register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : 407 km/h tehase autoga   1 2 3 4  
Poster Message
Astro SS
407 km/h tehase autoga
Nautige kihutamist kiirusega 407 km/h , sellise kiiruse saavutamiseks läheb vaja ainult 1001 hp :burnout


http://www.dailymotion.com/video/x157l2_bugatti-veyron-at-top-speed

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
11.03.2007 at 11:29
mart154
 
407 km/h tehase autoga
ma ei tea, miks seda veyroni nüüd nii kõvasti haibitakse...

Seda on ka varem tehtud :)

Näiteks Callaway Corvette Sledgehammer. Vaja läks kõigest poole vähem silindreid ja turbosid.
Jõudu olevat 880 hp ning kiiruseks saadi 408 km/h.

No selle üle võiks natuke vaielda, kas Callaway on nüüd tehasetoodang või mitte.
11.03.2007 at 15:28
TCOFF
407 km/h tehase autoga
Ehk on asi selles, et Veyron on suur luksuslik Gran Tourismo, mille tühimassiks on 1888kg.(mõeldud rohkem rikkurile poosetamiseks), sest 400 km/h pidi auto väga ebastabiilne olema. Lihtsalt saad teistele õelda, et mul on kõige kiirem auto maailmas. Lisaks on Veyronil ka 4wd, mis peaks lõppkiirust ikka kõvasti maha võtma.
Samas , kui Callaway Corvette on 1300kg praktiliselt võistlusauto, millega ei kannata eriti tänaval sõitagi.

Gordon Murray(McLaren F1 looja):

quote:
"The most pointless exercise on the planet has got to be this four-wheel-drive 1000 horsepower Bugatti. I think it’s incredibly childish this thing people have about just one element—top speed or standing kilometre or 0-60. It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element. It’s like saying we’re going to beat the original Mini because we’re going to make a car 10 mph faster on its top speed—but it's two foot longer and 200 kilos heavier. That’s not car designing—that just reeks of a company who are paranoid."

ps. Sellel autol on 407 km/h piiraja, sest ei ole lihtsalt rehve olemas, mis suuremat kiirust välja kannataks ja kõlbaksid ka igapäeva kasutuseks. Ilma piirajata on sõidetud ka 414 km/h ja pole ka see kindlasti täielik lagi.
11.03.2007 at 15:47 1 edit. Last edited 11.03.2007 at 15:52 by TCOFF
Sebastien
407 km/h tehase autoga
Ei maksa ka seda siin unustada, üsnagi väle tänava auto.
11.03.2007 at 15:56
rat_013
 
407 km/h tehase autoga
callaway oli jah 880 hp ja 254.76 mph imho. aga see oli ka aastaid tagasi, mehed (Y)
neid vist ei müüdud ühtegi kuna hind oli tolle aja kohta liig krõbe..

____________________________
impreza n/a
11.03.2007 at 16:09 1 edit. Last edited 11.03.2007 at 16:10 by rat_013
Raceboy
 
407 km/h tehase autoga
407 kph sõidab ka Dauer 962 Le Mans ja seda lühemal distantsil, vähemate hobujõudude (730) ja oluliselt etema stabiilsusega. Pealegi, töömahtu "hädised" 3 liitrit ja silindreidki vaid 6. "Boonusena" on tegemist siiani kiireima tänavalegaalse väikeseeria autoga (kokku toodetud u. 20tk): 0-100kph 2.6 sekundiga.
Muidugi, vaatamata asjaolule, et auto evib nahksisu, konditsioneeri, viisakat stereosüsteemi ja elektrilisasid on tegemist siiski täisverelise võistlusauto tänavaversiooniga.

EDIT: Dauer toodi turule aastal 1994.

____________________________
www.vems.ee
11.03.2007 at 16:11 1 edit. Last edited 11.03.2007 at 16:11 by Raceboy
mart154
 
407 km/h tehase autoga
valasin vist liialt õli tulle :)

