Poster |
Message |
R.Ott |
Liiklusohutus
Kas meie, veidi erineva raua omanikud, ei võiks üldises liikluskultuurituses näidata positiivset eeskuju ja sõita lubatud normide piires, hoida mõistlikku pikivahet ja kõige selle juures omada vastavat, kergelt propagandahõngulist kleepekat tagumisel paneelil? Ning propageerida väljaelamiskohane Open Tracki?
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
20.02.2007 at 11:19 |
|
Olds |
Liiklusohutus
Mina isiklikult sõidan vastavalt liiklusvoolule. Kui kiirusepiirang on 50km/h ja liiklusvool 60...65km/h siis fakt on see, et 50km/h kiirusega ma sõitma ei hakka ja sellega üldist liiklusvoolu pidurdama. Need mõned heatahtlikud üksiküritajad ei muuda paraku üldplaanis mitte kui midagi. Samuti ei hakkaks mina oma autole teemakohast kleepekat peale liimima. Pikivahe hoidmise kohapealt olen aga küll päri. Häirib jubedalt kui peeglisse vaadates mõni tegelane sul piltlikult öeldes "per``es sõidab."
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
20.02.2007 at 11:30 |
|
matukas |
Liiklusohutus
Liikluskultuurituses aitab shokiteraapia. Noored rullnokad vahele jäänuna tuleb viia otse sündmuste keerisesse, politseiauto tagaistmel. Siis ehk saavad aru, et kiirus tapab. Kindlasti on neid mõjutusvahendeid veel.
Minu arvates saab kõik alguse ühiskondlikust suhtumisest. Mille tase meil on paraku allapoole igasugust arvestust.
Näed siis. Teed Postimehe lahti ja kohe esimesel kohal 20 autot Peterburi teel teineteisele 'ära teinud'. Lollikari ei saa ikka kiirust ja ilmatingimusi ots otsaga kokku viidud.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
20.02.2007 at 12:22 |
2 edits. Last edited 20.02.2007 at 12:29 by matukas
|
diesel |
Liiklusohutus
r.ott, ole selliste üleskutsetega siin ettevaatlik. mina kunagi ammu naiivse inimesena tegin ka siinse foorumi lugejatele mõne mõistlikkusele kutsuva ettepaneku ja sain selle eest korralikult vasta pääd. krt, tegelt siiamaani tuleb vahel meelde ja ajab tuju nulli.
ennastäis jobusid ja rullnokki ja muidu lambaid on meie sohvrite hulgas palju ja nagu ajaloostki teada siis tuuleveskitega pole mõtet võidelda.
sõida ise mõistlikult ja kui kogemata keegi sellest innustust saab ja stiili järgimisväärseks peab siis ongi keik keikse paremas korras. |
20.02.2007 at 12:51 |
|
v6sa |
Liiklusohutus
Iseenesest hea mõte liikluskultuuri parandada püüda.
Aga...
Kleepsu suhtes olen pigem kahtleval seisukohal. Vaevalt viisakas liikleja ära märgitud saab, aga kui juhtud oma kleepsutatud maisnaga kogemata või "kogemata" mõne jama tekitama, siis on küll kleeps oluline ja liikluskultuurituses süüdi just kleepsul mainitud institutsioonid
Isiklik eeskuju on nakkav. Ja liiklusidioodile tunnustavalt pöidla tõstmine ajab tal juhtme korralikult kokku
Olla ise mõistlikud, see on vast parim, mida teha saame. Kui mõistlikke saab lõpuks piisav kriitiline mass, ongi eesmärk saavutatud.
Ja ma ei propageeri siin mitte kalanäoga LE kriipsupealt järgimist, vaid sujuvat ja ohutut liiklemist. Selles pole kohta ärategemisel, vahelekiilumisel ega arutul kihutamisel! |
20.02.2007 at 15:11 |
1 edit. Last edited 20.02.2007 at 15:12 by v6sa
|
Indrek_S |
Liiklusohutus
Selline teema on juba eos surnud.
Kes sõidab rahulikult, see sõidab nikuiniigi, ja kes ei sõida, see ei sõida nikuiniigi.
Vahest peaks kaaluma, kas sellist "teadjameestefoorumi" populismi on mõtet teha.
Edu
Indrek
____________________________
not done until it's done |
20.02.2007 at 15:33 |
|
Märt |
Liiklusohutus
Votan syy omaks- olen see idioot, kes soidab teistel perses, kes soidab liiga kiiresti jne. Samas, tehes seda koike siin, kuulun veel sinna liikluskuulekate seltskonda.
