Poster |
Message |
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Mõtlesin siis ka oma auto siin lehel ära mainida. Olen küll saidi pidev külastaja aga rohkem selline kõrvaltvaataja rollis olnud. Nüüd siis aeg veidi muutuda ja rääkida ka oma projektsit lähemalt. Kes veel seda USA raua lehel näinud pole siis leiate minu projektimasina siit:http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_332 . Ega ta mul päris valmis pole aga juba hakkab looma. Ise loodan suveks Ameerika autode kokkutulekus Haapsalus kohal olla sellega. Pean kohe ära ütlema, et ma algul ei plaaninud autot üldse niimoodi ehitama hakata. Tahtsin lihtsalt omale USA autot ja see oligi mu esimene Ameerika raud mille ostsin Viking Motorsi müügiplatsilt. Auto ajalugu pole isegi millegi pärast uurinud, et mis kes ja kus. Sain selle autoga sõita umbes aasta kui miski imelik kahin taga tunda andis. Algul ei osanud sellest häälest midagi arvata. Isegi paljud tuttavad kehitasid õlgu kuni sinnamaani mil see kahin mul Tammsaare tee ja Mustamäe tee ristmikul paugu tegi. Egas midagi kuna hoog oli autol sees õnnestus isegi Top Partsi sõita kus siis sm. Karu tuvastas tagasilla difri Purunemise. Polnud teha muud kui auto ära vedada, Sest tol hetkel polnud mul selle jaoks raha, et ära remontida.
Olin taas jalamees ja vaatasin ajutise sõiduki järele (teine pidi ju ikka korda saama). Selleks ajutiseks sai Suzuki baleno 1,8 - oli niiöelda kulgemise auto. Sain tööl käidud ja muudki sõite ette võetud. Aga samas sain aru, et see chevy niipea mul ikka korda ei saa. Ja siis saigi mõeldud, et teen selle chevy omale niiöelda projekti autoks. Mõeldud - Tehtud. Järgmine etapp oli siis suzukist loobumine ja uue igapäeva liikuri muretsemine - ameerika autod said kohe nii südamelähedaseks, et ei tahtnud enam suzukiga ringi kärutada. Ostsin omale siis Chrylser 300m'i. Sellega saabki nüüd igapäeva asju ajada.
Chevy ehitamine on sellest hetkest mil pauk käis kulgenud teo sammul - sest auto asub haapsalus ja ise elan tallinnas. Seega igapäev ei ole aega sinna sõita ja seda ehitada.
Veidi tegemistest siis ka:
Kui algul tundus mulle see tagasilla maksumus 20 kilo väga vastuvõetamatu hinnana siis ajapikku mil sai otsitud kasutatud samasugust silda sai selgeks, et polegi võtta neid. Mis siis ikka hakkasin vaikselt tellima asju mis vaja (Top Parts'ist). Ja kui nüüd tagasi vaadata siis palju vähem ma selle silla remondi eest ei maksnud ka. Kuigi nüüd on see originaalist parem sild - lukk korralik ja kõik muud laagrid ja tihendid ning ka uus taldrik ja tigu sees - vanaks jäi ainult korpus ja poolassid. Pidurisüsteemi asendasin ka uue samasuguse vastu. Samal ajal kui sai tellitud tagasilla jubinaid sai ka vastu võetud otsus, et tuleb Trailmaster sarja Lift-Up. Olen alati vaadanud neid Ameerika maa tüüpide samasuguseid Chevy'sid ja sealt see idee mulle meeldima hakkaski. Sai ka tegelikult teisi vaadatud aga lõpuks langes liist ikka Trailmaster'i peale, sest see sisaldas kõiki vajaminevaid asju ühes komplektis ja komplekt omakorda oli super minu jaoks. Kuigi jah selle ootamisega pidin leppima umbes 1 kuu vist, sest osad asjad ei tulnud õigel ajal ja osa asju tuli miskipärast topelt - pudru ja kapsad oli koos. Aga lõpp hea kõik hea - kui asjad kohale jõudsid siis sai lõpuks ka autot hakata ehitama.
