Poster |
Message |
Capten Ford |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Tere,
On silma jäänud veel selline isend http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=04f9e300cef60bcc57ae57283cc95d40...käisin seda ise vaatamas ja sellise vanuse kohta nägi normaalne välja...roostet oli vähe, mootor tiksus ka kenasti pärast mõningast meelitamist ja puhtaks köhimist(olevat suht kaua külmas seisnud).
Niisiis küsikski mida oskate sellise masina kohta öelda. Kuidas hind teile tundub? Mootori ja käigukasti vastupidavus? Juppide kättesaadavus ja hind?
Igasugune info aitaks, kuna suht võhik veel ameerklaste koha pealt, aga suur soov sellist omada:-D
Tänades,
Teet
Edit: sorry väikese segaduse pärast.nüüd lähevad eelmise postituse sõnumid segamini uuega.aga ehk pole hullu. |
09.02.2007 at 17:00 |
2 edits. Last edited 23.02.2007 at 18:38 by Capten Ford
|
kadjakas |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Roadmaster on Caddy Fleetwoodi ja Chevy Caprice vend.
Seega kõlbab lugemiseks ka kõik neid massinaid puudutav.
Loe ka siit!
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=18863
|
09.02.2007 at 21:17 |
|
Vanaisa Moderator |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Veermiku-vedrustuse jupid ei maksa praktiliselt midagi, kui on LT1 mootor, siis selle jupp on vist selline tsiba üle keskmise, kui aga L05 mootor, siis taas tegu naljahindadega.
LT1 kohta ei oska kosta - mingi 300 000miili kestab vast kindlasti, L05 mootori remondile tasub hakata mõtlema kuskil 500 000 peal.
Aga see kõik muidugi oleneb eelmistest omanikest tugevalt...
Kui välimus meeldib, siis go for it - hea auto on.
Edit, need kaks, mis hetkel on auto24-s, on tegelikult üks ja see sama auto - head pervod, hind ka erinev, on tropid....
Aga sellel on L05 mootor igatahes. |
09.02.2007 at 21:21 |
1 edit. Last edited 09.02.2007 at 21:29 by Vanaisa (Moderator)
|
Jamez |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Need 2 auto24 on üks ja sama auto. Aga muidu mul endal kah põhimõtteliselt müügis üks 91 Roadmaster STW.....kui hinnas kokkuleppele saab loomulikult. Mootor on LO5 ja kõik vajalik veermikus vahetatud,uus summuti. Keretööd on selles järgus ,et saad veel värvi valida millist tahad. Passis ja autos on 8 kohta. Naahksisu ja kõik lisad. K.a. katuseaken.
Kui huvi on siis helista:53435890
____________________________
Team Outlaw |
10.02.2007 at 11:05 |
|
antennimees |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
quote: Jamez: Need 2 auto24 on üks ja sama auto. Aga muidu mul endal kah põhimõtteliselt müügis üks 91 Roadmaster STW.....kui hinnas kokkuleppele saab loomulikult. Mootor on LO5 ja kõik vajalik veermikus vahetatud,uus summuti. Keretööd on selles järgus ,et saad veel värvi valida millist tahad. Passis ja autos on 8 kohta. Naahksisu ja kõik lisad. K.a. katuseaken.
Kui huvi on siis helista:53435890
'91.a. ei pandud LO5 mootorit, sul peaks olema LO3 ehk siis 5 litrane. Alates '92 oli LO5 ehk siis 5,7 monopritse ja alates '94 LT1. Muid mootoreid Buick'ile ei pakutud. Capricel sai ka mootorit valida, Buick ja Cady olid kindlate mootoritega.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
10.02.2007 at 11:31 |
|
Jamez |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
quote: antennimees: quote: Jamez: Need 2 auto24 on üks ja sama auto. Aga muidu mul endal kah põhimõtteliselt müügis üks 91 Roadmaster STW.....kui hinnas kokkuleppele saab loomulikult. Mootor on LO5 ja kõik vajalik veermikus vahetatud,uus summuti. Keretööd on selles järgus ,et saad veel värvi valida millist tahad. Passis ja autos on 8 kohta. Naahksisu ja kõik lisad. K.a. katuseaken.