Tegelikult on neid autosid veel ja veel...
aga point, mida ma lootsin, et ridade vahelt välja loetakse, on see, et callaway on ehitatud 80-ndate tehnoloogiaga :)

ja muidugi seda ka, et meerikamaa rauaga tegemist :)
11.03.2007 at 16:13
rat_013
 
407 km/h tehase autoga
quote:
aga point, mida ma lootsin, et ridade vahelt välja loetakse, on see, et callaway on ehitatud 80-ndate tehnoloogiaga :)
ja muidugi seda ka, et meerikamaa rauaga tegemist :)
mida ma siis ütlesin :)
vanal callaway lehel oli pikk artikkel sellest ka, mul VIST isegi omal ajal seivitud.. otsin..
-e- vist ei ole ka, ainult fastcooli lehed.
sledge - http://www.fastcoolcars.com/callaway_sledgehammer.htm
dauer - http://www.fastcoolcars.com/962_dauer.htm

____________________________
impreza n/a
11.03.2007 at 16:16 1 edit. Last edited 11.03.2007 at 16:20 by rat_013
askeldaja
 
407 km/h tehase autoga
Neid kiireid autosid on mitmeid.
11.03.2007 at 16:55
amatöör
  
407 km/h tehase autoga
Minu arvates saavutas volkswagen midagi, mida ei tule pikka aega uuesti.
Arvestades et see on gt stiilis, sõidab 253mph, kont ja muu luks värk siis kellegil teisel pole midagi vastu panna. Mina usun ja ka top geari vennad usuvad et ta sõidab ka ringi peal ideaalselt hästi. Muide see on ainus seeriatootmises auto mis muudab kuju ( top gearist kuulsin ).
Arvan ka et bugatti on ainus auto millega saab rahulikult su vanaema ka piima järgi poodi minna.
Kel korralikult pappi on siis võib ju endale ära soetada selle, kümne aasta pärast oled korralikult plussis.
Kusjuures, iga müüdud bugatti pealt nad ei saa sentigi kasumit.


Kas nendest "erilistest autodest" on sledgehammer ja bugatti ainsad automaat kastiga?

Sledgehammereid tehti ainult 1. kuid supercars.net on kirjas et GM võib uuesti toota ühe 400 000 doltsi eest.

Midagi on mul kindlalt veel midagi kõrva taha jäänud,aga ei tule meelde :)


NB eestis on mõnda veyronit?
11.03.2007 at 18:52
Jesper
 
407 km/h tehase autoga
See on huvitav vestlus, mis kerkib jälle ja jälle üles :) Superautod ongi mõttetud, samamoodi nagu mingi kõrge mäe otsa ronimine, 100 meetri jooks, kunst, kiirendusvõistlused või muu sarnane asi.

Ja Murray virisemine on inimlikult täitsa mõistetav, sest tema masin ei ole enam kõige kiirem :) Ajab ikka närvi küll selline asi kui ehitad mitu aastat megaautot ja siis tulevad mingid saksmannid ja ehitavad veel 10% parema.
11.03.2007 at 19:08
newton
 
Moderator
407 km/h tehase autoga
Natuke siga ja kägu on, aga Sledgehammer polnud mingi puhas race auto, piisavalt tõestust leiab näiteks sellel lehel olevatest materjalidest:

http://www.z06-corvette.com/super/sledgehammer.htm

Oma rekordikatsele (410 km/h) sõitis Sledgehammer omal jõul (ühest osariigist teise); nagu pildid ja jutt näitavad, oli autol töötav konditsioneer ja täiesti stock sisu, kui minimaalne täiendav turvavarustus välja arvata. Ja seda kõike siis juba 1980-ndatel.
11.03.2007 at 19:09
fire83
 
407 km/h tehase autoga
A derivative of the Twin Turbo Corvette, the 880 hp Callaway SledgeHammer, recorded a speed of 254.76 mph on Ohio's Transportation Research Center track, still the fastest street driveable car in the world, although it did not achieve this speed in street-legal trim.

link

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
11.03.2007 at 19:34 1 edit. Last edited 11.03.2007 at 19:34 by fire83
mart154
 
407 km/h tehase autoga
quote:
Jesper:...Superautod ongi mõttetud...

just :)

Kui Nad (just, suure algustähega :D) oleksid praktilised, odavad ja võtaksid vähe kütust, siis Nad ju ei oleks enam superautod.

ja nüüd minu isiklik arvamus... selle eest lüüa ei tohi :)
Sledgehammer... kasvõi raceboy mainitud Dauer omavad minu meelest palju rohkem SEDA feelingut, kui Veyron.
aga see on ainult minu arvamus... ei ole kahjuks neid ise proovida saanud :D

aa, ja see ei tähenda, et ma Veyroni mingiks jamaks peaks!
11.03.2007 at 19:43
fire83
 
