Poster |
Message |
vvt |
Rehvipumpamise vingerpussid
http://www.delfi.ee/news/majandus/majandus/article.php?id=15039169
Igaühele vist tuttav teema. Huvitav, kui palju raha peavad veel bensiinijaamad nende pumpamisotsade eest maksma enne, kui tibidele jõuab kohale, et võiks nagu sellise rehvipumpamiskoha osta/lasta ehitada, kus on selline praetaldriku suurune manomeeter on fikseeritult seina/kapi küljes ning klient ei saa mööda maad lohistada muud kui metallist pumpamispüstolit? Mõnedes jaamades läheb neid vist ülepäeva ja pole ime, kui see vedeleb maas, sõidetakse autoga üle või lastakse voolikut tagasi kerides vastu seina?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.02.2007 at 11:46 |
1 edit. Last edited 09.02.2007 at 11:47 by vvt
|
Jesper |
Rehvipumpamise vingerpussid
Minuarust ajavad need ajakirjanikud jama, ma olen pidevalt Statoilis pumbanud ja hiljem oma manomeetriga üle kontrollinud ja siiani null probleemi. |
09.02.2007 at 12:49 |
|
kadjakas |
Rehvipumpamise vingerpussid
"Eesti Statoil ASi pressiesindaja Kai Realo loobus tema firma manomeetrite näitude täpsust kommenteerimast, teatas vaid, et riknemise puhul saab mõõteriist vahetatud samal päeval."
Hea huumor
|
09.02.2007 at 13:04 |
|
Raxo |
Rehvipumpamise vingerpussid
Aga milline on rõhuvahe enne ja pärast kahtekümmet kolme rehvirõhu kontrolli?
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
09.02.2007 at 13:16 |
|
Royale |
Rehvipumpamise vingerpussid
Pärast seda kui olin ühes tanklas sealse manomeetri näidu järgi 0,5 bar ülerõhu rehvidesse lasknud, ma enam neid ei usalda. Ostsin endale autosse personaalse manomeetri ja ajan asju sellega. |
09.02.2007 at 13:18 |
|
vvt |
Rehvipumpamise vingerpussid
quote: kadjakas: "Eesti Statoil ASi pressiesindaja Kai Realo loobus tema firma manomeetrite näitude täpsust kommenteerimast, teatas vaid, et riknemise puhul saab mõõteriist vahetatud samal päeval."
Hea huumor
Kodu lähedal Statoilis pole harvad juhud, kus nädal aega asi ei toimi. Mõni manomeeter on ikka selline, et parafraseerides Erkki sloganit, võiks öelda, et life begins at 3 bar
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.02.2007 at 14:05 |
2 edits. Last edited 09.02.2007 at 14:08 by vvt
|
PlyVal64 |
Rehvipumpamise vingerpussid
Tegime kunagi esimestena AutoLehes selle testi. Üldiselt näitavad äratuntavalt korras olevad manomeetrid õigesti. Parimad pumbad on siiski Nestede soojendustega kappides, need peaks tänase ilmaga ka toimima.
Suurim probleem on idiootidest kasutajatega, kes ei suuda püstoleid korralikult kappidesse tagasi panna. Vähemalt mul ei ole olnud raske voolikuid trumlitelt lahti harutada ja korralikult tagasi lasta. Samamoodi ei peksa püstol-manomeetrit vastu maad, ei lennuta seda üle auto jne. Kui kasutajad käituksid valge inimese kombel, ei oleks selliseid teste ja lugusid vaja. |
09.02.2007 at 14:14 |
|
kadjakas |
Rehvipumpamise vingerpussid
quote: vvt: quote: kadjakas: "Eesti Statoil ASi pressiesindaja Kai Realo loobus tema firma manomeetrite näitude täpsust kommenteerimast, teatas vaid, et riknemise puhul saab mõõteriist vahetatud samal päeval."
Hea huumor
Kodu lähedal Statoilis pole harvad juhud, kus nädal aega asi ei toimi. Mõni manomeeter on ikka selline, et parafraseerides Erkki sloganit, võiks öelda, et life begins at 3 bar
Elad Järve/Silikaadi-kandis või? |
09.02.2007 at 14:21 |
|
Jesper |
Rehvipumpamise vingerpussid
quote: vvt: quote: kadjakas: "Eesti Statoil ASi pressiesindaja Kai Realo loobus tema firma manomeetrite näitude täpsust kommenteerimast, teatas vaid, et riknemise puhul saab mõõteriist vahetatud samal päeval."