Nagu ikka nende asjadega kord maailmas on kui korra oled head asja maitsta saanud tahad veel. Nii ka mul. Vaatasin, et ikka ei ole hea see kõrgus (esiratas käib vastu alumist koopa äärt) siis tellisin ka keretõste. Pärast muidugi selgus et hoopis raam oli see mis ratta välja pöörates vastu rehvi käib. Aga ei kahetsenud ka et teise Lift-Up'i lisaks võtsin. Nüüd ikka on hirm nahas kui selline koljat vastu tuleb
Kõigest lähemalt siis minu autopäevikust kus veidi rohkem juttu sees. http://www.usaraud.ee/index.php?id=15_47_48_332
Kõik mõttekaaslased kes arvamust tahavad avaldada seoses tehtuga siis andku siia foorumisse tuld. Viimasel ajal tundub neid juba tekkivat, seega oleks lahe mõtteid vahetada ja hiljem kunagi ka kokku saada ning muljetada
|
14.02.2007 at 10:51 |
|
Ri-Q. |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Autopäevik on olnud huvitav ja sisukas lugemisvara. Oled ikka hingega asja juures olnud - tulemus saab silmale päris vahva vaadata. Hoiame siis pöialt, et lume minekuks koljat liiklemisvalmis. Tore on siinsetel maanteedel euroriiside kõrval selliseid "väikeseid" hiide tahavaatepeeglist imetleda ja veel toredam, et ikka leidub neid, kes tahavad tavapärasest sammukese kaugemale astuda.
____________________________
REC
BB |
16.02.2007 at 21:09 |
|
cozmo |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Käisin ükspäev su Rauda salaja piilumas. Väga seff on igatahes. Siit üks spioonifoto kah milline see masin päevavalges hetkel väljanäeb.
|
24.02.2007 at 02:17 |
|
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Mmmm - hea kui keegi (cozmo) silma peal hoiab. Ilus on küll niimoodi kõrvalt vaadata. Kahju et ainult pole jälle tükk aega kätt külge saanud ehitamisele panna. Aga tuleval nädalal peaks ka uued veljed kätte saama ning siis saab ka veel puuduvad poldid külge kruvitud ja saab juba kokku panna esiosa. Puuduvad poldid polnudki toll mõõdus - vedas seekord
Ri-Q.'le eks ma ikka püüa erineda - hakkab ju muidu igav kui midagi erilist ei oleks teedel liikumas. Ning samas ikka loodan omale mõttekaaslasi leida, kes rohkem ka ise asju ette võtaks samas suunas. |
24.02.2007 at 02:30 |
|
LaSa Moderator |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Kas autosse ronimiseks on juba redel ostetud ? |
24.02.2007 at 11:44 |
|
Astro SS |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
5 tolline tõste on päris karm ja paneb sillajupid proovile.
Iga hommik kui masinasse istud ja käivitad ,siis kostub auto alt: kes on täna selle vooru nõrgim lüli?
Vihjeks, kui sul juhuslikult automaat on siis, soovitan sul sellel kõvemad jupid sisse panna, muidu võid peale paarinädalast sõitu libiseva kastiga remondimeeste ukse taga järjekorras olla.
Üks asi veel: kontrolli /vaheta pidurid ja roolimajandus.
Väikese rattaga võib pidurid ja roolimajanudus olla suht normaalne aga pärast rehvide vahtust on asi kardinaalselt teine.
edit: mis sul peaülekandeks on ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
24.02.2007 at 12:30 |
1 edit. Last edited 24.02.2007 at 12:32 by Astro SS
|
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: LaSa: Kas autosse ronimiseks on juba redel ostetud ?
Veel pole ostnud
|
24.02.2007 at 18:11 |
|
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: Astro SS: 5 tolline tõste on päris karm ja paneb sillajupid proovile.
Iga hommik kui masinasse istud ja käivitad ,siis kostub auto alt: kes on täna selle vooru nõrgim lüli?
Vihjeks, kui sul juhuslikult automaat on siis, soovitan sul sellel kõvemad jupid sisse panna, muidu võid peale paarinädalast sõitu libiseva kastiga remondimeeste ukse taga järjekorras olla.
Üks asi veel: kontrolli /vaheta pidurid ja roolimajandus.
Väikese rattaga võib pidurid ja roolimajanudus olla suht normaalne aga pärast rehvide vahtust on asi kardinaalselt teine.
edit: mis sul peaülekandeks on ?
Automaat kast on jah all ja seal sees veel kõik originaal. Eks see pidurdus asi ole siis näha kui ma sellega veidi sõita ka saan kui ainult garaazi ja välja. Roolimajandusele tulevad külge kaks rancho amorti mis sellise tõste puhul oli soovituslik. Loodan et on ehk abi ka. Praegu veel neid küljes pole, sest enne vaja sild ära regullida kui need külge panna.
Ülejäänu on aga suht stock olukorras ainuke veidi tugevam koht on praegu tagasild kus uus lukk sees.
