Tegemist on ju klassikalise kopikaga (modifikatsiooniga), mille sünniaasta kuskil 70-ndate keskel.
Mida sealt oodata. Et ta niikaua tootmises püsib, tuleneb mammutriigi eripäradest.
See on umbes sama, mis saata 70 aastane vanamees maratoni jooksma ja
konstateerida -- juba poole distantsi peal kooles ära.
Lada crashtestEileõhtuses "Kriminaalases Venemaas" (Kanal2), näidati, et Ladapann on tervisele ikka väga kahjulik,
noori mehi läks auku lausa pataljonide kaupa. Järgmine neljap. teine osa.
Tegu on endiselt Venemaa kõige müüduma autoga, kui Sa seda juttu kuulasid, mis sinna taustaks räägiti.
Ei viitsind süveneda, aga seda küll ei usu. Palju seda 07 sääl enam toodetakse, AVTOVAZ toodangu maht on ju ´kõvasti vähenenud, vorbib vist põhiliselt 100 seeriat. Pole ammu venes käinud. Keegi kes on asjaga lähemalt kursis, võiks siin infot jagada. Päris huvitav oleks teada.
Lada crashtestEt noored ju Vene keelt ei mõista, siis pisike kokkuvõte räägitust. kuipalju millimeetreid roolisammas, A-piilar, pedaalid etc tahapoole liikusid... polegi tähtis. Testisõitja oli tüma.
Aga siis eelnev jutt Tegu on aastaga 2001 ja siis oli "seitse" tõesti Venemaa müüdud auto nr.2 uue Lada 110 järel. Lihtne ja lollikindel. Täna, 2007, see enam nii pole, "inomarki" ruulivad
2107 ise pole mitte 70'de auto vaid 1964 aasta Euroopa Aasta Auto Fiat 124 kerekonstruktsiooniga vanker. Kopikat hakati tootma Toljatti liinil 1970, mersuninaga luksuslada 1982. Kui nüüd vaadata ajastut, siis on tegu tõesti kunagise absoluutse tippautoga, mis pidanud vastu tootmisliinil sama kaua, kui legendaarsed 2CV, R4, Põrnikas ja Mini. Ka nendele said saatuslikuks moodsad turvanõuded, mitte miski muu. Arvestada tuleb, et kere kandekonstruktsioonide projekteemine algas Torinos 50 aastat tagasi, läheb Lada suhteliselt kenasti ehk ühtlaselt katki. Ainus ülinõrk koht on alati olnud esiratas, mis on aegade jooksul tuhandeid invaliide teinud. See jookseb jõhkralt tuppa ja lööb vasema jala kildudeks. Muu pole üldse nii hull, on isegi täiesti terveks jäädud selliste paukude peale... kui jalas lubjavilt ja vatipüks, seljas buhvaika ja peas läki. Igaks autoks ikka oma "turva"riietus ehk seljaskantav turvapadi
13.04.2007 at 10:51
1 edit. Last edited 13.04.2007 at 10:53 by PlyVal64
Lada crashtestJa ega see kõik meile nii kauge olegi- turvavööd on ju meie tehtud.
hiljuti jooksis uudistest läbi, et norma hakkab uutele ladadele jälle turvavarustust tegema (või teeb siiski ka praegu?). samas oli artiklis öeldud, et statistika põhjal on see veidi lootusetu tegevus, kuna keegi ei kanna lihtsalt venemaal turvavööd. siis sai sõpradega naerdud, et norma võiks hakata hoopis palvehelmeid valmistama, mida peegli külge riputada
quote:PlyVal64: Et noored ju Vene keelt ei mõista, siis pisike kokkuvõte räägitust. .....
Igaks autoks ikka oma "turva"riietus ehk seljaskantav turvapadi