Perses soidan kohalikele tadidele, kes, must kott peas, otsustavad kolmadas reas telefoniga raakima hakata ja lasevad kiiruse 80-90ni. Kunn vottis meil otsuse vastu, telefoniga raakimine soidu ajal on karistatav kuni 3 kuulise vanglani valja, hakkas vist pihta 2000 eegust. Loodetavasti see elimineerib idioodid liiklusest ja elu muutub ilusamaks...
Kiiresti soitmisel ja kihutamisel on tilluke vahe sees. Meil on legaalsed kiirused teedel suured - linnas on 80kmh tyhjadel teedel on tavaline naha autosi liikumas 150-160 juures. Kiiruse mootmisega peaaegu keegi ei tegele ja hullupoora inimesi hukka ei saa. Samas nokib politsei karmilt punase tulega soitjaid ja ummikutes soelujaid - nn driving in hard shoulders.
Edu maailmaparandajatele... kui tuleb lootusetuse tunne peale, siis soitke araabia/ aafrika voi veel kuhugi ja rentige auto nadalaks. Peale seda tundub eesti liiklus taas niiiii ilusana.
Peace
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
20.02.2007 at 15:51 |
|
Benzino |
Liiklusohutus
Viimase postituse sõnum jäi küll arusaamatuks, aga see selleks.
Ise sõidan alati nii nagu märgid on pandud (vahel kuni +5 km/h) sest kiiret mul pole. Kes veel ei ole päris täpselt aru saanud, siis selle märgi, kus on must number valgel taustal punase ringi sees, nimi on "Suurim kiirus" ning see märk kus on valge number sinisel taustal on "Vähim kiirus". Nii et kui keegi sõidab nii nagu õige on, siis hoidke normaalset vahet või sõitke mööda.
Endale käivad ka pinda need juhid, kes ei ole midagi kuulnud pikivahe hoidmisest. Kui mõni debiilik mul taga perses kinni sõidab, siis ma tavaliselt aeglustan veel kiirust. Vahlel, kui igav on siis vilgutan ka tagumist udutuld, kui sellest ka aru ei saa siis tuleb piduritulesid näidata. Absoluutselt ei huvita mida taga olev juht sel hetkel mõtleb, või kas ta üldse midagi mõtleb. On tal kiire või ei - no ei ole minu probleem. Alati saab mööda sõita, mina ei takista. Varsti panen ka endale tagaluugile kleepsu "Kas sa pead nii lähedal sõitma"
Mis juhtub, kui pikivahet ei hoita, illustreerib selgesti eilne uus Eesti rekord ahelkokkupõrkes. |
21.02.2007 at 22:15 |
|
peep Moderator |
Liiklusohutus
quote: Benzino:Ise sõidan alati nii/.../
Mina selle asemel käiks pigem kuskil spordisaalis poksikotti tagumas vms. |
21.02.2007 at 22:42 |
|
Fog |
Liiklusohutus
quote: Benzino: ...ning see märk kus on valge number sinisel taustal on "Vähim kiirus"...
Soovitan soojalt vaadata LE-d nimelt antud märgil on erinev tähendus olenevalt märgi kandilisusest või ümar olemisest
Vähima kiiruse märke pole mina veel eestis kohanud, küll aga soovituslikku kiirust.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
21.02.2007 at 22:59 |
|
askeldaja |
Liiklusohutus
Lisaks ka omaltpoolt: minuteada on kehtiv nn. ohutu liiklemise printsiip, lisaks mh reegel et teise liikleja veale ei tohi omapoolse (teadliku) veaga vastata. Seega pole õigustust ka nn. "maailmaparandajatele", sihilike ohtlike situatsioonide tekitamisele jms.
Ma ise pole just pühak, aga püüdlen vähemasti ideaalide suunas. |
21.02.2007 at 23:26 |
|
Benzino |
Liiklusohutus
quote: askeldaja:Ma ise pole just pühak, aga püüdlen vähemasti ideaalide suunas.
Sama siin.
Loomulikult ei hakka meelega ohtlikke olukordi tekitama, aga samas tahaks vahel nagu väikese vihje teha. Siis äkki juht analüüsib ennast väheke ja ei korda sama viga uuesti. Vähemalt samal päeval mitte. |
21.02.2007 at 23:42 |
|
matukas |
Liiklusohutus
quote: Fog: ...Vähima kiiruse märke pole mina veel eestis kohanud, küll aga soovituslikku kiirust.
Selliseid kasutatakse näiteks jääteedel.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
21.02.2007 at 23:54 |
|
tohoh |
Liiklusohutus
Iga inimese kohus on ära hoida õigusrikkumisi.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
22.02.2007 at 08:41 |
|
Märt |
Liiklusohutus
quote: Benzino: Viimase postituse sõnum jäi küll arusaamatuks, aga see selleks.
Mis juhtub, kui pikivahet ei hoita, illustreerib selgesti eilne uus Eesti rekord ahelkokkupõrkes.
Selgituseks aeglastele...
