Poster |
Message |
ROKIPEER |
Custom Pobeda plaanid.
Sorry jällegist OT pärast aga kuna siin Custom Volgadest on juttu tehtud siis julgesin ikka postitada.
Edasine jutt jällegist ühe sõbra idee:
Plaan tal Pobi kere soetada (mida veel pole - pakkumised ka oodatud minu kontaktide peale kui kellegil silma hakkab)
Ja see üsna radikaalselt ümber ehitama hakata.
Tema idee jällegist oli miskine kõrg tehnoloogiline
bemar, mina samas jälle üritan teda ümber veenda miskise vanakooli usa V8 peale - pole sellisest veel kuulnudki, siit ka esimene küsimus:
On see üldse reaalne, mõtlen mahutavuse poolest, usa V8
vist nurk liiga lai et mahutada? Aga ma ikka mõtlen et
kui nii radikaalselt tegema hakata siis äkki ikka mahub ära.
Kas mõte on mõtlemist väärt, seda mina ei otsusta aga
vend on ilgelt hakkaja ja omab ka kogemusi, lihtsalt oleks huvitav sellise projekti kohta arvustusi kuulda. |
31.03.2005 at 22:19 |
|
Zombiev6 |
Custom Pobeda plaanid.
Kui tahab usa V8 siis motekam kohe usa alus raam panna, nagu siin paargend teemat tagasi oli.
Las ta uurib ka automoto foorumit, seal pobi spetsid koos.
Ootan tulemusi roomuga |
31.03.2005 at 22:43 |
|
mrtn |
Custom Pobeda plaanid.
mida ta sellest masinast teha tahab? V6 või R6-st peaks selle masina jaoks ka maa ja ilm olema, kui cruiser plaanis. |
31.03.2005 at 23:34 |
|
ROKIPEER |
Custom Pobeda plaanid.
pakun et suurushullustus ikka ja veits edevust, kui siis juba ja mina ka isiklikult alla V8 ei vaatakski. |
31.03.2005 at 23:39 |
|
altraditional |
Custom Pobeda plaanid.
Noo, kui V mootor laiaks jääb, siis võib ju ka sellise asja peale mõelda:
Ehk siis R8.
Kõige levinumad vist Buicki omad, viimased tehtud 50date alguses.
Kuidas selline vahetatud tehnikaga aparaat registrisse kavatsetakse panna? |
31.03.2005 at 23:55 |
|
PlyVal64 |
Custom Pobeda plaanid.
Kui pole plaanis Pobi mõnikümmend senti laiemaks teha, siis on USA V8 sinna kapoti alla toppimine samaväärne telefoniposti püksi ajamisega. Täiesti lootusetu üritus.
Teine asi veel: kui nüüd ikkagi vaadata, mida maailmas tehakse, siis ei ole customi puhul V8 ainus alternatiiv. Pigem võiks Pobi puhul minna flathead+puhur teed. Korralik R6, näiteks Gaz51+vene puhur, mida siin ka müüdud on. Ja eriti kõva mees teeks kombo Zim+puhur+Zim´i poolautomaat. Raha kulub nii või teisiti ühepalju, kuid tulevikule mõeldes oleks "läbipuhutud" vene tehnika sitaks kõva eksoot suvalisel autonäitusel isegi sealpool lompi. Juhul, kui kere ikka valge inimese moodi ehitatud ja viimistletud on.
Ehk mina unustaks ära need mõttetud ristamised, millega veel lähimad 20 aastat isegi rootslastega võidelda ei suuda. Stiil maksab kah midagi ... ja vene tehnika on stiil omaette. |
01.04.2005 at 09:02 |
|
ervin |
Custom Pobeda plaanid.
ply räägib õiget juttu. vene rauae läheks vene tehnika teemasse |
01.04.2005 at 09:12 |
|
Olds |
Custom Pobeda plaanid.
tundub, et Ply`d on hammustanud mingisugune venelesest putukas ja oma viiruse temasse lasknud plaaniga muuta PlyVal suureks veneraua austajaks ja soovitada V8 asemel miskiseid gazjoli mootoreid
Mulle isiklikult meeldis see flathead+blower variant. Soomes sõprusklubi hotrodderitel külas käies sai näha neid flathead mootoreid vägagi suurtes kogustes. Väga omapärased ja omamoodi lahedad asjad.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.04.2005 at 09:48 |
|
5.0 |
Custom Pobeda plaanid.
selle telefonipostiga paistab tõsi taga olevat- proovin juba tund aega, aga topi kuidas tahad, ikka kipub ots pisut välja jääma. Seega tundub, et ridamootor oleks küll sobivam, aga mina küll vene ploki peale kõvasti puhuda ei julgeks (sisust ma arvan, et pole mõtet rääkidagi, see peaks ikka vist vähemalt osaliselt lääne päritolu olema), vahest ehk vabalthingavaga veel võiks katsetada. |
01.04.2005 at 10:58 |
|
Olds |
Custom Pobeda plaanid.
quote: 5.0: aga mina küll vene ploki peale kõvasti puhuda ei julgeks
Sama arvamus. Made in russia on siiski made in russia. Teine lahendus oleks ehk hakata sinna aretama vastupidavamaid osasid, aga siis tekib küsimus- kas sellel mõtet on...mina leian, et mõte puudub.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.04.2005 at 11:22 |
|
wax |
Custom Pobeda plaanid.
quote: Olds:Made in russia on siiski made in russia. Teine lahendus oleks ehk hakata sinna aretama vastupidavamaid osasid, aga siis tekib küsimus- kas sellel mõtet on...mina leian, et mõte puudub.
