üllatavalt soodsa hinnaga.
____________________________
Seville STS `02 |
29.12.2006 at 10:40 |
1 edit. Last edited 29.12.2006 at 10:45 by vkx
|
chrysler300 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
leidsin ühest vanaisa postituse lisast kaalude tabeli ikka ülesse.
võrre vana reas kuuesest on mb v8 kõigest 50kg raskem,ja gm sb on ligi 90-110 kg raskem .....
porsche kone ei tahaks unistada kuna usun et neid ei vedele niisma nuka taga nagu juhtus mb v8 ga mis mul tõepoolest juhtub vedelema ühtedel lammutajatel oma angaari taga...
ps trikk seoses võimsusega on see et jah vaid 20 prossa võib olla.kuid... inglastel on ka 3,5 v8 mida on harva näha ning plokile vaid pressitud v8 tähiseks....hj erinevad vaid vanast mootorist kõigest 9 hj võrra.niiet üritaksin selgeks teha arkis et tegu on selle 3,5 se v8ga.....(pidurisüsteem ja vedrustus läheb nagunii vahetusse,et keegi ei isriseks et kas kwd ka pidama saan)
susserdamine tuleb kuid....nagunii on seal palju tumeda olemisega vanasid tööl kes erinevaid mootoreid ei tunne nägupidi.
kusjuures nagunii on see jama meie nö tuuuningu ja mootorite ehituse juures et meil lastakse kõik tänavale kuigi ntx mõnelgi supral on tehtud ümberehitused mis ei oleks näiteks saksamaal kuigi legaalsed ja need masinad konfiskeeritaks teelt....niiet seni kuni meil järelvalve nõrk----elagu hobujõud! |
29.12.2006 at 11:25 |
|
Vanaisa Moderator |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
N* saab suht soodsalt kätte jah. Aga kogu ajude ja andurite kraam on kallis.
Üks link siin ka:
http://www.design1systems.com/northstar/index.html
Aga neid on veel - üks oli mingi liivabagide firma, kes ka N* kasutas - konfiguratsioonid olid seinast seina...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.12.2006 at 11:26 |
|
newton Moderator |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Kui kerget V8-t vaja ja mingi natuke moodsam mootor tuleb kõne alla, siis LSx perekond on swappijate üks lemmikuid, alates Solstice'ist ja lõpetades E30/E36 bemmidega, Mazda RX7-te ja Porsche 914/924/944/911-tega
Töömahud 4.8-7L, stock võimsused 270-500 hj, ülilai aftermarket. LSx-d on väga kompaktsed ja kerged (ca 200kg) - miskist malm-R6'st võib alu-LSx vabalt kergemgi olla. 4.8 on vist küll ainult malmplokiga ja 6.0+ mootorid on uuemad ja kallimad, aga 5.3/5.7 peaksid ideaalsed olema, kui töömaht ja võimsus liiga suured pole ja kuskilt saada õnnestub |
29.12.2006 at 11:35 |
|
Vanaisa Moderator |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
LS mootorid:
http://chrfab.com/Engines.htm
Samas ka N*
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.12.2006 at 11:40 |
1 edit. Last edited 29.12.2006 at 11:41 by Vanaisa (Moderator)
|
Lembit |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Kui sul see mersu mootor on korras mehhaanikaga ja mingi otsasobiva käigukastiga juba sisuliselt olemas, siis ei ole ju erilist mõtet mingeid muid asju otsima hakata. Elektroonikamured on igatahes lahendatavad. Eriti, kui olulised andurid olemas on.
Kui sul veel midagi olemas ei ole, siis soovitaks esimese asjana vaadata, et käigukast + kardaan + veosilla peaülekanne mõistlikud olemas on. Pärast on muidu üsna nadi, kui kõik on valmis, aga sellist peaülekannet ei leia, millega üle 130 km/h sõita saaks.
Elektroonikamured on tõenäoliselt odavamini lahendatavad, kui võimalikud mehhaanikamured. Kui on mingi konkreetne asi, mis seal elektroonika poolel muret valmistab, siis anna teada, äkki oskan pakkuda, kuidas seda lahendada saaks.
N* on kah muidugi lahe variant ja küllaltki hästi dokumenteeritud lahendused olemas netis. |
29.12.2006 at 11:41 |
|
vvt |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Hinnad on muidu üsna suhteline asi, ka see porsche mootori hind. Siin müüakse korrasolevaid 350 SBC 12-16k, LT-1 ca 20k ja eks uuemad ole veel kallimad. Üks muidu üllatavalt soodne ja siin mittearmastatud mootor on 305 SBC, mida siin aeg ajalt alates 4k pakutakse. Põhimõtteliselt, kui otsid korras stock mootorit, siis tundub, et usa mootoritel mingit hinnaeelist küll pole, 350 hinna eest saab samavanu mersu nuiasid vähemalt 4 tükki kohe
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.12.2006 at 11:59 |
1 edit. Last edited 29.12.2006 at 12:00 by vvt
|
vkx |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
quote: Vanaisa: ...Aga neid on veel - üks oli mingi liivabagide firma, kes ka N* kasutas - konfiguratsioonid olid seinast seina...
