Poster |
Message |
gets |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Et, siis äkki keegi on asjaga rohkem kursis. Palju maksaks sõiduauto toimetamine USA'st, kui mitte Eestisse siis vähemalt Euromandrile või Skandinaaviasse? |
04.02.2002 at 10:55 |
|
LaSa Moderator |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
otsi arhiivist; sellel teemal on siin juba väga-väga-väga palju juttu old! |
04.02.2002 at 11:06 |
|
urmas |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Lahatud on palju, aga täiuslikkusest on asi kaugel.
"USAst Euroopasse" teemat pole üldse käsitletud; taxid ilmselt igal riigil ise moodi.
"Euroopast Skandinaaviasse" teemat on käsitletud pinnapealselt; point selles, et skandinaaviamaadel eri taxipoliitika. Asi kõige kenam Rootsis, kus Euroopast sisse toodud autolt ei maksta mingeid lõbustusmakse; räigeim Soomes, kus sissejuhatuseks makstakse mingid 30% ja seda ka vanadelt autodelt. Peale selle tulevad muud taxid. |
04.02.2002 at 11:15 |
|
gets |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Küsimus rohkem transpordi poolne on, kõik ülejäänu tuleb jah vastavalt riigile. Või tuleb kohe hirmsalt plekkima hakata, kui auto laevalt maha sõidab? |
04.02.2002 at 11:22 |
|
Vanaisa Moderator |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Kui masina vabasadamasse jätad pole ju mingeid makse peale mingi hoiutasu? |
04.02.2002 at 11:43 |
|
corvus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
kus kandist tood?
Portlandist näiteks (kui üks kaugeimaid punkte Lääne-Rannikul) maksab 20' kont Muugale USD 2460 - sisaldab ka kondi laadimisele vedu Portlandis ehk inland City Limits
samas Ney Yorgist saab 20'kondi tuua c. USD 1800 ära, linnaveo hind oleneb kohast New Yorgis või N.Jersey's... Kui tead täpset kohta küsi hinda annan ... |
04.02.2002 at 12:20 |
|
gets |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
quote: corvus wrote:
kus kandist tood?
Annad äkki mõne kontakti?
Kuskilt Minnesota kandist on plaan tuua, kuna sealkandis ainsana häid tuttavaid oman. Sõidukit ennast veel pole ainult plaan on. See ületoomine nagu tundus kõige probleemsem, muude rahade ja asjade kohta on vast kergem inffi leida.
|
04.02.2002 at 21:49 |
|
Erkki |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
To Corvus: Kui nüüd õieti pihta saan, siis 20' sse konteinerisse mahub auto ja natuke midagi "muud" ka? Selle muu all mõtlen varuosi, agregaate jms. On see mõeldav? Kas Los Angeles'est tuues võib arvestada sama $$$, mis Portlandi puhul? |
04.02.2002 at 23:00 |
|
corvus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
to gets: minnesota = c.2 Eestit+risad nii, et kui annad mulle kunagi linna annan sulle hinna (rohkem infi mo firmast www.corvus.ee)
to erkki: 20' kont = pikkus 5m x kõrgus 2.28m x laius 2.33m nii, et võid lausa kaks 2 meetrist "riisi" toppida kui tahad
L.A. käib Long Beachi kaudu ja kuna ma ei tea L.A.ZIP'i siis annan mingi varuga umkaudse hinna USD 1700 Muugale Tallinnas |
05.02.2002 at 12:25 |
|
Andrus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
wow!
minu arust on need eriti kovad hinnad, mis siin valja pakutakse
olen ise FLoridas ja sober uurib asja kuna tahab siit auto eestisse viia (endal kah sama plaan tegelt)
tema vaidab, et keskmine hind eestisse on ida kaldalt veits yle tuhande taala... saksamaale ja taani pidi 750 kuskil olema...
soovitus: otsi netist... firmasi kes sellega tegelevad on kovasti... ja hinnad on taitsa moistlikud |
08.02.2002 at 04:50 |
|
corvus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
1.Taani ei ole Eesti ja Saksamaa ei ole ka Eesti. Hind Euroopast Tallinna ON KALLIM kui USA'st Euroopasse ja see tuleb lisada ookeani veole otsa - vähemalt seni kuni mõni ookeani liin oma SUURE laineriga otse Tallinna ei hakka käima... Ja ei ole vahet tood sa ta Taanisse või Felixstowsse, Tallinna tuleb ta ikkagi edasi vedada... 2.Vaata veelkord hindasid ja sa näed, et hinnad on umbkaudsed JA KOOS KOHALIKU veoga laadimisele, mitte kailt sadamas Long Beachil või N.Y.