Kui tee on kahe-kolmerealine, siis sellised "lubatud kiirus -1 khm" liiklejad voiksid hoida voimalikult paremale. Kuna siin kuningriigis on vaga vahe teid kus on kahesuunaline liiklus ja kus pole rohkem kui 1 rada, siis mind hairivad vasakus reas venivad isendid. Liiklusohutuse seisukohast on palju raskem kogu hallile massile teha selgeks, et paremalt mooda soita pole ilus, hoia ilusti pikivahet ja kannata, ehk taipab kodanik Benzino sugune liikleja kasutada paremat rada. Kui terve kolonn liiklejaid soidab +20ga siis voiks ka korralikud liiklejad seda teha. Kui oled soitnud kas voi soomes, siis enamus teedel liigutakse ikka lubatud kiirus + sobiv lisa ja minnakse hulgi. Sellest on ka tingitud need avariid, kus x autot on korraga hunnikus.
Point lyhidalt: kui tahad viisakas liikleja olla, tee seda nii, et teisi ohtu ei sea!
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
22.02.2007 at 10:32 |
|
5.0 |
Liiklusohutus
quote: Benzino: quote: askeldaja:Ma ise pole just pühak, aga püüdlen vähemasti ideaalide suunas.
Sama siin.
Loomulikult ei hakka meelega ohtlikke olukordi tekitama, aga samas tahaks vahel nagu väikese vihje teha. Siis äkki juht analüüsib ennast väheke ja ei korda sama viga uuesti. Vähemalt samal päeval mitte.
sinu enesekriitika on teretulnud ja näitab Sinu head eneseanalüüsi võimet.
Eriti see postituse viimane osa ja spetsiifilisemalt kaks viimast lauset.
|
22.02.2007 at 11:08 |
|
lumekakk |
Liiklusohutus
Tere.
Isegi Benltey omanikule on hands-free kallis.Ise nägin,kuidas tipp tunnil Tallinnas lobises ristmiku ületades.Aga kaasliikleja elu ju siis mitte?
Peale LM nr351 ja nr.451 ja nr.556 täitmist tahaks meelde tuletada,et teekattetähis nr.913 mis on suuremalt asulas on sama tähendusega mis maanteel liiklusmärgil nr.352! |
23.02.2007 at 23:11 |
|
matukas |
Liiklusohutus
Aga vbl teeks siis sellise ühiskondliku algatuse, kus rikkuja satub avalikku meediasse?
Paljudel on moblad kaameratega ja siis võiks ju ntx parkimisgeeniused ja moblageeniused mõnele veebilehele üles riputada?
Või mõni videolõik. Pilt oleks muidugi parem.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
23.02.2007 at 23:18 |
|
monsterman |
Liiklusohutus
quote: matukas: Aga vbl teeks siis sellise ühiskondliku algatuse, kus rikkuja satub avalikku meediasse?
Paljudel on moblad kaameratega ja siis võiks ju ntx parkimisgeeniused ja moblageeniused mõnele veebilehele üles riputada?
Või mõni videolõik. Pilt oleks muidugi parem.
Midagi taolist jäi juba netis silma
http://www.flickr.com/photos/wrongparking/ |
23.02.2007 at 23:52 |
|
matukas |
Liiklusohutus
No vot, kui isegi mina sellisest saidist nüüd alles teavitatud saan, siis pole sellel saidil ju väga effekti?
Valesti parkijate esiakna kojamehe alla peaks ka mingi märkuse panema, et kus nad oma geniaalsuse vilju näha võivad.
Ehk parandavad selle mõjul ka oma käitumist. Senisel kujul võib tunduda, et kasutu.
Põhimõtteliselt võiks iga päev Järve Selveri parklas täiskohaga olla ja saaks posu pilte tehtud. Olen seal väikese parkimiskoormuse ajal täielikke geeniuseid näinud. Endil 10 meetrit eemal vabu parkimiskohti 'navalom'. Teoorias võiks ju seal nn püsikohaga kontrolörid olla ja trahviraha tuleb kamaluga.
Ahjaa, invakohale parkijaid peaks ikka eestpoolt pildistama. Nii et oleks näha ka vastava õiguse puudumine.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
24.02.2007 at 01:00 |
2 edits. Last edited 24.02.2007 at 01:02 by matukas
|
ervin |
Liiklusohutus
quote: matukas: No vot, kui isegi mina sellisest saidist nüüd alles teavitatud saan, siis pole sellel saidil ju väga effekti?
Valesti parkijate esiakna kojamehe alla peaks ka mingi märkuse panema, et kus nad oma geniaalsuse vilju näha võivad.
Ehk parandavad selle mõjul ka oma käitumist. Senisel kujul võib tunduda, et kasutu.