407 km/h tehase autoga
Veyroni promo käib harilikult sr foorumis. Eks see põhjus on selles, et Veyron peaks olema kiireim tänavalegaalne tehaseauto maailmas ja muudest masinatest pole rahvas ehk eriti midagi kuulnud. Muidugi see 407km saavutus pärineb ka 2005. aastast, aga eks mõni uudis võib ka hilinenult tulla ;)

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
11.03.2007 at 19:48 1 edit. Last edited 11.03.2007 at 19:50 by fire83
peep
 
Moderator
407 km/h tehase autoga
Veyroniga võrreldavat autot pole olemas, minu arust isegi sellist autokategooriat kaasaegses autotööstuses enne ei eksisteerinud.

Arvestades hübriidistuvat tulevikku, võib see ka viimaseks sarnaseks jääda, kunagi teadmata tulevikus ehitatavad, Veyroniga dünaamikalt ja kasutusomadustelt võrreldavad autod liguvad tõenäoliselt juba muul viisil, mitte fossiilse kütuse toel.

Küsimus pole ju arvudes, vaid kogu paketi olemuses. Kes on süvenenud selle auto positsioneeringusse ja testijate muljeid lugenud saab vast aru, kellele meeldib autokataloogist numberid võrrelda, see ilmselt mitte. Sõitnud pole meist ju keegi mitte ühegi masinaga, mille kohta siin arvamusi avaldatakse.

See on juba iseasi, kas insenerimõtte tipptase sellises teostuses on see, mis teeb superautost selle kõige-kõige. Ilmselt mitte, näiteks EB110 oli oluliselt tegijam auto kui F40 aga esimest ei mäleta täna keegi, teist teab iga poisike. Veyronil läheb tõenäoliselt paremini.
11.03.2007 at 19:48 2 edits. Last edited 11.03.2007 at 19:52 by peep (Moderator)
partel
  
407 km/h tehase autoga
Nojah, miks seda 400+ km/h nii ulmesaavutuseks peetakse. Põhimure ilmselt ongi rehvid. 1000+ hj tavabensiiniga on käkitegu (peale jahutuse) ja aerodünaamikas ka vast midagi üle mõistuse pole.

Nalja ikka teeb, kui tsiteeritakse 1000 kandis olevat võimsust 1 hj täpsusega, õhu tempi ja niiskuse väiksemgi muutus nagu ei loekski.


____________________________
_
11.03.2007 at 20:20
peep
 
Moderator
407 km/h tehase autoga
Pärtel, 400+ kmh sõitvaid autosid on teisigi ja seda ei peeta ulmesaavutuseks. Auto mootori võimsus kõigub sõltuvalt välistingimustest igal juhul, olenemata auto margist ja mudelist. Kuna tegu on seeriatoodangu autoga, siis tsiteeritakse vastavalt standardile normaliseeritud andmeid, nii nagu mistahes seeriauto puhul.

Kliendi autode mootorid arendavad selliste tootjate puhul samades tingimustes vähemalt teataud võimsust või kuni +5%. Umbes nii pidi ka Veyroni puhul olema, mootori tegelik võimsus on kuskil 1030 hj. kandis.
11.03.2007 at 20:39 2 edits. Last edited 11.03.2007 at 20:43 by peep (Moderator)
partel
  
407 km/h tehase autoga
Ega ma ise parem pole. Kui keegi küsib Camaro võimsust, siis mis mul muud üle jääb, kui öelda 1033 hj, kuigi üritan lisada, et seda näitas üks konkreetne düno ja läbi pika väljalaske:

http://www.hot.ee/kiirecamaro/P7040104.JPG

Nagu Jyrkile meeldib öelda: kui dünotulemused ei rahulda, siis tuleb lihtsalt leida selline düno, mis näitab rahuldavaid numbreid. :)


____________________________
_
11.03.2007 at 20:51
peep
 
Moderator
407 km/h tehase autoga
Eks see 1001 ole kindlasti marketingitrikk - kogu auto sünd ja olemasolu on ju marketingi ja tööõnnetuse(hr. Piech) segu. Polnud see ju mingi kaalutletud otsus teha nii võimas auto. Ma kujutan neid vanduvaid VAG'i insenere ette, kui nad "ülesande" kätte said. Algselt plaaniti 650 hj. kanti jääda, nii nagu oli ideeautodelgi.

