Poster |
Message |
Vince |
Armeeritud lõdvikud?
Tsikli hooaeg uksele koputamas ning kaherattaline sõber vaja kenasti vormi saada. Et minu oma selline streetfighter stiili esindav ja ilma gondliteta, siis pealt armeeritud ning läikivad lõdvikud/voolikud lihtsalt silmale kenamad vaadata. Olen kuulnud, et on ka lihtsalt selliseid metallpunutisest kestasid saada, mis tavalise kummist lõdviku peale tõmmata. See oleks paremgi variant, sest igasugune praktiline vajadus mul armeeritu lõdvikuid paigaldada puudub. Lihtsalt nagu eelpool mainisin, on neid vaja silmailu pärast.
Olen igasugu vihje eest, kustkohast sellist kraami leida võin, tänulik. |
15.03.2007 at 17:14 |
1 edit. Last edited 15.03.2007 at 17:29 by Vince
|
Astro SS |
Armeeritud lõdvikud?
..... ehk saad abi mõnest motika foorumist
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.03.2007 at 17:30 |
|
partel |
Armeeritud lõdvikud?
http://www.russellperformance.com/motorcycle/o-hoses_ends.shtml
http://www.holley.com/types/Hose%20Coverings.asp
Midagi sellist?
____________________________
_ |
15.03.2007 at 17:46 |
|
vvt |
Armeeritud lõdvikud?
Metallrüüsiga voolikut saab ka ligemalt, nt firmast nimega Piperec
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.03.2007 at 20:44 |
|
ammi |
Armeeritud lõdvikud?
kas midagi sellist?Need ei ole muidugi tsikli omad.
http://hmr.bittikeskus.com/nippelit/images/DSC09738.JPG
http://hmr.bittikeskus.com/nippelit/images/DSC09737.JPG |
15.03.2007 at 21:54 |
|
Crwq |
Armeeritud lõdvikud?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=30182
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=30181
.....
Edit: Jõudis kohale et mõtlesid natuke muid asju aga need kah siiski ainult kasuks
____________________________
Chrysler, Cadillac, Pontiac, KTM, CBR, Jawa, Riga.... -> 12,85 liitrit |
15.03.2007 at 22:11 |
1 edit. Last edited 15.03.2007 at 22:16 by Crwq
|
RannoT |
Armeeritud lõdvikud?
Sliive - rüüse mida voolikutele peale sikutada leiab ka eesti tuuningu poodidest,
ise hetkel ei mäleta kus nägin ka DB-HP, Carartis või Xenonis kusagil nendes oli...
Telefon abx...
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
|
15.03.2007 at 23:40 |
|
Vince |
Armeeritud lõdvikud?
Tänud kõigile. |
16.03.2007 at 10:05 |
|
BlueStang |
Armeeritud lõdvikud?
Tere,
Tõstan vana teema taas üles - piperec tundub kadunud olevat, keegi äkki teab, kuskohast neid metallsukaga tugevdatud jahutusvedeliku lõdvikuid hetkel saada on
mul miskipärast peale mõningast kiirestisõitmist viskas lõdviku ribadeks: |
29.08.2012 at 21:18 |
1 edit. Last edited 29.08.2012 at 21:18 by BlueStang
|
Olds |
Armeeritud lõdvikud?
Olen Speedflow ja Fragola edasimüüja. Võid vaadata nende kataloogi http://issuu.com/speedflow/docs/sfp2012?mode=window&backgroundColor=%23222222 / http://fragolaperformancesystems.com/ Sobiva leidmisel saada tootekood ning saadan hinna ja saadavuse vastu
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
29.08.2012 at 22:05 |
|
Jesper |
Armeeritud lõdvikud?
Bluestang, see väline sukk ei aita kuigivõrd seestpoolt tulevat survet kinni hoida. Pigem kaitseb voolikut välismõjude eest, noh ja silmale ilus ka
Mina teeks kõigepealt kindlaks, kas lõhkemine oli ikka viletsa vooliku viga või oli see pigem tagajärg. Seejärel paigaldaks uue tavalise musta OEM vooliku - raudselt parim kvaliteedi ja taalri suhe. Tavalises stockilähedases jahutussüsteemis ei ole vaja mingeid spetsvoolikuid, surve seal sees on naeruväärne.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
29.08.2012 at 22:42 |
|
Vanaisa Moderator |
Armeeritud lõdvikud?
ja tavalisele vollale saad sellise punutud suka usutavasti ka Hydroscandist.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.08.2012 at 07:47 |
|
BlueStang |
Armeeritud lõdvikud?
Ma hakkasin ise ka mõtlema, et mispärast see lõdvik seal lõhkema oleks pidanud - sai küll vähe Pärnu uuel rajal tuuri antud, aga temperatuuri andur veel punases ei olnud päris. Tea kas oli viimasest vedelikuvahetusest tiba õhku sisse jäänud ja seepärast lõi rõhu sisse või miskit muud hullemat teoksil kaane all/vahel.
Samas peale lõdviku ümberviskamist ja jahutussüsteemi veega täitmist tavasõidul temperatuurinäidik käitus ikka normaalselt nagu varem: |
30.08.2012 at 07:49 |
|
Jesper |
Armeeritud lõdvikud?
No kui silindrisurve veesärki pääseb, siis see võib vabalt nii väike pragu olla, et alles rinkal tuleb välja. Kuskil keegi rääkis mingist seadmest millega sai mõõta heitgaase jahutusvedelikus.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
30.08.2012 at 09:28 |
|
partel |
Armeeritud lõdvikud?
No palju seal süsteemis rõhku on?