Ahjaa tõste on juba 6'' ja lisaks veel 3'' raamile ehk siis kokku juba 9 tolli kõrgem originaalist. |
24.02.2007 at 18:16 |
|
Astro SS |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Lukk on hea asi aga suurte rehvidega vajad sa ka neile sobivat ülekannet
Kas ülekanne on stock? 3.23 , 3.54 , 3,73 või 4,10
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
24.02.2007 at 19:44 |
|
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: Astro SS: Lukk on hea asi aga suurte rehvidega vajad sa ka neile sobivat ülekannet
Kas ülekanne on stock? 3.23 , 3.54 , 3,73 või 4,10
Ülekanne jäi samaks jah (ülekande suhet ei mäletagi peast enam)- sest tegelikult enne kui ma hakkasin seda masinat tõstma, polnud plaanis muud teha kui ainult tagasild remontida.
Alles veidi aega hiljem mõtlesin, et tõstaks masinat ja nii ta on läinudki siiani. Eks ma neid ülekandeid saan ju hiljem ka muuta - ikka peab ju alati ka omal nahal järgi proovima |
24.02.2007 at 21:16 |
|
hunt |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: ikka peab ju alati ka omal nahal järgi proovima
Vot see on mehejutt !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
24.02.2007 at 23:44 |
|
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Vahepeal hulk aega mööda läinud ja nüüd siis asjad nii kaugel, et saan sellega ka linnas veidi ringi vurada. Lõplikult veel valmis pole aga liikuda saab. teha on veel korralik väljalaske süsteem - praegu on all originaal. Veel on vaja välja ehitada snorkel. Ja eks neid tilulilu asju on veel mis meelde kohe ei tule.
Üks mure on aga nüüd seoses suurte rehvidega - spidokas valetab julmalt palju. Kas on miskit nippi mismoodi seda õigeks saaks. Või ei ole see võimalik kohe üldse?
Veidi pildimaterjali kes näinud pole veel:
|
19.04.2007 at 22:07 |
|
ERAK |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
kena tulemus jäi
Tubli töö!
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
19.04.2007 at 22:44 |
|
Raxo |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: Occassion:Üks mure on aga nüüd seoses suurte rehvidega - spidokas valetab julmalt palju. Kas on miskit nippi mismoodi seda õigeks saaks. Või ei ole see võimalik kohe üldse?
Kas see mitte programmeeritav pole? Et vastav seade külge ja tegelikkusega vastavusse viia? Mingi link kah
Aga muidu tõsiselt karm aparaat
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
19.04.2007 at 22:58 |
1 edit. Last edited 19.04.2007 at 22:58 by Raxo
|
kadjakas |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Jõnk käru! Tuleb oma plekihunnnikule kah miski sarnane kit paigaldada, ei pea enam Tallinna tänavatel igasugu siksivate uroodide pärast tõmmlema. Lihtsalt suora üle tontidest |
20.04.2007 at 19:01 |
1 edit. Last edited 20.04.2007 at 19:02 by kadjakas
|
Astro SS |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Kuidas vihmase ilmaga sõita on?
Kas pärast paari meetrit küljeakendest peegleid ka veel näeb?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.04.2007 at 19:15 |
|
sill |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Lahe, aga ...
Kui tänavalegaalne see sõiduk on? TÜV? ARK? |
20.04.2007 at 21:50 |
|
Occassion |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: Astro SS: Kuidas vihmase ilmaga sõita on?
Kas pärast paari meetrit küljeakendest peegleid ka veel näeb?
Ega eriti meeldiv ei ole jah aga loodan kusagilt tellida korralikud laiendid mis siis selle probleemi peaks ära lõpetama.
|
20.04.2007 at 23:13 |
|
heiki003 |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
Spidoka kohapealt niipalju, et mina soovitaks panna aeglasem ülekanne sildadesse. See tuleb ainult kasuks nii käigu- kui vahekastile ja ka mootor saab jõu tagasi. Siin on üks tabel rehvide ja ülekannete seadistamiseks. http://www.jeep.auto.ru/Tires/index.htm
Ehk on sellest abi. |
21.04.2007 at 11:51 |
|
mart154 |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: sill:
Kui tänavalegaalne see sõiduk on? TÜV? ARK?
see huvitab ka mindki...
kui avalikult rääkida ei taha, saada kasvõi sõnum...
endal natuke "kerkinud" põrnikas plaanis
|
11.05.2007 at 20:20 |
|
Astro SS |
Chevrolet Blazer Trailmaster Hi-Lift
quote: mart154: quote: sill:
Kui tänavalegaalne see sõiduk on? TÜV? ARK?
see huvitab ka mindki...
kui avalikult rääkida ei taha, saada kasvõi sõnum...
endal natuke "kerkinud" põrnikas plaanis
Ei soovita, olen selle reha otsa astunud
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
11.05.2007 at 20:27 |
|