Kui huvi on siis helista:53435890
'91.a. ei pandud LO5 mootorit, sul peaks olema LO3 ehk siis 5 litrane. Alates '92 oli LO5 ehk siis 5,7 monopritse ja alates '94 LT1. Muid mootoreid Buick'ile ei pakutud. Capricel sai ka mootorit valida, Buick ja Cady olid kindlate mootoritega.
Vabandan näpuka pärast....LO3 ikka jah
____________________________
Team Outlaw |
10.02.2007 at 11:48 |
|
sirr |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
3 kuud STW omanikuna võin avaldada üüratut rahulolu.
Ainsa miinusena tooks, et parkimismajades käimine on vahel tõsine väljakutse, eriti, kui roolikarbis on kala sees ja vasakule pöörab 2x vähem kui paremale
Küttekulu jääb 14 kanti, jõudu on nagu loomal. Ja kui vaja midagi suuremat vedada, siis istmed alla ja tuld! Hiljuti tõin 0,6x2,5 meetrit plaadid salongis ära. 3-meetrised kaikad paned ka rahumeeli sisse.
Erilist lagunemist pole ka märgata. Külmaga käivitub imehästi. Ja kui korralikud rehvid all on, võid minna linnajeepe hangedest välja tõmbama. |
10.02.2007 at 23:33 |
1 edit. Last edited 10.02.2007 at 23:34 by sirr
|
blood |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
see punane roadmaster mis seal sepas.. on üks paras rääbakas.
Sisu päris jube... kasutatud armatuuris kipsikruve(ilmselt kruitit spidokat.. või võeti SES pirn välja), armatuur on udune(niisuksest). Enamus elektiakna nuppe ei taha hästi tööd teha. Suitsu auke ka väga-väga palju + osaliselt sisu katki. See nagu polegi kõige hullem Aga mootorist kostis ka kahtlane heli... lisaks suitses ja tahmas:S sumps tahab ka kohest remonti saada. Kont ei tööta... lisaks veel hulk pisivigu ... auto ilmselt ka avarii läbi elanud.
Hind küll selline alla keskmise..aga kas kõik seda väärt on... muidu sõitis küll. Kõik on maitses kinni ja ka sõiduki otstarbest.
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
11.02.2007 at 15:20 |
|
Capten Ford |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Tänan kõikide vastuste eest...kohe ma veel seda masinat ostma ei hakka...vaja raha koguda...hetkel lihtsalt teen taustauuringut, et hiljem ämbrisse ei astu...vaatan, et selle auto ülalpidamiseks kuldmune munema ei pea hakkama:-D
Nagu ma aru saan, siis Caprice´i peale tasub ka mõelda...meeldivad mõlemad...kuidas on lood nende käigukastidega...millist eelistada, millist mitte?
Tänades,
Teet |
13.02.2007 at 19:38 |
|
Vanaisa Moderator |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Mis nende kastidega siis olema peab? Kõigil kolmel margil on sama kast - 4L60 vana hea TH700 põhimõtteliselt. |
13.02.2007 at 20:05 |
|
Astro SS |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
quote: Vanaisa: Mis nende kastidega siis olema peab? Kõigil kolmel margil on sama kast - 4L60 vana hea TH700 põhimõtteliselt.
4L60E on elektrooniline ja vajab kompuutrit (turbiini lukustus ja käikude vahetus)
TH700 on hüdrauliline ja vajab kompuutrit ainult turbiini lukustamiseks (on olemas ka anduri komplekt ,mis elimineerib kompuutri)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.02.2007 at 20:31 |
|
Vanaisa Moderator |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
4L60 ei vaja ka aju
|
13.02.2007 at 20:33 |
|
sirr |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Ei saa jätta mainimata, et täna sai oma Roadmasteriga veetud kipsplaate. Täissuuruses sisse.