3.Palu oma sõbral veelkord küsida pakkumist Idast - TALLINNA (Estonia -small country near to Russia and not in Africa), kusjuures pakkumine peab sisaldama - THC both end, IFP, CUC, documentation. Kui vastab neile tingimustele ja ta saab 1200 USD'ga, lipp kätte ja teele: eeldusel, et ta ikka Eestisse jõuab ja kauba eest maksab saabumisel Tallinna (collectable)...
4.Kuna ma aastas nii oma 300 konti teen USA ja Eesti vahet (eksp.ja imp.), siis ma usun, et veits tean mida räägin, nii et kui oma kondile Riiga järgi lähed meenuta mindki hea sõnaga (one f... Baltics all)..
|
08.02.2002 at 10:25 |
|
Indrek |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
TO: corvus
Mind huvitab selline asi:
Planeerime aasta pärast matka USA-sse, ärasõit veebruar 2003, tagasisõit märts 2003.
Siis on vaja USA-sse Floridasse viia konteineris koos voesekindlustusega 6-8 tsiklit(H-D), ise teeme spetsiaalse raami, kuhu tsiklid paneme, siis sooime oma raami jätta USA-s sadamasse meid ootame ja peale 3 nädalast ringisõitmist paneme tsiklid uuesti oma raamiga konteinerisse ja tulevad siis Eestisse või Riiga või Helsingisse tagasi.
Kuulaks Sinu soovitusi ja millene oleks sellise asja edasi-tagasi hind.
|
08.02.2002 at 10:55 |
|
corvus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
kuna hinnad aasta jooksul mitu korda tõusta ja langeda võivad (mingi uus TwinToweri case pole ka välistatud), siis hinnast oleks hetkel vara rääkida - tänase seisuga läheks roundtrip maksma Miamisse c. 3200 USD'i/20'kont (all in).
Raamiga saaks teha kahte trikki:
1.kont jõuab Miamisse võtate oma HD'd välja ning kont koos raamiga jääb teid ootama, siin tekib kahjuks nädala pärast kondi demurrage (kasutamine) ja storage (ladustamine) kuskil 17 usd /day.
2.võtate raami välja ja ta jääb liini kätte hoiule (arvatavasti samas kohas kus konteineridki - võibolla mingis laos), seda case oleks mõtet aretada ennem minekut - nii kuu aega ette, tuleb kindlasti odavam, kuid mitte tasuta (aga võibolla ka tasuta).
|
08.02.2002 at 11:20 |
|
Indrek |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Tänan, kaalume erinevaid variante veel, kindlasti istume kevadepoole jälle laua taha ja kui huvi juba suurem ja täpsem on, siis võtan Sinuga ühendust, et täpsemalt üksikasju arutada. |
08.02.2002 at 11:32 |
|
urmas |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
http://www.mustangclub.fi/ foorumis üks taat kirjeldab auto toomist ja registreerimist:
quote: Toimme yhdessä avovaimoni kanssa 2000 vuosimallin Mustang Coupen (3.8L V6) Yhdysvalloista Suomeen syksyllä 2000.
Laivasimme auton Jacksonvillen satamasta Floridasta Amsterdamin kautta Helsinkiin. Auton rahti maksoi muistaakseni noin $1000 (RORO alus, ei siis kontti), jonka päälle tuli vielä Suomesta ottamamme vakuutus.
Auton katsastaminen hoitui niin, että kävimme ensin näyttämässä autoa kerran katsastuspaikalla, jolloin meille annettiin lista vaadituista muutostöistä:
- Asennettava takasumuvalo
- Keltaiset parkit muutettava valkoisiksi (katkoimme etuvilkuille menevät parkkivalon piuhat ja asensimme V8 sumareiden paikalle tarvikeparkit)
- Takapuskurissa olevat punaiset heijastimet peitettävä tai muutettava keltaisiksi
- Konetilaan kaivettava auton VIN koodi
- Sivuvilkut asennettava
|
22.03.2002 at 20:14 |
|
corvus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Transpordi poolt: Amsterdamist Eestisse Ro/Ro'd ei käi, kahjuks!
Ro/Ro'd Euroopast meile: Kopenhaagenist, Arhusist, Kielist, Antwerpist, Cuxhavenist, Bremerhavenist,Tilburist, Harwichist ja Lübeckist
Soomest: Helsinki, Hanko ja Hamina
|
25.03.2002 at 15:54 |
|
Riho |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Oma kogemustest: konteinerveo hinnad ühel ja samal marsruudil võivad olla ikka väga seinast seina. Üldjuhul meie firma Eestis baseeruvaid firmasid isegi ei kasuta.