Hea huumor
Kodu lähedal Statoilis pole harvad juhud, kus nädal aega asi ei toimi. Mõni manomeeter on ikka selline, et parafraseerides Erkki sloganit, võiks öelda, et life begins at 3 bar
Oeh, no on ikka probleem. Üritasin end tagasi hoida aga ei suuda. Ma absoluutselt ei saa aru, miks te siis seal vastikus Statoilis käite? Konkurente on ju piisavalt. Mina isiklikult olen sigarõngas et erinevalt väga valdavast enamikust asutustest on bensujaamade puhul valida mitte odava ja viletsa ning kalli ja viletsa vahel, vaid on valida odava ja viletsa ning Statoili vahel. Statoil on pika puuga kõige euroopalikuma teeninduskultuuriga laiatarbe-ettevõte Eestis. Kui ma hakkan üles lugema kõiki asju millest teised firmad peaks eeskuju võtma, siis läheks issanda päike enne looja kui ma loeteluga ühelepoole saaksin. Teenindajad naeratavad alati ja kõigile. Asi on 100% kindlusega avatud ka viimsepäeva laupäeval kell 4 öösel, mitte kunagi ei panda välja silti "suletud 15 minutiks". WC-sse saamiseks ei pea lömitama ja "võlgu" jääma. Enne tangi siis maksa süsteem näitab austust kliendi vastu, teda ei peeta defaultina vargaks ja kaabakaks. Ükskord kui ma korterivõtme kõveraks väänasin ja ukse taha jäin, aitasid nad mul oma tööriistadega selle sirgeks saada, tasuta - mister minit oli mu minuteid varem pikalt saatnud, kuna sealne tegelane oli juba "päeva kassa ära teinud". Nimekiri jätkub ja jätkub ja jätkub... Mul ei ole absoluutselt kahju neile maksta selle kõige eest, eriti kui Ultimaga sõitnud küünlad näevad alati välja ilusad pruunid, nagu otse raamatust välja karanud, mingit sodi kogunemist elektroodile ei toimu. Ma tunnen ennast seal asju ajades füüsiliselt hästi, erinevalt kõigist muudest bensukatest, poodidest ja marketitest, kus asjaajamine on pigem nagu romantiline jalutuskäik koerajunne täis pargis.
Ja siis tulevad kohalikud murjanid, kusevad ja lagastavad wc nurka, varastavad bensiini, lõhuvad ära kompressori ja mögisevad vaese müüja kallal, kes ei tohi neile öösel alkot müüa. Ja siis kirjutavad-räägivad-kurdavad milline pask see Statoil on. |
09.02.2007 at 14:24 |
2 edits. Last edited 09.02.2007 at 14:28 by Jesper
|
vvt |
Rehvipumpamise vingerpussid
Minul küll probleemi pole, garaazis on kompressor ja korralik pumpamisots mul endal olemas. Lihtsalt selle delfijutu peale tekkis mõte, et nende pumpamisprobleemidega on bensujaamades maadeldud palju aastaid ja ikka pannakse sinna lolli inimese järjekindlusega kergesti lõhutavaid asju, mis ei toimi ega hakka toimima. Et rehvipumpamine Eestis üldiselt ei toimi, on kohalik meedia korduvalt avastanud, isegi mingeid teste on tehtud. Et rehvipumpamine ei funka, on pigem reegel kui erand.
Edit: öeldu pole kuidagi Statoili kohta, muud asjad on seal viimase peal, vaid sedasi üldisemalt....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.02.2007 at 15:00 |
1 edit. Last edited 09.02.2007 at 15:04 by vvt
|
Jansa |
Rehvipumpamise vingerpussid
Kunagi shelli jaamades (või vähemalt sütiste teel) oli 'suur kell seina peal'
Paraku toimis asi nii, et ka +/- nupud olid seina peal, kella küljes. Ning loomulikult osutus selle kombo nõrgimaks lüliks vooliku otsik, mis pisukese kasutamise/'kasutamise' järel enam oma jõuga ventiili otsas ei püsinud.