Kõrvalseisjate mõistmatud näod olid boonuseks |
14.02.2007 at 22:25 |
|
mr. RocknRoll |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Luuk sai ka kinni? Neil miskine difriblokk ka on?
Timo
____________________________
44269 |
15.02.2007 at 15:05 |
1 edit. Last edited 15.02.2007 at 15:06 by mr. RocknRoll
|
Indrek_S |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Sama "hea" küsimus, et kas euro autodel elektri aknad on..... no kui on tellitud, siis on ja kui ei ole, siis ei ole.
____________________________
not done until it's done |
15.02.2007 at 16:43 |
1 edit. Last edited 15.02.2007 at 16:44 by Indrek_S
|
sirr |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
quote: mr. RocknRoll: Luuk sai ka kinni?
ikka.
|
17.02.2007 at 01:57 |
|
Capten Ford |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Tere jälle,
auto24.ee-st jäi silma üks 1986 a Buick LeSabre. Käisin seda vaatamas ja nii vana auto kohta nägi päris normaalne välja. Roostet oli minimaalselt, sisemus enamvähem ok, aga miskipärast oli tagumise istmepadja asemel mingi lahtine närakas pandud. Tagumine seljatugi tundus ka kahtlane.Muidu kui auto külmaga käima pandi, läks natuke aega, et mootor korralikult käima hakkaks. Pärast seda, kui oli end lahti köhinud, tundus mootori hääl ühtlane ja hea.
Müügimehed rääkisid, et see masin oli enne mingi tsirkuse tegelase auto ja et autot on korralikult hoitud.
Kas keegi oskab midagi selle auto kohta midagi öelda? Kui vastupidav on see 5.0 l 105kW mootor?
Tänades,
Teet |
21.02.2007 at 17:26 |
|
kadjakas |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Kui tagaiste puudub, siis suure tõenäosusega Soomest pärit masin. Seal regati neid omal ajal veokaks, maksudest kõrvalehiilimiseks.
Mis tsirkusetegelastesse puutub, siis enamasti on kõige kõvemad klounid autoplatsi müügimehed |
21.02.2007 at 18:37 |
|
DevilDeVille |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Tagaistmed tehti jah 80- leima nimel vineerist ja kaeti originaalistmelt ripitud polstriga. Hiljem muutus Soome riik kavalamaks ja kaubikuks regamisel seati mingid kaubaruumi mahu miinimumid (mille STW-d vabalt täitnud oleks) lisaks veel ka kaubaruumi kõrguse miinimum (millega STW-d toime ei tulnud).
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
21.02.2007 at 22:41 |
|
Astro-97 |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
piltidelt vaadatuna tundub parempoolne esiosa kuidagi tumedam kui ülejäänud kere, kas see on mingi vari mis nii paistab või on see puiduimitatsioon maas sealt??
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
25.02.2007 at 18:32 |
|
Capten Ford |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
seal on puitimitatsioon maha kraabitud |
25.02.2007 at 23:22 |
|
Astro-97 |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
kui vaatamas käisid ega ei saanud teada, kas seal on karpa või juba monopritse?
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
26.02.2007 at 09:17 |
|
Raxo |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
Peaks olema karburaator.
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
26.02.2007 at 12:12 |
|
Capten Ford |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
seal olles mõtlesin seda ise ka küsida, aga ma vaatasin, et need müügimehed ei osand selle masina kohta suurt midagi öelda. öeldi vaid, et heas korras ja et veermiku detailid peaksid olema korras jne. |
26.02.2007 at 18:44 |
|
hunt |
K: Buick Le Sabre 5.0 105kW
quote: Capten Ford: seal olles mõtlesin seda ise ka küsida, aga ma vaatasin, et need müügimehed ei osand selle masina kohta suurt midagi öelda. öeldi vaid, et heas korras ja et veermiku detailid peaksid olema korras jne.
Ega Sa ometi nende jutus ei kahtle ?!
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
26.02.2007 at 19:21 |
|