Poster |
Message |
armasjumal |
ostuabi igapäevasõiduks
sõbral siin plaan igapäevasõiduk muretseda hinnaga kuni 150 k
jäi silma selline Sebring
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/950/auto_php-id=324950-www_auto24_ee.html
kahtlesin selles mikromootoris
siis vaatasime 2.7 aga meelde jäänud et 300m mudelitel ka sama mahuga mootor mida ei soovitata nagu
kas nendel sama mootor?
ja siis vaatasime juba
Chrysler 300m 3.5 185 kW
minu arvamus et küttekulu vahe 1-2l nendel mootoritel 2l või 3.5?
otsingust ka peale müügikuulutuste ei leidnud midagi
äkki keegi oskab/teab midaagigi võrrelda või soovitada
(võib ka muid mudeleid/marke)
Vaiko
____________________________
G20 '95 |
21.03.2007 at 11:31 |
|
Andropov |
ostuabi igapäevasõiduks
Seda küll küsitud pole, aga vihjeks siiski:
Sõber pidas sellest eelmise kerega Sebringut (2,7 L automaat). Sai ta sellest pidamisest nii halva kogemuse, et uue masina otsimisel ei tahtnud ta isegi 300C -st midagi kuulda. St Chrysler tänu sellele Sebringule sai raudselt välja jäetud. Häda on lagunemises - teeninduses käimisest sai suure kopa ette. Jõuallikaga vist suuri probleeme polnud, aga kõik muu (nt elektrisüsteem) logises korralikult.
Ise proovisin sellist masinat puhkusel olles - oli lahtine rendimasin. Liikus edasi rahuldavalt, sõiduasend oli nö loogiline.
Kokkuvõtteks - tehke enne otsust Sebringuga kaasneda võivad probleemid endale selgeks!
____________________________
Camaro 98 |
21.03.2007 at 13:41 |
|
Madman |
ostuabi igapäevasõiduks
300M-i kohta olen mina ainult positiivset kuulnud, et võta ja sõida, probleeme ei ole. Seda võin ka ise kinnitada. Jutt siis 3.5L mootoriga isendist. Samas Sebringu kohta ka kuulnud ja näinud kuidas laguneb. Küttekulu 3.5 L maanteel 7-8, linnas 16-18. Aga korraliku 300M saab ikka tunduvalt odavamalt kui 150 k.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
21.03.2007 at 13:50 |
|
Jamez |
ostuabi igapäevasõiduks
Mul pakkuda yks 300m. Sildades just koik talvejooksul labikulunud osad vahetatud,olid vahetatud,poleeritud.Labis]it ainult 105 000 km. Koik funkkab.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/439/auto_php-id=332439-www_auto24_ee.html
P.S. 2,7 mootoril see eelis ,et asi ketiga ja jaab see megakallis rihmavahetus tegemata. Kui oigel ajal mahlad vahetada ei ole mingeid problasid.
____________________________
Team Outlaw |
21.03.2007 at 13:56 |
2 edits. Last edited 21.03.2007 at 13:58 by Jamez
|
mambr |
ostuabi igapäevasõiduks
Võtku kindla ajalooga 300M ja ma ütlen, et ta jääb rahule. Endal neid olnud nii müüa kui sõita: igati kindel ja hea hinna ja kvaliteedi suhe. Tartus oli linnakulu suvel 13l!!! Ja mnt sai kergelt ka 7,5l hoida... Praegu on müügis vahetusena tagasi tulnud 300m, mis Eestis sõitnud 2a ja sillas on läinud selle ajaga ainult 1 stabikakont!!! Ja auto ikka igapäevasõiduk Tartu ja Viljandi vahel ja sees!
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
21.03.2007 at 15:32 |
|
armasjumal |
ostuabi igapäevasõiduks
kas kelleltki sebringukohta head sõna ei tulegi
____________________________
G20 '95 |
23.03.2007 at 15:36 |
|
tohoh |
ostuabi igapäevasõiduks
Kaks aastat sõitnud 2 liitrisega. Ostetud uuena. Nats tuim on aga ega kurta küll midagi ei ole.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
23.03.2007 at 16:45 |
|
220TEI |
ostuabi igapäevasõiduks
Küsi sellelt aadresillt : http://www.chryslerclub.ee/foorum/index.php?sid=29b8190281f720b4c98f4569a0397104
Seal ehk kasutajaid rohkem kes siia tihti ei satu. |
23.03.2007 at 17:55 |
|
axel |
ostuabi igapäevasõiduks
huvitav, kust on tulnud legend 2,7 kui kehvast mootorist. Oman 2002 aasta 300m sellise mootoriga. Uuest peast Eestist ostetud, minu käes alates 60000km, nüüd 107000 ees. Mootori poolt mitte ühtegi probleemi, iga 12500km tagant sõidad Silberisse, ühe teeninduse hind 2000-5000 eeku ja siis jälle 12500km pärast Silberisse jne. Mul aasta jooksul vahetatud rooliots ja stabika kondid. Üks freoonitoru oli ka saladuslikul kombel purunenud. Naine sõidab iga päev Tallinnas - küttekulu linnas 12-13l, maanteel 90 sõites 8l. Tõsiselt mõnus ja mahukas ja küllalt krapsakas pereauto. |
25.03.2007 at 20:31 |
|
R.Ott |
ostuabi igapäevasõiduks
Kipun arvama, et sajatuhande kildi läbimise järel oleks see ikka täielik patt, kui pada otsi andma hakkab. Probleem on vast, et suurema läbisõidu ja kehva hoolduse (graafikust kinnipidamatuse) tulemusena võib probleeme tekkida. Äkki siis midagi sarnast nagu kodumaal levinud müüt, et chrysleri 41TI kast on kehv... Sõber soovis oma bussil kastiõli vahetada, kuna kast käitus imelikult ja nö. "lubamatu õli" kogemata sees. Neljas kohas, kus ta Tartus käis, taheti "by default" sedasama sobimatut sõnnikut sisse valada... Nüüd õige õli juba neli kuud sees ja ei ole enam ühtegi imelikku häält, järsku käiguvahetust ega kärsahaisu enam...
Moraal - mõni asi on lihtsalt "pisiasjade suhtes" tundlik
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
25.03.2007 at 21:07 |
|
Maik |
ostuabi igapäevasõiduks
http://www.datatown.com/chrysler/
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20060803151423AAtMLkJ
ja selle mootori kohta leiab artikleid päris palju, mitmel auto24 autolgi on kiri juures olnud mootor vahetatud... ja LS 150-200k , ise kindlasti ei valiks selle mootoriga isendit.
edit: ei pretendeeri tõele , võibolla on uus 2,7 hoopis teist masti, siiski soovitaks kõik võimaliku üle uurida selle auto kohta nagu ikka....
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
26.03.2007 at 21:14 |
|