Kes ei tea, siis Veyroni lugu algas nende kontseptidega:

Bentley Hunadieres.
Bugatti EB 18/3 Chiron
Bugatti EB 18/4 Veyron

Bentley avaldas eriliselt muljet omal ajal - neid kõiki kolme olen ma ka reaalelus näinud.
11.03.2007 at 21:29 2 edits. Last edited 11.03.2007 at 21:32 by peep (Moderator)
madis
407 km/h tehase autoga
Pärtel, 1000 hp-d ei ole käkitegu. See "peale jahutuse" ongi üks suuremaid probleeme. Ja teine asi on see, et kestaks üle 7 sekundi.
Siin on kõik nii targad, peaks vist Eestisse ka superautotööstuse püsti panema ;)
11.03.2007 at 22:16
amatöör
  
407 km/h tehase autoga
quote:
madis: Pärtel, 1000 hp-d ei ole käkitegu. See "peale jahutuse" ongi üks suuremaid probleeme. Ja teine asi on see, et kestaks üle 7 sekundi.
Siin on kõik nii targad, peaks vist Eestisse ka superautotööstuse püsti panema ;)


Võrreldes et bugatti on nagu f1 aint mugavam ja kestab kauem,on jah hea tegu.

Vähemalt teame me kõik,mitte keegi poleks vastu seda bugattit omada :) :) :)


Kuulujutud käivad sedaanist. Kellegil linki või infi on?

Parteli masin on eesti kohta ikka suur saavutus, Volkswageni jaoks on aga buugatti suur saavutus.
Ajaloos on päris mitut mitut autot olnud mille kiirused on "suured". aga bugatti kujul pole see suur kiirus jutumärkide vahel.
11.03.2007 at 22:43
Raceboy
 
407 km/h tehase autoga
quote:
peep: Veyroniga võrreldavat autot pole olemas, minu arust isegi sellist autokategooriat kaasaegses autotööstuses enne ei eksisteerinud.


Kui päris teraselt minevikku vaadata, siis Porsche 959 omas 80'ndatel umbes samasugust staatust nagu Veyron täna: rohkem, kui tipptasemel dünaamikanumbrid, mida saab päris rahulikult ja mugavalt igapäevases liikluses kasutada ja tehniline avangardsus. Muidugi tänapäeval ei suuda 959 enam eriti millegagi lüüa peale hea igapäeva kasutatavuse ja kalli hinnanumbri, sest 3.5 s 0-100 aeg ja 319 kph pole enam just tipptase. Fakt, et auto stabiilsus ja kindlus tippkiirusel võimaldas teda piltlikult öeldes ühe käega juhtida, muidugi on.




____________________________
www.vems.ee
11.03.2007 at 22:54
peep
 
Moderator
407 km/h tehase autoga
Jah, eks see väide oli natuke liialdus kindlasti, nagu kõik absoluutsed väited.:) Oma ajast ees ja üle olevaid autosid on toodetud autonduse algusajast saati.

Mu mõte oli siiski see, et tänase hetke seisuga on kõik teised reaalselt tootmises olevad ja poest ostetavad autod võrreldamatud Veyroniga. Sarnaseim auto on minu arust McLaren SLR aga seal jääb puudu ulmelisest over the top performance'st ja engineeringust.
11.03.2007 at 23:11
RannoT
407 km/h tehase autoga
Hmm...

Ma olen asjast natuke teisti aru saanud - et siis millised masinad teevad Veyroniga samad tulemused
:
milledes sisaldub - vaikne salong, handsfree, kliima, gps, korralik audio süsteem, raadioga?
ja mis kannatavad seda tallamist päevade ja tundide kauppa ilma katki minemata?
millel 1001 hobust tänava kütusega?
millesse ei pea sisse ronima nagu torumees (mclaren)

seda et herr Murray - nii ütleb - häbi kui ise ei suuda,
aga teist maha teha kui oma kyna ei kõlba ringi liikumiseks ;)

harige mind ma ei tea ühtegi teist sellist autot....

andeks aga minu ettekujutuses auto on rohkem kui 2 radiaatori toru mille vahel on mootor ja siis
üks taburet kus istuda saab...

hate me if you want, but truth is always hard to swallow...

kui ma piisava papi kokku saaks siis selle masina võtaks
ja fcuk sõidaks iga päev kui ilus ilm!

____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
11.03.2007 at 23:39
tqhq.ee foorum : Vaba teema : 407 km/h tehase autoga   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.