Tulemus oli see, et kummi pumpama pidi kaks inimest (või siis üks, aga orangutangi kätega).
Praegune variant laseb vähemasti hädapärase toimingu üksi ära teha. |
09.02.2007 at 15:08 |
|
jjanno |
Rehvipumpamise vingerpussid
Tere
quote: vvt:Lihtsalt selle delfijutu peale tekkis mõte, et nende pumpamisprobleemidega on bensujaamades maadeldud palju aastaid ja ikka pannakse sinna lolli inimese järjekindlusega kergesti lõhutavaid asju, mis ei toimi ega hakka toimima.
Olen kunagi ise töötanud ühes tanklas, mida enam ei ole (isegi firmat mitte seega ei kaitse kedagi...).
Kassas oli leti all praktiliselt koguaeg 2 varumõõdukit, et saaks õigeaegselt vahetada kui keegi on jälle ära lõhkunud. Loomulikult ei jõua tanklatöötaja iga 10 min järel seda kontrollimas käia, kuid korra vahetuse jooksul ikka.
Üritati ka seda teha, et pandi korralik mõõdik, mis füüsilisele vägivallale vastu pidas. Tulemuseks oli see, et keegi jorss lõikas vooliku katki ja viis mõõturi enesele koju koos päris mitme meetri voolikuga. Iga päev odavate mõõdikute vahetamine tuli kokkuvõttes firmale vähem kulukas, kui selle kalli vahetus.
jJanno |
09.02.2007 at 15:11 |
|
vvt |
Rehvipumpamise vingerpussid
Pidasin silmas sellist rehvipumpamissõlme, kus manomeeter on kapi küljes. Kui asendada pumpamisots manomeetri purunemiste pärast korraliku manomeetriga pumpamisotsaga, varastatakse see loomulikult ära. Praegu on ju põhiprobleem selles, et see manomeetriga pumpamisots vedeleb maas, lastakse tagasi kerides vastu seina jne, mille tagajärjel näitab see sõna otseses mõttes aiateibaid. Mitte et pumpamivooliku ots ise katki oleks. Tavalisest manomeetrita suruõhupüstolist võid autoga üle sõita, sellega ei juhtu suurt midagi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.02.2007 at 15:58 |
|
anryo |
Rehvipumpamise vingerpussid
Euroopas ju sellised aparaadid, kus valid tabloolt omale sobiva rehvirõhu ja siis pole muud kui ühendad autoventiiliga, peale mida aparaat ise kas pumpab juurde või laseb tühjemaks, kui vaja.
Nii lihtne on kõik 4 ratast läbi käia ja saab kõikidele kohe sama rõhu.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
09.02.2007 at 16:49 |
|
que |
Rehvipumpamise vingerpussid
Isegi kunagi oldud Statoili jaamajuht - ja pean tunnistama, et see on üks suur peavalu - meil oli alati varus kuu peale ca ~ 4 manomeetrit (200.- 1999 aasta hind). Kui ma alles juhatajaks sain siis ostsin ka paar korda 1500.- eest aga seda ma rohkem ei teinud sest see kadus mõlemal korral väga ruttu koos voolikuotsaga.
Klaasivahetus kapil toimus samuti vähemalt kord poolaastas.
Tore lahmimine - lahendusi ei pakuta - vaid räägitakse - suurest avastusest ...
to: vvt - Seina peal on tore mõte, aga kas see manomeeter ei ole meelega seal lähendal (mõõtekoha ja manomeetri kaugus üksteisest), et tulemus õige oleks? |
12.02.2007 at 02:25 |
|
R.Ott |
Rehvipumpamise vingerpussid
Rehvipumpamise vingerpuss-
Üks esimestest rehvidest, tahab kord kahe kuu tagant õhku juurde saada aga kuna tegemist on valuveljega, millesse ventiil on "uputatud", siis saab tavalises bentsukas (terve hulk Tartus läbi sõidetud) seda ainult silma järgi täis pumbatud, kuna koos lukustiga ots ventiili peale ei kinnitu. Seni kontrollin rõhku kodus ja püüan "lihtsama" otsaga (ilma eenduva lukustita) pumba koju tekitada. See pole küll bensiinijaama probleem aga lihtsalt teadmiseks lugejaile, et ka selliseid asju võib juhtuda.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
12.02.2007 at 02:54 |
|
Mart ja auto |
Rehvipumpamise vingerpussid
quote: faca: Isegi kunagi oldud Statoili jaamajuht - ja pean tunnistama, et see on üks suur peavalu - meil oli alati varus kuu peale ca ~ 4 manomeetrit (200.- 1999 aasta hind). Kui ma alles juhatajaks sain siis ostsin ka paar korda 1500.- eest aga seda ma rohkem ei teinud sest see kadus mõlemal korral väga ruttu koos voolikuotsaga.