Ma just seda firmat mõtlesingi. Panevad jahh bagidele, elektroonika viiakse miinimumini, pritsungi asemele karpa ja asi toimib.
See inglaste 3,5 V8 oli algselt Oldsmobile toode. Minu teada samuti alu plokk ja seda on pakutud erinevates kubatuurides, vist kuni 5,0 liitri kanti kui ma ei eksi.
____________________________
Seville STS `02 |
29.12.2006 at 12:03 |
|
Raceboy |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Tihti on selliste swappide puhul mõttekas minna aftermarket aju teed, eriti kui tegu originaalis EFI mootoriga, millel vajalikud andurid juba küljes. Tuleb vast sama hinnaga algul, aga hiljem on juppide hinnad kordades soodsamad, kui OEM.
____________________________
www.vems.ee |
29.12.2006 at 12:19 |
|
chrysler300 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
[
Elektroonikamured on tõenäoliselt odavamini lahendatavad, kui võimalikud mehhaanikamured. Kui on mingi konkreetne asi, mis seal elektroonika poolel muret valmistab, siis anna teada, äkki oskan pakkuda, kuidas seda lahendada saaks.
N* on kah muidugi lahe variant ja küllaltki hästi dokumenteeritud lahendused olemas netis.
küsimus hr lembitule:kas sa oled siis sinapeal mb elektroonikaga?
ps miks ma üldse usa v8 peale mõtlesin oli see et neil on see aftermarket sada korda rohkem arenenud kui euroraual,see oleks just peamine eelis.
N* mootor on muidugist meeldiv lahendus kuid kahtlen hetkel kas mul eestist seda oleks võtta.kes teab võib mulle muidugist maili teele panna,kus kellegil on.
aga seoses MB V8 ga on see et moto jah vedeleb ja kuna tüüpidel ei ole õnnestunud seda umbes kolmveerand aasta jooksul maha müüa siis usun et mingi aeg hind langeb sellel ja siis oleks paras hetk see ühest õuest teise tassida.puuduseks on käigukast.mis neil on pekkis.(automaat)isiklikult tahaksin selle moto otsa istutada käsikasti.kuid käsikasti leiab talle vist vana 400sec mB lt.mis on muidugist tükk otsimist vist jälle.
tagasilla ülekanne on mul valida kolme diffri hulgast kõik on LSD diffrid.3,25 3,45 ja 3,75,kui otsiksin siis ehk leiaks ka kuskilt ühe 4,10 ülekande.kuid see on juba katsetamise küsimus. |
30.12.2006 at 11:50 |
|
mr. RocknRoll |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Northstar ja käsikast+tagasillavedu. Kõik on thetav, kui, mis hinnaga. LS1+T56 või uuekooli Fordi 4,6 32V+T5 oleks ehk parem lahendus.
____________________________
44269 |
30.12.2006 at 12:37 |
|
vvt |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Jajah, vaadake enne ainult, mida see LS1 maksab, kui see USA-st tellida. Selle raha eest saab siin juba enam-vähem turboprojekti teha.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.12.2006 at 18:54 |
|
chrysler300 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
tjah siin tundub olevat võimalus soetada seda mb v8 t nii umbes 15k tükk.pluss siis veel käsikast,ning osa pappi elektroonikutele kes selle asja teise masina sees ka tööle paneksid. ma kahtlen kas N* või porsche või LT1 konesid sama papi eest oleks võtta.vb vanema chevy SB moto saaks küll sama papi eest kätte.
ps kasmitte N* pole ju paigaldatud esiveolistele caddidele ja neile originaalselt sobivat käsikasti üldse on.
miks tahan käsikasti on see et suurem jagu automaate on stockis natukene uimavad.erandiks elekroonilise juhtimisega automaadid mida saab ajuümberkirjutuse teel muuta äkilisemaks(mul ühel on nii tehtud).
lugu selline et on olemas toorik(ei ole bmw ega muu levinud mudel,las jääda mark ebaoluliseks 2Door) 1340kg on tühimass koos kõigi lisadega,sõltumatu vedrustus taga(mida välja ei vaheta) LSD differ. taga ketaspidurid kuni 270mm ja ees kuni 297mm. originaalis on siis reas kuuene mis suht raske mölakas.malm plokk pluss malm kaan.idee tasanadil oli see ,et kuna kogu põhi läheb kap remonti ja nagunii müraisolatsioon on üks suur hunnik prahti järel.siis autot uuesti kokku pannes jätan ära selle sodi ja ka originaalsed rasked istmed ja üleliigse kola jätan välja.lähen nagu elementarse tehnika olemasolu teed.plaan on lihtsalt teha hobiauto millega harva käia liiklemas,kuid mis siiski oleks legaaselt registris.valik oleks sinna paigutada V8 kuna pole netist kaevates leidnud ühtegi pilti et keegi just sellele mudelile oleks paigaldanud V8,kerel on tugevusvaru siiski piisav.vb sobitan osalise turvapuuri ka sisse mis toetaks amordi püstakuid ja rollbar oleks pea kohal.tähtis on kogu kava juures see et V8 paigaldades auto kaal ei ületaks Originaalse Auto TÜHIMASSI.
idee on selline näis kas õnnestub.
