Poster |
Message |
matukas |
Kuiv karter
Tekkis küsimus, kas kellelgi siinsetest on kogemusi säärase asjaga.
Siis ekspluatatsiooni koha pealt. Teoretiseerida oskan ise ka.
Lihtsalt huvitav oleks lugeda kogemustest selles valdkonnas...
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
29.11.2006 at 17:11 |
2 edits. Last edited 29.11.2006 at 21:00 by matukas
|
Raceboy |
Kuiv karter
Tõsise ringraja auto puhul on see ainuvõimalik lahendus, kuid tänavaautol (mis vahel ringirada näeb) on see mõttetult kallis vidin, millest reaalset kasu midagi pole. Kui kurvides või kiirendusel-pidurdusel probleeme õlirõhuga, tasub esimese asjana õlivannile lisaribisid paigaldada vähendamaks õli edasi-tagasi sõitmist. Tihti on ka õlivõtturite disain kehvapoolne ja võimaldab vahel kuivale jääda.
____________________________
www.vems.ee |
29.11.2006 at 17:20 |
|
M.J |
Kuiv karter
Paigaldan autole uut mootorit. Ütlen kohe alguses ära, et tegemist ei ole ringraja autoga.
Kui probleem seisneb selles, et karteri põhi tuleb naguinii ümber ehitada. Praegu jääks õlivann täpselt silla tala peale. Probleem "ei oleks" uut karteri põhja ning ploki ja karteripõhja vahelist vahetükki esindusest tellida. Võibolla on seejuures ka uut õlipumpa vaja + imemistorustik.
Ühesõnaga suhteliselt 20+ tuhat.
Kas tasuks mõelda "isetehtud" süsteemi peale? On keegi midagi sellist teinud? Kas hinnaklass tuleks sama, suurem või väiksem? Või tasub mul see teema pigem kohe ära unustada?
Edit: "Probleem "ei oleks" uut karteri põhja ning ......" - uue all mõtlesin teistsuguse kujuga ning mulle sobiva asetusega. |
02.04.2007 at 10:11 |
1 edit. Last edited 02.04.2007 at 10:30 by M.J
|
Andrus BHRA |
Kuiv karter
Ütleks nii, et ei ole võimatult keeruline "vidin" tõepoolest. Aga ei soovita selle ehitust ette võtta, kui ei ole ennem näinudki, mis "loom" see selline on. Kuna ise olen rohkem praktik, siis isiklikult "netitõdesid" ei usalda. Paar asja, mis pead endale ennem selgeks tegema:
1. Kuhu paigaldad õlimahuti?
2. Kui suure selle teed ja millest?
3. Ära unusta tuulutust!
4. Kuhu paigaldad filtri?
5. Kuhu paigaldad uue pumba?(Sellest kahjuks ei pääse, sest lisaks õli surumisele mootorisse tuleb see sealt välja ka saada)
6. Millist pumpa kasutada?
7. Mismoodi uut pumpa ringi ajada?
8. Kuhu ja kuidas suunad ülerõhul tekkiva õli?
9. Mismoodi reguleerid ülerõhku?
10. Milliseid voolikuid ja stutse kasutad?
11. Kuhu paigutad ja kuidas kinnitad voolikud?
12. Uut karterit tehes ära unusta äravoolu!
Midagi on kindlasti veel, mis kohe pähe ei kargagi!
Aga igaljuhul soovin jõudu ja julget pealehakkamist!
Ah jaa, sul on õigus - suhteliselt kaugelt 20+ tuhat! |
04.04.2007 at 13:03 |
|
partel |
Kuiv karter
Mida seal aretada on, kõik on kataloogikaup.
http://www.rehermorrison.com/items/DrySumpSystems.htm
http://www.petersonfluidsys.com/
http://www.rehermorrison.com/techTalk/21.htm
http://www.rehermorrison.com/techTalk/36.htm
____________________________
_ |
05.04.2007 at 02:54 |
|