Loen esimesest postist, et asi peaks tulema puhtalt show ja cruisimise masin, siis ma ei näe põhjust miks peaks aretama stiilipuhtale venelasele kapitalismist puretud $$$ performance osasid Kuna eesmärk pole drag ja performance, siis pooldan kahel käel 100% nõukogude V8 või R8 + 100% nõukogude blower
Chevy V8-id topitakse niigi igale poole - see puhas laiatarbekaup juba |
01.04.2005 at 12:29 |
Last edited 01.04.2005 at 12:30 by wax
|
PlyVal64 |
Custom Pobeda plaanid.
quote: wax: Chevy V8-id topitakse niigi igale poole - see puhas laiatarbekaup juba
Seetõttu ma viitasnigi "maailma trendile". Chevy ja Fjordi V8 on samaigav juba, kui vanal ajal M-408 mootor vene "customitel". Igaühel on. Vanasti pani "kõvem" mees 412 või Lada, täna BB. Aga "tegijad" aretasid vanasti ja teevad ka täna vanadest flatheadidest imeasju. Ford A R4 mootorist võetakse tänase tehnikaga(blower, sissepritse jne) 300-400 töökindlat hobust välja. No ja Liguri Gazoonid pole kah just need kõige aeglasemad autod. Ega mootor on mootor ... ja showks, enda meeleheaks ja kruiisimiseks polegi seda lolli jõudu tarvis. Seda on vaja stripile. |
01.04.2005 at 12:47 |
|
Rain FTC |
Custom Pobeda plaanid.
Vene mootoritel mõned plussid ka.Näiteks Gaz53 mootorile annab kaalu poolest võrdset otsida - see ju täis alumiinium.Gaz 51 mootoril hea tõmme madalatel pööretel. |
01.04.2005 at 12:57 |
|
altraditional |
Custom Pobeda plaanid.
Lõpuks jõuame ju välja, et kui hirmus see originaalmootorgi on, ka flathead ja puha. Üle käia, ja kruisib küll. |
01.04.2005 at 13:13 |
|
Jarmo |
Custom Pobeda plaanid.
quote: udu56: Lõpuks jõuame ju välja, et kui hirmus see originaalmootorgi on, ka flathead ja puha. Üle käia, ja kruisib küll.
No aga tegelikult ju ongi nii.
Või kasvõi 24-ja kone vahele käänata, jälle edulisem.
Ses suhtes, et custom EI tähenda meeletut numbrit hobujõude. Ning EI tähenda, et väiksema rahanumbriga ei saaks teha midagi ägedat.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
01.04.2005 at 13:22 |
Last edited 01.04.2005 at 13:23 by Jarmo
|
Rain FTC |
Custom Pobeda plaanid.
Näiteks mul isal on pandud Gaz 24 mootor ja M 21 sillad, on sellega käidud nii Tagakarpaatias kui Ukrainas , polnud häda midagi. Oma 140 venitas välja sellega, tuulekohin oli muidugi vägev. |
01.04.2005 at 13:23 |
|
Olds |
Custom Pobeda plaanid.
quote: chopper: Ses suhtes, et custom EI tähenda meeletut numbrit hobujõude. Ning EI tähenda, et väiksema rahanumbriga ei saaks teha midagi ägedat.
Selles on sul õigus.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.04.2005 at 13:36 |
|
altraditional |
Custom Pobeda plaanid.
quote: custom EI tähenda meeletut numbrit hobujõude.
Sellega tuleb nõustuda.
Kahjuks ei meenugi meie maal ühtegi Customit/Rodi, kus oleks tõsist chop-channel-shave-frenchimist tehtud. Hüüru nagu oleks proovinud, aga samas need jätavad mingi kõrvalmaitse juurde. |
01.04.2005 at 13:50 |
|
Olds |
Custom Pobeda plaanid.