Põhimõtteliselt võiks iga päev Järve Selveri parklas täiskohaga olla ja saaks posu pilte tehtud. Olen seal väikese parkimiskoormuse ajal täielikke geeniuseid näinud. Endil 10 meetrit eemal vabu parkimiskohti 'navalom'. Teoorias võiks ju seal nn püsikohaga kontrolörid olla ja trahviraha tuleb kamaluga.
Ahjaa, invakohale parkijaid peaks ikka eestpoolt pildistama. Nii et oleks näha ka vastava õiguse puudumine.
mida see kõik sulle annab? mina isiklikult irvitaksin sulle sellise asja peale lihtsalt näkku. pigem aitaks see kui politsei passiks problemaatilises kohas seni kui omanikud autodesse tulevad ja siis lihtsalt kirjutaksid parkimistrahvi otsuse kohapeal välja. |
24.02.2007 at 13:18 |
|
fire83 |
Liiklusohutus
Pargin "valesti" selverite jms parklates risti üle joone, sest on kõrini sellest et ustega taotakse külgi sisse.
Coca bottle kerekuju on kaasparkijatele arusaamatu, läbi oma akna näevad nad mu uksklaasi ja arvavad, et kere läheb klaasi juurest otse alla nagu nende oma autol ja järelikult ruumi on. Järgneb muidugi matakas.
Nii et kui mul on valida, kas olla "viisakas" ja käia kord kvartalis keretöödes ja värvimises, või olla m___n ja parkida risti diagonaalis üle joonte, säilitada oma auto kerekuju ja värv ja teenida mürguisid närvilisi pile, siis valin viimase. Kes tahab pildistada, võib helistada ja sessiooni kokku leppida minuga. Avaldage EPL-is ja Pravdas.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
24.02.2007 at 13:26 |
|
R.Ott |
Liiklusohutus
Mingi nipiga v6iks need "kylgede sissetagujad" pildile saada. See oleks t6siselt hea saavutus Ideed? Mingi x auto kylgedele kahepoolne teip, teibi peale piki autot varjestamata juhe (juhtmed v6i alumiiniumteibist l6igatud riba), sellele omakorda pikuti l6hkil6igatud voolik, mille l6ike vastaskyljele liimitud juhe. Kui nyyd selline riba kokku suruda, saame kontakti ja v6ime saadava impulsiga n2iteks fotokat juhtida.
On kellegil paremaid ideid?
Probleem on t6sine ja selle vastu peab hakkama v6itlema nagu ka ylej22nud anarhia vastu.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
24.02.2007 at 13:49 |
|
Astro SS |
Liiklusohutus
quote: fire83: Pargin "valesti" selverite jms parklates risti üle joone, sest on kõrini sellest et ustega taotakse külgi sisse.
Coca bottle kerekuju on kaasparkijatele arusaamatu, läbi oma akna näevad nad mu uksklaasi ja arvavad, et kere läheb klaasi juurest otse alla nagu nende oma autol ja järelikult ruumi on. Järgneb muidugi matakas.
Nii et kui mul on valida, kas olla "viisakas" ja käia kord kvartalis keretöödes ja värvimises, või olla m___n ja parkida risti diagonaalis üle joonte, säilitada oma auto kerekuju ja värv ja teenida mürguisid närvilisi pile, siis valin viimase. Kes tahab pildistada, võib helistada ja sessiooni kokku leppida minuga. Avaldage EPL-is ja Pravdas.
Sinu suhtumine kaasliiklejatesse annab soovida!
Ei tasu alati poe ukse ette endale kohta otsida , kui auto ei ole sobilik.
Minu oma ei ole sobilik , esiteks ei mahu ta joonte vahele , pool autot jääb 'vahekoridori' ja kui mõni pargib liiga lähedale ,siis võin ma kogemata oma ukse alumise servaga kõrval seisva auto küljekaasi purustada .
Väike jalutuskäik parkla tagumisest otsast ei tee paha , sellega harjub suht kiiresti
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
24.02.2007 at 14:02 |
1 edit. Last edited 24.02.2007 at 14:04 by Astro SS
|
sten666 |
Liiklusohutus
Mul krt hakkab juba siiber saama. Muud ei tehta kui halatakse ainult selle üle kuidas inimesed pargivad. No anna olla. Kas pole muust enam rääkida, kas elu on tõesti nii igavaks läinud et peab parkimise kallal 24H irisema.
Astro SS iga igati päri Prisma parklas jms kohtades pargin alati kõige tagumisse serva, seal hea palju ruumi ja ei ei pea üldse mõtlemagi sellele kuidas teised pargivad.
See fotokollektsioon ja blogi jms internetisaidid valesti parkijate kohta - nende tegijatele on mul soovitus : "Hankige endale elu ! ". |
24.02.2007 at 14:41 |
|