N* võib siiski pakkuda mulle.tekkis mõningane huvi. |
31.12.2006 at 19:53 |
|
chrysler300 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
ps varasemates postitustes tqhq.s selgus tõdemus et originalse r6 le kompressori otsimise asemel oleks mul lihtsam kone välja vahetada selle vastu mis originaalis juba oluliselt tõhusam. ehk siis V8
kompressori tellimuse hind ja pakutav võimsuse lisa pluss hinna suhe ei ole päris see mida vaja oleks. |
31.12.2006 at 19:56 |
|
Lembit |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
quote: chrysler300: küsimus hr lembitule:kas sa oled siis sinapeal mb elektroonikaga?
Mitte otseselt MB elektroonikaga.
Samas arvan ma, et mul on küllaltki hea ettekujutlus sellest, mis osa sellet elektroonikast on oluline mootori käimasaamisel ja mis osa mitte.
|
01.01.2007 at 03:33 |
|
vvt |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Soovitaks teemaalgatajal käia oma ideedega enne mõne antud autode elektroonikat valdava inimese jutul ja talitada sealt saadud näpunäidete järgi. See ei ole päris nii lihtne, et jätame osa juppe kõrvale, mida otseselt vaja pole. Nende uute autodega on ennegi pärast selgunud tõsiasju, et ilma originaalse süüteluku või armatuuri kelladeta pole selle mootoriga suurt midagi teha, sest käima ta ei hakka. Kui see mersu on automaatkastiga (mida nad enamasti on), siis mootori töölepanek originaalajuga ning ilma standardse käigukastita saab olema tükk tegemist ja enne tasuks teada, kas keegi on nõus selle töö ette võtma.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.01.2007 at 12:59 |
1 edit. Last edited 01.01.2007 at 13:00 by vvt
|
Jansa |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
kui jutuks M119, siis sellel minuteada LH-jetronic, nagu ülalkirjeldet Porschelgi. |
01.01.2007 at 15:06 |
|
hents99 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Neid elektrisüsteeme on täitsa saadaval, kui joonist lugeda oskad, siis pole elekter mingi probleem. Iseasi on manuaalkasti leidmine ja selle maksumus. Pole näinud küll vanemaid MB`sid V8 ja manuaalkastiga. R6 on manuaalkastiga lademetes, sest neil samad mis R4. MB automkast käitub päris kiiresti. Aga ilmselt pole see kiirus, mis sind manuaalkasti poole tõmbab. Mulle endale meeldib kah "kiiremate ja kergemate" autode puhul manuaalkast, aga neil ka oluliselt vähemvõimsamad mootorid (kuni ca 200kW). Igal juhul uuri ennem manuaalkasti kohta, kust saada jne, see ongi kõige suurem probleem sul mb mootori soetamisel ja käima saamisel. Kui sul vaja inffi ja skeeme mb tehnika kohta, siis minu käest võid küsida. Ma nägin isegi R6 otsa sobiva käigukasti leidmisel rasket vaeva. Sest alates ca 1992a mb`del on 2 massiga hooratas ja erinev käigukast(võlliga pikkuste erinevus). Mina aga ei leidnud uuemat manuaalkasti.
Edit: vvt, on sul kogemusi, et originaalse süüteluku vms puudumisel mootor tööle ei hakka? Ka originaalis automaatkastiga mootori saab manuaaliga tööle(elektroonilise kasti), pole küsimustki. Kui mootor on komplektne (seda ta peaks olema), siis pole mingit probleemi, teisel juhul läheks leiutamiseks.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
01.01.2007 at 16:34 |
1 edit. Last edited 01.01.2007 at 16:38 by hents99
|
chrysler300 |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
mb moto peaks olema M119.975 vot selline index.kas keegi tunneb mb elektroonikat siis natukenegi? |
01.01.2007 at 16:37 |
|
raimo_r |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
M119.975 on LH-Jetronic 4,1
originaal süütelukku ja muud juurdekuuluvat on vaja siis, kui tehaseimmo küsib käivitamise hetkel võtme seest teatud koodi. (http://www.drdetailshop.com/doc1060.htm) bemmide puhul pole sellest jagu saadud (rullnoka kere + uuem mootor) ning mootori elektroonika swapitakse OBD-I vastu või kasutatakse nn "EWS delete chippi"
kasutatakse ka uuemate ridakuute otsas vanema malli ühemassilist hooratast.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
01.01.2007 at 22:03 |
|
Astro SS |
K:usa väike v8 vs mb väike v8?
Kui tahad väikest ja võimast V8 ,siis orgunni SHO kone
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
02.01.2007 at 09:21 |
|