Klaasivahetus kapil toimus samuti vähemalt kord poolaastas.
Tore lahmimine - lahendusi ei pakuta - vaid räägitakse - suurest avastusest ...
to: vvt - Seina peal on tore mõte, aga kas see manomeeter ei ole meelega seal lähendal (mõõtekoha ja manomeetri kaugus üksteisest), et tulemus õige oleks?
Gaasi või vedeliku rõhk on alati ühesugune terves süsteemis. Ei ole tähtis ,et manomeeter on seina peal. |
12.02.2007 at 10:16 |
|
Maik |
Rehvipumpamise vingerpussid
Huvitav kuidas te seda manomeetrit vahtida kavatseta oma bussi või jeepi teise külje pealt... või peab vahepeal auto käima panema, 360 kraadi tegema ? Manomeetri paarikümne sentimeetrisest läbimõõdust rääkimata...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.02.2007 at 12:38 |
|
Benzino |
Rehvipumpamise vingerpussid
quote: Inferno: /---/ või peab vahepeal auto käima panema, 360 kraadi tegema /---/
Niipalju pole vaja, 180-st kraadist piisab täiesti |
12.02.2007 at 17:04 |
|
kongo |
Rehvipumpamise vingerpussid
i) Manomeeter ja /või sigaretisüütajast käivituv rattapump võiks igas söitvas masinas olla.
ii) Statoil on kõige pandavam bensiinijaamade kett Tallinas (m2C)
peace
____________________________
dodge durango `98 318 V8 |
12.02.2007 at 19:29 |
|
Koit |
Rehvipumpamise vingerpussid
in spain, first you marry!!!, then you STATOIL! Lihtsalt väikseks vahepalaks, tegelikult on minul alati igas tanklas asjad korras olnud ja üks väike kompressor on kah nüüd pagasnikus...mustadeks päevadeks.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
12.02.2007 at 22:06 |
|
hents99 |
Rehvipumpamise vingerpussid
Kui paljud käivad tanklas rehvirõhku mõõtmas? Sellist asja peaks ikka iga mees omas garaasis/koduõues tegema. Tanklad siiski rohkem hädasolijate jaoks, kes saavad oma lössis rehvi veidikesegi rõhku lasta. Kehvem varjant, et tanklas pole üldse pumpamise võimalust.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
12.02.2007 at 22:30 |
|
Koit |
Rehvipumpamise vingerpussid
aga tanklas seda asja ju ikkagi mitu korda mugavam ajada, kui asjad töötavad muidugi, kui koduõues (ise elan suures korruselamus ja maja ees autode vahel seda suht kehva teha)...garaazi variant muidugi kõige mugavam...aga paljudel tallinlastel see luksus on?
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
12.02.2007 at 22:35 |
|
Vanaisa Moderator |
Rehvipumpamise vingerpussid
No ma ei tea - tankla ilma klaasiharjata ja kompressorita pole nagu mingi õige asi - IMO see pole mingi luksus vaid hädavajalik varustus, nagu bensiin isegi.
Pigem võiks selle hamburgerimüügi ära kaotada (samas need pakitud sändvitshid on jälle täitsa bro ).
vana@15 aastat Staroili vett sisse kallanud ja mitte kordagi kahetsenud. |
12.02.2007 at 22:43 |
|
Koit |
Rehvipumpamise vingerpussid
õigus, mina jälle leian, et tallinn on piisavalt suur ja siin on päris palju tanklaid, niiet kui ühes ei toimi asjad, siis teises ikka...niikaua kui on ajudeta kasutajaid ja labaseid vargaid, ei hakka need asjad kunagi õieti toimima, ikka leitakse mingi võimalus kuidas ära keerata või puruks lüüa.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
12.02.2007 at 23:05 |
|
|