Korralikku choppingut püüab teha meie klubist üks liige oma 1939 aasta Ford Standard`ile. Usun, et sealt võib nii mõndagi tulla, kuna just tema meid Soome hotrod klubiga kokku viis, kes on ehitanud vägagi mitmeid pilkupüüdvaid rotikaid ja customeid. Igaljuhul hoiame Tarmole pöialt, et asi õnnestuks ja kes teab, ehk tema tehtu nakatab ka kõiki meid ülejäänud klubiliikmeid püüdmaks proovida ehitada korralikku rotikat ja olla esimene Eesti ametlik, mitte lihtsalt USA autode klubi vaid esimene hot rod klubi. Soomes, Pistons klubil külas käies tekkiski juba kuri plaan...ok sellest rohkem ei räägi Igaljuhul katsun leida aega, et otsida ülesse CD, millele on salvestatud pildid Pistons klubi külastamisest, et ka teie saaksite nautida siinsamas lähedal ehitatud street monstrumeid.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.04.2005 at 14:08 |
Last edited 01.04.2005 at 14:17 by Olds
|
altraditional |
Custom Pobeda plaanid.
On midagi juba tehtud ka? Hea meelega vaataks pilte ja juttu kõrvale, kui protsess käima läheb. |
01.04.2005 at 14:19 |
|
Jarmo |
Custom Pobeda plaanid.
quote: udu56:
Kahjuks ei meenugi meie maal ühtegi Customit/Rodi, kus oleks tõsist chop-channel-shave-frenchimist tehtud
No neid polegi. Või siis mingid ülisalajased mõnel mehel garaazis ehk, eksole.
Hüüru omad on customid ainult oma tehnikamuudatuse poolest, välimuselt pole neis customihaisugi juures. Noh, ok, sapakas, esimene Pobi ja mosse küll on ümber lõigatud, aga ka ainult üks (1) custom trick oli ja selleks oli siis lilla pobi topchop.
Üks lahe slogan meenus praegu:
It's easy to restore a car, but it takes a man, to cut it up.
Grammatilisi vigu võis praegu sees olla, vabandan nende
pärast.
Ja rodi/customi tegemiseks ei pea tingimata olema usaraud, kuradi lahedaid asju saab teha ka vanadest eurooplastest. Helsingi ACS-lgi nüüd oli üks igati vinge Austin, sled tyylinen. Ja ärge pange pahaks, aga vanadest japsidest saab ka ikka väga kõvasid asju. Enamis vist samas ei teagi midagi vanadest japsidest. Ma ise ka ei teadnud, siis mingi hetk hakkasin nagu vahtima, väga hulle asju on.
www.mooneyes.co.jp Selline leht siinkohal natukene abiks pildimaterjaliga. Seal küll neid tava 80'te japse ka palju, aga on näha ka väga vanemaid.
Uhh....jälle hullult teemasse läksin selle asjaga, räme haigus on se autovärk. Et kuna mu jutt hakkas juba minema jälle üldiseks rodi/kustomi värgiks, siis vajadusel võite ju selle mujale tõsta.
Kena päeva!
Aa...ja muide, rodihuvilistele. Kes veel ei tea, siis nüüd on Moon-Eyesi pood ka Soomes olemas. Varem oli lähim koht Rootsis.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
01.04.2005 at 14:31 |
Last edited 01.04.2005 at 14:41 by Jarmo
|
Jarmo |
Custom Pobeda plaanid.
Ei saa enam pidama.
http://www.mooneyes.co.jp/garage/domestic/chopped.html
http://www.mooneyes.co.jp/garage/domestic/glow.html
http://www.mooneyes.co.jp/garage/domestic/kk.html
Vabandan veelkorra ROKIPEERu ees ja ka siinsete kasutajate ees, kui viimased pildid kedagi juhuslikult kuuluvuse tõttu solvasid.
Ja üleüldse - peaks vist tegema ühe teema ka rodindusest. Ei teagi siinsete kasutajate arvamust ja huvisi veel selle koha pealt. Oleks ehk huvitav.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
01.04.2005 at 14:45 |
|
Jarmo |
Custom Pobeda plaanid.
Ja siis veel see suur ka, et see bemmide ja opelite põhjadele ehitamine......see on ka, IMHO, kuidagi maitsetu asi ikka. See vintage võlu kaob nagu täiega ära kuidagi. Et nagu.....nagu......
Ah, kurat, ma jälle jauran siin hellalt.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
01.04.2005 at 15:17 |
|
5.0 |
Custom Pobeda plaanid.
nii-telefonipost nüüd püksis, nii, et midagi näha ei ole ja sellega on siis ka tõestatud, et pika pusimise peale peaks mingisugune v8 Pobi kapoti alla mahtuma (kasvõi lahtise kapoti alla). |
01.04.2005 at 17:45 |
|
ervin |
Custom Pobeda plaanid.
quote: 5.0: nii-telefonipost nüüd püksis, nii, et midagi näha ei ole ja sellega on siis ka tõestatud, et pika pusimise peale peaks mingisugune v8 Pobi kapoti alla mahtuma (kasvõi lahtise kapoti alla).
kirjuta nüüd veel sellest järjejutt ka, kuidas telefonipost püksi saadi |
01.04.2005 at 18:26 |
|