Me oleme ikka kasutanud vist 16 psi radikakorki, kõrgem läheb paisupaaki või muusse tanki.
Teine asi on muidugi silindrirõhk. Turboasjadel tõstab see lihtsalt plokikaane üles, rõhk veesärki ja nõrgim lüli lendab, mis võib ka radikas olla.
____________________________
_ |
30.08.2012 at 09:47 |
|
BlueStang |
Armeeritud lõdvikud?
tavaline 16 psi ikka jah - äkki keegi teab, mis kraadiga sellel rõhul keemine peaks hakkama
õnneks on telefonis Torque app ja autol OBD scanner ka küljes - temp on tühikäigul igati ok 93, tuuri andes tõusis 98-ni, siis lülitas ventikad ilusti järgi - üle 103 kraadi ei tahtnud eriti tuuritada ka, lõdvikud ka kõvaks ei tõmmanud: ei tea, mis anomaalia oli - äkki oligi lõdviku eluiga läb: homme vaatan, ehk saab kuskil CO-d jahutusvedelikus mõõta, siis pilt selgem
|
30.08.2012 at 19:47 |
|
Vanaisa Moderator |
Armeeritud lõdvikud?
125+ kraadi peaks olema kinnise süsteemi keemistemperatuur
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.08.2012 at 20:34 |
|
Jesper |
Armeeritud lõdvikud?
Jep. Kordan küll ennast, aga 2 varianti: lõdvik oli mineku peal või probleemi tuum ei ole lõdviku vastupidavus. Iga lõdvik kannatab selle surve ära.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
31.08.2012 at 02:37 |
|
wagoneer |
Armeeritud lõdvikud?
Kusagilt USA foorumist jäi sarnane teema silma ja seal oli lõdviku purunemise põhjustajaks ilmselt lõdviku sisse paigaldatud spiraali(mis aitab voolikul kuju hoida) purunemine. Traadi ots hakkas lihtsalt lõdvikut seestpidiselt hõõruma kuni läkski katki(läks samuti katki kui mootorit sihtotstarbeliselt kasutati). Aga eks need voolikud ka ajapikku lihtsalt vananevad ja muutuvad hapraks.
Oma kastikal mul saab probleemiks olema see,et mehaaniline veepump suudab seoses pöörete pea 2x kasvu tõttu lüüa süsteemi sellise vungi mis hakkab asju lammutama. Seda siis põhja gaasiga sõites. Selle vastu aitab veepumba labade kärpimine. Mida peab aga tegema suht ettevaatlikult,et hiljem vaikselt sõites ikka jahutada jõuaks.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
31.08.2012 at 06:18 |
|
vvt |
Armeeritud lõdvikud?
quote: Jesper: Jep. Kordan küll ennast, aga 2 varianti: lõdvik oli mineku peal või probleemi tuum ei ole lõdviku vastupidavus. Iga lõdvik kannatab selle surve ära.
Mulle jääb vägisi mulje, et probleem on pikkade voolikute venimine surve all ning soov seda rüüsi abil vältida...
Enamik laiatarve riidest armatuuriga voolikuid kannatab 10 baari probleemideta ära. Ja ei ole see Cummins ka mingi eriline asi.
Enneaegset lahkumist kiirendab liigkõrge temperatuur (voolik läheb kõvaks), voolikute liiga järsk painutamine või toestamata olek.
Voolikuid tuleb kasutada nii vähe kui võimalik, ainult niipalju kui vajalik elamise kompenseerimiseks. Mida rohkem, seda rohkem see värk surve all venib.
Mäletan kunagi sai ehitatud üks bensiinipumpade installatsioon 2 pumba ja hulga Gatesi kütusevoolikuga, tulemus vaid 3.0 bar juures oli see, et gaasi vajutamisel hüppas kõigepealt surve 0,2 bar alla ja siis üles - ehk magistraalis surve tõstmisele järgnes sissejuhatuseks voolikute "täispuhumine" ja seejärel alles vajalik survetõus.
Nt Volvo sõiduauto turbomootoril on kogu sisselaskes kummivoolikut võibolla 30 cm, kuigi trakt ise on vist poolteist meetrit vähemalt pikk.
Voolik on ainult seal, kus on vaja liikuda - nt IC/sisselasketoru ja sisselasketoru/turbo vahel. Ülejäänu on suht jäigast plastmassist.
Kui gaasiga mängida, ei liigu see asi millimeetritki.
quote: Turboasjadel tõstab see lihtsalt plokikaane üles, rõhk veesärki ja nõrgim lüli lendab, mis võib ka radikas olla.
Jäme konstruktsiooniviga/läbimõtlemata disain on selle nimetus.
Kui juba plokikaan tõusma hakkab, on natuke teised kaitsemeetmed kui radikakork.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
31.08.2012 at 11:50 |
1 edit. Last edited 31.08.2012 at 11:53 by vvt
|
BlueStang |
Armeeritud lõdvikud?
tegelikult võiks selle teema kuskilt splittida ja hoolduse-remondi alla tõsta
aga mul jahutusvedeliku CO-test oli negatiivne, samas Troostautos, kus seda tegin oli asjalik tegija - vaatas auto alla ja ütles, et krt, alumine tuulesuunaja puudu. Nojah, nii ongi - tuleb meelde, et selle jätsin mingi kord sauga ringrajale (õigmini raja kõrvale põõsasse) maha
Edit: aga kaubandusega on meil küll jama - no ei võta kuskilt mingit lõdvikut välja, Automeister ja KGK ka enam Gatesi ei paku |
31.08.2012 at 13:24 |
1 edit. Last edited 31.08.2012 at 13:26 by BlueStang
|