See, et hinna erinevus on miski 400-500 USD-d kondi pealt, ei ole miski ime.
Aga Corvusega nõus, Tln-st Bremevordesse oluliselt kallim, kui sealt Hiinasse.
Tuhni 1sõnaga veidike ringi netis. |
25.03.2002 at 19:13 |
|
urmas |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Mis see RoRo on. Kas seal on oht, et keegi paneb autole mõne konteineri kukile või jäetakse auto tekile soolase vee kätte? Palju Helsingi sadam vahemaandumise eest tahab? |
25.03.2002 at 19:34 |
|
jaanus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
quote: Mustang GT 94 wrote:
Mis see RoRo on.
RoRo=Roll On, Roll Off. Harilik praam, kuhu autod peale sõidavad ja samas järjekorras ka maha.
FiFo ehk mõnele tuttavam lühend
|
25.03.2002 at 19:56 |
|
urmas |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
See ei ole Soome laht, et mõisted samastatavad on. Mind huvitab, kuhu see auto rollitakse, kas trümmi heeringatünnide vahele või tekile konteinerite vahele? Vaevalt seal eriti palju omasuguseid on, ja vaevalt USA ja vana kontinendi vahel pidevalt autopraamid sõeluvad. |
25.03.2002 at 20:10 |
|
jaanus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Ro'Ro: A term for roll-on roll-off cargo which is driven on and off the vessel. RORO cargo consists of items such as tractors, buses and trucks, or oversized cargo loaded on special flatbed, mafi or lowboy trailers.
Ehk siis justnimelt ei ole siin mingit vahet, kas RoRo kruisib soome lahel või lippab mandrite vahet. Täpselt sama praam. Võibolla natuke suurem, kuid ikkagi praam.
Heeringatünnide vahele sattumise tõenäosus loomulikult on, kuid ka seljuhul on heeringatünnid miskist kärude peal, millel rattad all on.
[Edited by jaanus on 25.03.2002 at 20:52 GMT] |
25.03.2002 at 20:51 |
|
LaSa Moderator |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
quote: jaanus wrote:
FiFo ehk mõnele tuttavam lühend
OT: et viime jutu stackidele FiLo om kah ju tore :P |
25.03.2002 at 21:33 |
|
reimo |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
quote: LaSa wrote:
OT: et viime jutu stackidele FiLo om kah ju tore :P
Kondiga ongi ju stack |
25.03.2002 at 21:38 |
|
urmas |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
quote: jaanus wrote:
ei ole siin mingit vahet, kas RoRo kruisib soome lahel või lippab mandrite vahet
OK. Milleks siis enamasti konteinerit kasutatakse, kui vahet pole. Kui ma Tallinna ja Helsingi vahel reisin, siis nagu pole kunagi selle peale tulnud, et peaks auto konteinerisse pakkima. Olen aru saanud, et RoRo hind on ca pool konteinerveo hinnast. Mind sisuliselt ikkagi huvitaks, mida võib võita või kaotada RoRo teenust kasutades võrreldes konteinerveoga. |
25.03.2002 at 21:42 |
|
jaanus |
Auto toomine USA'st. Palju maksab?
Leidsin sellise reklaami RoRo kohta
-----
WHY RORO
The safest and most inexpensive way to handle and transport oversized or special project cargo.
Shipments often move as one piece using specialized trailers from origin to port to destination.
Less physical handling and there is no need for costly dismantling and reassembly.
There is no exposure to water or the elements because the cargo is always secured in RORO/Containership's garage decks for the entire voyage.
--------
Nüüd veidi teooriat:
Võimalik, et konteineriga on siiski Eestisse parem tuua, kui RoRo veoga, kuna konteiner liigub punktist A (US) punkti B (Eesti) ilma transporditüüpi vahetamata ja suvaliste sellide näppude eest eemal. RoRo veo puhul tuleb aga autoga seda RoRo trikki erinevates sadamates mitu korda teha ning kunagi ei või teada, mida su kallis vara kahe RoRo etapi vahel teeb (RoRo'b ntx kohalike kõrtside vahet ). St RoRo puhul peab olema autol usaldusväärne juht, kas siis seda autot vastavalt vajadusele RoRo'b.
Ise mõtlen, et parim on ehk tuua mitu autot korraga mingi treileri peal, mis siis RoRo'b praamide vahet niipalju kui vaja ning jääb ära konteinerivajadus ning väheneb "rasvaste neegrinäppude" oht.
Bottom line - Konteineris on turvalisem.
|
25.03.2002 at 22:49 |
|